imy Elküldve Május24, 2013 Megoszt Elküldve Május24, 2013 Jó reggelt Mindenkinek! Ma reggel ismét előjött a kedvenc p0170... <_< Kb 800km-rt mentem tünetmentesen az utolsó állítás óta. De ma pont megyek 13:30-ra, a váratlan benzinre kapcsolás miatt, így kap még 1 kis szuflát. :icon1: Esetleg ha mondjuk Imynek lenne igaza (de persze nincs :D ) és a lambda szonda rendetlenkedne, akkor is elmenne 800km-rt tünetmentesen? Mondd meg nekik, hogy pár százalékkal adjanak neki több LPG-t. Ha úgy is előjön, akkor lambda... Ha nem akkor a beállítás volt rossz. Akkor lehet nem ártana lpgdoktorhoz elvinni (én is tervezem valamikor), ő menet közben állítja be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május24, 2013 Megoszt Elküldve Május24, 2013 Ha máshoz viszem nem ugrik a gari? Ha még mindig szegény a keverék akkor miért bírta 800kmen keresztül? Ha hibás lambdaszondával járok az okozhat valami gebaszt? Ez a sok ha... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május24, 2013 Megoszt Elküldve Május24, 2013 Ez az LPG doki mennyiért dolgozik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május24, 2013 Megoszt Elküldve Május24, 2013 Ez az LPG doki mennyiért dolgozik? 15e egy kalibrálás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május24, 2013 Megoszt Elküldve Május24, 2013 Ha máshoz viszem nem ugrik a gari? Ha még mindig szegény a keverék akkor miért bírta 800kmen keresztül? Ha hibás lambdaszondával járok az okozhat valami gebaszt? Ez a sok ha... :D Vagy szegény, s néha veszi észre az ECU, vagy fárad a lambdaszondád. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Annak kellene lennie, miért? ...csak járt az agyam motorfék közben... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Ismét túl egy kalibráláson. Remélem most már jó lesz. Bár tegnap azt mondták, a szervízben, hogy ez a gáznyomásszenzor elég sok emberkének bosszúságot okoz... :blink: Nekem kitakarították és azt mondták ha még 1x visszakapcsol akkor csere... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Ismét túl egy kalibráláson. Remélem most már jó lesz. Bár tegnap azt mondták, a szervízben, hogy ez a gáznyomásszenzor elég sok emberkének bosszúságot okoz... :blink: Nekem kitakarították és azt mondták ha még 1x visszakapcsol akkor csere... Milyen van neked? Egy képet dobj róla? Egy szériát az index forumon is mondtak, hogy kuka, cserélni kell. A Bosch jó. Ez nem jó: Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Sajnos most nem tudom megnézni, majd csak holnap. Hol keressem ezt a kütyüt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Sajnos most nem tudom megnézni, majd csak holnap. Hol keressem ezt a kütyüt? Az injektor sor végén van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Valaki már cserélt, vagy cseréltetett folyadékoldali szűrőt ? Hogyan tudom leengedni a nyomást a redultorról. Gáz oldal OK, hogy leveszem a csövet, de a folyadékoldalit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Valaki már cserélt, vagy cseréltetett folyadékoldali szűrőt ? Hogyan tudom leengedni a nyomást a redultorról. Gáz oldal OK, hogy leveszem a csövet, de a folyadékoldalit? Jobb esetben a tartályon is van szelep, így csak a csőben lévő "gázt" kell kiengedni. Azt meg úgy, hogy leveszed a légnemű szűrőt, hagyod szabadon a csövet. A reduktoron lévő mágnesszelepre adsz egy kis kakaót, mondjuk ~12 V-ot és megvárod, amíg ki nem szökik a gáz. Ha nem akar alább hagyni, akkor nincs szelep a tartályon (de szerintem ennek nagyon kicsi a valószínűsége). Ja: ha lehet ne gyújts rá közben. Meg inkább szabad térben kezd hozzá. Egyébként: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1646&page=169#entry939664 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ToXiC Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Nincs valakinek szüksége pár finomszűrőre vagy folyadékszűrőre? http://aprod.hu/hirdetes/lpg-szurok-eladoak-tobb-meretben-is-IDWm39.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 AC-Stag. Nem bonyolult, következőt már én fogom csinálni, habár a 2 szűrőcsere volt kemény 4e Ft. Ilyen a reduktorom: http://www.autogas-autogaz.hu/Autogas/simage/Alkatreszek_LPG/Reduktor/tomasetto_alaska_reduktor.jpg Le kell venni a légnemű szűrőt, utána a reduktor előtti relét ki kell nyitni (megfelelő pólusra + adni), hogy a tartálynál lévő relétől a csőben lévő gáz csillapítva tudjon "kiszökni" (ha lehet, közben ne gyújts rá :) ). Ha ez megtörtént, akkor le lehet csavarozni a szűrő kupakját. Szűrő kivesz, helyét kitakarítani, új szűrő be, tömítéseket bekenni, kupak vissza. Összeszerelésnél az új légnemű szűrő be és kiskezicsokolom. neked jobb a reduktorod, a szűrőcsere miatt. Nekem 10e-et mondtak a folyadékoldai szűrőcserére. A szűrő 500Ft a többi a munkadíj. Neked is úgy engedték le a gázt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Az injektor sor végén van. Nekem az injektor előtt van egy cső és kb a közepén van valami szenzor... Az lenne az? De az szerintem nem bosch... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Neked is úgy engedték le a gázt? Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Nekem az injektor előtt van egy cső és kb a közepén van valami szenzor... Az lenne az? De az szerintem nem bosch... Igen az az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Igen. Akkor megpróbálkozok majd vele, remélem könnyen hozzáférni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Igen az az. Hát az nem bosch... Vagyis nem tudom. Olyan án a helyén van, hogy még ki sem tudom/merem fordítani. Képet hamarosan küldök róla, csak ha a kocsi közelében vagyok nincs nálam a telefon. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 ...csak ha a kocsi közelében vagyok nincs nálam a telefon. <_< Vonalas? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Vonalas? :D Ne mondd, hogy neked nincs?! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május30, 2013 Megoszt Elküldve Május30, 2013 Most akkor flashlube vagy nemflashlube? <_< :icon1: http://totalcar.hu/tanacsok/lpgdoktor/2013/05/29/hasznos-e_a_felso_keno/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Május30, 2013 Megoszt Elküldve Május30, 2013 Most akkor flashlube vagy nemflashlube? <_< :icon1: http://totalcar.hu/tanacsok/lpgdoktor/2013/05/29/hasznos-e_a_felso_keno/ Szvsz korrektül válaszolt. Jól beállított rendszernél teljesen felesleges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május30, 2013 Megoszt Elküldve Május30, 2013 Ez mind oké... Már nekem is eszembe jutott, hogy elvigyem a kocsit az lpg doktorhoz, hogy hangolják be menet közben. Mert ugye 70% fölötti terhelésnél az ecu nem nézi a lambda szondát és mi van akkor ha pont ott szegény a keverék. Én múlt héten voltam a medic-car mühelybe utólagos állításon és ott csak járó motornál hangoltak és nem menet közben. De akkor felteszem a kérdést, hogy mi van akkor ha 70%-os terhelés felett szegényedik el a keverék? A kutya nem veszi észre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Május30, 2013 Megoszt Elküldve Május30, 2013 Ez mind oké... Már nekem is eszembe jutott, hogy elvigyem a kocsit az lpg doktorhoz, hogy hangolják be menet közben. Mert ugye 70% fölötti terhelésnél az ecu nem nézi a lambda szondát és mi van akkor ha pont ott szegény a keverék. Én múlt héten voltam a medic-car mühelybe utólagos állításon és ott csak járó motornál hangoltak és nem menet közben. De akkor felteszem a kérdést, hogy mi van akkor ha 70%-os terhelés felett szegényedik el a keverék? A kutya nem veszi észre... Mennyit szoktál menni 70%-os, vagy e fölötti terhelésen? Ha a mérnökök úgy gondolták, hogy 70% fölött értelmetlen a keverékszabályzás, akkor valszeg lényegtelen/elhanyagolható. Pl. az OP-COM-ban meg tudod nézni a fojtószelep állását. Nekem 100-as utazón ~21%-on áll. Padlón 99%. Ha nem is egyezik meg a motor valós terheltségével, de iránymutatásnak jó lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts