dani89rk Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 ha szekvenciális a gáz akkor nem is lehet vele gázzal idulni.....ha akarsz sem. a keverőfejessel meg simán lehet......télen-nyáron.kell némi okosság és megy a dolog.a keverőfejes reduktorát kb. 70-100.000. km-enként fel kell újítani,nálam ez 60 ezerre redukálodik.kibírom,egy felújítás 2600 huf..... A felújításról írhatnál, mert ezzel még teljes hadilábon állok, igaz még csak 5-6ezer km van a gázrendszerben. A kapcsolók tekintetében úgylátszik igen nagy a készlettár... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Enyém ilyen! B) Átkapcsoló Előző gazdája mondta ha netán kifogy a gáz akkor ezzel lehet átkapcsolni benzinre mármint azzal az egy gombbal. Elvileg lehet indítani gázzal is valami vész indítást vagy mit olvastam. A kis könyvébe majd elolvasom ha nem felejtem el. Meg be is kellene már scannelnem csak scanner nincs amikor kellene. :lol: ez egy elég egyszerű ám igen megbízható kapcsoló...az asszonyéba is ilyet raktam....keverőfejes,de lov-eco-pro is van benne nehogy kinyírjam a motort a szegénykeverékkel. :D lehet indítani gázzal.....de nem ajánlott.hajlamos az átváltási fordszámot utána 3-400-ra visszavenni,mert annak a beállítása is majdnem ugyanaz mint a direkt gázzal indulás.én raktam mellé egy sima 2állású kapcsolót.ha azt bekapcsolom akkor kiiktattam a gázkapcsolót és egyből gázzal indít..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 A felújításról írhatnál, mert ezzel még teljes hadilábon állok, igaz még csak 5-6ezer km van a gázrendszerben. A kapcsolók tekintetében úgylátszik igen nagy a készlettár... neked milyen gázrendszer van????? azért ezt sem mindenki tudja megcsinálni odahaza.......kell hozzá némi rutin.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 neked milyen gázrendszer van????? azért ezt sem mindenki tudja megcsinálni odahaza.......kell hozzá némi rutin.... :lol: Lovato keverőm van, központi befecskendezéssel, abban bízom hogy ezt is megtudom oldani otthon, ha egyedül, nem akkor van segítségem :D Gondolom a kapcsolónak azon túl hogy mivel indít és mire hogyan kapcsolod, nem sok jelentősége van? Max a pótosnál a szintjelző, de nekem henger palack kuktálkodik potya utasnak, és azon van óra, már hozzá szoktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Sajna elfelejtettem megnézni a könyv leírását gázzal indításnak mi a menete de akkor lehet inkább hagyom is mert ne csessze el senki se ha az az indítás mód esetleg káros lenne. Bár a könyvet felírom, megkeresem nehogy elfelejtsem. Előzőbe a hengeres tartály kijelzője pl amikor csurig volt a tank nekem pl csak félig töltöttet mutatott! :lol: Én a napi nyámláló telitanknál nullázásába bízok! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 lov-eco-pro is van benne nehogy kinyírjam a motort a szegénykeverékkel. :D Ez most mi is? készülék vagy mi? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Lovato keverőm van, központi befecskendezéssel, abban bízom hogy ezt is megtudom oldani otthon, ha egyedül, nem akkor van segítségem :lol: Gondolom a kapcsolónak azon túl hogy mivel indít és mire hogyan kapcsolod, nem sok jelentősége van? Max a pótosnál a szintjelző, de nekem henger palack kuktálkodik potya utasnak, és azon van óra, már hozzá szoktam. a lovato redit könnyű felújítani...a helyén is meg lehet oldani.csak a nagy membránt szoktam cserélni,az öregszik el.a többi nem nagyon.most néztem pár napja a többit és azok még 250.000. után is működnek.sztem azokat felesleges cserélni...... a kapcsoló meg tényleg csak azért kell,ill. még azért,hogy ha leáll a motor kikapcsolja a gázt...ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Ez most mi is? készülék vagy mi? :lol: a keverőfejesnél ezzel oldják meg a lambda általi keverékszabályzást......egy léptetőmotor a légnemű gáz útjában és egy gáz "ecu" ami progizható.a régebbi keverőfejeseknél csak egy kézzel állítható csavar volt.ezzel állítottad a max. gáz mennyiséget. nem volt megoldott a mindenkori optimális gáz-levegő arány. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 a keverőfejesnél ezzel oldják meg a lambda általi keverékszabályzást......egy léptetőmotor a légnemű gáz útjában és egy gáz "ecu" ami progizható.a régebbi keverőfejeseknél csak egy kézzel állítható csavar volt.ezzel állítottad a max. gáz mennyiséget. nem volt megoldott a mindenkori optimális gáz-levegő arány. Akkor ez megeggyezik az általam és endre által is használt zavoli elektronikával... A gázba ezt a membránt egyébként hol szerzed be, van esetleg valami kódja azonosítója ami alapján könnyebb beszerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Akkor ez megeggyezik az általam és endre által is használt zavoli elektronikával... A gázba ezt a membránt egyébként hol szerzed be, van esetleg valami kódja azonosítója ami alapján könnyebb beszerezni? ha lefotózod a reduktorodat akkor megmondom milyen kell....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Enyém Ilyen ha netán ez is egyforma! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 ebbe 2800 a membrán....a nagy amit aránylag sűrün kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 ebbe 2800 a membrán....a nagy amit aránylag sűrün kell cserélni. Endre megelőzött, nekem is ilyen van, csak másképp van elhelyezve de ez nem fontos... Az ára az még nem is sok, de hol hogyan lehet kapni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 ebbe 2800 a membrán....a nagy amit aránylag sűrün kell cserélni. Mert véleményeg szerint milyen sűrűn? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Mert véleményeg szerint milyen sűrűn? <_< ha nem gázzal indulsz akkor 70-100e km.elvileg......nekem kicsit gyakrabban kell igaz én nem várom meg míg kikeményedik.akkor kezdenek alapjárati problémák lenni már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 ha nem gázzal indulsz akkor 70-100e km.elvileg......nekem kicsit gyakrabban kell igaz én nem várom meg míg kikeményedik.akkor kezdenek alapjárati problémák lenni már. Akkor jó még nincs csereérett, én mindent előírásnak megfelelően használok, bár azért a 1-1,5perc járatás hidegen néha csak fele ennyi. Tavasszal meg ha jó idő lesz akkor azért elviszem egy szűrőcserére mert elvileg 20ezrenként kellene tisztítani de szerintem az előző gazdija még sose vitte el. Bár még nincs is semmi ilyen problémája. kopp...kopp...kopp... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Akkor jó még nincs csereérett, én mindent előírásnak megfelelően használok, bár azért a 1-1,5perc járatás hidegen néha csak fele ennyi. Tavasszal meg ha jó idő lesz akkor azért elviszem egy szűrőcserére mert elvileg 20ezrenként kellene tisztítani de szerintem az előző gazdija még sose vitte el. Bár még nincs is semmi ilyen problémája. kopp...kopp...kopp... <_< ha kúton tankolsz akkor hüleség a szűrőt olyan gyakran cserélgetni...kérd majd el a kiszedett darabot és vágd szét. 2-300.000. km után is még gond nélkül megy az enyém.....összel szedtem szét kiváncsiságból és egy borsószemnyi homok volt csak benne...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 Üdv! Ma szerelik a c14nz - mbe a gázt,lovato rendszer lesz.hát kiváncsi leszek a működésére meg,h mennyit fog fogyasztani. A szerelő azt mondja nem lesz kapcsoló,hanem a fordulat által lehet átváltani...nem értem. A baj,h egyébként alapjárati gondjaim vannak(amit jeleztem a szerelőnek),nem is kicsit.van amikor magától felmegy 3500ig is,aztán meg leesik 1000 alá. Ez a probléma már 1éve tart.már kicseréltem az alapjárati motort,a folytószelep potmétert.a hiba nem szűnt meg.... Ettől függetlenül beszerelik,azt mondták.Kicsit aggódom :D .....meg már idegesít is <_< ha valaki tud segíteni nagyon megköszönném!!!!!!!.ezen kívül szivesen fogadok tanácsokat,tapasztalatokat a gázüzemmel kapcsolatban, nem vagyok még képben. Köszönöm előre is!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 A szerelő azt mondja nem lesz kapcsoló,hanem a fordulat által lehet átváltani...nem értem. Beindítod, alapból minden indítás benzinen kezdődik, aztán mész vele majd amikor nyomod neki a gázt 2000-es fordulat felett vagy ahogy beállították átkapcsol gázra, és gázon lesz amíg le nem állítod. Ha visszakeresed a linkelt kapcsolómat azon pl van egy gomb ha megnyomod hosszan vagy 1x nem tudom már akkor ha pl kifogy a gáz át lehet kapcsolni benzinre. Mikor megvettem előző tulaj mutatta de azóta se kapcsolgattam, jó az úgy ahogy megy alapból. Bár már láttam olyan gáz üzeműt is mikor néztem egy másik Astrát abba pl beindította piros volt járatta alapjáraton, nem nyomott neki gázpedált és előbb narancssárga aztán meg zöldre váltott. Az meg elvileg olyan volt, hogy a hűtőhőmérséklettől kapcsolt át magátol vagy mi. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 Beindítod, alapból minden indítás benzinen kezdődik, aztán mész vele majd amikor nyomod neki a gázt 2000-es fordulat felett vagy ahogy beállították átkapcsol gázra, és gázon lesz amíg le nem állítod. Ha visszakeresed a linkelt kapcsolómat azon pl van egy gomb ha megnyomod hosszan vagy 1x nem tudom már akkor ha pl kifogy a gáz át lehet kapcsolni benzinre. Mikor megvettem előző tulaj mutatta de azóta se kapcsolgattam, jó az úgy ahogy megy alapból. Bár már láttam olyan gáz üzeműt is mikor néztem egy másik Astrát abba pl beindította piros volt járatta alapjáraton, nem nyomott neki gázpedált és előbb narancssárga aztán meg zöldre váltott. Az meg elvileg olyan volt, hogy a hűtőhőmérséklettől kapcsolt át magátol vagy mi. <_< van lovato kapcsoló(itt is volt belinkelve nemrég)ami nézi a vízhőfokot és a ford.-ot is......a víz kb.-20 fok....a ford. meg ahová állítják...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 Üdv! Ma szerelik a c14nz - mbe a gázt,lovato rendszer lesz.hát kiváncsi leszek a működésére meg,h mennyit fog fogyasztani. A szerelő azt mondja nem lesz kapcsoló,hanem a fordulat által lehet átváltani...nem értem. A baj,h egyébként alapjárati gondjaim vannak(amit jeleztem a szerelőnek),nem is kicsit.van amikor magától felmegy 3500ig is,aztán meg leesik 1000 alá. Ez a probléma már 1éve tart.már kicseréltem az alapjárati motort,a folytószelep potmétert.a hiba nem szűnt meg.... Ettől függetlenül beszerelik,azt mondták.Kicsit aggódom :D .....meg már idegesít is <_< ha valaki tud segíteni nagyon megköszönném!!!!!!!.ezen kívül szivesen fogadok tanácsokat,tapasztalatokat a gázüzemmel kapcsolatban, nem vagyok még képben. Köszönöm előre is!! az a baj ha benyával nem jó valszeg gázzal sem lesz jó. nem tom neked milyet raknak,ha szekvenciálist akkor azzal lesz bajod. ha keverőfejest az a jobb megoldás......elég igénytelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 az a baj ha benyával nem jó valszeg gázzal sem lesz jó. nem tom neked milyet raknak,ha szekvenciálist akkor azzal lesz bajod. ha keverőfejest az a jobb megoldás......elég igénytelen. keverőfejest tesznek bele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 keverőfejest tesznek bele! az jó. lényegében egy karburátor......kevés törődést igényel..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Február17, 2011 Megoszt Elküldve Február17, 2011 van lovato kapcsoló(itt is volt belinkelve nemrég)ami nézi a vízhőfokot és a ford.-ot is......a víz kb.-20 fok....a ford. meg ahová állítják...... az én Astrámban hengerenkénti rendszer van , Zavoli , tegnap voltam a szervizben , és beállították az átkapcsolás hőfokát 40 ről 20 fokra , illetve az injektorok gázmennyiság adagolását is visszavették 12 % -al , úgy , hogy az a teljesítményen még nem érezhető ... bár a 20 fok , kicsit necces , hogy nem fogy -e elfagyni a reduktor , de ma reggel is szépen kapcsolt át benyáról gázra , és nem dadogott a motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Február17, 2011 Megoszt Elküldve Február17, 2011 az én Astrámban hengerenkénti rendszer van , Zavoli , tegnap voltam a szervizben , és beállították az átkapcsolás hőfokát 40 ről 20 fokra , illetve az injektorok gázmennyiság adagolását is visszavették 12 % -al , úgy , hogy az a teljesítményen még nem érezhető ... bár a 20 fok , kicsit necces , hogy nem fogy -e elfagyni a reduktor , de ma reggel is szépen kapcsolt át benyáról gázra , és nem dadogott a motor Egy szerviz címet pü-ben kérhetnék? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts