Neoo Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Akkor eléggé felületes voltál. http://www.ac.com.pl/en/produkt/362/stag-300-isa2 Ezt én is megtaláltam de nem vagyok perfect angolból. Azt én is értem hogy 1-től 8 hengeresig jók ezek a szettek a megfelelő vezérlő egységet választva. Viszont a vezérlő egységre konkrétan ez van írva: (300-6 ISA2). A "-6" ugye a hengerek számát jelenti. Ebből van oylan is ami "-4" hengeres változathoz kell. De nekem a hat hengereshez való van. Még mindig az a kérdésem hogy a 300-6 ISA2-es vezérlő egységgel szerelt szettet bele tudom e szerelni a 4 hengeresbe??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Ezt én is megtaláltam de nem vagyok perfect angolból. Azt én is értem hogy 1-től 8 hengeresig jók ezek a szettek a megfelelő vezérlő egységet választva. Viszont a vezérlő egységre konkrétan ez van írva: (300-6 ISA2). A "-6" ugye a hengerek számát jelenti. Ebből van oylan is ami "-4" hengeres változathoz kell. De nekem a hat hengereshez való van. Még mindig az a kérdésem hogy a 300-6 ISA2-es vezérlő egységgel szerelt szettet bele tudom e szerelni a 4 hengeresbe??? Szerintem minden további nélkül bele lehet rakni. Elég frankó szoftver van hozzá, ahol be lehet állítani a paramétereket (többek között a hengerek számát, http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/ver_2_8_9/ver2_8_9_EN_PREMIUM%20manual.pdf lásd 11. oldal) és onnantól kezdve szabad a pálya. A kisebb gubanc az injektorokkal lesz: gondolom most 2 db. 3-as tömb van. Itt lehet legózni, hogy a 2 hármasból használsz 2x2-t, vagy 3+1-et. De ez is részletkérdés. Én az előbbit választanám, mert úgy talán megoldható közel azonos hosszúságú, minél rövidebb gázcsövekkel az injektálás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Neoo Elküldve Február28, 2014 Megoszt Elküldve Február28, 2014 Szerintem minden további nélkül bele lehet rakni. Elég frankó szoftver van hozzá, ahol be lehet állítani a paramétereket (többek között a hengerek számát, http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/ver_2_8_9/ver2_8_9_EN_PREMIUM%20manual.pdf lásd 11. oldal) és onnantól kezdve szabad a pálya. A kisebb gubanc az injektorokkal lesz: gondolom most 2 db. 3-as tömb van. Itt lehet legózni, hogy a 2 hármasból használsz 2x2-t, vagy 3+1-et. De ez is részletkérdés. Én az előbbit választanám, mert úgy talán megoldható közel azonos hosszúságú, minél rövidebb gázcsövekkel az injektálás. Na szóval. Az Ac Stag 300 isa2 6 hengeres változatát végülis sikerült beszereltetni a 4 hengeres corsaba. Ma lett kész. Megoldották elég szépen és jó áron. :) Az autó teljesítményén semmit nem venni észre. Későbbiekben kiderül a fogyasztás is. Eddig minden stimmel eléggé örülök neki hogy 220 Ft-os áron fogok már tankolni ezek után(Szlovákiába) :), nem pedig 400-430,- Ft-ért itthon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március6, 2014 Megoszt Elküldve Március6, 2014 (edited) Szerintem jó. Nekem ~8,5 litert evett hasonló körülmények között, majd betartottam a KRESZt, és ez "leesett" 7-7,5 literre. Ezen a vonalon tovább menvén: az elmúlt napokban visszatértem régi önmagamhoz, és ~kresz+15-el mászkáltam. Mondtam is magamnak, hogy nem kéne, mert megint visszatér a régi fogyasztás. De meglepően tapasztaltam, hogy még így is 7,57 lett. Én arra gyanakszok, hogy a magas oktánszámú lónyálnak köszönhetem. Evoneo, vépávör, maxmósön 100 és tsa. Itt mindenki sima 95-öt tankol? Ha igen, legyen már egy vállalkozó szellemű, és próbálja már ki ezt. Vagy csak beképzelem magamnak, és a kis zőccségem elkezdett hondásiulni? :D Módosítva Március6, 2014 : Csücsök Link to comment Megosztás: More sharing options...
mezoadmin Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 Sziasztok, nekem egy 2003 évjáratú G astrám van 1.6 benzines (8v) LPG-vel. A problémám az vólt, hogy motorvezérlőegységet (ECU) kelett cseréljek benne, ami sikerrel is járt, csak mikor át akartam kapcsolni gázra akkor megállt egyszerűen a motor (hagytam kb 10 percet menni a motrot ecu csere után) és elég nagy füst jött a motorháztértől. A kérdésem az vólna, hogy kell még hagyni, hogy tanuljön össze az ECU és a gázrendszer vagy szoftot kell tenni rá, vagy valami állítási probléma lehet?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 Ma Ukrajnába menet felértem a pályára, megálltam. Kiszálltam, levegőztem beültem. Az utastérben nagy LPG szag. Kiszálltam, megnéztem, nem érzem... Tovább mentem következő pihenőig, megint eljátszottam, megint nagy gáz szag.... Kinyitottama motorháztetőt, s járó motornál valami sziszegett. Szagoltam, de gáz szag. Mondtam ez gááááz.... Addig hallgatóztam, amíg a képen látható szűrőn megláttam a lyukat.... (nekiverődött az olajszűrőháznak, s így járt, de már kitudja mikor, mert egy ideje többet evett a kocsi, azaz eleresztette....) Link to comment Megosztás: More sharing options...
liver Elküldve Április2, 2014 Megoszt Elküldve Április2, 2014 Sziasztok! Csatlakoztam én is az Opelesek és az lpg-sek táborához is.Az lpg doki (http://www.lpgdoktor.hu/) szerelt be egy AGIS gázszetett, a tartály 59 literes. Kíváncsi leszek a fogyasztásra, mert ez elbeszélések elég nagy szórást mutatnak. Benzinből 7,5 litert evett meg 100kilóméteren. 24 fokon vált át gázra, ami ebben a jó időben kb fél perc. Hétvégén megjáratom az autót,majd beszámolok a fogyasztásról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Április2, 2014 Megoszt Elküldve Április2, 2014 Ma Ukrajnába menet felértem a pályára, megálltam. Kiszálltam, levegőztem beültem. Az utastérben nagy LPG szag. Kiszálltam, megnéztem, nem érzem... Tovább mentem következő pihenőig, megint eljátszottam, megint nagy gáz szag.... Kinyitottama motorháztetőt, s járó motornál valami sziszegett. Szagoltam, de gáz szag. Mondtam ez gááááz.... Addig hallgatóztam, amíg a képen látható szűrőn megláttam a lyukat.... (nekiverődött az olajszűrőháznak, s így járt, de már kitudja mikor, mert egy ideje többet evett a kocsi, azaz eleresztette....) Azért ez komoly. Mégis hol a tökben van neked ez a szűrő, hogy hozzáér az olajszűrőhöz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Április2, 2014 Megoszt Elküldve Április2, 2014 Azért ez komoly. Mégis hol a tökben van neked ez a szűrő, hogy hozzáér az olajszűrőhöz? Gondolom a reduktor és az injektorok közötti csőben lévő szűrőről van van szó. Nekem is kb. azon a tájon megy el, csak nincs ilyen szűrőm és és a cső sem ér hozzá a házhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
liver Elküldve Április6, 2014 Megoszt Elküldve Április6, 2014 Sziasztok! Csatlakoztam én is az Opelesek és az lpg-sek táborához is.Az lpg doki (http://www.lpgdoktor.hu/) szerelt be egy AGIS gázszetett, a tartály 59 literes. Kíváncsi leszek a fogyasztásra, mert ez elbeszélések elég nagy szórást mutatnak. Benzinből 7,5 litert evett meg 100kilóméteren. 24 fokon vált át gázra, ami ebben a jó időben kb fél perc. Hétvégén megjáratom az autót,majd beszámolok a fogyasztásról. Volt két tankolásom. Városban 8,7 l/100km. Országúton, tempósan, fullra pakolva 7,85 l/100km. Benzinből 2-3 dl fogyott 100 kilóméterenként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április7, 2014 Megoszt Elküldve Április7, 2014 Azért ez komoly. Mégis hol a tökben van neked ez a szűrő, hogy hozzáér az olajszűrőhöz? A motortérben a reduktor után. Még jó, hogy nem szikrázik semmi ott bent, mert csúnya lett volna.... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Sziasztok.nekem is van egy G astram Z14XEP 5 ajtós 2007-es most vettem már gázosan,landi renzo rendszerrel 48l es pótkerék tartállyal,.ami inkább lett volna 40 literes és akkor nem lenne púpos a csomagtartóm alja .amit észre vettem hogy gázzal szebben megy mint benzinnel,egyenletesebb alapjárat,teljesítménye sem rosszabb,flash lubeval van szerelve.én még nem mentem vele olyan 200 km körül vegyesen.a tartályra 2018/11 ig műszaki van vagy hogy mondjátok. kérdésem ha ez az idő lejár akkor ezt meddig hosszabbítják meg kb?nekem már volt gázos autóm egy szamara 60 literes tartállyal de ez még 1999 ben volt.ez már egy más technika sokkal bonyolultabbnak tűnik(nekem)másik kérdés ki használja ezt a felsőkenő csodát közületek?tapasztalat esetleg ezzel kapcsolatban hol szerzitek be?ha el lehet árulni.milyen fogyasztásra számoljak gáz és benzin esetében?napi használat vác őrbottyán vonalon ami olyan 2x18 km.tippek tanácsok is jöhetnek akinek ilyen motorjs illetve rendszere van.köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Sziasztok.nekem is van egy G astram Z14XEP 5 ajtós 2007-es most vettem már gázosan,landi renzo rendszerrel 48l es pótkerék tartállyal,.ami inkább lett volna 40 literes és akkor nem lenne púpos a csomagtartóm alja .amit észre vettem hogy gázzal szebben megy mint benzinnel,egyenletesebb alapjárat,teljesítménye sem rosszabb,flash lubeval van szerelve.én még nem mentem vele olyan 200 km körül vegyesen.a tartályra 2018/11 ig műszaki van vagy hogy mondjátok. kérdésem ha ez az idő lejár akkor ezt meddig hosszabbítják meg kb?nekem már volt gázos autóm egy szamara 60 literes tartállyal de ez még 1999 ben volt.ez már egy más technika sokkal bonyolultabbnak tűnik(nekem)másik kérdés ki használja ezt a felsőkenő csodát közületek?tapasztalat esetleg ezzel kapcsolatban hol szerzitek be?ha el lehet árulni.milyen fogyasztásra számoljak gáz és benzin esetében?napi használat vác őrbottyán vonalon ami olyan 2x18 km.tippek tanácsok is jöhetnek akinek ilyen motorjs illetve rendszere van.köszönöm Nekem 53l-es van, és nekem is kipúposodik, de azért a több gáz a tankban nagy előny! ;) Nekem is van flash lube. Az olaj 6-8e/l. Én most 2T olajat tettem bele, máshol írták, hogy jó bele. Igaz talán ha eddig 1dl ment el belőle. Úgy kell beállítani, hogy 1l LPGhez kb 1ml fogyjon. Nézd meg az aláírásomban a fogyasztást, nekem 7l alatt megáll, + benzin!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve Április16, 2014 Megoszt Elküldve Április16, 2014 köszi .én valami olyasmit olvastam hogy percenként 5_6 csepp kell vagy nem??Mennyi km van neked benne?és abból mennyit ment gázzal?2T-t erre használni nem tudom végül is az ott elég nem?akkor azért az kormot generálhat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 köszi .én valami olyasmit olvastam hogy percenként 5_6 csepp kell vagy nem??Mennyi km van neked benne?és abból mennyit ment gázzal?2T-t erre használni nem tudom végül is az ott elég nem?akkor azért az kormot generálhat! Igen, az percenként 5-6 csepp. De én nem csepegtetek, hanem addig állítgatom, amíg nincs köszönő viszonyban a fogyasztással. Csak az a gond, hogy a flashlube, a 2T is hőmérséklet függvényében sűrűsödik, s mindig állítgatni kell. Nyári beállítással télen nem fogy semmi, télen meg nyárivan ömlik bele. Szóval mindig cseszegetem, de sosem az igazi. Én 60e-nél tetettem bele az LPG-t, és most 128e van benne. A flashlibe 98e-nél került bele. Aztán a flashlibe nem generál kormot? Amúgy meg nagyon kevés 2T megy bele, ha be van állítva 1:1000-es keveréknek felel meg, azt pedig nem szabad észrevennie. Akinek eszi az olajat a kocsi, ott meg még több olajat kap! Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Igen, az percenként 5-6 csepp. De én nem csepegtetek, hanem addig állítgatom, amíg nincs köszönő viszonyban a fogyasztással. Csak az a gond, hogy a flashlube, a 2T is hőmérséklet függvényében sűrűsödik, s mindig állítgatni kell. Nyári beállítással télen nem fogy semmi, télen meg nyárivan ömlik bele. Szóval mindig cseszegetem, de sosem az igazi. Én 60e-nél tetettem bele az LPG-t, és most 128e van benne. A flashlibe 98e-nél került bele. Aztán a flashlibe nem generál kormot? Amúgy meg nagyon kevés 2T megy bele, ha be van állítva 1:1000-es keveréknek felel meg, azt pedig nem szabad észrevennie. Akinek eszi az olajat a kocsi, ott meg még több olajat kap! az viszont igaz,hogy akinek eleve eszi az olajat annak lehet nem is kell.bár nem néztem hogy pontosan hová is megy az a flash lube olaj,vagy adalék.nekem 250 e van benne már eddig semmit nem vettem észre csak azt hogy benzinnel gyorsításkor nincs különbség egyenletes illetve sík úton állandó gázpedál állásnál viszont benzinnel nekem is olyan mintha néha kihagyna vagy olyasmi érzés,nem gyertya az tuti,szerintem inkább injektor lehet koszos mint már valakinél erről olvastam.de lehet egyik sem .nem olyan rég van meg ezért kevés a tapasztalatom ezzel a motorral és gázzal megépítve.most tele tank és injektor tisztító van benne,csak benzinnel megyek egyenlőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 az viszont igaz,hogy akinek eleve eszi az olajat annak lehet nem is kell.bár nem néztem hogy pontosan hová is megy az a flash lube olaj,vagy adalék.nekem 250 e van benne már eddig semmit nem vettem észre csak azt hogy benzinnel gyorsításkor nincs különbség egyenletes illetve sík úton állandó gázpedál állásnál viszont benzinnel nekem is olyan mintha néha kihagyna vagy olyasmi érzés,nem gyertya az tuti,szerintem inkább injektor lehet koszos mint már valakinél erről olvastam.de lehet egyik sem .nem olyan rég van meg ezért kevés a tapasztalatom ezzel a motorral és gázzal megépítve.most tele tank és injektor tisztító van benne,csak benzinnel megyek egyenlőre. Nagybetű, mondat tagolások pls! Igen, aki gázzal jár, annak így járhatnak a benzines injektorok ezért kell néha benzinnel is menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
medve75 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Tudom nem ide tartozik,de ennél a motornál is igaz az a 2000/ford felett motorféknél nem kap üzemanyagot?És ha igaz ez a gáznál is így működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
liver Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 Tudom nem ide tartozik,de ennél a motornál is igaz az a 2000/ford felett motorféknél nem kap üzemanyagot?És ha igaz ez a gáznál is így működik? Kb 1500-as fordulat alatt kapcsol be az alapjárat, addig se gázt, se benzint nem kap a motor. Értelemszerűen ez csak akkor igaz ha nincs benyomva a gázpedál vagy a kuplung. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalAstra Elküldve Május15, 2014 Megoszt Elküldve Május15, 2014 Sziasztok Skacok! Van egy kis problémám: a minap cseréltem mind a két gázszűrőt, szerintem jól raktam össze mindent, viszont azóta működni működik jól a kocsi, de jóval hangosabb a gázüzem. Sokkal jobban kattog, főleg terheléskor. Elméletileg bele való szűrőket vettem, de máshonnan szereztem be, mint eddig. Eddig a beszerelő műhelytől vettem, most bácsgépker-től, szervíz áránek feléért. Lehet ez a gond ?! Landi Renzo a rendszer. Lehetséges, hogy nem megfelelő áteresztő képességű a szűrő, vagy mittomén ? köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május15, 2014 Megoszt Elküldve Május15, 2014 Sziasztok Skacok! Van egy kis problémám: a minap cseréltem mind a két gázszűrőt, szerintem jól raktam össze mindent, viszont azóta működni működik jól a kocsi, de jóval hangosabb a gázüzem. Sokkal jobban kattog, főleg terheléskor. Elméletileg bele való szűrőket vettem, de máshonnan szereztem be, mint eddig. Eddig a beszerelő műhelytől vettem, most bácsgépker-től, szervíz áránek feléért. Lehet ez a gond ?! Landi Renzo a rendszer. Lehetséges, hogy nem megfelelő áteresztő képességű a szűrő, vagy mittomén ? köszi előre is Hát én ilyet nem tapasztaltam. Az injektorok kattognak jobban? Mondjuk lehet nem ártana ránézni a nyomásra, rá kellene rakni PC-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalAstra Elküldve Május15, 2014 Megoszt Elküldve Május15, 2014 Hát én ilyet nem tapasztaltam. Az injektorok kattognak jobban? Mondjuk lehet nem ártana ránézni a nyomásra, rá kellene rakni PC-re. Igen én úgy hallom, mint ha azok erőteljesebben kattognának, van mintha valamihez hozzáérnének, de akárhogy nézem nem tud semmi olyanhoz hozzáérni, amin zöröghetne... Lehet visszamegyek a szervízbe, de remélem nem küldenek el, hogy vessek magamra, hogy máshonnan vettem szűrőt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május15, 2014 Megoszt Elküldve Május15, 2014 (edited) Igen én úgy hallom, mint ha azok erőteljesebben kattognának, van mintha valamihez hozzáérnének, de akárhogy nézem nem tud semmi olyanhoz hozzáérni, amin zöröghetne... Lehet visszamegyek a szervízbe, de remélem nem küldenek el, hogy vessek magamra, hogy máshonnan vettem szűrőt... Azoknak van hangja alapból. De elvileg nem okozhat ilyet a szűrő. Nekem JapanParts van benne, mentem már ~35-40e-et ilyen szűrőkkel, semmi gondja. (Bárdiban érdemes venni, olcsóbb mint a bácsgépker) Módosítva Május15, 2014 : imy Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalAstra Elküldve Május18, 2014 Megoszt Elküldve Május18, 2014 Azoknak van hangja alapból. De elvileg nem okozhat ilyet a szűrő. Nekem JapanParts van benne, mentem már ~35-40e-et ilyen szűrőkkel, semmi gondja. (Bárdiban érdemes venni, olcsóbb mint a bácsgépker) Köszi a tippet, akkor a Bárdiban fogom venni. Az a helyzet, hogy azért váltottam beszerzési forrást, mert a szervízben 10e ft a két szűrő beszerelve és ezt kissé túlzónak találom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május22, 2014 Megoszt Elküldve Május22, 2014 Köszi a tippet, akkor a Bárdiban fogom venni. Az a helyzet, hogy azért váltottam beszerzési forrást, mert a szervízben 10e ft a két szűrő beszerelve és ezt kissé túlzónak találom. Tudom, én is ezért nem szervizben cseréltettem... A gáznemű szűrő csere két bilincs oldása... A folyadékoldalit egyszer cseréltem ~45e km után, de nem is kellett volna, mert nem volt benne semmi szemét (a szervizben azt mondták azt nem is szokták cserélni, csak reduktor felújításkor ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts