öcsibácsi Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Epk mester! Ezek a komák 6L/min.-t ígérnek. http://energizer.borsonline.hu/aktualis/2-aktualis/47749 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Epk mester! Ezek a komák 6L/min.-t ígérnek. http://energizer.borsonline.hu/aktualis/2-aktualis/47749 Én meg világbékét...és? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Én meg világbékét...és? :lol: Na még én sem voltam olyan szegény, hogy ígérni ne tudtam volna... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Na még én sem voltam olyan szegény, hogy ígérni ne tudtam volna... :lol: Ugye? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 Epk mester! Ezek a komák 6L/min.-t ígérnek. http://energizer.borsonline.hu/aktualis/2-aktualis/47749 Nem vonom kétségbe, hogy a fiúk értenek hozzá, ha már ilyen régen fejlesztenek. Az más kérdés, hogy a bulvárlap újságírója milyen baromságokat firkál a papírra! Ebben a témában az a szép, hogy nincs egyen megoldás! Vannak elvek és van a gyakorlat, ahol az elvekből a legjobb kombinációt kell(ene) alkalmazni az adott kocsiban és az adott vezető számára. Össze kell hangolni a cella lemezeinek a méretét, a lemezek számát, az elektrolit milyenségét, az elektrolit sűrűségét, a beépítési méreteket, a kocsihoz alkalmas elektronikát vagy esetleg nem is kell elektronika (pl. diesel). Szóval nagyon jó szórakozás és időtöltés. Remélem meglesz az eredménye is. Aki készen veszi a készletet, az kimarad a kísérletezés öröméből és sose fogja "érezni", hogy mi miért történik a kocsijában. Csak még egy megjegyzés: 6 l/ perc teljesítmény egy 18 literes kamionnak is bőven elég, személyautóba fölösleges és nem is bírná a generátor! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Egy kis számolgatás a megadott(hiányos) adatok alapján, azt találtam, hogy 100km/h sebességnél 3,3 liter/perc a gázfejlesztés, mert ugye 1000 km-enként fogyaszt 1 liter vizet... :lol: Ehhez kell pár amper... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Egy kis számolgatás a megadott(hiányos) adatok alapján, azt találtam, hogy 100km/h sebességnél 3,3 liter/perc a gázfejlesztés, mert ugye 1000 km-enként fogyaszt 1 liter vizet... :lol: Ehhez kell pár amper... :D Egy Astra méretű motorhoz 0,5 - 1 liter / perc HHO gázra van szükség, hogy a kívánt hatást elérd. Jobb készülékek ezt a teljesítményt 12 - 15 A szívogatása mellett tudják produkálni. Lehet fejben focizni, meg házat is építeni, de a gyakorlat bizonyít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Egy Astra méretű motorhoz 0,5 - 1 liter / perc HHO gázra van szükség, hogy a kívánt hatást elérd. Lehet az jóval több is, arányosan csökkentené a fogyasztást, ha a motorvezérlés is tudja kezelni a két üzemanyagot együtt. Persze ha generátorról van táplálva a HHO cella, akkor összességében nem érsz el vele semmit, mert veszteséges kör lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Egy Astra méretű motorhoz 0,5 - 1 liter / perc HHO gázra van szükség, hogy a kívánt hatást elérd. Jobb készülékek ezt a teljesítményt 12 - 15 A szívogatása mellett tudják produkálni. Lehet fejben focizni, meg házat is építeni, de a gyakorlat bizonyít. Ebből látszik, ha csak egyenes arányosságot feltételezünk, hogy a 3 liter/perchez kb 45 amper kellene...ami azonban már a motort is jelentősen terhelné... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Ebből látszik, ha csak egyenes arányosságot feltételezünk, hogy a 3 liter/perchez kb 45 amper kellene...ami azonban már a motort is jelentősen terhelné... Minden amper terheli a motort... tehát már az 1L/perc gázfejlesztés is látszódik a terhelés oldalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Úgy látom, még mindig kizárólagosan víz esetében csak a HHO generátorok építése a vizsgált lehetőség. Pedig a víz más módon is hasznosítható: az E85 fórumon már írtam arról, hogy még az egyetemi tanulmányaim során valós próbapadi berendezéssel kísérleteztünk vízgőz ill. vízpermet alkalmazására. A vízgőzt a hulladékhő részbeni újrahasznosításával termeltük ki (sajnos a korszerű motoroknál ez igen problémás), az extra apró vízpermetet pedig valamivel több mint 100 bar nyomásos víz elporlasztásával értük el. Az égéstérbe adagolt vízgőz/vízpermet által lehetővé vált az égési folyamat elnyújtása és az effektív középnyomás emelése, ami kombinálva a kompresszió növelésével + szegényebb keverék alkalmazásával fogyasztáscsökkentést tett lehetővé, és ami a lényeg, hogy az energiamérleg pozitív lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Úgy látom, még mindig kizárólagosan víz esetében csak a HHO generátorok építése a vizsgált lehetőség. Pedig a víz más módon is hasznosítható: az E85 fórumon már írtam arról, hogy még az egyetemi tanulmányaim során valós próbapadi berendezéssel kísérleteztünk vízgőz ill. vízpermet alkalmazására. A vízgőzt a hulladékhő részbeni újrahasznosításával termeltük ki (sajnos a korszerű motoroknál ez igen problémás), az extra apró vízpermetet pedig valamivel több mint 100 bar nyomásos víz elporlasztásával értük el. Az égéstérbe adagolt vízgőz/vízpermet által lehetővé vált az égési folyamat elnyújtása és az effektív középnyomás emelése, ami kombinálva a kompresszió növelésével + szegényebb keverék alkalmazásával fogyasztáscsökkentést tett lehetővé, és ami a lényeg, hogy az energiamérleg pozitív lett. Hasonló konstrukció már évek óta működik Zsigulis berkekben: Zsiguli.hu/vízbefecskendezés Itt nekünk sajnos hátrányt jelent a technikai előny :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Hasonló konstrukció már évek óta működik Zsigulis berkekben: Zsiguli.hu/vízbefecskendezés Itt nekünk sajnos hátrányt jelent a technikai előny :D Lambda-szonda jelének módosításával elhárul a hátrány... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Erről mi a véleményetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Erről mi a véleményetek? hehe :lol: "Az égéshő emelkedése, valamint a tökéletesebb égés ugyanis egyértelműen javítja a belsőégésű motorok hatásfokát" Na ha ilyen szakmaiság áll mögötte, akkor kipróbálni sem kell már :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 hehe :lol: "Az égéshő emelkedése, valamint a tökéletesebb égés ugyanis egyértelműen javítja a belsőégésű motorok hatásfokát" Na ha ilyen szakmaiság áll mögötte, akkor kipróbálni sem kell már :D Elég kemény a marketingje... Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Szép estét Urak! Nem teljesen HHO de talán ide kapcsolódik. Beépítettem a kocsimba 1 kartergáz szűrőt. Már használom 1 hete de sajna semmi nem csapódik ki benne még csak nem is párásodik bellülről. A gyanum az, hogy elbactam valanit. :rolleyes: Én ugyanis a vastagabbik csőre kötöttem rá a szűrőt. Mielött rákötöttem járó motor melett befogtam a szelepfedélen lévő csőcsonkot és ott bizony nyomás helyett vákuum keletkezett (alapjáraton). Viszont amikor leszedtem az eredeti gumicsövet annak a belseje olajsáros volt ezért gondoltam, hogy e cső helyére kell kötnöm a szűrőt. A kérdésem hogy: http://kepfelho.com/?di=48J9 A bekötés helye? (a vékony cső belseje patyolat tiszta).... Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Szép estét Urak! Nem teljesen HHO de talán ide kapcsolódik. Beépítettem a kocsimba 1 kartergáz szűrőt. Már használom 1 hete de sajna semmi nem csapódik ki benne még csak nem is párásodik bellülről. A gyanum az, hogy elbactam valanit. :huh: Én ugyanis a vastagabbik csőre kötöttem rá a szűrőt. Mielött rákötöttem járó motor melett befogtam a szelepfedélen lévő csőcsonkot és ott bizony nyomás helyett vákuum keletkezett (alapjáraton). Viszont amikor leszedtem az eredeti gumicsövet annak a belseje olajsáros volt ezért gondoltam, hogy e cső helyére kell kötnöm a szűrőt. A kérdésem hogy: http://kepfelho.com/?di=48J9 A bekötés helye? (a vékony cső belseje patyolat tiszta).... A vastag csöbe kell minden képpen ugyanis a vékonyabb a karterházban tart alacsonyan vácum hatást üzemanyag csökentése céljábol elméletileg! Ha nem csapodik le semmi pláne télen akkor nem jó valami! nem véletlen forditva kötöted be a karter gáz szüröt??? Képek??? mIiiiiiiii most olvasom nyomás helyet vácum ????!!!!!! :rolleyes: ott valami nagy gebasz van Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Szép estét Urak! Nem teljesen HHO de talán ide kapcsolódik. Beépítettem a kocsimba 1 kartergáz szűrőt. Már használom 1 hete de sajna semmi nem csapódik ki benne még csak nem is párásodik bellülről. A gyanum az, hogy elbactam valanit. :rolleyes: Én ugyanis a vastagabbik csőre kötöttem rá a szűrőt. Mielött rákötöttem járó motor melett befogtam a szelepfedélen lévő csőcsonkot és ott bizony nyomás helyett vákuum keletkezett (alapjáraton). Viszont amikor leszedtem az eredeti gumicsövet annak a belseje olajsáros volt ezért gondoltam, hogy e cső helyére kell kötnöm a szűrőt. A kérdésem hogy: http://kepfelho.com/?di=48J9 A bekötés helye? (a vékony cső belseje patyolat tiszta).... 1. Örülj neki, hogy nincs benne semmi. De általában hosszab idő/sok km alatt szokott begyűjteni valamit, ha nincs gond. 2. Mind2 csövet be és ki kellene vezetned, hogy 100%-ban szűrd a k.gázt. Egyszerűbben megoldhatod, ha a vékonyat ledugózod és a vastagot szűröd meg. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Viznek akkor is kell lenije a szüröben pláne télen mégha 0 km a motor akkor is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 A vastag csöbe kell minden képpen ugyanis a vékonyabb a karterházban tart alacsonyan vácum hatást üzemanyag csökentése céljábol elméletileg! Ha nem csapodik le semmi pláne télen akkor nem jó valami! nem véletlen forditva kötöted be a karter gáz szüröt??? Képek???mIiiiiiiii most olvasom nyomás helyet vácum ????!!!!!! :rolleyes: ott valami nagy gebasz van Teszek fel párat ma. Megpróbálom megfordítom a bekötést is bár én a-szerint kötöttem, hogy nyomás lesz a csöben és ezért előszőr a szűrőbe érkezik a gáz majd a szűrőházból-on keresztül a fojtószelepre..... De ha a vákuumot nézzük akkor ez persze pont fordítva van bekötve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Képek a szűrőről (ami nem is igazán szűr): http://kepfelho.com/?di=T8OW http://kepfelho.com/?di=ZF43 http://kepfelho.com/?di=GUHV Röhögni nem ér, csak ideiglenes minden!!! :rolleyes: Mi lehet a gond? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Szép estét Urak! Nem teljesen HHO de talán ide kapcsolódik. Beépítettem a kocsimba 1 kartergáz szűrőt. Már használom 1 hete de sajna semmi nem csapódik ki benne még csak nem is párásodik bellülről. A gyanum az, hogy elbactam valanit. :lol: Én ugyanis a vastagabbik csőre kötöttem rá a szűrőt. Mielött rákötöttem járó motor melett befogtam a szelepfedélen lévő csőcsonkot és ott bizony nyomás helyett vákuum keletkezett (alapjáraton). Viszont amikor leszedtem az eredeti gumicsövet annak a belseje olajsáros volt ezért gondoltam, hogy e cső helyére kell kötnöm a szűrőt. A kérdésem hogy: http://kepfelho.com/?di=48J9 A bekötés helye? (a vékony cső belseje patyolat tiszta).... A két cső között az a különbség, hogy a vékony a pillangószelep után csatlakozik a szívó elosztóba, tehát alapjáraton erős vákuum van benne, gázadásra csökken a vákuum, a vastagabb cső pedig a pillangószelep elé csatlakozik, ezért csak gázadáskor szív, de akkor fordulatra növekvő a vákuum benne. Én 1 évig használtam a kartergázszűrőmet úgy, hogy a vastag csövet szakítottam meg a szűrőmmel és tökéletesen működött. A bekötésed jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Képek a szűrőről (ami nem is igazán szűr): http://kepfelho.com/?di=T8OW http://kepfelho.com/?di=ZF43 http://kepfelho.com/?di=GUHV Röhögni nem ér, csak ideiglenes minden!!! :rolleyes: Mi lehet a gond? :huh: Szerintem az a gond, hogy nincs ami szűrjön! Bár a képen csak kissé látszik, de valami konzervdoboz szerűség látszik belül, ami még ha tele is van valamivel, túl kicsinek tűnik. Nálam 60 mm vastag szivacsréteg volt a szűrő anyag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts