nagy istván Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 kérdezném a tisztelt társaságot van-e valakinek tapsztalata vízbontással autóüzemeltetés terén...... régebben csináltam magam is,de annak már jó ideje és akkor a halott motoron segitett elég sokat. igaz elég amatőr módon volt megoldva a dolog.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 kérdezném a tisztelt társaságot van-e valakinek tapsztalata vízbontással autóüzemeltetés terén...... régebben csináltam magam is,de annak már jó ideje és akkor a halott motoron segitett elég sokat. igaz elég amatőr módon volt megoldva a dolog.... Epk-nak van, mert évek óta használja, csak ritkán van itt. Most mondjam azt az elcsépelt dolgott, hogy keress rá a hsz-ére? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Egyik E85 átalakító beszerelő partneremnél folynak nagyobb fejlesztések a témában, ők konkrétan rendelkeznek hozzá fejlesztő laborral, munkaerővel, és teszteszközökkel. Egyelőre még náluk is csak részeredmények vannak, de talán ez már bíztatónak mondható. Ami gond a mai HHO cellákkal, hogy hatalmas áramfelvétellel minimális gázt termelnek, aminek fogyasztásra gyakorolt hatása elveszik azáltal, hogy a generátornak meg kell termelnie ezt az áramot. Náluk már sikerült elérni azt az állapotot, hogy ez az egyenleg pozitív, tehát valós fogyasztási megtakarítást lehet elérni. A továbbfejlesztés és a tesztek folynak nagy erővel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január30, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január30, 2011 Egyik E85 átalakító beszerelő partneremnél folynak nagyobb fejlesztések a témában, ők konkrétan rendelkeznek hozzá fejlesztő laborral, munkaerővel, és teszteszközökkel. Egyelőre még náluk is csak részeredmények vannak, de talán ez már bíztatónak mondható. Ami gond a mai HHO cellákkal, hogy hatalmas áramfelvétellel minimális gázt termelnek, aminek fogyasztásra gyakorolt hatása elveszik azáltal, hogy a generátornak meg kell termelnie ezt az áramot. Náluk már sikerült elérni azt az állapotot, hogy ez az egyenleg pozitív, tehát valós fogyasztási megtakarítást lehet elérni. A továbbfejlesztés és a tesztek folynak nagy erővel... én anno egy primitív dolgot eszkábáltam egy barátom mintájára.....ő eléggé úttörő mindenben(biodiesel meg társai)és a halott 200 d mercimen segitett elég sokat.viszont a felújitott motornál már nem volt érezhető a dolog.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január30, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január30, 2011 Epk-nak van, mert évek óta használja, csak ritkán van itt. Most mondjam azt az elcsépelt dolgott, hogy keress rá a hsz-ére? :D aztsenemtudomhogyankellaztatat..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 http://www.magnumtuning.hu/hu/alkategorial...tor_kiegeszitok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 3 és fél hónapos kísérletezés és 5000 km van mögöttem. A készülék a vízbontás elvén működik az akkumulátor feszültségéről. Megkell keresni a a lehető legnagyobb vákuumot a szívó rendszerben (NEM A FÉKCSŐBE!) és oda jó bekötni. Minden robbanó motornál működik, dízelnél is, Zsigulinál is. Csak az egyes motortípusoknál meg kell találni a legmegfelelőbb gáz oldali bekötést, és ha befecskendezéses a motor, akkor kell még egy kis elektronikus beavatkozó is. A kocsi vezérlő elektronikája (ECU) érintetlen marad. Én most jutottam el a számomra már elfogadható kivitelig, ezután a gyerekeim Astrájába szerelem be, amelyikből az egyik hengerenkénti befecskedezős 1,4-es, a másik központi 1,6-os. Ha minden tapasztalatom összejön, közzéteszem. Ja, és még kap tőlem egyet az egyik barátom, akinek dízel Hunday-a van. Szóval gyűjtöm a tapasztalatokat jelenleg. aztsenemtudomhogyankellaztatat..... :lol: Most így hirtelen ezt találtam róla. Voltak képek is, de a hsz-már elég régi, és a képfeltöltő oldal közben törölte őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január30, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január30, 2011 Most így hirtelen ezt találtam róla. Voltak képek is, de a hsz-már elég régi, és a képfeltöltő oldal közben törölte őket. kösz.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Megjöttem a kérdés u-az. "A katalizátort nem vágja haza? Vagy éppen ellenkezőleg? Tisztítja? Kipu rendszer saválló?" Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Szerintem az egyéb topikban akár folytathatnánk is! ;) Vagy ITT !!! ;) IDÉZET(samtron77 @ 2011-10-23 - 19:57) * A katalizátort nem vágja haza? Vagy éppen ellenkezőleg? Tisztítja? Kipu rendszer saválló? Ne haragudj marhára érdekel a story! huh.gif A katalizátort nem bántja, a kipufogóba több vízgőz kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 IDÉZET(samtron77 @ 2011-10-23 - 19:57) * A katalizátort nem vágja haza? Vagy éppen ellenkezőleg? Tisztítja? Kipu rendszer saválló? Ne haragudj marhára érdekel a story! huh.gif A katalizátort nem bántja, a kipufogóba több vízgőz kerül. De oda amúgy is kerül, szóval szerintem tökmindegy a dob szemponjából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 De oda amúgy is kerül, szóval szerintem tökmindegy a dob szemponjából. Ha jó helyen van megfúrva a hátsó dob, akkor meg úgyis kifolyik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Nekem szeszes üzem miatt felgyorsult a hátsó dob korróziója. Szerintem. De ez akár várható volt, mert ugye nagyobb a vízgőz aránya ilyenkor. De ez a HHO generálás nekem kicsit furának tűnik. Nem veszélyes a durranógázt bevezetni a szívótorokba? Én sokkal jobbnak látnám mondjuk csak a hidrogén bevezetését. De tudom, hogy nem olyan könnyű megoldani a szétválasztást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 De oda amúgy is kerül, szóval szerintem tökmindegy a dob szemponjából. Persze kerül de csak időlegesen (harmatpontig), de ennél a rendszernél folyamatos a "víz"-keletkezés. Megfurni a dobot? Háát, sztem nem örülnek neki a vizsgán, hogy szelel a rendszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Persze kerül de csak időlegesen (harmatpontig), de ennél a rendszernél folyamatos a "víz"-keletkezés. Megfurni a dobot? Háát, sztem nem örülnek neki a vizsgán, hogy szelel a rendszer. Hát lehet, hogy furcsán hangzik, de a hátsó dobokon van lyuk... ;) Legalábbis nekem a régi lengyel dobon is, meg a mostani Bosal dobon is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Nekem szeszes üzem miatt felgyorsult a hátsó dob korróziója. Szerintem. De ez akár várható volt, mert ugye nagyobb a vízgőz aránya ilyenkor. De ez a HHO generálás nekem kicsit furának tűnik. Nem veszélyes a durranógázt bevezetni a szívótorokba? Én sokkal jobbnak látnám mondjuk csak a hidrogén bevezetését. De tudom, hogy nem olyan könnyű megoldani a szétválasztást. Elvileg csak a hidrogén is megy be... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Elvileg csak a hidrogén is megy be... Hát az egyik póluson hidrogén, a másikon oxigén termelődik. Mivel a két elektróda egy légtérben van, ezért a kettő keveréke képződik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Persze kerül de csak időlegesen (harmatpontig), de ennél a rendszernél folyamatos a "víz"-keletkezés. Megfurni a dobot? Háát, sztem nem örülnek neki a vizsgán, hogy szelel a rendszer. Hát szerintem beszívott levegőből a páratartalom csak a kipufon tud kijönni, szóval nagyjából mindíg jelen van a vízpára a dobban. Az enyémen nem volt lyuk csak maga a kimenő cső. Elég sok kocsin látszik ahogy csöpög belőle a víz, gondolom akkor már tele van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Hát lehet, hogy furcsán hangzik, de a hátsó dobokon van lyuk... ;) Legalábbis nekem a régi lengyel dobon is, meg a mostani Bosal dobon is van. Miket használtál: elektódának (katód, anód) "elektrolitnek"( sima desztvíz?) áramszabályzónak??? Bocs rossz az idézett..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Miket használtál: elektódának (katód, anód) "elektrolitnek"( sima desztvíz?) áramszabályzónak??? Nekem még nincs ilyenem. Egyelőre csak E85-ös üzem van. Csak elgondolkodtam egy ilyen HHO generátoros rendszerrel is megtoldani. De még csak elméleti síkon mozog a dolog. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Persze kerül de csak időlegesen (harmatpontig), de ennél a rendszernél folyamatos a "víz"-keletkezés. Megfurni a dobot? Háát, sztem nem örülnek neki a vizsgán, hogy szelel a rendszer. Az én hátsó dobomon is gyárilag van egy kb. 2 mm-es luk az alján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Hát az egyik póluson hidrogén, a másikon oxigén termelődik. Mivel a két elektróda egy légtérben van, ezért a kettő keveréke képződik... Elenyésző 2 hidr mire 1 ox... Plussz az ox katalizállja is az égést..;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Az én hátsó dobomon is gyárilag van egy kb. 2 mm-es luk az alján. Hm nem néztem még az enyémet. Azt mondod, hogy teljesen át van fúrva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Elenyésző 2 hidr mire 1 ox... Plussz az ox katalizállja is az égést..;) Miről van itt szó? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október23, 2011 Megoszt Elküldve Október23, 2011 Hm nem néztem még az enyémet. Azt mondod, hogy teljesen át van fúrva? NEM! Csak az alján van egy kis luk, hogy a kondenzyíz kifolyhasson. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts