Mc-elek Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 a J astra-ban meg tudták csinálni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Sziasztok! Olyan gondolatom támadt, hogy mi lenne ha megcsinálnám az autómat olyanra mint az új gázos autók! Mármint arra gondolok, hogyha a gépkocsi benzinnel megy akkor az üa visszajelző a benzin szintjét mutatja, ha pedig gázzal akkor a gáz szintjét jelzi. A multiszelep elvileg tud ilyet. Néhányan régebben beszéltetek is ilyenről (nekem ez rémlik). Nekem nem ilyen multiszelepem van. Még a régi csak mutatós, de nemsokára cserés lesz a tartállyal együtt. De tesómnak ilyen elektromos kivezetései is vannak a multiszelepnek. Emlékeim szerint 2. Na már most ha azt rákötöm arra a vezetékre ami a tankból jön ki (nem a szivattyúra gondolok!). Akkor szerintetek az üres és a teli jelzés meg fog-e egyezni? Tudom, hogy elég csalóka a gáztartály szintjelzője, de ha már nekem annyit mutat, hogy tele, félig és üres már pont jó! Ha szerencséd van...de nem biztos. Kérdés: a kocsi benzintartályában lévő szintjelző hogy működik (nagyobb szint, nagyobb kiadott feszültség?) LPG tartály szintjelzője hogy működik? Ott is a kiadott feszt nézi, vagy pedig digit jeleket küld? Link to comment Megosztás: More sharing options...
prepuk Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 Ha szerencséd van...de nem biztos. Kérdés: a kocsi benzintartályában lévő szintjelző hogy működik (nagyobb szint, nagyobb kiadott feszültség?) LPG tartály szintjelzője hogy működik? Ott is a kiadott feszt nézi, vagy pedig digit jeleket küld? Szerintem a gáztartály szintjelzője nem küld digitjelet, sima analóg ellenállás elven működik. Szerintem csak a gázos visszajelzők led-esek. Valami hasonló lehet szerintem mint anno a Wartburg szintjelzői. (Ha valaki emléxik még rá.) Azt hittem, hogy valaki már próbálkozott ilyennel. Na de akkor majd ha időm lesz akkor rápróbálok,hogy hogyan is működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December8, 2012 Megoszt Elküldve December8, 2012 Ma Bécsbe útközben P0170-es hibakódot. Kb 100-as tempónál. Már nem emlékszek, de egy idő után kialszik a sárga. Mennyi is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December9, 2012 Megoszt Elküldve December9, 2012 Amíg a hiba jelen van Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December9, 2012 Megoszt Elküldve December9, 2012 Amíg a hiba jelen van De sajnos benzinen is csinálja. Akkor így mi lehet? Ha eltűnne, akkor a következő indításkor el kellene tűnnie? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December9, 2012 Megoszt Elküldve December9, 2012 De sajnos benzinen is csinálja. Akkor így mi lehet? Ha eltűnne, akkor a következő indításkor el kellene tűnnie? a hiba addig jelen van amíg járó motornál világít a sárga Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve December9, 2012 Megoszt Elküldve December9, 2012 Sziasztok! Olyan gondolatom támadt, hogy mi lenne ha megcsinálnám az autómat olyanra mint az új gázos autók! Mármint arra gondolok, hogyha a gépkocsi benzinnel megy akkor az üa visszajelző a benzin szintjét mutatja, ha pedig gázzal akkor a gáz szintjét jelzi. A multiszelep elvileg tud ilyet. Néhányan régebben beszéltetek is ilyenről (nekem ez rémlik). Nekem nem ilyen multiszelepem van. Még a régi csak mutatós, de nemsokára cserés lesz a tartállyal együtt. De tesómnak ilyen elektromos kivezetései is vannak a multiszelepnek. Emlékeim szerint 2. Na már most ha azt rákötöm arra a vezetékre ami a tankból jön ki (nem a szivattyúra gondolok!). Akkor szerintetek az üres és a teli jelzés meg fog-e egyezni? Tudom, hogy elég csalóka a gáztartály szintjelzője, de ha már nekem annyit mutat, hogy tele, félig és üres már pont jó! nem lehet mert a gázos szintjelző 0-90 v 90-0 ohm amit mér az opel szintjelzó meg teljesen más de ha csinál valaki egy fordító elektronikát akkor az engem is érdekelne, mert most sajna neken nincs időm ilyennel foglalkozni Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December9, 2012 Megoszt Elküldve December9, 2012 Levettem az akksit, és jó lett. Lehet csak valami pillanatnyi 'elmezavar'? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Levettem az akksit, és jó lett. Lehet csak valami pillanatnyi 'elmezavar'? Ha nem jön vissza akkor igen. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Ha nem jön vissza akkor igen. :icon1: Eddig 60km, és OK. :) Teszek el pár szerszámot a kocsiba, és akkor legközelebb nyugodtabb leszek. ODB kódokat már kinyomtattam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Flahlubes kollegák! Nektek nem kellett ezekben a hidegekben utánaállítani a rendszert? Nekem annyira elállítódott hogy nem is csöpögött. Igazából az olaj lett sűrűbb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Flahlubes kollegák! Nektek nem kellett ezekben a hidegekben utánaállítani a rendszert? Nekem annyira elállítódott hogy nem is csöpögött. Igazából az olaj lett sűrűbb... De nekem is kellet állítani hideg motornál nem csöpögött újra állítottam (10 mp/csepp hidegen) de ha meleg a motor akkor 1 kicsit több csepp megy át rajt de azért mindig nem állítom.Mennyi km mentél az autóval gázos átalakítás óta,az olajzó mióta van bent az autódban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 De nekem is kellet állítani hideg motornál nem csöpögött újra állítottam (10 mp/csepp hidegen) de ha meleg a motor akkor 1 kicsit több csepp megy át rajt de azért mindig nem állítom.Mennyi km mentél az autóval gázos átalakítás óta,az olajzó mióta van bent az autódban? Gázossan eddig 33500Km-t, flashlube 4000km-e van benne. Nekem 6 csepp most hidegben, melegben 1/4 fordulattal beljebb kell csavarnom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Gázossan eddig 33500Km-t, flashlube 4000km-e van benne. Nekem 6 csepp most hidegben, melegben 1/4 fordulattal beljebb kell csavarnom. Köszi a választ! 6 csepp / mp vagy perc? Egyébként nincs semmi baj az autóval a gáz beszerelése óta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Én a mai nappal túl vagyok a 2. szűrőcserén, 1év 3 hónap, 40ezer km gázosan. Gáz miatt eddig semmi problémám nem volt (egy benzinpumpa zárlat a kevés benya miatt) viszont minden mással csak a baj van mostanában, sorba jönnek elő a hibák... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 Köszi a választ! 6 csepp / mp vagy perc? Egyébként nincs semmi baj az autóval a gáz beszerelése óta? Igen 6 csepp/perc. Nekem így jött ki 1km/1ml kb-ra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Köszi a választ! 6 csepp / mp vagy perc? Egyébként nincs semmi baj az autóval a gáz beszerelése óta? A hidegben jó volt a beállítás. Tegnap Bp oda vissza 2-6 fok között, és most pedig 500km alatt (~35l LPG) megevett ~1dl olajat... Ezt így nehéz beállítani.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December22, 2012 Megoszt Elküldve December22, 2012 Levettem az akksit, és jó lett. Lehet csak valami pillanatnyi 'elmezavar'? Megint fogtam egy 0170-es hibíkódot. Pedig több mint 1000km-t mentem vele. És megint pályán, amikor M7-en a 100-as korlátnak vége volt. Ezelött is gyorsításkor dobta... Mi a fene lehet? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Megint fogtam egy 0170-es hibíkódot. Pedig több mint 1000km-t mentem vele. És megint pályán, amikor M7-en a 100-as korlátnak vége volt. Ezelött is gyorsításkor dobta... Mi a fene lehet? :o Nekem ezt évente többször is bedobja. Ne is foglalkozz vele! Elmúlik 1-2 nap alatt. Régebben valaki azt mondta, hogy túl szegény a keverék. Ettől függetlenül rendesen megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Nekem ezt évente többször is bedobja. Ne is foglalkozz vele! Elmúlik 1-2 nap alatt. Régebben valaki azt mondta, hogy túl szegény a keverék. Ettől függetlenül rendesen megy. Ha szegény a keverék, akkor foglalkozni kell vele, mert a hengerfejet szétcseszi. De érdekes, 33ekm-ig semmi gondja nem volt. (igaz 1x gyújtáskimaradás az 1-es hengerben, de azon kívül ilyen hiba nem volt.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Ha szegény a keverék, akkor foglalkozni kell vele, mert a hengerfejet szétcseszi. Igen, ha szegény a keverék akkor beéghetnek a szelepek (mivel a benzin hűti is a hengerfejet), sőt szélsőséges esetben (bár ez inkább csak turbónál szokott előfordulni) átéghet a dugattyú is, szóval akár motorgenerál is lehet a vége... persze az is lehet hogy még évekig elmegy így, csak hát ugye ez nem vigasz ha holnap szét kell szedni a motort... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Ha szegény a keverék, akkor foglalkozni kell vele, mert a hengerfejet szétcseszi. De érdekes, 33ekm-ig semmi gondja nem volt. (igaz 1x gyújtáskimaradás az 1-es hengerben, de azon kívül ilyen hiba nem volt.) ránézetnék a gáz injektorra és/vagy a reduktorra Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 ránézetnék a gáz injektorra és/vagy a reduktorra Igen az lesz, mivel ez már nem az első eset. De lehet csak a légnemű szűrő kezd koszosodni. De hogy alacsony szintnél sem kapcsol át benzinre az pedig a nyomásérzékelő hibája is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve December24, 2012 Megoszt Elküldve December24, 2012 Igen az lesz, mivel ez már nem az első eset. De lehet csak a légnemű szűrő kezd koszosodni. De hogy alacsony szintnél sem kapcsol át benzinre az pedig a nyomásérzékelő hibája is lehet. akkor van mit átnézni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts