Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Campo


nagy istván

Recommended Posts

ilyet nem találtam..........kell vennem egy 4x4-es tanyajárót.......találtam campo-kat elég sokat.

valaki tud róluk valamit?

gondolok pl. tipushibákra,stb......

nekem érdekes,hogy csak 76 lóerő a 2.5 td motor.......

Hm isuzu néven itt futkorászik egynéhány.... Vmi isuzu fórumot kéne találnod...

Link to comment
Megosztás:

azt tudom hogy isuzu a mocija,de mást nem nagyon......

Mohácson van pár Campo, de mind rohad. A 2.5 Td szerintem VM motori motor, de a régebbiekben 2.3 td az Omega motor, és volt még a 2.8Td ami Isuzu. Legalábbis a Fronterákban ez volt a helyzet, lehet itt más a 2.5 gyártója. Egy kollegám, aki vadásztatni jár, szídta a Campot, mert szerinte terepen tehetetlen. Az alkatrész árak japánosak. ITT egy indexes Frontera fórum.

Link to comment
Megosztás:

Nem így van. Campoban nincsen 2.8-as, és az összes motorja Isuzu.

Van egy 2.3-as benzines, két 2.5-ös (egy turbódízel meg egy sima szívódízel), meg van egy 3.1-es turbódízel.

A benzinesből volt porlasztós, illetve '95-től befecskendezéses (ez utóbbi 4 lóerővel erősebb), a 2.5TD-ből meg volt töltőlevegő-hűtős és anélküli változat is, bár ez a teljesítményre nem volt hatással.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
ilyet nem találtam..........kell vennem egy 4x4-es tanyajárót.......találtam campo-kat elég sokat.

valaki tud róluk valamit?

gondolok pl. tipushibákra,stb......

nekem érdekes,hogy csak 76 lóerő a 2.5 td motor.......

Szia!

Nos, olvastam 1-2 marha nagy sületlenséget ezért úgy gondolom, hogy közvetlen egy Campo tulajdonos tud választ adni a kérdésedre!!

A Campo-k régebben (inkább a 90's előtti kiadások között) még Opel motorral is gyártották őket de szerencsére áttértek az Isuzu motorra és el is értünk a Campo egyik nagy erősségére!!!

Sok mindent lehet róla mondani de azt nem, hogy ez a motor nem jó, valóban nem a legerősebb a kategóriájában de hogy a az egyik legmegbízhatóbb az 1000%.

A fogyasztása átlagos felhasználás mellett 7-7,5 l/100km és ez nem kamu, még télen sem megyek 8 fölé!!!

Más! Olvasom, hogy szidják a terepen, nos kíváncsi lennék ezt mire alapozzák. Jómagam vadász-méhész-horgász emberke vagyok, meglehetősen sokat járok terepen de néha olyanon is, hogy magam sem hiszem el, hogy itt át tudok majd menni..

A lényeg, még egyszer sem akadtam el!!! Ez tény, nem igazán érdekel ki hiszi el, Én tudom és ennyi elég.

Persze, nem veheti fel a versenyt a komolyabb terepjárókkal, de mivel elég magas a hasmagassága, kapcsolható az összkerékhajtás és a felező így ha nem akad fel nem tudok elképzelni olyan helyzetet, hogy cserbenhagyna. Természetesen amit mondok az terepgumikra érvényes!!! Láttam már Nivát is elakadva mert nyári gumi volt rajta, nyilván ez mindegyik terepjáróra érvényes! Az enyémen semmi extra gumi nincs csak téli gumi, annak megfelelő a mintázata terepre és betonra is. Léteznek konkrétan terep gumik, avval meg pláne nem tudom elképzelni, hogy tehetetlen lenne, mint ahogy egy "kolléga" jellemezte korábban..

De beszéljünk a negatívumokról is!

A motor lehetne erősebb, habár egy terepjáró nem gyorsaságra van tervezve elsősorban..

Ha nem vigyáznak a kasznira, rohadós fajta sajnos.

Alkatrész minden van hozzá, nézőpont kérdése, hogy mi drága mi nem, Mazda-Mitshu jóval drágább..

Eddig amit cseréltem: Alsó-felső gömbfejek, kipufogóvég,

Amit meg kell nézetnem: EGR szelep nincs-e eldugulva.

2 Éve van nálam az autó, nincs rá panaszom. 10 éves a masina, nyilván előjöhetnek majd lassan hibák is de egyenlőre nagyon elégedett vagyok vele. Nagy hely van benne hátul is egy "colos" térde sem éri el az első üléseket!!

Nem sztárolni szerettem volna, csak megvédeni mivel nem érdemli a szidást, a kategóriájában megbízhatóságban (motor) fogyasztásban és árban verhetetlen!!

Üdv: István

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nos, olvastam 1-2 marha nagy sületlenséget ezért úgy gondolom, hogy közvetlen egy Campo tulajdonos tud választ adni a kérdésedre!!

A Campo-k régebben (inkább a 90's előtti kiadások között) még Opel motorral is gyártották őket de szerencsére áttértek az Isuzu motorra és el is értünk a Campo egyik nagy erősségére!!!

Sok mindent lehet róla mondani de azt nem, hogy ez a motor nem jó, valóban nem a legerősebb a kategóriájában de hogy a az egyik legmegbízhatóbb az 1000%.

A fogyasztása átlagos felhasználás mellett 7-7,5 l/100km és ez nem kamu, még télen sem megyek 8 fölé!!!

Más! Olvasom, hogy szidják a terepen, nos kíváncsi lennék ezt mire alapozzák. Jómagam vadász-méhész-horgász emberke vagyok, meglehetősen sokat járok terepen de néha olyanon is, hogy magam sem hiszem el, hogy itt át tudok majd menni..

A lényeg, még egyszer sem akadtam el!!! Ez tény, nem igazán érdekel ki hiszi el, Én tudom és ennyi elég.

Persze, nem veheti fel a versenyt a komolyabb terepjárókkal, de mivel elég magas a hasmagassága, kapcsolható az összkerékhajtás és a felező így ha nem akad fel nem tudok elképzelni olyan helyzetet, hogy cserbenhagyna. Természetesen amit mondok az terepgumikra érvényes!!! Láttam már Nivát is elakadva mert nyári gumi volt rajta, nyilván ez mindegyik terepjáróra érvényes! Az enyémen semmi extra gumi nincs csak téli gumi, annak megfelelő a mintázata terepre és betonra is. Léteznek konkrétan terep gumik, avval meg pláne nem tudom elképzelni, hogy tehetetlen lenne, mint ahogy egy "kolléga" jellemezte korábban..

De beszéljünk a negatívumokról is!

A motor lehetne erősebb, habár egy terepjáró nem gyorsaságra van tervezve elsősorban..

Ha nem vigyáznak a kasznira, rohadós fajta sajnos.

Alkatrész minden van hozzá, nézőpont kérdése, hogy mi drága mi nem, Mazda-Mitshu jóval drágább..

Eddig amit cseréltem: Alsó-felső gömbfejek, kipufogóvég,

Amit meg kell nézetnem: EGR szelep nincs-e eldugulva.

2 Éve van nálam az autó, nincs rá panaszom. 10 éves a masina, nyilván előjöhetnek majd lassan hibák is de egyenlőre nagyon elégedett vagyok vele. Nagy hely van benne hátul is egy "colos" térde sem éri el az első üléseket!!

Nem sztárolni szerettem volna, csak megvédeni mivel nem érdemli a szidást, a kategóriájában megbízhatóságban (motor) fogyasztásban és árban verhetetlen!!

Üdv: István

köszönöm a leírást,de már lemondtam a campo-ról.....amiket találtam azok eléggé leharcoltak voltak.

valszeg egy L200 lesz helyette......azzal van tapasztalatom és elégedett voltam vele anno.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nos, olvastam 1-2 marha nagy sületlenséget ezért úgy gondolom, hogy közvetlen egy Campo tulajdonos tud választ adni a kérdésedre!!

A Campo-k régebben (inkább a 90's előtti kiadások között) még Opel motorral is gyártották őket de szerencsére áttértek az Isuzu motorra és el is értünk a Campo egyik nagy erősségére!!!

Sok mindent lehet róla mondani de azt nem, hogy ez a motor nem jó, valóban nem a legerősebb a kategóriájában de hogy a az egyik legmegbízhatóbb az 1000%.

A fogyasztása átlagos felhasználás mellett 7-7,5 l/100km és ez nem kamu, még télen sem megyek 8 fölé!!!

Más! Olvasom, hogy szidják a terepen, nos kíváncsi lennék ezt mire alapozzák. Jómagam vadász-méhész-horgász emberke vagyok, meglehetősen sokat járok terepen de néha olyanon is, hogy magam sem hiszem el, hogy itt át tudok majd menni..

A lényeg, még egyszer sem akadtam el!!! Ez tény, nem igazán érdekel ki hiszi el, Én tudom és ennyi elég.

Persze, nem veheti fel a versenyt a komolyabb terepjárókkal, de mivel elég magas a hasmagassága, kapcsolható az összkerékhajtás és a felező így ha nem akad fel nem tudok elképzelni olyan helyzetet, hogy cserbenhagyna. Természetesen amit mondok az terepgumikra érvényes!!! Láttam már Nivát is elakadva mert nyári gumi volt rajta, nyilván ez mindegyik terepjáróra érvényes! Az enyémen semmi extra gumi nincs csak téli gumi, annak megfelelő a mintázata terepre és betonra is. Léteznek konkrétan terep gumik, avval meg pláne nem tudom elképzelni, hogy tehetetlen lenne, mint ahogy egy "kolléga" jellemezte korábban..

De beszéljünk a negatívumokról is!

A motor lehetne erősebb, habár egy terepjáró nem gyorsaságra van tervezve elsősorban..

Ha nem vigyáznak a kasznira, rohadós fajta sajnos.

Alkatrész minden van hozzá, nézőpont kérdése, hogy mi drága mi nem, Mazda-Mitshu jóval drágább..

Eddig amit cseréltem: Alsó-felső gömbfejek, kipufogóvég,

Amit meg kell nézetnem: EGR szelep nincs-e eldugulva.

2 Éve van nálam az autó, nincs rá panaszom. 10 éves a masina, nyilván előjöhetnek majd lassan hibák is de egyenlőre nagyon elégedett vagyok vele. Nagy hely van benne hátul is egy "colos" térde sem éri el az első üléseket!!

Nem sztárolni szerettem volna, csak megvédeni mivel nem érdemli a szidást, a kategóriájában megbízhatóságban (motor) fogyasztásban és árban verhetetlen!!

Üdv: István

Akkor elhiszem neked, de valamiért tényleg nagyon sok rosszat lehet hallani. Járj ide többet és írj többet a kocsiról :D

valszeg egy L200 lesz helyette......azzal van tapasztalatom és elégedett voltam vele anno.

Én mindig olyat akartam :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor elhiszem neked, de valamiért tényleg nagyon sok rosszat lehet hallani. Járj ide többet és írj többet a kocsiról :D

Én mindig olyat akartam :lol:

tényleg elég sok rosszat halottam én is elmúlt 3-4 hétben a tipusról......jót meg nem is igen.lehet sikerült csupa olyan ember kifognom akik csak hajtják az autót és törödni meg nem akarnak vele és utána meg csodálkoznak ha vmi megadja magát.

az L200 meg nem annyira a szívem csücske,de sokat húzhat legálisan és fixen 12-t eszik.ja és van benne difizár gyárilag,igaz nem mindegyikben,mert feláras volt.

van benne klíma és van otthon egy erdei pajerom amihez végül el tudom bontani majd ha kiszolgálta az idejét.. B)

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nos, olvastam 1-2 marha nagy sületlenséget ezért úgy gondolom, hogy közvetlen egy Campo tulajdonos tud választ adni a kérdésedre!!

A Campo-k régebben (inkább a 90's előtti kiadások között) még Opel motorral is gyártották őket de szerencsére áttértek az Isuzu motorra és el is értünk a Campo egyik nagy erősségére!!!

Sok mindent lehet róla mondani de azt nem, hogy ez a motor nem jó, valóban nem a legerősebb a kategóriájában de hogy a az egyik legmegbízhatóbb az 1000%.

A fogyasztása átlagos felhasználás mellett 7-7,5 l/100km és ez nem kamu, még télen sem megyek 8 fölé!!!

Más! Olvasom, hogy szidják a terepen, nos kíváncsi lennék ezt mire alapozzák. Jómagam vadász-méhész-horgász emberke vagyok, meglehetősen sokat járok terepen de néha olyanon is, hogy magam sem hiszem el, hogy itt át tudok majd menni..

A lényeg, még egyszer sem akadtam el!!! Ez tény, nem igazán érdekel ki hiszi el, Én tudom és ennyi elég.

Persze, nem veheti fel a versenyt a komolyabb terepjárókkal, de mivel elég magas a hasmagassága, kapcsolható az összkerékhajtás és a felező így ha nem akad fel nem tudok elképzelni olyan helyzetet, hogy cserbenhagyna. Természetesen amit mondok az terepgumikra érvényes!!! Láttam már Nivát is elakadva mert nyári gumi volt rajta, nyilván ez mindegyik terepjáróra érvényes! Az enyémen semmi extra gumi nincs csak téli gumi, annak megfelelő a mintázata terepre és betonra is. Léteznek konkrétan terep gumik, avval meg pláne nem tudom elképzelni, hogy tehetetlen lenne, mint ahogy egy "kolléga" jellemezte korábban..

De beszéljünk a negatívumokról is!

A motor lehetne erősebb, habár egy terepjáró nem gyorsaságra van tervezve elsősorban..

Ha nem vigyáznak a kasznira, rohadós fajta sajnos.

Alkatrész minden van hozzá, nézőpont kérdése, hogy mi drága mi nem, Mazda-Mitshu jóval drágább..

Eddig amit cseréltem: Alsó-felső gömbfejek, kipufogóvég,

Amit meg kell nézetnem: EGR szelep nincs-e eldugulva.

2 Éve van nálam az autó, nincs rá panaszom. 10 éves a masina, nyilván előjöhetnek majd lassan hibák is de egyenlőre nagyon elégedett vagyok vele. Nagy hely van benne hátul is egy "colos" térde sem éri el az első üléseket!!

Nem sztárolni szerettem volna, csak megvédeni mivel nem érdemli a szidást, a kategóriájában megbízhatóságban (motor) fogyasztásban és árban verhetetlen!!

Üdv: István

Köszi hogy megosztottad a tapasztalataid. Mohácson is van jópár Campo, de mindegyik ütve-vágva van, és eléggé korhadoznak is. Egyik kollegám egynek pedig az alvázát hegesztette, mert elrohadt. Ezen kívül nincs személyes tapasztalatom velük. Vagy te vagy szerencsés, és egy gondosan karban tartott példányt fogtál ki.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Igen Én valóban egy jó állapotút fogtam ki, 1,2 milla volt.

Ez alatt szerintem nem is érdemes venni, persze lehet 4-500-ért is venni az egyik vadász kolléga egy ilyent vett, rosszul is járt.

Jómagam mindig azt vallottam a Campo-rol, hogy a "szegény ember terepjárója". Ha igényem lenne a "flanc-ra" akkor Mitshu-t vennék vagy Land Rover-t vagy társait. Nekem erre volt akkor pénzem, az igényeimet kielégíti, ennyi.

Itt van pld. egy egész jó állapotú Campo: Katt ide!

Vagy ez: Katt ide!

Ennyiért már jó állapotút lehet venni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Igen Én valóban egy jó állapotút fogtam ki, 1,2 milla volt.

Ez alatt szerintem nem is érdemes venni, persze lehet 4-500-ért is venni az egyik vadász kolléga egy ilyent vett, rosszul is járt.

Jómagam mindig azt vallottam a Campo-rol, hogy a "szegény ember terepjárója". Ha igényem lenne a "flanc-ra" akkor Mitshu-t vennék vagy Land Rover-t vagy társait. Nekem erre volt akkor pénzem, az igényeimet kielégíti, ennyi.

Itt van pld. egy egész jó állapotú Campo: Katt ide!

Vagy ez: Katt ide!

Ennyiért már jó állapotút lehet venni.

A hátsó ülésen el lehet férni ? picinek tűnik :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ne viccelj, láttál már közelebbről Campot ? Szerintem az egyik legnagyobb vezetőülés mögötti hellyel rendelkezik a kategóriában!! A munkahelyemen 2 Nissan Navara-t hajtok, na abban aztán nincs hely hátul, igaz a plató viszont jó nagy..

A Campo megtalálta a középutat, van hátul hely (nem véletlen írtam, hogy egy "colos" térde sem éri el az első ülést) és viszonylag jól pakolható platója is van. Negatívum viszont, hogy hátul elég alacsony az ülés magasság ez hosszú út alatt nem a legkényelmesebb.

Link to comment
Megosztás:

Ne viccelj, láttál már közelebbről Campot ? Szerintem az egyik legnagyobb vezetőülés mögötti hellyel rendelkezik a kategóriában!! A munkahelyemen 2 Nissan Navara-t hajtok, na abban aztán nincs hely hátul, igaz a plató viszont jó nagy..

A Campo megtalálta a középutat, van hátul hely (nem véletlen írtam, hogy egy "colos" térde sem éri el az első ülést) és viszonylag jól pakolható platója is van. Negatívum viszont, hogy hátul elég alacsony az ülés magasság ez hosszú út alatt nem a legkényelmesebb.

Testközelből meg nem vagy nem figyeltem :lol: Képeken tűnik csak összenyomottnak mint minden pickupnak :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Igen Én valóban egy jó állapotút fogtam ki, 1,2 milla volt.

Ez alatt szerintem nem is érdemes venni, persze lehet 4-500-ért is venni az egyik vadász kolléga egy ilyent vett, rosszul is járt.

Jómagam mindig azt vallottam a Campo-rol, hogy a "szegény ember terepjárója". Ha igényem lenne a "flanc-ra" akkor Mitshu-t vennék vagy Land Rover-t vagy társait. Nekem erre volt akkor pénzem, az igényeimet kielégíti, ennyi.

Itt van pld. egy egész jó állapotú Campo: Katt ide!

Vagy ez: Katt ide!

Ennyiért már jó állapotút lehet venni.

nem védeni akarom,de az L200 sem flancos.....és az sem kerül többe.......gumicsizmával is simán használom ha kell......

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok Ákos vagyok

szeretnék én is venni egy campot 400 E-ért

nincs szétrohadva úgy láttam de érdekelne a véleményetek, pontosabban szükségem lenne rá.

a kuplung útját elég rövidnek találtam amellett, hogy jól működött -szerintem- rendesen kiemelt nem recsegett

idáig csak személyautókat vezettem amiknek elég hosszú volt a kuplung pedál útja, ez kb fele.

köszönöm a hozzászólásokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Ákos vagyok

szeretnék én is venni egy campot 400 E-ért

nincs szétrohadva úgy láttam de érdekelne a véleményetek, pontosabban szükségem lenne rá.

a kuplung útját elég rövidnek találtam amellett, hogy jól működött -szerintem- rendesen kiemelt nem recsegett

idáig csak személyautókat vezettem amiknek elég hosszú volt a kuplung pedál útja, ez kb fele.

köszönöm a hozzászólásokat.

Szia Ákos!

Háát, 400 papírért nem tudom milyent kapsz..? <_< Egy vadász kollégám vett 450-ért de az bizony "oda volt" rendesen.

Ha tényleg olyan jó állapotú mint ahogy állítod akkor jó pénz érte de nagyon nézd át!! Hány éves? Km? Gumik? stb.

A kuplung nálam is ilyen, Opel sajátosság.. :D

A tapasztalatom az, hogy csakis 97' utáni szériát érdemes venni, azok jobb állapotúak, modernebb műszerfallal és külsővel jöttek ki.

Link to comment
Megosztás:

Szia Ákos!

Háát, 400 papírért nem tudom milyent kapsz..? <_< Egy vadász kollégám vett 450-ért de az bizony "oda volt" rendesen.

Ha tényleg olyan jó állapotú mint ahogy állítod akkor jó pénz érte de nagyon nézd át!! Hány éves? Km? Gumik? stb.

A kuplung nálam is ilyen, Opel sajátosság.. :D

A tapasztalatom az, hogy csakis 97' utáni szériát érdemes venni, azok jobb állapotúak, modernebb műszerfallal és külsővel jöttek ki.

1993-as majdnem 300 E km van benne

lehajtások jók, bár istenigazából még nem próbáltam komoly terepen csak olyan "enyhébben".

szervokormány nincs benne.

méhészkedni kell

plató az ami rozsdás de még elfogadható nekem.

blokk: patika, pöcc röff

egy szerelő azt mondta, hogy kanyarban nézzem meg intenzíven adjak gázt tekerjem jól alá a kormányt és hallgassam nem-e recseg az eleje, mert az a gyengéje.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.