Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szerintem az a gond, hogy nincs ami szűrjön! Bár a képen csak kissé látszik, de valami konzervdoboz szerűség látszik belül, ami még ha tele is van valamivel, túl kicsinek tűnik. Nálam 60 mm vastag szivacsréteg volt a szűrő anyag.

Egy 25-dekás festékes dobozt a fedőjénél összeforrasztottam egy félcolos dugóval amit ezután átfurtam 12-es fúróval majt egy hollandival együtt feltekertem a szűrőházban található műanyag csonkra. a festékes dobozban egy gombolyagot (vőrősréz) 3cm-es szivaccsal vettem körül és úgy pattintottam össze a fedéllel. Ja és természetesen kifurkáltam 4-es fúróval a dobozt.

Úgy gondolom, hogy ennyit ( http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg vagy így http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ )ér és legalább egy kis páralecsapódást kellene produkálnia de semmi.

Elküldve

Egy 25-dekás festékes dobozt a fedőjénél összeforrasztottam egy félcolos dugóval amit ezután átfurtam 12-es fúróval majt egy hollandival együtt feltekertem a szűrőházban található műanyag csonkra. a festékes dobozban egy gombolyagot (vőrősréz) 3cm-es szivaccsal vettem körül és úgy pattintottam össze a fedéllel. Ja és természetesen kifurkáltam 4-es fúróval a dobozt.

Úgy gondolom, hogy ennyit ( http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg vagy így http://www.annazsofi...olajlevalaszto/ )ér és legalább egy kis páralecsapódást kellene produkálnia de semmi.

Az a kis rézdrót annyi mint halottnak a beöntés!

Az én szűrőkosaram teljesen üres (lásd a fotómat) és csak arra szolgál, hogy tartsa a szivacs gyűrűket. A szivacs szűr!

RIMG0549.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem értem, hogy miért nem jelenik meg a kép! De itt a link: http://kepfeltoltes.hu/view/120101/RIMG0549.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Az a kis rézdrót annyi mint halottnak a beöntés! Az én szűrőkosaram teljesen üres (lásd a fotómat) és csak arra szolgál, hogy tartsa a szivacs gyűrűket. A szivacs szűr! RIMG0549.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem értem, hogy miért nem jelenik meg a kép! De itt a link: http://kepfeltoltes.hu/view/120101/RIMG0549.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Végül is mi ez a kosár? Valami lábszelep elötti szűrő? Hol lehet ezt beszerezni? Nekem is ez lenne faintos mert kicsi a szűrőpohár átmérője azt szivaccsal a külsején már nem férne vissza a "kosaram"....

Elküldve

Végül is mi ez a kosár? Valami lábszelep elötti szűrő? Hol lehet ezt beszerezni? Nekem is ez lenne faintos mert kicsi a szűrőpohár átmérője azt szivaccsal a külsején már nem férne vissza a "kosaram"....

Így igaz, szerelvényboltban vettem. A szűrőm összes alkatrésze vízszerelvény, rézcső, ráforrasztott menetes csatlakozóval, menetes rézkönyök, stb.

A működés eredménye itt látható:

http://kepfeltoltes.hu/120122/RIMG0545.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

RIMG0545.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve (edited)
Így igaz, szerelvényboltban vettem. A szűrőm összes alkatrésze vÍzszerelvény, rézcső, ráforrasztott menetes csatlakozóval, menetes rézkönyök, stb. A működés eredménye itt látható: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Kösz epk!

Remélem a második felvonás már jobban muzsikál majd! Ha meg nem az csak jót jelent. Bár sztem az kész csoda lenne ha egy olyan asztra amiben 290000 km van nem termelődik kartergáz....

Módosítva : coupe
képpel idézés
Elküldve

Kösz epk!

Remélem a második felvonás már jobban muzsikál majd! Ha meg nem az csak jót jelent. Bár sztem az kész csoda lenne ha egy olyan asztra amiben 290000 km van nem termelődik kartergáz....

Nyugodt lehetsz, hogy van kartergázod, sőt még ha sokszor használod városon kívül, akkor is van kondenzvíz az olajodban! Ez már csak a leállásokkor is keletkezik télen.

Szóval nyáron inkább számíthatsz kevéske vízre a leválasztóban, télen pedig sokkal több vizes emulzióra.

Ez az emulzió az, amit a vastag gumicső belsejében találtál. Ezt kellene kiszűrni. Ha ez sikerült, el lehet felejteni a sokszor problémát okozó pillangószelep tájéki lerakódásokat.

Aztán még arra is számíthatsz, hogy a motor járása simább, csendesebb lesz egy kicsit.

Elküldve

A szárazcellás HHO generátoromat, ami jelenleg csak próbapad jelleggel üzemel, beszerkesztettem egy műanyagból készült kőműves malteros ládába, mintha egy kádba ültettem volna. Ideiglenesen ez kerül a csomagtartómba, és onnan kapja a motor a gázt egy 6-os nagynyomású gumicsövön, ami a belső küszöbborításban megy előre a motortérbe. Eredetileg a hűtő mellé terveztem elhelyezni, de a cellám túl nagyra sikeredet, és nem akar beférni a gondolt helyre. Így aztán vagy másik cellát kell készítenem, vagy ha ez marad, akkor a csomagtérbe kerül. Mindez csak a próbamenetek után dől el. Nagyon lassan haladok a beszereléssel, mert nem kedvelem a hidegben végzett munkát, a garázsom pedig fűtetlen.

Végre az EFIE is elkészült, és be is van kötve belül az utastérben, a kézifékkar mellett.

Már csak az erősáramú csatlakozást, relézést kell elkészítenem a motortérben, aztán GO!

Elküldve
A szárazcellás HHO generátoromat, ami jelenleg csak próbapad jelleggel üzemel, beszerkesztettem egy műanyagból készült kőműves malteros ládába, mintha egy kádba ültettem volna. Ideiglenesen ez kerül a csomagtartómba, és onnan kapja a motor a gázt egy 6-os nagynyomású gumicsövön, ami a belső küszöbborításban megy előre a motortérbe. Eredetileg a hűtő mellé terveztem elhelyezni, de a cellám túl nagyra sikeredet, és nem akar beférni a gondolt helyre. így aztán vagy másik cellát kell készítenem, vagy ha ez marad, akkor a csomagtérbe kerül. Mindez csak a próbamenetek után dől el. Nagyon lassan haladok a beszereléssel, mert nem kedvelem a hidegben végzett munkát, a garázsom pedig fűtetlen. Végre az EFIE is elkészült, és be is van kötve belül az utastérben, a kézifékkar mellett. Már csak az erősáramú csatlakozást, relézést kell elkészítenem a motortérben, aztán GO!

Fából vaskarika :-D. Nagyon bírom az ilyen hozzáállást, a kísérletező szellemet.......komolyan! :-D Engem inkább a vízbeporlasztás, és a dízelgáz érdekel. Sajnos a HHO-ban nem hiszek, szerintem sok energia vizet desztillálni, majd felbontani, aztán vannak hőveszteségek, és a motor nagyon gazdaságtalanul tudja forgatónyomatékra alakítani. Remélem, hogy a kísérlet nem az én elméletemet igazolja majd. Szurkolok!!!

Elküldve

Fából vaskarika :-D. Nagyon bírom az ilyen hozzáállást, a kísérletező szellemet.......komolyan! :-D Engem inkább a vízbeporlasztás, és a dízelgáz érdekel. Sajnos a HHO-ban nem hiszek, szerintem sok energia vizet desztillálni, majd felbontani, aztán vannak hőveszteségek, és a motor nagyon gazdaságtalanul tudja forgatónyomatékra alakítani. Remélem, hogy a kísérlet nem az én elméletemet igazolja majd. Szurkolok!!!

Sokkal gyengébb műszaki kivitelben 3 éve nekem már bizonyított. Országúton / autópályán 8,1 helyett 6,9-et fogyasztott egy 2400 km-es olaszországi úton. Aztán vegyes üzemben fél liter körül volt a megtakarítás 100-on. Azért álltam le vele, mert jött a műszaki vizsga és nem akartam, hogy kérdezősködjenek. Vissza meg már lusta voltam szerelni, mert elég karbantartásigényes szerkezet volt.

A mostani készülék sokkal jobb annál, számomra csak az a kérdés, hogy mennyivel?

Mivel az aláírásomban 6 évre visszamenőleg láthatod az éves átlag fogyasztásaimat, ezért könnyű lesz az összehasonlítás is.

  • 4 weeks later...
Elküldve (edited)

Pont egy hónapot pihent a projectem a hideg miatt. Tegnap és ma sikerült a hiányzó munkálatokat befejeznem és a HHO generátort a kocsiban működésre bírni. Ezután még számtalan beállítási folyamat következik, de az már az úton.

Az induló kilométeróra állás: 272119 km.

Az első, durva beállítással is lement az alapjárati fogyasztásom 1,3 liter/óráról 1,2 literre!

Utóirat: Éppen 4 éve, hogy az első, befőttesüvegbe szerelt hidrogén generátoromat beüzemeltem az Astrába! :icon1: Ez már történelmi múlt kérem!

Módosítva : epk947
  • 3 weeks later...
Elküldve

megkérdezhetem a régebbi átlagokat ezen a távon hho nélkül?

Igen.

60 km/ó átlagsebesség mellett (egész távra), 10 C fok hőmérsékletnél 6,11 liter/100 km volt 2008-ban.

Ezért nem vagyok elégedett a jelenlegi beállításommal még, bár azért az eredmény így is 4,6%-os fogyasztáscsökkenést mutat amikor az átlag sebesség pedig 10 km/órával nagyobb lett most.

Elküldve

Igen.

60 km/ó átlagsebesség mellett (egész távra), 10 C fok hőmérsékletnél 6,11 liter/100 km volt 2008-ban.

Ezért nem vagyok elégedett a jelenlegi beállításommal még, bár azért az eredmény így is 4,6%-os fogyasztáscsökkenést mutat amikor az átlag sebesség pedig 10 km/órával nagyobb lett most.

azóta nem fiatalodott az autód....sok emberrel beszéltem akik használnak ilyen-olyan vízbontót és a tapasztalat,hogy a kis fogyasztás(13-15 l/100km)mellett kevés a megtakarítás.főleg a pörgösebb motoroknál.

Elküldve

azóta nem fiatalodott az autód....sok emberrel beszéltem akik használnak ilyen-olyan vízbontót és a tapasztalat,hogy a kis fogyasztás(13-15 l/100km)mellett kevés a megtakarítás.főleg a pörgösebb motoroknál.

Nem egészen értelek, hogy a 13 - 15 liter hogyan számít kis fogyasztásnak!

Az enyém meg igazán nem az a kimondottan pörgős motor, kb. 90-nél forog 2 ezret. Bár a piros nekem is 6200 fölött kezdődik....

Az egy más kérdés, hogy lehetne összehasonlítást készíteni mondjuk autópálya használatnál is és akkor lehet, hogy megint más érték jönne ki.

Azért nem végzek ilyen mérést, mert nem jellemző nálam az autópályázás az utóbbi időben.

A végeredményt úgyis a hosszútávú mérés fogja eldönteni. Hasonlítom majd a havi átlagomat az előző évek hasonló havi átlagaihoz, majd pedig az éves átlagot a korábbi éves átlagokhoz.

Nekem, most az a fontos, hogy egy megbízhatóan működő, aránylag kis karbantartást igénylő szerkezetet tudjak produkálni és használni.

Az eredményt pedig majd meglátjuk.

Elküldve

Nem egészen értelek, hogy a 13 - 15 liter hogyan számít kis fogyasztásnak!

Az enyém meg igazán nem az a kimondottan pörgős motor, kb. 90-nél forog 2 ezret. Bár a piros nekem is 6200 fölött kezdődik....

Az egy más kérdés, hogy lehetne összehasonlítást készíteni mondjuk autópálya használatnál is és akkor lehet, hogy megint más érték jönne ki.

Azért nem végzek ilyen mérést, mert nem jellemző nálam az autópályázás az utóbbi időben.

A végeredményt úgyis a hosszútávú mérés fogja eldönteni. Hasonlítom majd a havi átlagomat az előző évek hasonló havi átlagaihoz, majd pedig az éves átlagot a korábbi éves átlagokhoz.

Nekem, most az a fontos, hogy egy megbízhatóan működő, aránylag kis karbantartást igénylő szerkezetet tudjak produkálni és használni.

Az eredményt pedig majd meglátjuk.

rosszul fogalmaztam,nyilván mindenhol van több-kevesebb megtakarítás,de kisebb fogyasztásnál ez nyilván kevesebbet jelent.....nekem a 10-12 liter még nem számit nagy fogyasztásnak(lpg... :) ).

a stabil müködés fontos dolog,mert nem jó ha pár ezer km-enként kell vmiért szerelni az egységet.

sok sikert és kiváncsian várom az eredényeket.

Elküldve

Sziasztok!

Ha valakit érdekelnek a HHO gererátorok keressen bizalommal.

Saját autómba is használom és már forgalmazzuk és szereljük is őket.

3 Év teljes körű garanciát vállalunk a HHO Generátorainkra, amit tudomásom szerint más cég nem vállal ma magyarországon.

Bővebb információ

www.schshop.eu

Infók, leírésok, képek, videók,

www.hho.schshop.eu/index.html

Megtaláltok a facebookon is

http://www.facebook.com/schshop

A termék jó és müködik!

Elküldve

rosszul fogalmaztam,nyilván mindenhol van több-kevesebb megtakarítás,de kisebb fogyasztásnál ez nyilván kevesebbet jelent.....nekem a 10-12 liter még nem számit nagy fogyasztásnak(lpg... :) ).

a stabil müködés fontos dolog,mert nem jó ha pár ezer km-enként kell vmiért szerelni az egységet.

sok sikert és kiváncsian várom az eredményeket.

Már elhagytam az első 800 kilométert az "újkori" készülékemmel szerelve és most kellett fél liter desztvizet utántöltenem. Stabilan hozza az 1,2 liter HHO-t percenként és 19 amper körül fogyaszt. Eddig még sose volt olyan meleg, hogy a kezem ne állta volna, azaz 45 foknál nem melegebb.

Az USA-ból vásárolt EFIE készülékem is stabilan működik.

Elküldve

Már elhagytam az első 800 kilométert az "újkori" készülékemmel szerelve és most kellett fél liter desztvizet utántöltenem. Stabilan hozza az 1,2 liter HHO-t percenként és 19 amper körül fogyaszt. Eddig még sose volt olyan meleg, hogy a kezem ne állta volna, azaz 45 foknál nem melegebb.

Az USA-ból vásárolt EFIE készülékem is stabilan működik.

kiváncsi leszek 10.000. km távlatában mennyit számít majd,sok sikert kívánok.

Elküldve

"Az USA-ból vásárolt EFIE készülékem is stabilan működik"

Ez mit jelent? :)

Lett mérve diagnosztikával a lambda integrátor előtte és utána is többször? :)

Elküldve

"Az USA-ból vásárolt EFIE készülékem is stabilan működik"

Ez mit jelent? :)

Lett mérve diagnosztikával a lambda integrátor előtte és utána is többször? :)

Készítettem csatlakozást a multiméternek, ahol mérni tudom a lambdából kijövő jelhez hozzáadott mV értéket, de tudom mérni a a lambdából kijövő feszültségét is.

Két hétig úgy jártam, hogy a műszer állandóan rá volt kapcsolva, mostanában csak alkalmanként mérem, ha állítok valamit rajta.

Elküldve

Mint mondtam, a fix offszet semmit nem ér, az ECU adaptívan alkalmazkodik, a két szélső értékhez igazít (ez azért van, mert az öregedő elektromos

rendszereknél valós jelenség az offszet változás, pl az egyre rosszabb hatásfokú testelés miatt, ami természetes úton emeli a lambda jelfeszültséget).

Magyarul kidobott pénz volt az az elektronika (amúgy akár egy egyszerű schottky diódával is tudsz 200mV-ot emelni, kb 5Ft-ért, csak semmit nem ér).

És tényleg nem piszkálódásból, csak segítek a háttér megértésében ;)

Elküldve

Másfél héttel ezelőtt hoztak hozzám egy Astra GSI-t. Az autó, ami vontatta, egy C20NE A Omega volt és mint kiderült, abban is HHO-generátor van és a srácnak pozitív tapasztalatai vannak a készülékkel kapcsolatban.

Én nem ismerem a rendszert, csak érdeklődéssel nézegettem, mert ilyent eddig még nem láttam élőben :)

Érdekes volt. :)

  • 3 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.