Norbi Z17DTL Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Szia ! Köszönöm az ötletet , lehet hogy az eb itt van elhantolva . Nyomvályús úton jön főleg elő , ahogy mostanában megfigyeltem . Ha a platón van 4-5q , akkor sokkal jobb a helyzet . Sokat mentem mostanában hóátfúvásokban , akkor nem nagyon észleltem .- A kitámasztókat kb 20ekm után kellett cserélnem , ki voltam akadva miatta . ( JAPANPARTS volt ) .Hol vetted a szilenteket , kb mi az ára ? Kell hozzá célszerszám ? Üdv Karcsi Szia! A szilentek két félből vannak, Unixnál vettem, ezek a kis felek vannak külön csomagolva, és ilyen 2ezer forint körül vannak, ebből mindjárt kell 8 darab, nekem csapokat is kell cserélnem, mert gördösre van rohadva, és szerintem azért is eszi ki ilyen hamar, én is nagyjából még egy éve sincs, hogy cseréltem ezeket, dehát az első gömbfejek kritikán aluliak, a 10ezer forintos Meyle 12ezer! km-t bírt, és nagyon ramaty állapotba vettem ki, a legolcsóbb utángyártottakat veszem mostmár, az is max 20ezer után kuka, bár amilyen sztrádákon járok, nem is csodálom... kíváncsiságból vezetek egy excel táblázatot a javításokról km-állás és dátum szerint, érdekes dolgokat lehet kistatisztikázni :) Egyébként a hátsó szilentekre visszatérve, nekem csak a laprugóban lévő alsó 4-et szokta szaggatni jobban, ami a vázba van ( mondjuk az még angliából jött az alvázzal) az csak simán kopik... A jelenség különben nálam is az, hogy 4-5 mázsánál szög egyenesen megy :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi Z17DTL Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Szia! A szilentek két félből vannak, Unixnál vettem, ezek a kis felek vannak külön csomagolva, és ilyen 2ezer forint körül vannak, ebből mindjárt kell 8 darab, nekem csapokat is kell cserélnem, mert gördösre van rohadva, és szerintem azért is eszi ki ilyen hamar, én is nagyjából még egy éve sincs, hogy cseréltem ezeket, dehát az első gömbfejek kritikán aluliak, a 10ezer forintos Meyle 12ezer! km-t bírt, és nagyon ramaty állapotba vettem ki, a legolcsóbb utángyártottakat veszem mostmár, az is max 20ezer után kuka, bár amilyen sztrádákon járok, nem is csodálom... kíváncsiságból vezetek egy excel táblázatot a javításokról km-állás és dátum szerint, érdekes dolgokat lehet kistatisztikázni :) Egyébként a hátsó szilentekre visszatérve, nekem csak a laprugóban lévő alsó 4-et szokta szaggatni jobban, ami a vázba van ( mondjuk az még angliából jött az alvázzal) az csak simán kopik... A jelenség különben nálam is az, hogy 4-5 mázsánál szög egyenesen megy :) Jaah és nem kell hozzá szerszám, csak egy 17es krova v villáskulcs, meg emelő, meg esetleg kalapács ha nem akarja az igazságot :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
donkarlos Elküldve Március31, 2013 Megoszt Elküldve Március31, 2013 Jaah és nem kell hozzá szerszám, csak egy 17es krova v villáskulcs, meg emelő, meg esetleg kalapács ha nem akarja az igazságot :) Szia ! Köszönöm a "távgyógyítást" ,ahogy az idő engedi , alábukok a kocsinak . Sajnos a garázsba nem fér be , az eső meg folyamatosan esik . Remélem nem kell majd megint homokzsákokkal a Tiszát féken tartani . Húzósnak néz ki a helyzet , ha a hegyekből elindul az olvadás . Üdv , karcsi Jó locsolkodást , sok piros tojást ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
donkarlos Elküldve Március31, 2013 Megoszt Elküldve Március31, 2013 Hali! Tegnap én is megvettem egy Campo-t. Köszönöm az eddigi segítségeket, hozzászólásokat. Most folyik az állapotfelmérés helyrehozás. A kipufogót már javítják. Azthiszem tanácsokért, tapasztalatokért fogok még kérdezősködni. Például a vákuum csövek ezen is repedeznek szépen. Találtam egy ilyet: http://bolthely.hu/szilikon/id/00074___216_4x9_mm-es_szilikon_cso Szerintetek ez alkalmas lehet a vákuum csöveket lecserélni? Üdv, Mohikán. Szia ! Ez is biztos jó , én a Lada elosztó vákum-csővel váltottam ki , vagy a porlasztó fej résolaj csővel . Az egész kijött ezer Ft-ból . Minden működött rögtön . Kipufogó fék , motor melegítő üzemmód is . Üdv , karcsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi Z17DTL Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 Szia ! Ez is biztos jó , én a Lada elosztó vákum-csővel váltottam ki , vagy a porlasztó fej résolaj csővel . Az egész kijött ezer Ft-ból . Minden működött rögtön . Kipufogó fék , motor melegítő üzemmód is . Üdv , karcsi Szia Karcsi! A kipufogó féknek tényleg összkerékben kell működnie vagy az hogy működik pontosan, mert hallottam már ódákat, de a huzatos fejemmel elfelejtettem, nekem meg semmi ilyesmi nem működik, és a motor melegítő üzem sem, de arról még nem is hallottam, már próbáltam megfejteni a kapcsolót, h mire való és hogyan működik, de nem jutottam semmire... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi Z17DTL Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 Jaah és nem kell hozzá szerszám, csak egy 17es krova v villáskulcs, meg emelő, meg esetleg kalapács ha nem akarja az igazságot :) Ki kell javítanom magam, Bárdis volt a szilent, az unix nem forgalmaz, ma kérdeztem... nem írtam föl és tessék... el is felejtem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mohikán Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Hali! Eddig nagyon meg vagyok elégedve a Tragacssal (fehér 1993, 2,5D 4x4, végül nem azok közül lett, mint amiket linkeltem) . 600km után 40 litert tankoltam :-) Lecseréltem vákumcsöveket talán valamit javult a fék szindróma, de lehet még nem az igazi.(lehet megnézem milyen a ladacső csak legyen időm.) Már terepen is kipróbáltuk, eddig tette a dolgát, pedig az első kardánra ráférne egy felújítás, vagy csere. Csak a szervó hiányzik, de idővel... Erő az tényleg nincs benne, de valahogy nem hiányolom. A melegítő rendszer meglepetésemre működött, miután a helyére került a vákumcsöve. Eddig csak lógott szegény, mert már szétnyílt. De a kipufogó fék még azthiszem nem működik. És lenne egy kérdésem: A motortérben szemből nézve a jobb oldalon elöl van egy fehér csőcsonk, amire nem megy vákumcső. Nem hiányzik onnan valami, ha igen hova kellene mennie? Ha valakinek megvan a kezelési (netán szerelési) könyve digitálisan és elküldené, nagyon hálás lennék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
donkarlos Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Szia Karcsi! A kipufogó féknek tényleg összkerékben kell működnie vagy az hogy működik pontosan, mert hallottam már ódákat, de a huzatos fejemmel elfelejtettem, nekem meg semmi ilyesmi nem működik, és a motor melegítő üzem sem, de arról még nem is hallottam, már próbáltam megfejteni a kapcsolót, h mire való és hogyan működik, de nem jutottam semmire... Szia ! A kipufogó fék a csak hátsó hajtásosnál is meg van ( az én gépem is az ) , a kapcs. rajz szerint nem kell összkerék hajtásba kapcsolni a terepest sem . A külső hőmérséklet ha 14 fok alatt van , akkor működik , és ha be van kapcsolva a "motor melegítés" kapcsoló . Kigyullad a jelzőlámpa a kapcsolóban , ha a külső hőmérséklet 14 alatt van ( szenzora a hűtőmaszk mögött ) . Egyébként nem működik . Sebességben guruláskor gázelvétel után 2-3sec. múlva lép be , érezhetően lassul a gép . ( A nagy szelep a kipufogó torkon behúz - fojt ) . Gázadásra , vagy kuplungolásra megszűnik a motorfék .( Álló autónál is lehet ellenőrizni a működését túráztatással ) . Sokat lehet fék , és jeges úton megcsúszás nélkül autózni vele.A vákum rendszer jól .tömített kell hogy legyen . Sokat játszottam vele , majdnem az összes vékony csövet ki kellett cserélnem , mert elértek . Érdemes még a pedáloknál a mikrokapcsolók állapotát is megnézni , nincs-e elnyomódva , berohadva .A motor melegítés kapcsoló csak megemeli az alapjáratot egy szelep segítségével , amíg üzem meleg nem lesz a motor . Tegnap kicseréltem a szilenteket ( köszi az ötletet ) 1 óra volt 1 oldal , nekem is kell csapokat esztergálnom , mert megkorrodált 1-1 .Holnap lesz a próbafutam , de jónak kell lennie . Üdv , karcsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tyatya Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 sziasztok! Én még új vagyok a campo témában és azt szeretném megtudni, hogy első vagy hátsó kerék hajtása van a camponak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április18, 2013 Megoszt Elküldve Április18, 2013 Első semmiképpen. Alapban hátsó, illetve vannak kapcsolható összkerekesek is belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tyatya Elküldve Április19, 2013 Megoszt Elküldve Április19, 2013 köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tyatya Elküldve Április19, 2013 Megoszt Elküldve Április19, 2013 és klímás változata egyáltalán nincs?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április19, 2013 Megoszt Elküldve Április19, 2013 De van, csak ritka. A hasznaltauto.hu-n momentán 2db van belőle, és a német mobile.de-n is csak 6db. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mohikán Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Hali! Olajtanácsot keresek. Meg tudja valaki írni, milyen olaj való a váltóba, első difibe? A hátsóba már írták 75w140-et, amenyire tudom a motorba 10w40 való de a többit nem tudom. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tjzee Elküldve Július26, 2013 Megoszt Elküldve Július26, 2013 Üdvözlet az uraknak. Pár hete boldog??? tulajdonosa vagyok egy Campo 4x2 SportCab nek. Most varázsolok belőle autót. (alváz) Alkatrész ,tanács , jól jönne. Régebbi Astra F G maradék alkatrészek, szűrők.... stb eladók, természetesen nagyon alacsony áron. Köszönettel Link to comment Megosztás: More sharing options...
donkarlos Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 Hali! Olajtanácsot keresek. Meg tudja valaki írni, milyen olaj való a váltóba, első difibe? A hátsóba már írták 75w140-et, amenyire tudom a motorba 10w40 való de a többit nem tudom. Előre is köszi. Szia ! Nekem 4x2 sima diesel van , abba 10w40 , 15w40 olajat teszek 4,5l , csere 7500km , szűrő minden második olajcserénél . ( normál üzemmód ) . Váltó : szigorúan csak motorolaj , 10w40 , vagy 15w40 , csere 30ekm . Difi 75w90 , csere 50ekm . A turbósról nincs infóm , próbáld megkérdezni az OLajdokit ( Totalcar ), hátha neked válaszol ,én ugyan nem kaptam választ a Campoval kapcsolatos kérdésemre . Link to comment Megosztás: More sharing options...
sobrik Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Sziasztok! 3 hónapja sikerült vennem egy 2001-es Campo-t, de még mindig csak tapogatózom. A motor remek, no füst,mondjuk elfogadhatóan megy, nem piszkáltam. Lecseréltem a vezerműszíjat, görgőt, szűrőket, olajat, most jön a két difi hátra LS (limited Slip) 75-140, előre sima GL-5 spec, Váltóba nekem 5w30-as motorolajat ír a gépköny, ha valakinek kell szívesen beszkennelem és elküldöm. Igazából egy féltengely, talpas, hátsó laprugó felfüggesztés+szilentek cserélődtek, eddig. Azt a 8 db szilentet ha jól emlékszem 3200 huf-ért lehet venni Nyíregyházán + rengeteg cucc van még ott korrektek (nem akarok reklámot nekik), viszont a dupla felfüggesztést (boltban18000 Huf a kettő) Én esztergálós, lakatos szakipar mellett, döntöttem olcsóbb!!!. Egyelőre a hátsó kardán kivezetésénél kell egy szimering csere, plusz egy kormányösszekötő, némi kasznimunka. Lenne egy-két kérdésen, amire a válaszokat nagyon köszönöm előre is! -Váltón lehet e manuálisan állítani, szerintetek van e egyáltalán értelme, szerintem nem emel ki rendesen....?(köténylemezig kell nyomni ,3-4 gyengén recseg, ritkán az 5 csak menet közben ) -Hogyan ellenőrizhetem a az 4x4 hajtás megfelelően működik-e. terepen nem igazán teszteltem még. -Bármilyen hasznos infó mit érdemes ellenőrizni!mire kell odafigyelni? Remélem él még ez az oldal :D - 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabivadasz Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Szia! Nagyon boldoggá tudnál tenni,ha beszkennelnéd nekem a gépkönyvet,és átküldenéd e-mailben! :-) cÍmem:horvathgabor80@freemail.hu Nekem a 3-4 recseg egy kicsit amikor menet közben kapcsolom, de nem hinném hogy kuplung hiba!Elég jól fent fog a pedál. Várom a gépkönyvet,előre is köszönöm! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mohikán Elküldve Október31, 2013 Megoszt Elküldve Október31, 2013 Nekem csak az 5. reccsen ha nincs meg a fordulat, de lehet rá vigyázni. Ma felkerültek a "téli gumik", így egy kicsit nyugodtabb vagyok a kökények között: 235/85R16 Eddig a tapasztalat, hogy az erővesztés alig észrevehető (eddig se volt). Az óra még midíg egy kicsit többet mutat. Még emelni kellene rajta, hogy igazán jól nézzen ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 BFG MT ? max friss hóban, ha már taposott vagy csúszos aszfalt akkor nyáriként funkcionál :) Jól néz ki ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mohikán Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 BFG MT ? max friss hóban, ha már taposott vagy csúszos aszfalt akkor nyáriként funkcionál :) Jól néz ki ;) Nem is azért raktam fel, hogy télen az aszfalton legyen téligumim :D A földünket hóban-sárban is szeretném megközelíteni, plusz ott vannak még a kökények is. Tudom mik a határai az abroncsnak, egy pár évig Defenderekkel jártuk az egész országot télen nyáron a cégnél. Azon agyalok, hogy egy kis alkatrész faragásával megoldható lenne, hogy a hátsó híd tetejére kerüljön a laprugó. Magasabb lenne, visszaengedhetném a platót, amit megemelt az egyik előző tulaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 A sáros hó a legjobb :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mohikán Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Eddig halasztódott, de most nekilátok, lecserélem a vezérmű szíjat és görgőket, csak már el is akadtam. Valaki meg tudja írni gyorsan, hogy a főtengelyen az ékszíjtárcsát jobb vagy bal menetes csavar tartja? Csak mert nem szeretném szét erőszakolni az ellenkező irányba. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
donkarlos Elküldve November28, 2013 Megoszt Elküldve November28, 2013 Eddig halasztódott, de most nekilátok, lecserélem a vezérmű szíjat és görgőket, csak már el is akadtam. Valaki meg tudja írni gyorsan, hogy a főtengelyen az ékszíjtárcsát jobb vagy bal menetes csavar tartja? Csak mert nem szeretném szét erőszakolni az ellenkező irányba. Szia ! Normál jobbos csavar , ha jól emlékszem 24-es Crova kell hozzá. + még egy 0,5 m-es cső , mert be volt ragasztva . Jó ha valaki a féket nyomja közben . Összerakásnál én nem ragasztottam a csavart , csak rendesen meghúztam . (cső nélkül ) (2,5 sima diesel ) Üdv , karcsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reezso Elküldve December3, 2013 Megoszt Elküldve December3, 2013 Sziasztok !! Üdv minden fórumlakónak!! Jó pár éve használok egy összkerekes duplakabinos campot.. Nagyon szeretjük egymást, összenőttünk az évek során, most viszont ahogy bejöttek a minuszok nehézkes az indulás. Kapott új akksit, izzítógyertyákat, és mégsem. A gyanúm az, hogy előtöltés problémám lehet, tud-e valaki adatot 2.5TD 95-ös évjáratúhoz ? A nyáron vezérmüszíj, stb volt cserélve, de a szerelő cimborának nem volt előtöltés adata, de nem is volt vele eddig gond, indult szépen. Nagyon megköszönném, ha tudna valaki segíteni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts