tgabika76 Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Hát asszem nem vigasztaltad meg szegényt, de ha egyszer tényleg ez a helyzet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 azért az érdekes hogy a szelep szorul meg ... és nem elég Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 azért az érdekes hogy a szelep szorul meg ... és nem elég Ezek után kíváncsi leszek a flashlubera, remélem használ, 29e km megtett gázos km, és egyenlőre ok (flashlube ~1000km-el) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Ezek után kíváncsi leszek a flashlubera, remélem használ, 29e km megtett gázos km, és egyenlőre ok (flashlube ~1000km-el) ez majd kiderül :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 ez majd kiderül :) Igen, még 10-15e km, azaz kb fél év egy év múlva. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 Inkább, ha ér valamit akkor nem derül ki semmi :) Bár lehet, hogy amúgy sem derült volna ki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Október10, 2012 Megoszt Elküldve Október10, 2012 azért az érdekes hogy a szelep szorul meg ... és nem elég kollegámnak ugyanez van z14xe-n... állandóan pucolják meg szív vele... de ennek semmi köze a gázhoz :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Szelepszorulás, amit az LPG-re kentek, de lehet alapból is van.... http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=91576336&t=9071243 http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=89774510&t=9071243 http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=46293509&t=9103725 Szóval kérdés, akinek beszorult, az milyen távokon használta? Én havonta minimum 500km-t pályázok, (havi ~1500-ból) az kipucolhatja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Szelepszorulás, amit az LPG-re kentek, de lehet alapból is van.... http://forum.index.h...76336&t=9071243 http://forum.index.h...74510&t=9071243 http://forum.index.h...93509&t=9103725 Szóval kérdés, akinek beszorult, az milyen távokon használta? Én havonta minimum 500km-t pályázok, (havi ~1500-ból) az kipucolhatja... pont eszt beszéltük ma Ákossal .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Szelepszorulás, amit az LPG-re kentek, de lehet alapból is van.... http://forum.index.h...76336&t=9071243 http://forum.index.h...74510&t=9071243 http://forum.index.h...93509&t=9103725 Szóval kérdés, akinek beszorult, az milyen távokon használta? Én havonta minimum 500km-t pályázok, (havi ~1500-ból) az kipucolhatja... Én szinte csak hosszú úton használtam és pörgettem rendesen. Nekem át is égett a szelep... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 pont eszt beszéltük ma Ákossal .... Nah és mire jutottatok? Érdekelne a dolog. Mert úgy néz ki, nem biztos az LPG a ludas. Inkább a nem pörgetés... És még a pályázás pl segít hogy kipucolja a motort... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Nah és mire jutottatok? Érdekelne a dolog. Mert úgy néz ki, nem biztos az LPG a ludas. Inkább a nem pörgetés... És még a pályázás pl segít hogy kipucolja a motort... Szerintem ideje hogy beszéljünk akkor most a protec-ről is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Nah és mire jutottatok? Érdekelne a dolog. Mert úgy néz ki, nem biztos az LPG a ludas. Inkább a nem pörgetés... És még a pályázás pl segít hogy kipucolja a motort... ezt beszéltük ,hogy ez is benne van a szorulásban sztoriban ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Szerintem ideje hogy beszéljünk akkor most a protec-ről is :) Akiknek megszorult, azoknak kíváncsi lennék a vezetési stílusára, és hogy milyen hosszú utakon használta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Akiknek megszorult, azoknak kíváncsi lennék a vezetési stílusára, és hogy milyen hosszú utakon használta... a nem megfelelő használat még rádob egy lapáttal a gázüzem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Na akkor most 2-es fokozatban menjek dolgozni,hogy peregjen a gép?Még az anyósékhoz sem megyek már autópályán,mióta megszüntették a 4 napos matricát.A 3-as úton azért néha meghajtom.Az 1.6-os is szorul,vagy ez csak az 1.4-esek kiváltsága? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Na akkor most 2-es fokozatban menjek dolgozni,hogy peregjen a gép?Még az anyósékhoz sem megyek már autópályán,mióta megszüntették a 4 napos matricát.A 3-as úton azért néha meghajtom.Az 1.6-os is szorul,vagy ez csak az 1.4-esek kiváltsága? az összes hengerenkénti 4 szelepest pörgetni kell... ennyi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Akkor belerakok egy C20NE motort,azt nem kellett pergetni és még megy is:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 az összes hengerenkénti 4 szelepest pörgetni kell... ennyi :) meg a kevés pacis nyolcasokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Akkor belerakok egy C20NE motort,azt nem kellett pergetni és még megy is:) inkább egy c20let :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Nem kell az a turbó:) Nem sietek sehova:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Hasonlóan Tomi 1.6-hoz, többnyire autópálya, 120-130-as tempó körül, néha 145. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Október11, 2012 Megoszt Elküldve Október11, 2012 Én nagyon úgy látom, hogy se az alacsony fordulatot, se a nagy sebességű gyakori autópályás használatot nem szereti az autó gázos üzemben. Mindenesetre megelőzendő az esetleges meghibásodást ma tankoltam egy kis friss Shell V-Power Nitrot meg még ment hozzá egy kis Spuri is. Az autó szabályosan megtáltosodott. A következő 1-200 kilométert most benzinnel teszem meg és hétfőn az M5-ön tartok egy kis kipufogó égetést is. Kíváncsi vagyok, hogy a reggeli hidegindítások milyenek lesznek majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 Én nagyon úgy látom, hogy se az alacsony fordulatot, se a nagy sebességű gyakori autópályás használatot nem szereti az autó gázos üzemben. Mindenesetre megelőzendő az esetleges meghibásodást ma tankoltam egy kis friss Shell V-Power Nitrot meg még ment hozzá egy kis Spuri is. Az autó szabályosan megtáltosodott. A következő 1-200 kilométert most benzinnel teszem meg és hétfőn az M5-ön tartok egy kis kipufogó égetést is. Kíváncsi vagyok, hogy a reggeli hidegindítások milyenek lesznek majd. Én pályán 110-120 körül közlekedek, az nem is nagy fordulat 4e alatt van, illetve ha dolgozni járok akkor 90-100, de csak 12km-es szakasz, de akkor télen be sem melegszik igazán... Link to comment Megosztás: More sharing options...
baloghxj Elküldve Október12, 2012 Megoszt Elküldve Október12, 2012 pont eszt beszéltük ma Ákossal .... Sajnos én sokat használom városban, rövid távokon.Valószínű ez is betett a szelepszorulásnak.Ritkán tudom jól megpörgetni, kiégetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts