imy Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Szia! szlovén vagy szlovák? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Szlovák lesz az, elnézve hogy a cartárs hol lakik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 Szeva mindenkinek! 1.4 Cl em van 4 éves gázos.Nekem nagyon jól üzemel vele 52 litert szoktam 630 km re tankolni! Szerencsére itt a szlovi határ , átugrok tankolni 205ft / liter! Egyszer volt vele egy kis beállítási gond, de megoldódott! :D Nem bántam meg az a lényeg! a görcsbe tudsz 52 L-t beletetnni? :o ööööö...vagy nem pótkeréktartály? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február18, 2013 Megoszt Elküldve Február18, 2013 a görcsbe tudsz 52 L-t beletetnni? :o ööööö...vagy nem pótkeréktartály? Lehet nagyobb pótkerék tartály? (66l-esnek kellene lennie) De az meg nem fér el. Az enyim 53l-es, de ez is magas, elég lett volna bele a 48l-es, az alacsonyabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sirály Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 52 litis a tartály, de ki van herélve! Vagyis az uszó el van hajlítva, így teljesen tele lehet lökni. Pótkeréktartályról beszélek, így a ledek nem hitelesen azt mutatják,hogy mennyi van a tartályba! De csak kollégáknak csinálja így a szerelőm. Másodállásba hivatalos gázbeszerelő, elsőbe fireman :D ! Egy kicsivel kisebb lett a hely a csomagtartóba, de a subláda még elfér!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 52 litis a tartály, de ki van herélve! Vagyis az uszó el van hajlítva, így teljesen tele lehet lökni. Pótkeréktartályról beszélek, így a ledek nem hitelesen azt mutatják,hogy mennyi van a tartályba! De csak kollégáknak csinálja így a szerelőm. Másodállásba hivatalos gázbeszerelő, elsőbe fireman :D ! Egy kicsivel kisebb lett a hely a csomagtartóba, de a subláda még elfér!!! A LED-ek különben sem jók semmire, nem lehet azt jól beállítani. Én km órát nézem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sirály Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Én is azt nézem, de sokáig zavart! Már most mikor 600km indulok itatni! :D 25km mire kiérek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BéCsé Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 52 litis a tartály, de ki van herélve! Vagyis az uszó el van hajlítva, így teljesen tele lehet lökni. Pótkeréktartályról beszélek, így a ledek nem hitelesen azt mutatják,hogy mennyi van a tartályba! De csak kollégáknak csinálja így a szerelőm. Másodállásba hivatalos gázbeszerelő, elsőbe fireman :D ! Egy kicsivel kisebb lett a hely a csomagtartóba, de a subláda még elfér!!! Szia! Azt azért egy hivatalos gázbeszerelőnek, főleg ha még "fireman" is, tisztában kell(ene) lenni hogy egy "kiherélt" "teljesen tele lökött" tartály használatával milyen veszélyeket hordoz a tulaj a háta mögött. Én biztos nem ülnék bele egy ilyen járműbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sirály Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Szia! Azt azért egy hivatalos gázbeszerelőnek, főleg ha még "fireman" is, tisztában kell(ene) lenni hogy egy "kiherélt" "teljesen tele lökött" tartály használatával milyen veszélyeket hordoz a tulaj a háta mögött. Én biztos nem ülnék bele egy ilyen járműbe. Szia! Mint említettem 25 km mire hazaérek vele, addig kopik belőle! A legnagyobb veszély meg lefúj a kocsi alá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Szia! Mint említettem 25 km mire hazaérek vele, addig kopik belőle! A legnagyobb veszély meg lefúj a kocsi alá! Az 2l, az messze kevés... De Te tudod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BéCsé Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 Szia! Mint említettem 25 km mire hazaérek vele, addig kopik belőle! A legnagyobb veszély meg lefúj a kocsi alá! Ez igaz, de ha hazaérsz, még mindíg marad benne 50 liter. Mivel az LPG hőtágulása 4% 10 fokonként, ha emelkedik a hőmérséklete 15 fokot akkor nár 53 liter lesz (ugye a tank 52 liter). Ha a túltöltött üzemanyagból csak 1 liter eltávozik a multiszelepen, abból légköri nyomáson 230 liter gáz lesz. Mondjuk ha valaki elhalad a kocsi melett cigivel a kezében, nem biztos hogy veszélytelen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Február19, 2013 Megoszt Elküldve Február19, 2013 1,5 év, 45ezer megtett gázos km után túl az első motor felújításon, szelepvezetők megragadtak, 68ezer ft volt a felújítás, szelepeket nem kellett cserélni viszont rengeteg cső el volt öregedve amiket cseréltek. Viszonylag magas a fogyasztásom, ahogy számolgattam nagyon nagyjából 1700-1800ft körül spórolhattam átlagban 100km-en, Durván 800ezer ft-ot spóroltam meg, amiböl még ha lejön a beszerelés illetve ez a felújítás, akkor is bőven fél millát nyertem a Gázosítás óta. Nem bántam meg, hogy bele tettem. :) Azóta van egy olyan gondom, hogy hidegen eddig pöccre indult, 1 hónapos 70AH-s Banner aksim van, most 3. ráinditásra indul be. Melegen pöccre, de amint kb 15-20percet áll (a hőfok mutató igy is megmozdul mikor ráadom a gyújtást) megint 2-3x kell ráindítani... Illetve melegen legtöbbször gázzal indítom (de benzinnel is pöccre indul), és van amikor 3 hengerrel indul (ezt már a felújítás előtt is elkezdte csinálni), ilyenkor visszakapcsolom benzinre, kis gázfröccs és jár rendesen. Valakinek van valami ötlete, hogy mitöl lehetnek ezek a gondok ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február20, 2013 Megoszt Elküldve Február20, 2013 1,5 év, 45ezer megtett gázos km után túl az első motor felújításon, szelepvezetők megragadtak, 68ezer ft volt a felújítás, szelepeket nem kellett cserélni viszont rengeteg cső el volt öregedve amiket cseréltek. Viszonylag magas a fogyasztásom, ahogy számolgattam nagyon nagyjából 1700-1800ft körül spórolhattam átlagban 100km-en, Durván 800ezer ft-ot spóroltam meg, amiböl még ha lejön a beszerelés illetve ez a felújítás, akkor is bőven fél millát nyertem a Gázosítás óta. Nem bántam meg, hogy bele tettem. :) Azóta van egy olyan gondom, hogy hidegen eddig pöccre indult, 1 hónapos 70AH-s Banner aksim van, most 3. ráinditásra indul be. Melegen pöccre, de amint kb 15-20percet áll (a hőfok mutató igy is megmozdul mikor ráadom a gyújtást) megint 2-3x kell ráindítani... Illetve melegen legtöbbször gázzal indítom (de benzinnel is pöccre indul), és van amikor 3 hengerrel indul (ezt már a felújítás előtt is elkezdte csinálni), ilyenkor visszakapcsolom benzinre, kis gázfröccs és jár rendesen. Valakinek van valami ötlete, hogy mitöl lehetnek ezek a gondok ? Én nem tudom LPG-ven indítani, és nem is indítanék azzal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sirály Elküldve Február20, 2013 Megoszt Elküldve Február20, 2013 Nekem is csinálta, hogy nehezen indult! Gázbeállítási hiba volt! A gáz agya 100km után nullázza magát, próbáld ki hogy addig benzinnel jársz. Hátha neked is bejön! Ja de utána állítani kell a gázon , mert elhúzza a benzint is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Február20, 2013 Megoszt Elküldve Február20, 2013 Én nem tudom LPG-ven indítani, és nem is indítanék azzal... van, hogy napi 70-80x indítok, kénytelen vagyok, mert rengeteg benzin elmenne. Amúgy a gázos ajánlotta hogy meleg motorral nyugodtan, több mint 1 évig nem is volt gond vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február20, 2013 Megoszt Elküldve Február20, 2013 van, hogy napi 70-80x indítok, kénytelen vagyok, mert rengeteg benzin elmenne. Amúgy a gázos ajánlotta hogy meleg motorral nyugodtan, több mint 1 évig nem is volt gond vele. Melegen tényleg jó, de nálam a Landirenzo Omegas nem tudja. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
BéCsé Elküldve Február20, 2013 Megoszt Elküldve Február20, 2013 Melegen tényleg jó, de nálam a Landirenzo Omegas nem tudja. :( Az Omegas plus tudja ezt a funkciót, Az LC01-es vezérérlő megfelelő bekötése, és a programban engedélyezése szükséges hozzá. A motor védelme érdekében azonban nem szokták aktiválni ezt a beszerelők. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Február20, 2013 Megoszt Elküldve Február20, 2013 Nekem bár benzinnel indul, de meg lett fordítva a váltás: nem fordulat ejtésre kapcsol gázt, hanem emelkedésre. Azóta ha megvan a 30 fokos víz, rögtön indítózás alatt ahogy felkapja - kattan... Szerintem így nagyonnagyon minimális benya fogy. (maga a lovato sem tudna amúgy gázzal indítani sztem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február20, 2013 Megoszt Elküldve Február20, 2013 Az Omegas plus tudja ezt a funkciót, Az LC01-es vezérérlő megfelelő bekötése, és a programban engedélyezése szükséges hozzá. A motor védelme érdekében azonban nem szokták aktiválni ezt a beszerelők. Ezt pontosítanád egy kicsit, hogy hol kell ezt bekötni? A programot azt át tudom íratni. De Pécsen is azt mondták, hogy nem lehetséges ennél a típusnál ez a funkció (Z14XEP-nél) Link to comment Megosztás: More sharing options...
BéCsé Elküldve Február20, 2013 Megoszt Elküldve Február20, 2013 http://medic-car.hu/wp-content/uploads/2012/12/2101288482546806736655697226538426215458661321356008526.pdf 11-13 oldal Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sirály Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Ti nagyon kemények vagytok! Belemásztok ameddig lehet! Nekem Stag rendszer van benne, 30 foknál átvált gázra és kész. Ha melegen indítok akkor is benyával, de gázadásra átvált kb. 1500ös fordulat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 http://medic-car.hu/...21356008526.pdf 11-13 oldal Ezt elküldtem Landiéknak, hogy jó lenne ha beaplikálnák nekem is, várom mit írnak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Hidrogén-generátort használ valaki LPG-s Astrába ? Ha igen megírhatná a tapasztalatait, 1-2 héten belül tervezem a beszerelését. Egy ismerősöm már a 3. autójába rakja be, legutóbb 1,8 Vectrába használta, városi fogyasztása 9röl 7-7,5re esett le, most gázos Mazda Premacy jön, csak még szenvednek a gázbeállítással... Elvileg Gázos kocsiba valami külön elektronika se kell, mivel a gáz szett alapból szabályozza, így ha minden igaz nem nagy dolog a bekötése se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Március3, 2013 Megoszt Elküldve Március3, 2013 Én nem, csak ezt olvastam anno: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Jó reggelt mindenkinek! Tegnap este sikerült lefoglalóznom egy g astrát z14xep motorral. Sok jót hallottam az lpg előnyeiről, de azt is hallottam, hogy nem igazán jó az lpg ebbe a típusba, mert ugyanis "átverjük" a gépet, nem tesz jót a motornak és sokszor előfordulhat, hogy villog a hibajelző lámpa... Erről tudna valaki véleményt/tanácsot adni? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts