samtron77 Elküldve Január21, 2012 Elküldve Január21, 2012 Szerintem az a gond, hogy nincs ami szűrjön! Bár a képen csak kissé látszik, de valami konzervdoboz szerűség látszik belül, ami még ha tele is van valamivel, túl kicsinek tűnik. Nálam 60 mm vastag szivacsréteg volt a szűrő anyag. Egy 25-dekás festékes dobozt a fedőjénél összeforrasztottam egy félcolos dugóval amit ezután átfurtam 12-es fúróval majt egy hollandival együtt feltekertem a szűrőházban található műanyag csonkra. a festékes dobozban egy gombolyagot (vőrősréz) 3cm-es szivaccsal vettem körül és úgy pattintottam össze a fedéllel. Ja és természetesen kifurkáltam 4-es fúróval a dobozt. Úgy gondolom, hogy ennyit ( http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg vagy így http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ )ér és legalább egy kis páralecsapódást kellene produkálnia de semmi.
epk947 Elküldve Január21, 2012 Elküldve Január21, 2012 Egy 25-dekás festékes dobozt a fedőjénél összeforrasztottam egy félcolos dugóval amit ezután átfurtam 12-es fúróval majt egy hollandival együtt feltekertem a szűrőházban található műanyag csonkra. a festékes dobozban egy gombolyagot (vőrősréz) 3cm-es szivaccsal vettem körül és úgy pattintottam össze a fedéllel. Ja és természetesen kifurkáltam 4-es fúróval a dobozt. Úgy gondolom, hogy ennyit ( http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg vagy így http://www.annazsofi...olajlevalaszto/ )ér és legalább egy kis páralecsapódást kellene produkálnia de semmi. Az a kis rézdrót annyi mint halottnak a beöntés! Az én szűrőkosaram teljesen üres (lásd a fotómat) és csak arra szolgál, hogy tartsa a szivacs gyűrűket. A szivacs szűr! Nem értem, hogy miért nem jelenik meg a kép! De itt a link: http://kepfeltoltes.hu/view/120101/RIMG0549.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
samtron77 Elküldve Január21, 2012 Elküldve Január21, 2012 Az a kis rézdrót annyi mint halottnak a beöntés! Az én szűrőkosaram teljesen üres (lásd a fotómat) és csak arra szolgál, hogy tartsa a szivacs gyűrűket. A szivacs szűr! Nem értem, hogy miért nem jelenik meg a kép! De itt a link: http://kepfeltoltes.hu/view/120101/RIMG0549.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Végül is mi ez a kosár? Valami lábszelep elötti szűrő? Hol lehet ezt beszerezni? Nekem is ez lenne faintos mert kicsi a szűrőpohár átmérője azt szivaccsal a külsején már nem férne vissza a "kosaram"....
epk947 Elküldve Január22, 2012 Elküldve Január22, 2012 Végül is mi ez a kosár? Valami lábszelep elötti szűrő? Hol lehet ezt beszerezni? Nekem is ez lenne faintos mert kicsi a szűrőpohár átmérője azt szivaccsal a külsején már nem férne vissza a "kosaram".... Így igaz, szerelvényboltban vettem. A szűrőm összes alkatrésze vízszerelvény, rézcső, ráforrasztott menetes csatlakozóval, menetes rézkönyök, stb. A működés eredménye itt látható: http://kepfeltoltes.hu/120122/RIMG0545.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
samtron77 Elküldve Január22, 2012 Elküldve Január22, 2012 (edited) Így igaz, szerelvényboltban vettem. A szűrőm összes alkatrésze vÍzszerelvény, rézcső, ráforrasztott menetes csatlakozóval, menetes rézkönyök, stb. A működés eredménye itt látható: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Kösz epk! Remélem a második felvonás már jobban muzsikál majd! Ha meg nem az csak jót jelent. Bár sztem az kész csoda lenne ha egy olyan asztra amiben 290000 km van nem termelődik kartergáz.... Módosítva Január23, 2012 : coupe képpel idézés
epk947 Elküldve Január23, 2012 Elküldve Január23, 2012 Kösz epk! Remélem a második felvonás már jobban muzsikál majd! Ha meg nem az csak jót jelent. Bár sztem az kész csoda lenne ha egy olyan asztra amiben 290000 km van nem termelődik kartergáz.... Nyugodt lehetsz, hogy van kartergázod, sőt még ha sokszor használod városon kívül, akkor is van kondenzvíz az olajodban! Ez már csak a leállásokkor is keletkezik télen. Szóval nyáron inkább számíthatsz kevéske vízre a leválasztóban, télen pedig sokkal több vizes emulzióra. Ez az emulzió az, amit a vastag gumicső belsejében találtál. Ezt kellene kiszűrni. Ha ez sikerült, el lehet felejteni a sokszor problémát okozó pillangószelep tájéki lerakódásokat. Aztán még arra is számíthatsz, hogy a motor járása simább, csendesebb lesz egy kicsit.
epk947 Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 A szárazcellás HHO generátoromat, ami jelenleg csak próbapad jelleggel üzemel, beszerkesztettem egy műanyagból készült kőműves malteros ládába, mintha egy kádba ültettem volna. Ideiglenesen ez kerül a csomagtartómba, és onnan kapja a motor a gázt egy 6-os nagynyomású gumicsövön, ami a belső küszöbborításban megy előre a motortérbe. Eredetileg a hűtő mellé terveztem elhelyezni, de a cellám túl nagyra sikeredet, és nem akar beférni a gondolt helyre. Így aztán vagy másik cellát kell készítenem, vagy ha ez marad, akkor a csomagtérbe kerül. Mindez csak a próbamenetek után dől el. Nagyon lassan haladok a beszereléssel, mert nem kedvelem a hidegben végzett munkát, a garázsom pedig fűtetlen. Végre az EFIE is elkészült, és be is van kötve belül az utastérben, a kézifékkar mellett. Már csak az erősáramú csatlakozást, relézést kell elkészítenem a motortérben, aztán GO!
AtiZafi Elküldve Január29, 2012 Elküldve Január29, 2012 A szárazcellás HHO generátoromat, ami jelenleg csak próbapad jelleggel üzemel, beszerkesztettem egy műanyagból készült kőműves malteros ládába, mintha egy kádba ültettem volna. Ideiglenesen ez kerül a csomagtartómba, és onnan kapja a motor a gázt egy 6-os nagynyomású gumicsövön, ami a belső küszöbborításban megy előre a motortérbe. Eredetileg a hűtő mellé terveztem elhelyezni, de a cellám túl nagyra sikeredet, és nem akar beférni a gondolt helyre. így aztán vagy másik cellát kell készítenem, vagy ha ez marad, akkor a csomagtérbe kerül. Mindez csak a próbamenetek után dől el. Nagyon lassan haladok a beszereléssel, mert nem kedvelem a hidegben végzett munkát, a garázsom pedig fűtetlen. Végre az EFIE is elkészült, és be is van kötve belül az utastérben, a kézifékkar mellett. Már csak az erősáramú csatlakozást, relézést kell elkészítenem a motortérben, aztán GO! Fából vaskarika :-D. Nagyon bírom az ilyen hozzáállást, a kísérletező szellemet.......komolyan! :-D Engem inkább a vízbeporlasztás, és a dízelgáz érdekel. Sajnos a HHO-ban nem hiszek, szerintem sok energia vizet desztillálni, majd felbontani, aztán vannak hőveszteségek, és a motor nagyon gazdaságtalanul tudja forgatónyomatékra alakítani. Remélem, hogy a kísérlet nem az én elméletemet igazolja majd. Szurkolok!!!
epk947 Elküldve Január30, 2012 Elküldve Január30, 2012 Fából vaskarika :-D. Nagyon bírom az ilyen hozzáállást, a kísérletező szellemet.......komolyan! :-D Engem inkább a vízbeporlasztás, és a dízelgáz érdekel. Sajnos a HHO-ban nem hiszek, szerintem sok energia vizet desztillálni, majd felbontani, aztán vannak hőveszteségek, és a motor nagyon gazdaságtalanul tudja forgatónyomatékra alakítani. Remélem, hogy a kísérlet nem az én elméletemet igazolja majd. Szurkolok!!! Sokkal gyengébb műszaki kivitelben 3 éve nekem már bizonyított. Országúton / autópályán 8,1 helyett 6,9-et fogyasztott egy 2400 km-es olaszországi úton. Aztán vegyes üzemben fél liter körül volt a megtakarítás 100-on. Azért álltam le vele, mert jött a műszaki vizsga és nem akartam, hogy kérdezősködjenek. Vissza meg már lusta voltam szerelni, mert elég karbantartásigényes szerkezet volt. A mostani készülék sokkal jobb annál, számomra csak az a kérdés, hogy mennyivel? Mivel az aláírásomban 6 évre visszamenőleg láthatod az éves átlag fogyasztásaimat, ezért könnyű lesz az összehasonlítás is.
epk947 Elküldve Február27, 2012 Elküldve Február27, 2012 (edited) Pont egy hónapot pihent a projectem a hideg miatt. Tegnap és ma sikerült a hiányzó munkálatokat befejeznem és a HHO generátort a kocsiban működésre bírni. Ezután még számtalan beállítási folyamat következik, de az már az úton. Az induló kilométeróra állás: 272119 km. Az első, durva beállítással is lement az alapjárati fogyasztásom 1,3 liter/óráról 1,2 literre! Utóirat: Éppen 4 éve, hogy az első, befőttesüvegbe szerelt hidrogén generátoromat beüzemeltem az Astrába! :icon1: Ez már történelmi múlt kérem! Módosítva Február28, 2012 : epk947
epk947 Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 Több mint két hete üzemel a HHO generátorom a kocsiban. Az első mérési eredményemet itt lehet látni: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=769&view=findpost&p=879113
nagy istván Elküldve Március15, 2012 Szerző Elküldve Március15, 2012 Több mint két hete üzemel a HHO generátorom a kocsiban. Az első mérési eredményemet itt lehet látni: http://www.opelforum...ndpost&p=879113 megkérdezhetem a régebbi átlagokat ezen a távon hho nélkül?
epk947 Elküldve Március15, 2012 Elküldve Március15, 2012 megkérdezhetem a régebbi átlagokat ezen a távon hho nélkül? Igen. 60 km/ó átlagsebesség mellett (egész távra), 10 C fok hőmérsékletnél 6,11 liter/100 km volt 2008-ban. Ezért nem vagyok elégedett a jelenlegi beállításommal még, bár azért az eredmény így is 4,6%-os fogyasztáscsökkenést mutat amikor az átlag sebesség pedig 10 km/órával nagyobb lett most.
nagy istván Elküldve Március16, 2012 Szerző Elküldve Március16, 2012 Igen. 60 km/ó átlagsebesség mellett (egész távra), 10 C fok hőmérsékletnél 6,11 liter/100 km volt 2008-ban. Ezért nem vagyok elégedett a jelenlegi beállításommal még, bár azért az eredmény így is 4,6%-os fogyasztáscsökkenést mutat amikor az átlag sebesség pedig 10 km/órával nagyobb lett most. azóta nem fiatalodott az autód....sok emberrel beszéltem akik használnak ilyen-olyan vízbontót és a tapasztalat,hogy a kis fogyasztás(13-15 l/100km)mellett kevés a megtakarítás.főleg a pörgösebb motoroknál.
epk947 Elküldve Március16, 2012 Elküldve Március16, 2012 azóta nem fiatalodott az autód....sok emberrel beszéltem akik használnak ilyen-olyan vízbontót és a tapasztalat,hogy a kis fogyasztás(13-15 l/100km)mellett kevés a megtakarítás.főleg a pörgösebb motoroknál. Nem egészen értelek, hogy a 13 - 15 liter hogyan számít kis fogyasztásnak! Az enyém meg igazán nem az a kimondottan pörgős motor, kb. 90-nél forog 2 ezret. Bár a piros nekem is 6200 fölött kezdődik.... Az egy más kérdés, hogy lehetne összehasonlítást készíteni mondjuk autópálya használatnál is és akkor lehet, hogy megint más érték jönne ki. Azért nem végzek ilyen mérést, mert nem jellemző nálam az autópályázás az utóbbi időben. A végeredményt úgyis a hosszútávú mérés fogja eldönteni. Hasonlítom majd a havi átlagomat az előző évek hasonló havi átlagaihoz, majd pedig az éves átlagot a korábbi éves átlagokhoz. Nekem, most az a fontos, hogy egy megbízhatóan működő, aránylag kis karbantartást igénylő szerkezetet tudjak produkálni és használni. Az eredményt pedig majd meglátjuk.
nagy istván Elküldve Március17, 2012 Szerző Elküldve Március17, 2012 Nem egészen értelek, hogy a 13 - 15 liter hogyan számít kis fogyasztásnak! Az enyém meg igazán nem az a kimondottan pörgős motor, kb. 90-nél forog 2 ezret. Bár a piros nekem is 6200 fölött kezdődik.... Az egy más kérdés, hogy lehetne összehasonlítást készíteni mondjuk autópálya használatnál is és akkor lehet, hogy megint más érték jönne ki. Azért nem végzek ilyen mérést, mert nem jellemző nálam az autópályázás az utóbbi időben. A végeredményt úgyis a hosszútávú mérés fogja eldönteni. Hasonlítom majd a havi átlagomat az előző évek hasonló havi átlagaihoz, majd pedig az éves átlagot a korábbi éves átlagokhoz. Nekem, most az a fontos, hogy egy megbízhatóan működő, aránylag kis karbantartást igénylő szerkezetet tudjak produkálni és használni. Az eredményt pedig majd meglátjuk. rosszul fogalmaztam,nyilván mindenhol van több-kevesebb megtakarítás,de kisebb fogyasztásnál ez nyilván kevesebbet jelent.....nekem a 10-12 liter még nem számit nagy fogyasztásnak(lpg... :) ). a stabil müködés fontos dolog,mert nem jó ha pár ezer km-enként kell vmiért szerelni az egységet. sok sikert és kiváncsian várom az eredényeket.
bandi1980 Elküldve Március24, 2012 Elküldve Március24, 2012 Sziasztok! Ha valakit érdekelnek a HHO gererátorok keressen bizalommal. Saját autómba is használom és már forgalmazzuk és szereljük is őket. 3 Év teljes körű garanciát vállalunk a HHO Generátorainkra, amit tudomásom szerint más cég nem vállal ma magyarországon. Bővebb információ www.schshop.eu Infók, leírésok, képek, videók, www.hho.schshop.eu/index.html Megtaláltok a facebookon is http://www.facebook.com/schshop A termék jó és müködik!
epk947 Elküldve Március24, 2012 Elküldve Március24, 2012 rosszul fogalmaztam,nyilván mindenhol van több-kevesebb megtakarítás,de kisebb fogyasztásnál ez nyilván kevesebbet jelent.....nekem a 10-12 liter még nem számit nagy fogyasztásnak(lpg... :) ). a stabil müködés fontos dolog,mert nem jó ha pár ezer km-enként kell vmiért szerelni az egységet. sok sikert és kiváncsian várom az eredményeket. Már elhagytam az első 800 kilométert az "újkori" készülékemmel szerelve és most kellett fél liter desztvizet utántöltenem. Stabilan hozza az 1,2 liter HHO-t percenként és 19 amper körül fogyaszt. Eddig még sose volt olyan meleg, hogy a kezem ne állta volna, azaz 45 foknál nem melegebb. Az USA-ból vásárolt EFIE készülékem is stabilan működik.
nagy istván Elküldve Március25, 2012 Szerző Elküldve Március25, 2012 Már elhagytam az első 800 kilométert az "újkori" készülékemmel szerelve és most kellett fél liter desztvizet utántöltenem. Stabilan hozza az 1,2 liter HHO-t percenként és 19 amper körül fogyaszt. Eddig még sose volt olyan meleg, hogy a kezem ne állta volna, azaz 45 foknál nem melegebb. Az USA-ból vásárolt EFIE készülékem is stabilan működik. kiváncsi leszek 10.000. km távlatában mennyit számít majd,sok sikert kívánok.
opel16v Elküldve Március25, 2012 Elküldve Március25, 2012 "Az USA-ból vásárolt EFIE készülékem is stabilan működik" Ez mit jelent? :) Lett mérve diagnosztikával a lambda integrátor előtte és utána is többször? :)
epk947 Elküldve Március25, 2012 Elküldve Március25, 2012 "Az USA-ból vásárolt EFIE készülékem is stabilan működik" Ez mit jelent? :) Lett mérve diagnosztikával a lambda integrátor előtte és utána is többször? :) Készítettem csatlakozást a multiméternek, ahol mérni tudom a lambdából kijövő jelhez hozzáadott mV értéket, de tudom mérni a a lambdából kijövő feszültségét is. Két hétig úgy jártam, hogy a műszer állandóan rá volt kapcsolva, mostanában csak alkalmanként mérem, ha állítok valamit rajta.
opel16v Elküldve Március26, 2012 Elküldve Március26, 2012 Mint mondtam, a fix offszet semmit nem ér, az ECU adaptívan alkalmazkodik, a két szélső értékhez igazít (ez azért van, mert az öregedő elektromos rendszereknél valós jelenség az offszet változás, pl az egyre rosszabb hatásfokú testelés miatt, ami természetes úton emeli a lambda jelfeszültséget). Magyarul kidobott pénz volt az az elektronika (amúgy akár egy egyszerű schottky diódával is tudsz 200mV-ot emelni, kb 5Ft-ért, csak semmit nem ér). És tényleg nem piszkálódásból, csak segítek a háttér megértésében ;)
Demó Elküldve Március26, 2012 Elküldve Március26, 2012 Másfél héttel ezelőtt hoztak hozzám egy Astra GSI-t. Az autó, ami vontatta, egy C20NE A Omega volt és mint kiderült, abban is HHO-generátor van és a srácnak pozitív tapasztalatai vannak a készülékkel kapcsolatban. Én nem ismerem a rendszert, csak érdeklődéssel nézegettem, mert ilyent eddig még nem láttam élőben :) Érdekes volt. :)
opel16v Elküldve Április12, 2012 Elküldve Április12, 2012 http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/
hakapeszimaki Elküldve Április12, 2012 Elküldve Április12, 2012 http://totalcar.hu/m...elillant_almok/ A keverékarány-szegényítéssel csökkent volna a fogyasztás azt mondta a disztribútor. :hehe:
Recommended Posts