Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Ki kicsoda, avagy ismerjük meg egymást...


grofbandi

Recommended Posts

5 órája, gezoli írta:

De, mert létezik egy fórumszabályzat!

Arra gondolsz, amit épp Te sem tartasz be? (Mert ugyebár nem másoltad át a bejegyzésed a "beszélgetnek" topic-ba.) Továbbá ha már szabályzat, úgy gondolom, hogy abban meg is fogalmazzák, hogy kinek a feladatköre megítélni hogy mi helyénvaló vagy mi nem és ki jogosult eljárni. Szerintem sem a fórumon (sem a valós életben) nincs szükség önjelölt moderátorokra (rendtevőkre)...

Továbbra is fenntartom, hogy sok esetben nem lehet egy beszélgetést ide-oda dobálni a topic-ok közt, különben átláthatatlan és visszakövethetetlen lesz, tehát nem építi a fórum hasznosságát/tartalmát/értelmét.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

10 órája, Janó32 írta:

Arra gondolsz, amit épp Te sem tartasz be? (Mert ugyebár nem másoltad át a bejegyzésed a "beszélgetnek" topic-ba.) Továbbá ha már szabályzat, úgy gondolom, hogy abban meg is fogalmazzák, hogy kinek a feladatköre megítélni hogy mi helyénvaló vagy mi nem és ki jogosult eljárni. Szerintem sem a fórumon (sem a valós életben) nincs szükség önjelölt moderátorokra (rendtevőkre)...

Továbbra is fenntartom, hogy sok esetben nem lehet egy beszélgetést ide-oda dobálni a topic-ok közt, különben átláthatatlan és visszakövethetetlen lesz, tehát nem építi a fórum hasznosságát/tartalmát/értelmét.

Na rend legyen most már mert törlök mindent! :-)

Komolyra fordítva: nincsenek önjelölt moderátorok, kinevezett moderátorok vannak akiknek nem tisztjük megítélni hogy valami helyénvaló-e vagy sem, hanem egyszerűen csak betartatják a fórumszabályzatot, mérlegelés nélkül. Ha úgy tetszik ők a fórum "rendőrsége".

A beszélgetéseket meg valóban nem lehet ide-oda dobálni a topikok között, sokkal egyszerűbb lenne ha mindjárt ott kezdenétek el, ahová való. Jelen esetben nekem két lehetőségem van: vagy áthelyezem az egész beszélgetést oda ahová való, vagy törlöm az egészet. Rosszabb esetben figyelmeztetést is adhatnék, bár ez már valóban egyéni megítélés kérdése. Sajnálatos módon az áthelyezés most idő hiányában elmarad, a törlést meg túl drasztikusnak ítélem, bár talán jobb is ezt itt hagyni mementónak, hátha akkor többé nem fordul elő ilyesmi.

hey_guys_fish.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 4 months later...
On ‎2010‎.‎12‎.‎28‎. at 7:55, Lipi-G írta:

No akkor sziasztok.Én is bemutatkoznék,ha már feszegettem e topic létrejött.Misinek hívnak.Helyileg békés megyei vagyok ,és ez a bajom,hogy mesze van minden tőlünk.

Munkámat tekintve,főállásban a 104-n dolgozom,mellékben meg faterommal csináljuk a családi mezőgazdasági vállalkozást.Szabadidőmben(ami nem sok van),peca.

Nem az első Opelem ez a mostani G astra(2.0Di),astrábol ez a negyedik,volt két C corsa,egy B vectra.

Szeretem az opelt,nagy bajaim még nem voltak velük,megbízható....(minek ragozzam itt).Szeretem a fórumot is,sok mindenre választ találok,amire meg nem,azt kiírom,és lesz rá!

Az autószereléshez értek egy keveset,nem viszem mindenért szerelőhöz,de a fő profilom(huuuuu :D )a mg.-i gépek szerelése.Alapvetően bárminek nekikezdek,amit úgy gondolom,hogy nem fog ki rajtam,de ha rosszul gondoltam,akkor service.

Na,hát ennyi rólam!

Lipi.

Ui.:Jó lesz ez a topic :)

Mezöberény Balázs!

 

Már ketten legalább Békésből :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Sziasztok. Úgy látom, elég régen volt itt bemutatkozás, én meg ráadásul új vagyok, úgyhogy folytatom a sort. Kovács Ernő vagyok, Tatabányán élek, CNC forgácsolóként dolgozom. Három éve vettem az Atsra G-met, 1,4-es, klub felszereltségű. A formája és a mérete, valamint amiatt vettem ilyet, mert tudtam, hogy népszerű típus, így jó áron lehet mindent kapni hozzá. Kalandos vásárlás volt, de nem tartalak fel benneteket a részeltekkel, csak annyit, hogy előtte Hyundai Accentem volt, amit nagyon szerettem, de totálkárosra tört, amikor egy szembejövő autó utánfutójáról elém zuhant egy rosszul rögzített hűtőszekrény. Féltem, hogy az Opel nem váltja be a reményeimet, de nagyon kellemesen csalódtam. Megkímélt állapotban, kevés kilométerrel vettem, amire azóta is szinte csak a műszakira költöttem. Nem vagyok tuningellenesen, sőt, például saját kezűleg átfestettem a középkonzolt, és most fogok nappali fényt beépíteni, de az öncélú csicsázás nem az én ízlésvilágom. Szeretem magam megoldani, ha valami probléma felmerül (minden területen), de ha biztonsági kérdésről van szó, vagy komoly szaktudást esetleg műszert igénylő dologról, akkor szakemberhez fordulok, mert a mekkelekség többe kerülhet. Ennyit gondoltam fontosnak. Köszönöm, hogy befogadtatok és elolvastatok.      

  • Like 9
Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Sziasztok! Tök új vagyok itt! Kicsit még káoszos nekem ez az oldal-forum, de majd rájövök mi hol-merre van.

Január 22-én lesz 1 éve hogy boldog tulajdonosa vagyok egy astra g bertone cabriónak. Nem gondoltam volna hogy valaha meg fogok szeretni egy opelt mert sose voltam opel fan, de mára fanatikus lettem. Azóta csinosítgatom dédelgetem simogatom. :) Talán idén tavasszal lesznek rajta komolyabb változtatások. Amúgy 2001 óta van jogsim, és 8 évi gyűjtögetésembe tellett mire össze tudtam gyűjteni a pénzt egy ilyen autóra és kb 1-1,5 éve nézek cabriókat. Volt hogy néztem g astra cab-ot de akkor nemfogtak meg, és tavaly januárban jött hirtelen egy lehetőség, és gyorsan kellett döntenem amit azóta se bántam meg. Idei tervek közt vannak: Lámpák cseréje (a hátsó már kicserélve), lesz egy irmscher hátsó szárny, A felni most van fényezőnél, Lesz elvileg motorháztető hosszabítás, motorháztető bőr, motorháztető teleszkóp, toronymerevítő, oldal index csere, kormány bőrőzés. Most így röviden ennyi. :) 

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

20 órája, Bertone002519 írta:

Sziasztok! Tök új vagyok itt! Kicsit még káoszos nekem ez az oldal-forum, de majd rájövök mi hol-merre van.

Január 22-én lesz 1 éve hogy boldog tulajdonosa vagyok egy astra g bertone cabriónak. Nem gondoltam volna hogy valaha meg fogok szeretni egy opelt mert sose voltam opel fan, de mára fanatikus lettem. Azóta csinosítgatom dédelgetem simogatom. :) Talán idén tavasszal lesznek rajta komolyabb változtatások. Amúgy 2001 óta van jogsim, és 8 évi gyűjtögetésembe tellett mire össze tudtam gyűjteni a pénzt egy ilyen autóra és kb 1-1,5 éve nézek cabriókat. Volt hogy néztem g astra cab-ot de akkor nemfogtak meg, és tavaly januárban jött hirtelen egy lehetőség, és gyorsan kellett döntenem amit azóta se bántam meg. Idei tervek közt vannak: Lámpák cseréje (a hátsó már kicserélve), lesz egy irmscher hátsó szárny, A felni most van fényezőnél, Lesz elvileg motorháztető hosszabítás, motorháztető bőr, motorháztető teleszkóp, toronymerevítő, oldal index csere, kormány bőrőzés. Most így röviden ennyi. :) 

Leld benne örömed!

Viszont nem írtad hogy milyen motor van a cabrioban?

Amit a tervek között írtál, azok közül én a motorháztető bőr és -hosszabbítás kivételével a többin már túl vagyok a Coupéval, de az enyém tavasszal lesz 9 éve hogy nálam van.:cool:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

3 órája, tgabika76 írta:

Leld benne örömed!

Viszont nem írtad hogy milyen motor van a cabrioban?

Amit a tervek között írtál, azok közül én a motorháztető bőr és -hosszabbítás kivételével a többin már túl vagyok a Coupéval, de az enyém tavasszal lesz 9 éve hogy nálam van.:cool:

Egy kis sima 1.6-os nem kevés kilóméterrel, de remekül szuperál, bár 1-2 kopó alkatrész cserére szorul mint pl: Légkondi kompresszor, kézifék bowden, meg a tolató lámpa kapcsolót kéne cserélni, no meg a lambdaszondát, de ezeken kívülnagyon is egyben van a drágám. :) 

 

Esetleg van képed a vasadról?

Módosítva : Bertone002519
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Sziasztok! Tegnap hazaértünk a kis szépségemmel :) Kb 9 év B Vectrázás után eljött az ideje, hogy legyen egy saját autóm, ami csak az enyém. Az utód majdnem Calibra lett, de lehetetlenség volt találni belőle megfelelőt. Volt még kiszemelve B Vectra, de igazából csak mert bevált és ismerem. Valójában nem szerettem volna vekiről vekire "váltani". Annyi lett volna az előrelépés, hogy nagyobb motorral, magasabb felszereltséggel vettem volna. De másra vágytam. Volt még kiszemelve C Omega, de valahogy nem az igazi, a hátulját nem találták el. Aztán jött az ötlet: nézzünk szét a G Astra kupék között. A forma kicsit átlagos, de mégis más. Gyönyörű a színezett kilincseivel, díszléceivel, a sötét lámpáival, a keret nélküli hatalmas ajtókkal, a B oszlop megoldása is nagyon tetszik, ahogy el van rejtve az üveg mögé és hát maga ez a lapos, sportosabb forma. Van egy pár Astra itt a faluban, de egy sem ilyen szép, mint az én coupém. A szín is elég ritka és nagyon szép. Minden benne van, amit szerettem volna. Úgyhogy végül Ő lett az új társam : 

369183_gastra.jpg

Biztos lesz majd kérdésem hozzátok, apróbb gondjai vannak az autónak, de nem vészesek. Azért mégis csak 16 éves autó. Még vár ránk az ilyenkor kötelező szerviz. Kap 4 új gumit is, aztán jöhetnek az apróságok. :) Az autóról még annyit, hogy külföldről jött X18XE1 motorral. Az órában 205 ezer km van. Nem tudom mennyire tartozik az alap felszereltséghez, de benne van klíma, elektromos és fűthető tükör, elektromos ablak, multikormány, központi zár, BC... Még a rádió is gyári benne.

Módosítva : zsiz88
  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Szép autó! Ráadásul ez a Fern Grün/Sáfrányzöld szín elég ritka, idehaza eddig egy Coupét tudtam ami ilyen színű, az eredetileg 2.2-es volt, de már Turbó van benne. Viszont érdekes az autód, mert ezt a színt elvileg 2001 júliusától használták, az X18XE1-et viszont csak 2000 márciusa és 2000 júniusa között szerelték ebbe az autóba, szóval elvileg ilyen színű Coupé ezzel a motorral nem létezhetne. Küldesz nekem egy alvázszámot priviben? Megnézném mit lehet tudni róla...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.