imy Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Hát akkor el is kezdem a történetet. Ma délután 2-re elmentem az lpg dokihoz, mert sajnos a Dunakeszis szervíznek nem sikerült orvosolnia a p0170-et. Az első percekben egyből kiderült, hogy a doki eléggé szabadszájú, olyan mint én eztért hamar megtaláltuk a közös hangot. :) Sőt ráadásul ő is motorozik... :) De ez nem ide való :) Első körben rááltam aknára és megnézték hogy dolgozott a keszis szervíz. Meglepődésemre még meg is dícsérték, hogy milyen szép munkát végeztek. Utána jött a szoftveres vizsgálat... Most nem szeretném idézni, hogy mit mondtak, mert túl sok lenne a ******** . :D Olyan adatok voltak beírva az lpg ecu adattáblájába, ami még talán nekem is szemet szúrt volna. Kb az értékek fele azonos volt, ami gondolom az "auto calibrate" gombnak köszönhető és a keverék sajnos a magasabb tartományban szegényített is volt. Nah, mindegy, mondta a doki, nézzük tovább... Kiderült, hogy túl nagy volt a reduktorban a nyomás és volt valami az injektorok időzítésével is. Utána kb az egész adattáblát szó szerint törölték és írtak egy alap táblát. Amikor ezzel készen lettek, bepattantunk a kocsiba és irány kocsikázni. Kb 50 perc kocsikázás után a doki készen is lett. Az összes fokozatban az összes fordulatszámtartományt részterhelésen és padlóngázon is beállította, nézte a benzines értékeket és ahhoz lőtte a gázt is. (Ez csak Imy-nek szól: megnyugtattak, hogy a lambdaszonda tökéletesen működik :D:D:D) A vége felé a beállításnak, tettünk egy gyorsabb kört és csak ámultam-bámultam. A kocsi az nagyon rugalmas lett mind alsó, mind magas tartományban és 3500-tól mintha p*csán rúgták volna. :) Azt mondta, hogy ha bármi észrevétel, hiba van azonnal menjek vissza és gariba javítják, de állítólag szerinte nem lesz ilyen. Egy kicsit elkanyarodva az lpg beállítás témától... Rákérdeztem a flashlube-ra. Röviden annyit mondott: "lóf*szt nem ér". :D Inkább állítassuk be az autót és ne vegyük meg... Szóval ennyi... :) Írtam is neki levelet, akkor én is behangoltatom a rendszert. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Írtam is neki levelet, akkor én is behangoltatom a rendszert. :) Tudni fog rólad, mert szóba kerültél... :) Amikor mondtam a 6.8-as fogyasztásod, csak pislogott... :D Egyéb... Amikor állítottuk a magas tartományt, kb 4800 fölött valami elkezdett fütyülni... Alatta semmi, csak kb 4800tól fölfele... Naazmi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Tudni fog rólad, mert szóba kerültél... :) Amikor mondtam a 6.8-as fogyasztásod, csak pislogott... :D Egyéb... Amikor állítottuk a magas tartományt, kb 4800 fölött valami elkezdett fütyülni... Alatta semmi, csak kb 4800tól fölfele... Naazmi? Nekem nem lenne jó, ha többet enne utána.... Ha hosszabb távon használom most, akkor 7.3 szokott lenni.... Ha felmegy 8l-re az LPG fogyasztásom, akkor nem fog semmi + maradni, és érdemesebb lesz benzinnel járnom... 6l benzin: (410Ft/l) 2460Ft 8l LPG: (290Ft/l) 2320Ft (+ a benzin ami indításhoz kell) Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Nekem nem lenne jó, ha többet enne utána.... Ha hosszabb távon használom most, akkor 7.3 szokott lenni.... Ha felmegy 8l-re az LPG fogyasztásom, akkor nem fog semmi + maradni, és érdemesebb lesz benzinnel járnom... 6l benzin: (410Ft/l) 2460Ft 8l LPG: (290Ft/l) 2320Ft (+ a benzin ami indításhoz kell) Jah, így már értem a 6.8-at... Nekem 7 körül kajált benzinből, valamiért azt gondoltam, h neked is kb ennyit fogyaszthat... De majd kíváncsi leszek a te adattábládra is... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Jah, így már értem a 6.8-at... Nekem 7 körül kajált benzinből, valamiért azt gondoltam, h neked is kb ennyit fogyaszthat... De majd kíváncsi leszek a te adattábládra is... :) Most leírtam neki a szitut, meglátom mit reagál. Remélem gyorsan visszaír. :) Hülye voltam, mert nekem a héten is jó lett volna a beállítás, de bealudtam rajta. Ilyenkor meg hiába zaklatom telefonon már, holnapra tuti nem tud adni időpontot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Most leírtam neki a szitut, meglátom mit reagál. Remélem gyorsan visszaír. :) Hülye voltam, mert nekem a héten is jó lett volna a beállítás, de bealudtam rajta. Ilyenkor meg hiába zaklatom telefonon már, holnapra tuti nem tud adni időpontot. Most neked van valami gond a rendszerrel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Hát akkor el is kezdem a történetet. Ma délután 2-re elmentem az lpg dokihoz, mert sajnos a Dunakeszis szervíznek nem sikerült orvosolnia a p0170-et. Az első percekben egyből kiderült, hogy a doki eléggé szabadszájú, olyan mint én eztért hamar megtaláltuk a közös hangot. :) Sőt ráadásul ő is motorozik... :) De ez nem ide való :) Első körben rááltam aknára és megnézték hogy dolgozott a keszis szervíz. Meglepődésemre még meg is dícsérték, hogy milyen szép munkát végeztek. Utána jött a szoftveres vizsgálat... Most nem szeretném idézni, hogy mit mondtak, mert túl sok lenne a ******** . :D Olyan adatok voltak beírva az lpg ecu adattáblájába, ami még talán nekem is szemet szúrt volna. Kb az értékek fele azonos volt, ami gondolom az "auto calibrate" gombnak köszönhető és a keverék sajnos a magasabb tartományban szegényített is volt. Nah, mindegy, mondta a doki, nézzük tovább... Kiderült, hogy túl nagy volt a reduktorban a nyomás és volt valami az injektorok időzítésével is. Utána kb az egész adattáblát szó szerint törölték és írtak egy alap táblát. Amikor ezzel készen lettek, bepattantunk a kocsiba és irány kocsikázni. Kb 50 perc kocsikázás után a doki készen is lett. Az összes fokozatban az összes fordulatszámtartományt részterhelésen és padlóngázon is beállította, nézte a benzines értékeket és ahhoz lőtte a gázt is. (Ez csak Imy-nek szól: megnyugtattak, hogy a lambdaszonda tökéletesen működik :D:D:D) A vége felé a beállításnak, tettünk egy gyorsabb kört és csak ámultam-bámultam. A kocsi az nagyon rugalmas lett mind alsó, mind magas tartományban és 3500-tól mintha p*csán rúgták volna. :) Azt mondta, hogy ha bármi észrevétel, hiba van azonnal menjek vissza és gariba javítják, de állítólag szerinte nem lesz ilyen. Egy kicsit elkanyarodva az lpg beállítás témától... Rákérdeztem a flashlube-ra. Röviden annyit mondott: "lóf*szt nem ér". :D Inkább állítassuk be az autót és ne vegyük meg... Szóval ennyi... :) És a doki tolta a kocsinak, vagy Te? Vagy vezetett és nyomkodta a notebookot? Erre kíváncsi lennék. Nagyon nem adom ki senkinek sem a kocsit... És akkor neked mi lesz a flashlubeval? Meg van 5l olajad is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 És a doki tolta a kocsinak, vagy Te? Vagy vezetett és nyomkodta a notebookot? Erre kíváncsi lennék. Nagyon nem adom ki senkinek sem a kocsit... És akkor neked mi lesz a flashlubeval? Meg van 5l olajad is. ;) Én vezettem. Addig ő obd2 kézikütyün nézte a dolgokat, ölében a laptoppal meg az lpg ecut piszkálta. Flashlube marad... :D Csak jó valamire... :D Jaj, majdnem elfelejtettem... Ott azt mondta az egyik szerelő, hogy nagyon sokan szintetikus 2T olajat töltenek flashlube olaj helyett... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Én vezettem. Addig ő obd2 kézikütyün nézte a dolgokat, ölében a laptoppal meg az lpg ecut piszkálta. Flashlube marad... :D Csak jó valamire... :D Jaj, majdnem elfelejtettem... Ott azt mondta az egyik szerelő, hogy nagyon sokan szintetikus 2T olajat töltenek flashlube olaj helyett... :blink: És a 2T olaj jó bele, tanácsként mondta, vagy úgy hogy azt inkább ne? Amúgy az olcsóbb "kicsit". De nekem még van 1.5l (eddig 1l fogyott el) ugyhogy addig biztos tárgytalan, de lehet addig a kocsi már meg sem lesz. Ezért nem tudom, hogy jó ötlet-e beállítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június20, 2013 Megoszt Elküldve Június20, 2013 Most leírtam neki a szitut, meglátom mit reagál. Remélem gyorsan visszaír. :) Hülye voltam, mert nekem a héten is jó lett volna a beállítás, de bealudtam rajta. Ilyenkor meg hiába zaklatom telefonon már, holnapra tuti nem tud adni időpontot. Tavaly hiába győzködtelek... :) Én megspóroltam a flashlube-ot, és amióta ugyanígy rendesen felprogramozták nekem, nyugodtan alszom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 És a 2T olaj jó bele, tanácsként mondta, vagy úgy hogy azt inkább ne? Amúgy az olcsóbb "kicsit". De nekem még van 1.5l (eddig 1l fogyott el) ugyhogy addig biztos tárgytalan, de lehet addig a kocsi már meg sem lesz. Ezért nem tudom, hogy jó ötlet-e beállítani. Bocsánat, hogy csak most válaszolok, de csütörtökön elfogyott a hozzászólásom a hétvége meg szülinapos volt. Én úgy vettem ki a szavaiból, hogy nyugodtan belerakhatom. De azt nem tudom, hogy eldugulna-e a tartály... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ToXiC Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Olcsón szűrőt? Mindenféle van. http://aprod.hu/hirdetes/lpg-szurok-eladoak-tobb-meretben-is-IDWm39.html#4567ca4c19 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Olcsón szűrőt? Mindenféle van. http://aprod.hu/hirdetes/lpg-szurok-eladoak-tobb-meretben-is-IDWm39.html#4567ca4c19 Árak? Posta mennyi? egy 15e km múlva érdekel ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ToXiC Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Árak? Posta mennyi? egy 15e km múlva érdekel ;) A légnemű szűrők 1800ft/db, a gázszelepszűrők 700ft/db. A posta utalás esetén ingyenes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 A légnemű szűrők 1800ft/db, a gázszelepszűrők 700ft/db. A posta utalás esetén ingyenes. A légnemű jó árban van, de a folyadékoldalit én 422Ft-ért vettem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ToXiC Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Az áron lehet még faragni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 http://www.portfolio.hu/vallalatok/energia/gazforradalom_soporheti_el_a_koolajat.1.185295.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 imy: így legyen :) Neked a betöltőd hol is van? Háát sztem addig az LPG sem lesz olcsó. Nekem a lökhárítóban van. Kell kép? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Megköszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július8, 2013 Megoszt Elküldve Július8, 2013 ...de szép...és még a matrica is vízszintes :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Július22, 2013 Megoszt Elküldve Július22, 2013 Jó reggelt! Olyan rég nem volt már hozzászólás, gondoltam írok... :) Sőt 2 dolog is van! Az egyik, hogy amióta voltam az lpg dokinál tökéletesen megy a paripa, hibajel és tárolt hiba nélkül. :) A másik az mi is lenne már mint egy vagyis 2 rángatás/rántás... Tegnap budán kocsikáztam amikor mentem felfele egy meredek emelkedőn, talán 3.ba volt a kocsi, emelt fordulatszámon amikor volt egy kisebb rántás/megtorpanás, autána semmi. Eltelt kb 15-20 mp utána egy erőteljesebb is volt. Hibalámpa, tárolt hiba semmi nem volt. A gáz nem kapcsolt vissza benzinre... Ez mitől lehetett? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Július23, 2013 Megoszt Elküldve Július23, 2013 Voltam ma szűrőcserén... 25e km után akkora kupac fémport borítottak ki belőle, hogy csoda hogy ment :unsure: Mondjuk már egy ideje halogattam, csak az utóbbi időben 1-2 alkalommal nagy terhelésen visszaváltott benzinre, ezért gyanakodtam, hogy nincs meg a gáznyomás. Jó lenne tudni melyik kútról szerzem ezt be, viszonylag állandóan két helyre járok, az esetek 90%-ban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július23, 2013 Megoszt Elküldve Július23, 2013 akkor már csak 50 % :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Július23, 2013 Megoszt Elküldve Július23, 2013 akkor már csak 50 % :D de lehet hogy mind2 sz*r :) mondjuk a budakalászi az eléggé új, csak nem... a jászberényi meg hát... viszont a gázzal egyik helyen sem volt baj Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Július23, 2013 Megoszt Elküldve Július23, 2013 mondjuk a budakalászi az eléggé új, csak nem... A kalászi érdekes, mióta ott tankolok már 100 km körül elalszik az első szintjelző led (korábban kb 125 km körül), és rendszeresen 9-10l között kajál (a korábbi megszokott kb. 8,5l volt). Most tankoltam Pécsen, az első szintjelző led 120 km-nél még világított, kíváncsi vagyok a telitankos átlagfogyasztásra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts