m4dd0g Elküldve December5, 2013 Megoszt Elküldve December5, 2013 Szia! Ha meg van még a beszenelt anyag én is nagyon szépen megköszönném ha elküldenéd/megosztanád. >galuskatibor@gmail.com< Link to comment Megosztás: More sharing options...
sobrik Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Nagyon boldoggá tudnál tenni,ha beszkennelnéd nekem a gépkönyvet,és átküldenéd e-mailben! :-) cÍmem:horvathgabor80@freemail.hu Nekem a 3-4 recseg egy kicsit amikor menet közben kapcsolom, de nem hinném hogy kuplung hiba!Elég jól fent fog a pedál. Várom a gépkönyvet,előre is köszönöm! Üdv! Szia! Először is bocsánat,hogy 2 hónap múltán jelentkezem!Félek rosszul tájékoztattalak a fórumon..., nem biztos, hogy a gépkönyv fogalmán ugyanazt értjük?Nekem egy 148 oldalas Kezelés,biztonság,karbantartás füzet van a birtokomban,ha ez kell szívesen beszkennelem most már jobban ráérek:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sobrik Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Bárkinek hasznos infója az izzítással kapcsolatban mi,hol , hogyan mi lehet rossz? A tél beálltával igen döcögősen indult, 2001-es TD 75 le. ebben már nincs a hagyományos izzító szimbólum sárga villágítása, ( csekkolva mindegyik jó),de gondolom valahogyan működnek a gyertyák (nyáron egy pöccre indult, köhögés és füst nélkül) Köszönöm előre is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m4dd0g Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Szia! Először is bocsánat,hogy 2 hónap múltán jelentkezem!Félek rosszul tájékoztattalak a fórumon..., nem biztos, hogy a gépkönyv fogalmán ugyanazt értjük?Nekem egy 148 oldalas Kezelés,biztonság,karbantartás füzet van a birtokomban,ha ez kell szívesen beszkennelem most már jobban ráérek:) Tisztelettel. Jöhet minden, sose lehet tudni miből tanul valamit az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KampoDoloresz Elküldve Január23, 2014 Megoszt Elküldve Január23, 2014 Üdvözlet Mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már megoldott egy ilyen problémát. Időnként recseg a váltó, főként negyedikből ötödikbe kapcsolva. Előfordul, hogy nem csinálja egy ideig, aztán megint. Mihez érdemes hozzányúlni? Válaszokat előre is nagyon köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
S.Tomi Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Üdvözletem! 93'as 2.5ös campot hajtok. Szükségem lenne egy segítőkész sorstársra, aki lefotózná a motorterében elhelyezkedő vákuumcsöveket és útjukat. Sehol nem találok rajzot, és szeretném, ha jó lenne! Előre is köszönöm!:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
COOKY Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Tiszteletem Mindenkinek! Bennetek bízom most már csak,hogy valaki tud valamit hozzászólni. A következő a bibim: Opel Campo 3.1 Td Crew cab-m van.Eléggé leamortizáltan vettük,azóta szinte mindent kicseréltünk rajta. A motorjától kerregő hangot ad,csak 80-nál 5-ben,csak 60-nál 4-ben,és csak gázlevételkor.Kicsit rázza belül a váltókart. Ha egyenletesen tudom nyomni a gázt akkor 80-nál sem csinálja. Illetve hidegben (-10 környéke) Vagy hideg motorral szintén nincsen tünet. 20autószerelő sem birkózott meg a feladattal. Nem hajtás,nem váltó,Felfüggesztések okék,elöl futómű oké,kardán keresztek okék. Tanácstalanok vagyunk sok kidobott pénzzel. :( Ha van valakinek ötlete szívesen várom. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
KampoDoloresz Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Üdvözletem! 93'as 2.5ös campot hajtok. Szükségem lenne egy segítőkész sorstársra, aki lefotózná a motorterében elhelyezkedő vákuumcsöveket és útjukat. Sehol nem találok rajzot, és szeretném, ha jó lenne! Előre is köszönöm! :) Üdv! Szívesen segítek, ha elmondod pontosan mit fotózzak a motortérben. Nem tudom melyikek a vákuumcsövek. :( 98'-as 2.5-ösról tudok küldeni fotót. Ja, és egy címet ahová küldjem a fotót. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
S.Tomi Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Üdv! Szívesen segítek, ha elmondod pontosan mit fotózzak a motortérben. Nem tudom melyikek a vákuumcsövek. :( 98'-as 2.5-ösról tudok küldeni fotót. Ja, és egy címet ahová küldjem a fotót. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
S.Tomi Elküldve Január30, 2014 Megoszt Elküldve Január30, 2014 Hoppá:D A legegyszerűbb, ha a gázolaj-szűrőháztól indulva a motor felé fotózol, de ha jobbról balról előröl nyomsz egy jobb minőségűt, az bőven elég! Nagyon köszönöm!!!!! 4ndr.tel@gmail.com Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január31, 2014 Megoszt Elküldve Január31, 2014 Tiszteletem Mindenkinek! Bennetek bízom most már csak,hogy valaki tud valamit hozzászólni. A következő a bibim: Opel Campo 3.1 Td Crew cab-m van.Eléggé leamortizáltan vettük,azóta szinte mindent kicseréltünk rajta. A motorjától kerregő hangot ad,csak 80-nál 5-ben,csak 60-nál 4-ben,és csak gázlevételkor.Kicsit rázza belül a váltókart. Ha egyenletesen tudom nyomni a gázt akkor 80-nál sem csinálja. Illetve hidegben (-10 környéke) Vagy hideg motorral szintén nincsen tünet. 20autószerelő sem birkózott meg a feladattal. Nem hajtás,nem váltó,Felfüggesztések okék,elöl futómű oké,kardán keresztek okék. Tanácstalanok vagyunk sok kidobott pénzzel. :( Ha van valakinek ötlete szívesen várom. Üdv Így hallatlanul nagyon nehéz bárkinek is,de Szentendrén tudok ajánlani egy nagyon jó szerelőt. GuminyúlTelefon: 06/30 5505037E-mail: pappgabor1@t-online.hu Mondjuk úgy, hogy terepjáró specialista (főleg niva) de volt komolyan épített campo-ja és épít fronterát is - az enyémet is ő tette rendbe anno. Fent lakik a hegyen, személyautóval nem is egyszerű felmenni hozzá :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
COOKY Elküldve Február5, 2014 Megoszt Elküldve Február5, 2014 Így hallatlanul nagyon nehéz bárkinek is,de Szentendrén tudok ajánlani egy nagyon jó szerelőt. GuminyúlTelefon: 06/30 5505037E-mail: pappgabor1@t-online.hu Mondjuk úgy, hogy terepjáró specialista (főleg niva) de volt komolyan épített campo-ja és épít fronterát is - az enyémet is ő tette rendbe anno. Fent lakik a hegyen, személyautóval nem is egyszerű felmenni hozzá :D Ez már valami,nagy segítség! Pláne már 1 éve csinálja,de nem ment tönkre semmi,közben meg cseréltettem ezt-azt rajta,és a hang maradt.Idegesítő,hogy nem tudok vele tempósabban menni,csak egyenletes gázzal.Szentendre tökéletes,ott lakom. :) Köszönöm a választ,illetve kellene egy relatíve olcsóságos kasznis is hozzá. Szerencsétlen valaha DMRV-s autó volt,ezért lepukkant. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Beszélj vele, segít :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
KampoDoloresz Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Hoppá :D A legegyszerűbb, ha a gázolaj-szűrőháztól indulva a motor felé fotózol, de ha jobbról balról előröl nyomsz egy jobb minőségűt, az bőven elég! Nagyon köszönöm!!!!! 4ndr.tel@gmail.com Hahó S.Tomi! Érdeklődnék, hogy megérkeztek-e a képek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabivadasz Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Szia! Először is bocsánat,hogy 2 hónap múltán jelentkezem!Félek rosszul tájékoztattalak a fórumon..., nem biztos, hogy a gépkönyv fogalmán ugyanazt értjük?Nekem egy 148 oldalas Kezelés,biztonság,karbantartás füzet van a birtokomban,ha ez kell szívesen beszkennelem most már jobban ráérek:) Szia! Erre gondoltam,megköszönném ha elküldenéd! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március5, 2014 Megoszt Elküldve Március5, 2014 Pár hete láttam Szegeden út közben. Nagyon jól néz ki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március6, 2014 Megoszt Elküldve Március6, 2014 24988 köbcenti és csak 73 lóerő? Nem egy agyontuningolt motor... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
COOKY Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Beszélj vele, segít :) Beszéltem vele,voltam nála,zajra nem tud semmit mondani,voltam már "rázzatáson" is,elküldött. Vezette,kipróbálta,most éppen hátsó kardán keresztet cserélünk,mert az az egy lóg nagyon picit. Nem reménykedem,hogy valaha elmúlik ez a tűnet. :( Pláne már az összes hajtás kütyű cserés volt,és a többi is rendben van. Marad megint talán egy váltócsere....... Egyszerűen feladom,13 szerelő,különböző alkatrészek cseréje,és semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Sajnálom :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
sobrik Elküldve Május8, 2014 Megoszt Elküldve Május8, 2014 Sziasztok! Isuzu Gyál???Valakinek vélemény??tapasztalat???Elegem van már a sufniból, állítólag profik?? 2 hónapja áll az autó váltóprobléma miatt,először csak szimpla szinkrongyűrű plusz néhány csapágy cserével indult, majd a javítás és összeszerelés után 70 km-rel elkezdett valami kattogni, kerepelni egyre durvábban,mintha akadna ,de össze-vissza semmi folytonosság,kivettük a difit azt mondta a szerelő semmi baja????,majd leszedtük a váltót most van vizsgálat alatt,de a szerelő szerint ez is tökéletes............és itt vége feladom. Ja a lényeg ha felbakolom és simán túráztatom a levegőben forgó kerekeket semmi hiba????keresztek tökéletesek nem lógnak és ennyi. KÖSZÖNÖM Érdekel jó váltó vagy difi is ha van valakinek 2001 75le Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május9, 2014 Megoszt Elküldve Május9, 2014 Én nem voltam náluk,de állítólag profik, rosszat nem hallottam. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
balu807 Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 Abban tudnátok segíteni, hogy campo 4x4 esetében az első bolygóműbe milyen csapágyak kellenek, vagy érdemes esetleg egy komplett bolygóművet venni alá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sobrik Elküldve Június10, 2014 Megoszt Elküldve Június10, 2014 (edited) Május 13-ika óta Isuzu Gyálra várok :D Nagyon korrekt családi bizniszben tolják,profi műhelyben.Szétkapták a váltót,és közölték a rossz hírt....!!!Néhány lógó csapágyon kívül komoly hibát nem találtak!!A munkadíj 40 ezer ez fix plusz anyag ami Japánból jön min 3 hét itt a csapágyakra gondolok..........????Csak azt cserélik ki amit kell semmi trükközés :evilgrin: Nagyon bízom a sikerben mert 3 hónapja állok !!! :sick: a sok hozzáértő varázsló, kuruzsló,sarlatán miatt..............!!!!!!!akik pl. valami maró mosófolyadékkal takarították a váltóházat közben ez a csapágyházakat (műanyag perselyt vagy mit) szétmarta....remek. Módosítva Június10, 2014 : sobrik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balupapa Elküldve Június27, 2014 Megoszt Elküldve Június27, 2014 hali szeretném kicserélni a "vészesen kevés az üzemanyag" izzót mert a gépkönyv szerint kiégett mert fel kellene villannia de nem villan amikor ráadom a gyújtást csak nem tudom, hogy kezdjek hozzá. :o valaki bontott már ilyet? HELP helló Remélem tok segíteni nekem már sikerült szétszedni.Na figyu:a világítás és ablaktörlő kapcsolók alatti burkolatban talász 2 csavart szedd ki utána le tudod pattintani az egész burkolatot amin a kapcsolók vannak,utána 2 csavar szemből tartja a műszercsoportot vedd ki oldalra húzd el, utána szintén szemből 1-1 csavar tartja a burkolatot vedd ki és vedd le a műszercsoport feletti burkolatot,nekem legalábbis csak így sikerült.Remélem tudtam segíteni! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sobrik Elküldve Szeptember14, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2014 Sziasztok!!! Végre közel 4 hónap vergődés után üzemel a CAMPO! A váltóhoz egyszerűen nem jött vagy belátható időn belül nem jön meg az alkatrész és a gyáli isuzu szerzett nekem egy bontott KIVÁLÓ váltót persze nem ingyen:),de ez részlet kérdés!!! Azóta megy.......Őszntén ajánlom a Beláz team-et Gyálon!!! nem olcsó,de ha nem akarsz hónapokig találgatni, szenvedni, küszködni akkor érdemes Őket is meghallgatni!!! Már csak egy manuálisan kapcsolható kerékagy (auto-lock egy kalap sz@r) és egy kormánymű csere aztán hátradőlhetek boldogan.... Bárkinek kérdése van Campo vásárlás előtt szívesen segítek! sajnos van tapasztalati tőkém.. :) :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts