Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Szelepszorulás, amit az LPG-re kentek, de lehet alapból is van....

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=91576336&t=9071243

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=89774510&t=9071243

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=46293509&t=9103725

Szóval kérdés, akinek beszorult, az milyen távokon használta? Én havonta minimum 500km-t pályázok, (havi ~1500-ból) az kipucolhatja...

Link to comment
Megosztás:

Szelepszorulás, amit az LPG-re kentek, de lehet alapból is van....

http://forum.index.h...76336&t=9071243

http://forum.index.h...74510&t=9071243

http://forum.index.h...93509&t=9103725

Szóval kérdés, akinek beszorult, az milyen távokon használta? Én havonta minimum 500km-t pályázok, (havi ~1500-ból) az kipucolhatja...

pont eszt beszéltük ma Ákossal ....

Link to comment
Megosztás:

Szelepszorulás, amit az LPG-re kentek, de lehet alapból is van....

http://forum.index.h...76336&t=9071243

http://forum.index.h...74510&t=9071243

http://forum.index.h...93509&t=9103725

Szóval kérdés, akinek beszorult, az milyen távokon használta? Én havonta minimum 500km-t pályázok, (havi ~1500-ból) az kipucolhatja...

Én szinte csak hosszú úton használtam és pörgettem rendesen. Nekem át is égett a szelep...

Link to comment
Megosztás:

Nah és mire jutottatok? Érdekelne a dolog. Mert úgy néz ki, nem biztos az LPG a ludas. Inkább a nem pörgetés... És még a pályázás pl segít hogy kipucolja a motort...

Szerintem ideje hogy beszéljünk akkor most a protec-ről is :)

Link to comment
Megosztás:

Na akkor most 2-es fokozatban menjek dolgozni,hogy peregjen a gép?Még az anyósékhoz sem megyek már autópályán,mióta megszüntették a 4 napos matricát.A 3-as úton azért néha meghajtom.Az 1.6-os is szorul,vagy ez csak az 1.4-esek kiváltsága?

az összes hengerenkénti 4 szelepest pörgetni kell... ennyi :)

Link to comment
Megosztás:

Én nagyon úgy látom, hogy se az alacsony fordulatot, se a nagy sebességű gyakori autópályás használatot nem szereti az autó gázos üzemben. Mindenesetre megelőzendő az esetleges meghibásodást ma tankoltam egy kis friss Shell V-Power Nitrot meg még ment hozzá egy kis Spuri is. Az autó szabályosan megtáltosodott. A következő 1-200 kilométert most benzinnel teszem meg és hétfőn az M5-ön tartok egy kis kipufogó égetést is. Kíváncsi vagyok, hogy a reggeli hidegindítások milyenek lesznek majd.

Link to comment
Megosztás:

Én nagyon úgy látom, hogy se az alacsony fordulatot, se a nagy sebességű gyakori autópályás használatot nem szereti az autó gázos üzemben. Mindenesetre megelőzendő az esetleges meghibásodást ma tankoltam egy kis friss Shell V-Power Nitrot meg még ment hozzá egy kis Spuri is. Az autó szabályosan megtáltosodott. A következő 1-200 kilométert most benzinnel teszem meg és hétfőn az M5-ön tartok egy kis kipufogó égetést is. Kíváncsi vagyok, hogy a reggeli hidegindítások milyenek lesznek majd.

Én pályán 110-120 körül közlekedek, az nem is nagy fordulat 4e alatt van, illetve ha dolgozni járok akkor 90-100, de csak 12km-es szakasz, de akkor télen be sem melegszik igazán...

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.