CseGa Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 A kicsi kép jó, de ha rákattintasz az már nem. ;) 40e-et lehet megért, de amennyiért én linkeltem, az sok. Én a simát 21500-ért vettem. Az olajárok azért húzósak. Neked mennyit mondtak rá? Nekem helyben 7500Ft-ért akarták adni titerjét... Majd szerintem 2.5 vagy 5l-est veszek, de ha valaki tudna olcsóbb helyet mondani a bácsgépkernél, az lenne a jó. :) Ha litereset az 6240Ft/l 2,5l-esből 4826Ft/l 5l-esből 4572Ft/l 20ért vettem 5L-t. Amúgy 25-ért adják keszin, de mivel most szereltettem be, odaadták 20ért. Igen, úgy már stimmel a kép :) Kérdésem még volna a több gázos tapasztalattal lévőkhöz... Amikor gázzal megy az autó, alapjáraton nektek is morgósabb? Illetve ti is halljátok, hogy olyan mintha szárazabban járna a motor? Tudom, hogy a benzinhez képest szárazabban ég, de ez hallható is, vagy csak bemesélem magamnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 20ért vettem 5L-t. Amúgy 25-ért adják keszin, de mivel most szereltettem be, odaadták 20ért. Igen, úgy már stimmel a kép :) Kérdésem még volna a több gázos tapasztalattal lévőkhöz... Amikor gázzal megy az autó, alapjáraton nektek is morgósabb? Illetve ti is halljátok, hogy olyan mintha szárazabban járna a motor? Tudom, hogy a benzinhez képest szárazabban ég, de ez hallható is, vagy csak bemesélem magamnak? :) Nekem nem tudsz boltolni 5l-t 20e-ért? ;) Igen hangosabb. Pl a gázinjektorok is nagyon katakolnak ám. Nézd csak meg. Szerintem azt hallod. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 Ha megyek a 2000-es szervízre és odaadják annyiért akkor hozok. Igaz, hogy addig még van 1945km, de hol tudunk összefutni ? :) Bár ha több embernek kellene, 2-3-4, akkor szerintem még nagyobb esély van rá, hogy odaadják... Nah, majd meghallgatom, de tegnap nagyon nem volt nagyon időm szemügyre venni. Ma reggel meg csak hallgatóztam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 HOgy lehet 6 óra alatt készre szerelni és rendesen beállítani egy autót? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 HOgy lehet 6 óra alatt készre szerelni és rendesen beállítani egy autót? :blink: Háát nekem 8 óra volt Pécsen... És abból 1,5 órán keresztül nyúzták... A többi a beszerelés. 2 ember csinálta egyszerre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április12, 2013 Megoszt Elküldve Április12, 2013 HOgy lehet 6 óra alatt készre szerelni és rendesen beállítani egy autót? :blink: nekem is annyi idő volt :) bajom nekem nem volt vele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 Üdv urak!Megkaptam a 3. ajánlatot, ez egy elég jónevű debreceni műhely. Mit gondoltok, árban és a leírás, ajánlat alapján róluk? "Az Opel Astra átalakítása az alábbiak szerint valósulhat meg:- A gépkocsi sorozatátalakítási engedélye jelenleg az NKH-nál engedélyezés alatt van. Ez azt jelenti, hogy kb. 2 hét múlva rendelkezésre áll majd a sorozatátalakítási tervdokumentáció, ezért egyedi tervet nem kell készítenünk.A sorozatátalakítási engedély Zavoli gyártmányú gázrendszerrel lesz érvényes.- Cégünk a Zavoli (olasz) gyár szekvenciális gázbefecskendezős rendszerét szereli. A gépkocsi átalakítása a szekvenciális gázbefecskendezős rendszerrel, a pótkerék helyére beépített tartállyal (600x250 nettó 45L), ajándék szintjelző szenzorral, 2 év garanciával bruttó 169.000.- forintba kerül. - Miután az Astra szelepállítása hidraulikus (automata), ezért a felsőkenő rendszer beépítését nem javasolom Önnek.- Az átalakítást követően a gépkocsit díjköteles műszaki szemlére kell vinni az NKH-hoz. A műszaki szemle díja jelenleg 1.770.- forint. A szemle után a műszaki érvényesség nem változik, kizárólag a gázrendszert vizsgálják, és záradékolják az átalakítás tényét a műszaki adatlapon. - A műszaki szemle utáni forgalmi engedély cserét 6.000.- forintért végzi el az Okmányiroda.Az átalakítást 1 munkanap alatt el tudjuk végezni. Az átalakításra 2 év kilométer megkötés nélküli garanciát vállalunk." Tehát az első majd 300e-es, a második 225e-es után ez összesen: 176770 Ft + ha kérek felsőkenőt, az kb 25000 plusz, 201770 Ft. A 45L nettó ezek szerint a nagyobbik tartály? Tehát 36-38L körül belecsorog ebbe is?Szia!Én megfontolnám inkább a Landit.Nekem Zavoli van 2010.október óta. Az átlag fogyim 50ekm alatt 10,2L. Cseréltek már kétszer injektort is. Az 1.8 zafira is elmegy 8 literrel... Nem sok helyen szerelik...Ha minden képpen gázosítani akarsz akkor megfontolnám a felsőkenőt is, de ha 1.6-os akkor inkább lebeszélnélek róla. (nekem tavaly szétégett a 2. hengerben a kipufogó szelepem)Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 Szia! Én megfontolnám inkább a Landit. Nekem Zavoli van 2010.október óta. Az átlag fogyim 50ekm alatt 10,2L. Cseréltek már kétszer injektort is. Az 1.8 zafira is elmegy 8 literrel... Nem sok helyen szerelik... Ha minden képpen gázosítani akarsz akkor megfontolnám a felsőkenőt is, de ha 1.6-os akkor inkább lebeszélnélek róla. (nekem tavaly szétégett a 2. hengerben a kipufogó szelepem) Üdv viszont neked nem volt felsőkenőd ugye? miért szereti a gáz az 1.4-t jobban, mint az az 1.6-t? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 1.4 hidrótőkés 1.6 emelőbakos valójában egyik sem szereti :) csak az 1.4 utánaállítja a szelephézagot így valamivel hosszabb idő kell neki hogy elégjen 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 1.4 is nem egy feküdt meg. De ott a szelepszorulás volt a probléma. 1.6-on nem kellene néha szelephézagot nézni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 1.4 is nem egy feküdt meg. De ott a szelepszorulás volt a probléma. 1.6-on nem kellene néha szelephézagot nézni? 1.6 nem lehet állítani csak bak cserével , egy bak kb 3-4e és kell 16db .... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Ennyit megér a Zavoli gázszett? Vagy menjek rá itt is a LandiRenzora? Ami náluk is műszakis történet lenne. Másik: a nettó 45L-esbe megy 35-38L ha jól emlékszem? Kollegámnak Zavoli az 1.6-os Astrában, gondja nem volt vele lassan 2 éve, mióta neki megvan. (gázzal vette) Ha a nickedben a DB Debrecen, akkor én mennék egyenesen Terdikhez. http://goo.gl/maps/rqSPp Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 1.6 nem lehet állítani csak bak cserével , egy bak kb 3-4e és kell 16db .... Jah, hogy lapkás, ugye? Nekem motornál sosem kellett az összeset cserélni, V2-nél(hengerenként 4 szelep), max 2 lapka volt, amikor kellett cserélni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Üdv! Igen, debreceni vagyok. Eddig a Szotyori utca volt az ász állítólag. Ki ez, mi ez a Terdik? Kit kell keresni, milyen céget? Ők szerelnek Landit? Normálisak, megbízhatóak, árban jók? Sajnos a keresztnevét nem tudom, de ő az, aki már akkor ezzel foglalkozott, amikor pl. a sámsonin lévők még kósza gondolatok sem voltak. Hát igen, nincs csicsa weblapja, meg stb. Elmész a címre emberi időben, megmondod neki, hogy mit szeretnél és ő majd mond rá valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Maglódin 246 a gáz :icon10: Remélem alámegy a Jászberényi úti kút 2ft-tal ahogy szokta, így már azért elég jó hogy csak 5ft-ra vagyunk az emelés előtti állapottól... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Maglódin 246 a gáz :icon10: Remélem alámegy a Jászberényi úti kút 2ft-tal ahogy szokta, így már azért elég jó hogy csak 5ft-ra vagyunk az emelés előtti állapottól... Én Budakalászon 247-ért tankoltam szombaton. Nálunk Zalaegerszegen még mindig 286Ft/l (M7 Balatonlette 289Ft) .... Mi ez ha nem lehúzás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Nah, túl vagyok az első tankoláson... 7,6 L :) Tudom, hogy az első tankolás után ezt még nem lehet átlagfogyasztásnak nevezni, de ez akkor is jó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Én Budakalászon 247-ért tankoltam szombaton. Nálunk Zalaegerszegen még mindig 286Ft/l (M7 Balatonlette 289Ft) .... Mi ez ha nem lehúzás. Ez az. Mátészalkán is 286,9 a MOL-nál, holott Debrecenben meg 247. De holnap megy le a benya megint 8 huffal, kíváncsi vagyok, követi-e a gáz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2013 Megoszt Elküldve Április16, 2013 Ez az. Mátészalkán is 286,9 a MOL-nál, holott Debrecenben meg 247. De holnap megy le a benya megint 8 huffal, kíváncsi vagyok, követi-e a gáz. Szerintem nem követi... Ha követné, akkor kevesebb hasznuk lenne.... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Szerintem nem követi... Ha követné, akkor kevesebb hasznuk lenne.... ;) Péntektől újabb 6 Ft a benya. Ha ezután sem fog változni, akkor nem csalódunk hungarisztánban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Péntektől újabb 6 Ft a benya. Ha ezután sem fog változni, akkor nem csalódunk hungarisztánban. Nálunk Zalaegerszegen január óta stabilan 286Ft/l. Amikor utoljára tankoltam, mondtam nekik, hogy Bp-en olcsóbb 40Ft-al, erre a szokásos válasz, Bp+-en könnyebb tankolj ott... Mondtam nekik, hogy nyugi, ezért tankolok mindig nálatok annyit, hogy éppen felérjek Bp-re. Olyan jól ki szoktam számolni, hogy 1-2l-nél sosem marad több benne. Volt amikor a kút előtt ~1km-el váltott át benzinre. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 viszont neked nem volt felsőkenőd ugye?miért szereti a gáz az 1.4-t jobban, mint az az 1.6-t?Nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Ha most rakatnék gázt az autómba ac stag ot rakatnék , ("a szar lengyel"),sokkal jobb és sokkal finomabban hangolható öntanuló és szinte soha sincs vele semmi probléma. Én úgymond landi ellenes vagyok mert annyi apró kis szar hibája van hogyha túl vagy a gariidőn még egy garnitúra gáz árát ráköltheted. A régi injektorok darabja 25-30 a négy közel ugyanakkor megy tönkre,gáznyomásérzékelő 25e ami van hogy 1 évet is kibír. Most zavoli van benne de simán váltanék. A flashlube meg azért ajánlott nem hidrotőkés autóba, mert száraz a gáz,(nem folyadék) és hogy a szelep ne kopogjon a szelepülésen és ne verődjön be .Meg azokba az autókba ahol kerámia a szelepülés pl:ford focus na meg persze a japánokba is ajánlott toyota, suzuki. A szelepszorulást nem a gáz okozza hanem az hogy: tankoljuk tele benzinnel mert sosem lehet tudni........ Na ez a hülyeség ,kipárolog az etanol (az a több mint 10 %) a többi szerves összetevő a benzinből szépen lerakódik az injektorban a gyanta és reggeli indításnál szépen rápriccolja a szelepre és oda is ragad. Na ezt csak a hf. felújításkor tudod letakarítani. A flashlube hogy ezt megakadályozza arra pont nem jó. Pont annyi benzin elég az autóba hogy max 1/4 ig legyen és kijárni mindig max a piros 3/4 ig hogy a szivattyúnak legyen hűtése . Én két tank gázhoz tankolok 3000 ért benzint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Ha most rakatnék gázt az autómba ac stag ot rakatnék , ("a szar lengyel"),sokkal jobb és sokkal finomabban hangolható öntanuló és szinte soha sincs vele semmi probléma. Én úgymond landi ellenes vagyok mert annyi apró kis szar hibája van hogyha túl vagy a gariidőn még egy garnitúra gáz árát ráköltheted. A régi injektorok darabja 25-30 a négy közel ugyanakkor megy tönkre,gáznyomásérzékelő 25e ami van hogy 1 évet is kibír. Most zavoli van benne de simán váltanék. A flashlube meg azért ajánlott nem hidrotőkés autóba, mert száraz a gáz,(nem folyadék) és hogy a szelep ne kopogjon a szelepülésen és ne verődjön be .Meg azokba az autókba ahol kerámia a szelepülés pl:ford focus na meg persze a japánokba is ajánlott toyota, suzuki. A szelepszorulást nem a gáz okozza hanem az hogy: tankoljuk tele benzinnel mert sosem lehet tudni........ Na ez a hülyeség ,kipárolog az etanol (az a több mint 10 %) a többi szerves összetevő a benzinből szépen lerakódik az injektorban a gyanta és reggeli indításnál szépen rápriccolja a szelepre és oda is ragad. Na ezt csak a hf. felújításkor tudod letakarítani. A flashlube hogy ezt megakadályozza arra pont nem jó. Pont annyi benzin elég az autóba hogy max 1/4 ig legyen és kijárni mindig max a piros 3/4 ig hogy a szivattyúnak legyen hűtése . Én két tank gázhoz tankolok 3000 ért benzint. Landi alkatrész árak.... Az alkatrészek árai a következők: · injektor 12.815,- Ft/2 db · Nyomásszenzor 20.740,- Ft · Multiszelep 26.835,- Ft · LPG ECU 30.495,- Ft · reduktor 18.855,- Ft · kapcsoló 10.370,- Ft · gázszelep 7.020,- Ft · töltőszelep 4.720,- Ft · hőfok jeladó 4.640,- Ft Én mindig tele tankolom a kocsit, mivel ha megnézed a fogyimat fogy mellé bőven benzin... Amúgy ha ráragad, akkor meg majd leég. És a szelepfészekben szokott a szelep megszorulni. De oda elvileg az meg nem juthat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Április17, 2013 Megoszt Elküldve Április17, 2013 Landi alkatrész árak.... Az alkatrészek árai a következők: · injektor 12.815,- Ft/2 db · Nyomásszenzor 20.740,- Ft · Multiszelep 26.835,- Ft · LPG ECU 30.495,- Ft · reduktor 18.855,- Ft · kapcsoló 10.370,- Ft · gázszelep 7.020,- Ft · töltőszelep 4.720,- Ft · hőfok jeladó 4.640,- Ft Én mindig tele tankolom a kocsit, mivel ha megnézed a fogyimat fogy mellé bőven benzin... Amúgy ha ráragad, akkor meg majd leég. És a szelepfészekben szokott a szelep megszorulni. De oda elvileg az meg nem juthat. ez az új J injektor ára azzal nem is nagyon van baj de mondjál már légyszi árat a régi med injektorra az is ilyen jó áron van? :icon13: Majd csinálok már egy pár képet megszorult szelepekről hogy hogy néz ki a szelepszár amikor csak direktgázon járnak hónapok óta és azért indították be benzinen mert kifogyott a gáz. Kár volt a benzinnel próbálkozni.... Nem egy két hf et kellett már e miatt felújítani. -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts