Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2014. 09. 16. at 6:37, Somi írta:

Nem írja ki a hőfokot, azért is van a tekerő köré rajzolva a hideg meleg csík! a kétzónás ki írja mindkét oldalnak külön!

Két féle klimatizálás van a C Vectrában. A legalapabb, az amit belinkeltetek, ahol számok vannak a tekerő köré írva, az a manuális. Be lehet kapcsolni gombbal a klíma kompresszort, lehet tekergetni, hova fújja a levegőt, milyen hőmérsékletet akarsz kb, és milyen gyorsan pörögjön a ventilátor. A másik az automata vagy digit klíma, ami csak kétoldaliba létezik. Tehát nem mint a H Astrába, ha már digit, akkor egyben kétzónás is egyben, egy zónás digit Vecta C-ben nincs. Ehhez már járt a GID kijelző. mert ez már ott jelenít meg dolgokat.

Én így tudom.

Zafirába, Asta H-ba más féle is van, de Vectrába csak ez a kettő. Elég jó a digit klímája, ajánlani tudom csak.

Elküldve
  On 2014. 09. 16. at 16:20, Gee írta:

Két féle klimatizálás van a C Vectrában. A legalapabb, az amit belinkeltetek, ahol számok vannak a tekerő köré írva, az a manuális. Be lehet kapcsolni gombbal a klíma kompresszort, lehet tekergetni, hova fújja a levegőt, milyen hőmérsékletet akarsz kb, és milyen gyorsan pörögjön a ventilátor. A másik az automata vagy digit klíma, ami csak kétoldaliba létezik. Tehát nem mint a H Astrába, ha már digit, akkor egyben kétzónás is egyben, egy zónás digit Vecta C-ben nincs. Ehhez már járt a GID kijelző. mert ez már ott jelenít meg dolgokat.

Én így tudom.

Zafirába, Asta H-ba más féle is van, de Vectrába csak ez a kettő. Elég jó a digit klímája, ajánlani tudom csak.

A hirdetésekben az általad manuálisnak nevezett klímát jobbára automata klímának nevezik, ritkán manuálisnak, a C Vectráknál.

Ha szabályoz a külső és az utastéri hőmérséklettől függően, akkor automata, ha nem akkor manuális. De mindegy is, választ kaptam az eredeti kérdésemre, így csak a digitális kétzónás érdekel.

Elküldve
  On 2014. 09. 16. at 18:11, Adam1 írta:

A hirdetésekben az általad manuálisnak nevezett klímát jobbára automata klímának nevezik, ritkán manuálisnak, a C Vectráknál.

Ha szabályoz a külső és az utastéri hőmérséklettől függően, akkor automata, ha nem akkor manuális. De mindegy is, választ kaptam az eredeti kérdésemre, így csak a digitális kétzónás érdekel.

Na igen, a hirdetések szövegeit nem szakemberek írják, láttam már hülyeségeket, ezért kell informálódni. Azt jól teszed, ha nem adsz a kétzónás digitális klímából. Beállítod hány fokot szeretnél, plusz menübe bekapcsolod kell-e klíma kompresszor vagy nem, a többit elvégzi ő. Egyedül nagy esőnél kell belenyúlni, néha az első szélvédő párátlanítás gombját be kell kapcsolni, és ennyi. Ő végzi hova kell nyomni a levegőt, milyen hőmérsékletűt, és mennyit. És ha nyavalyog valaki melletted, hogy hideg van, vagy meleg van, pár fokot tud állítani, hogy az ő oldalán melegebb, vagy hidegebb legyen, néha ez is hasznosnak bizonyult.

Elküldve
  On 2014. 09. 16. at 16:20, Gee írta:

Két féle klimatizálás van a C Vectrában. A legalapabb, az amit belinkeltetek, ahol számok vannak a tekerő köré írva, az a manuális. Be lehet kapcsolni gombbal a klíma kompresszort, lehet tekergetni, hova fújja a levegőt, milyen hőmérsékletet akarsz kb, és milyen gyorsan pörögjön a ventilátor. A másik az automata vagy digit klíma, ami csak kétoldaliba létezik. Tehát nem mint a H Astrába, ha már digit, akkor egyben kétzónás is egyben, egy zónás digit Vecta C-ben nincs. Ehhez már járt a GID kijelző. mert ez már ott jelenít meg dolgokat.

Én így tudom.

Zafirába, Asta H-ba más féle is van, de Vectrába csak ez a kettő. Elég jó a digit klímája, ajánlani tudom csak.

:up: :icon10:

Elküldve

  On 2014. 09. 17. at 6:00, Gee írta:

Azt jól teszed, ha nem adsz a kétzónás digitális klímából. Beállítod hány fokot szeretnél, plusz menübe bekapcsolod kell-e klíma kompresszor vagy nem, a többit elvégzi ő. Egyedül nagy esőnél kell belenyúlni, néha az első szélvédő párátlanítás gombját be kell kapcsolni, és ennyi. Ő végzi hova kell nyomni a levegőt, milyen hőmérsékletűt, és mennyit. És ha nyavalyog valaki melletted, hogy hideg van, vagy meleg van, pár fokot tud állítani, hogy az ő oldalán melegebb, vagy hidegebb legyen, néha ez is hasznosnak bizonyult.

Igen ezt már megfogadtam. A kétzónás klímához nem ragaszkodnék, elég lenne az egyzónás is, de ha nincs ilyen, akkor marad a kétzónás. Meg a GID-hez is ragaszkodtam volna, ne ezeréves MID legyen már benne, de ha ezek együtt járnak, az akkor egy problémával kevesebb.

  • 2 weeks later...
Elküldve
  On 2014. 09. 27. at 15:46, Gabibácsi írta:

Röhögjetek ki, de a motrburkolatot hogy kell leszedni? Pattintós csak? Félek hogy beletörik.

Nekem 1.9 Diesel van, azon pattintós, négy sarkán van 4 gumi tartó, felfelé húzva lejön.

Elküldve
  On 2014. 09. 28. at 11:42, Mc-elek írta:

ha van valami 2.8T-s kérdés ne tarsd magadba :)

Köszi :)

Lepattintottam, de jó is, mert egy nem volt rendesen odaoattintva, meg az akkufedél is csálén állt.

Mondjuk a motort akartam megnézni, de kb semmit nem látni, csak a három trafót, a másik három az injektorház alatt van, ha azt úgy hívják egyáltalán :)

Elküldve
  On 2014. 09. 28. at 14:02, Gabibácsi írta:

Köszi :)

Lepattintottam, de jó is, mert egy nem volt rendesen odaoattintva, meg az akkufedél is csálén állt.

Mondjuk a motort akartam megnézni, de kb semmit nem látni, csak a három trafót, a másik három az injektorház alatt van, ha azt úgy hívják egyáltalán :)

Szívó csonk ;)

Gyertya csere megvolt már?

Avagy mennyi km van benne? ;)

Elküldve
  On 2014. 09. 28. at 17:56, Gabibácsi írta:

Majd odaadom egy szerelőnek :) astrán még megcsináltam, ezen bakker .....

166 ezer van benne

azt nem tudod hogy volt e???

Ragaszkodjon a gyárihoz... talán 1214065 a száma

Kb 1.5 óra a csere ;)

Elküldve

Nem tudom, szervizkönyvnek meg nem hiszek :) szűrőket cseréltem csak, majd ismerős szerelővel kicseréltetem az olajat meg a gyertyákat jól.

Jah és beszereztem egy haynest, de ez a motor nincs benne:(

Elküldve
  On 2014. 09. 29. at 9:34, Gabibácsi írta:

Nem tudom, szervizkönyvnek meg nem hiszek :) szűrőket cseréltem csak, majd ismerős szerelővel kicseréltetem az olajat meg a gyertyákat jól.

Jah és beszereztem egy haynest, de ez a motor nincs benne:(

Ugye könyv szerint 120ekm a csereperiodus

Én 112nél cseréltem

Egy élmény volt.

Talán még képeket is tettem fel ide

Kb 2 éve ;)

Elküldve
  On 2014. 09. 29. at 15:48, Mc-elek írta:

Ugye könyv szerint 120ekm a csereperiodus

Én 112nél cseréltem

Egy élmény volt.

Talán még képeket is tettem fel ide

Kb 2 éve ;)

Linket :)

Amúgy a 2.8-hoz létezik haynes, nem tudod?

Elküldve
  On 2014. 09. 30. at 18:48, Gabibácsi írta:

Linket :)

Amúgy a 2.8-hoz létezik haynes, nem tudod?

Megkeresem majd ;)

Nemtom van e én mást használok....

Megnéztem a sapkát... sérült.

  • 2 weeks later...
Elküldve
  On 2014. 10. 12. at 14:49, Gabibácsi írta:

Kérdés, menet közben a tükröt be lehet csukni? Nagyon szűk ahol ki kell állnom.

be lehet! A befelé nzilat kell megnyomni, és mindkét oldalon behúzza!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.