Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nem tudom, azért ezek a hibák mennyire írhatók a gázüzem számlájára.

Novoth Tibor is írt erről a hibáról, igaz Z14XE-vel kapcsolatban, de a diagnózis ugyanaz:

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/20/tuningolni_a_tokeletest_butasag/ (cikk vége)

Megemlíti, hogy elég sok ilyen motornál előfordul ez a jelenség.

Kérdés, hogy a hengerfej felújítása során lehet-e úgy javítani a hibát, hogy ne jöjjön újra elő, vagy ez konstrukciós sajátosság, és városi üzem mellett akár 50-60e km-enként számolni kell ezzel?

Elküldve
Nem tudom, azért ezek a hibák mennyire írhatók a gázüzem számlájára. Novoth Tibor is írt erről a hibáról, igaz Z14XE-vel kapcsolatban, de a diagnózis ugyanaz: http://totalcar.hu/m...letest_butasag/ (cikk vége) Megemlíti, hogy elég sok ilyen motornál előfordul ez a jelenség. Kérdés, hogy a hengerfej felújítása során lehet-e úgy javítani a hibát, hogy ne jöjjön újra elő, vagy ez konstrukciós sajátosság, és városi üzem mellett akár 50-60e km-enként számolni kell ezzel?

Miért kellene? Amúgy ez nem is LPG-s kérdés...

Elküldve

Szép estét!Kaptam egy keverőt egy opel f astra c16 se motora akarom rárakni!De a belsó átmérő 35mm !Kérdés hogy nem kicsi ez kicsit mert a szivó csonk az 64 mm tehát elég levegőt fog kapni a motor ?És miért van 2db gáz csatlokozo rajta? Külső átmérő 65mm ami pont jó a szivócsonkra.Tudom hogy hengerenkénti befecsis kelene rá de most pénz hiányába emulátorosan oldom meg!THM_0010533527.jpg

Elküldve

érdekes.....

nem látszik hogy elégett volna a szelep...

Ez nem lehet a nem belevaló olaj, vagy az elhúzott olajcsere következménye?

Elküldve

Szigorúan 15e km-enként cseréltettem Opel szervizben az olajat.

amiből 1litert fáradt olajat benne hagynak!

Szervizek szerintem többsége nagyon gáz tisztelet a kivételnek!!!

Akkor inkább maszek akit már ismerek 100 éve és előttem szereli a gépet na meg amúgy is megbíznák benne!

Elküldve

amiből 1litert fáradt olajat benne hagynak!

Szervizek szerintem többsége nagyon gáz tisztelet a kivételnek!!!

Akkor inkább maszek akit már ismerek 100 éve és előttem szereli a gépet na meg amúgy is megbíznák benne!

Én 15-20e között cserélem évente, de miért okozná az olaj? Amúgy mindig jó olajat kapott az enyim, eddig kipp-kopp jó.

Gyári olaj csere: 3900km Castrol Magnatec C3 5W-40

2. csere: 14300km (márkaszervízben)

3. csere: 28000Km Shell Helix ultra 5W-40

4. csere: 44000Km Castrol Edge 0W-30

5. csere: 63700km Castrol Edge 0W-30

6. csere: 81700km Castrol Edge 0W-30

Elküldve

Én autószerelő vagyok és 10000 min cserélek olajat!

Pl.van egy yolan bridge motoros fűnyíró ami 20 éves és rengeteget használt de 24 óra uzem után olaj csere volt benne mindig! na ezért nem vettem még vagy 4 fűnyírót!

Nem győzöm mondani hogy az olaj minősége és ideje nagyon fontos nem ugy van az hogy még megyek 2000-3000km addig kibirja!!!!

Elküldve

Én autószerelő vagyok és 10000 min cserélek olajat!

Pl.van egy yolan bridge motoros fűnyíró ami 20 éves és rengeteget használt de 24 óra uzem után olaj csere volt benne mindig! na ezért nem vettem még vagy 4 fűnyírót!

Nem győzöm mondani hogy az olaj minősége és ideje nagyon fontos nem ugy van az hogy még megyek 2000-3000km addig kibirja!!!!

Milyen motorod van?

Nekem 30e a csereperiódus, de mindig 20enél korábban van cserélve....

Elküldve

Persze a longlifeos olajnál ami 30 ott okés 20 de én ott is 15 nél cserélném!

Tudom hogy drága az olaj de aki hószútavon akarja használni az autóját higgyétek akkor megéri cserélni!

Van olaj minőség mérőnk bár nem tudom menyire lehet híni neki de a longlifes olaj 19000kn már nem volt jó

Szép estét!

Nem tudná valaki megirni hogy a stag-eu4 emulátoron f astra c16se motornál hány ohmra kell állitani a kapcsolót???

33-50-100 ohm a lehetőség

Elküldve

Persze a longlifeos olajnál ami 30 ott okés 20 de én ott is 15 nél cserélném!

Tudom hogy drága az olaj de aki hószútavon akarja használni az autóját higgyétek akkor megéri cserélni!

Van olaj minőség mérőnk bár nem tudom menyire lehet híni neki de a longlifes olaj 19000kn már nem volt jó

Most 8e km után már 4dl-t utána kellett töltenem, ugyhogy kap friss cuccot a kocsi.(elereszti, nem meg eszi)

Ha majd tavasszal átállok a GM olajra, akkor azt cserélem 15e-nél.

Elküldve

Sziasztok, egy jótanáccsal szolgálnék, nehogy így járjon valaki ahogy én... kb nyár eleje óta hidegen benzinen mintha 3hengerezett volna a kocsi, a motor ki akart ugrani a helyéröl, úgy rezgett, és melegen is csak a 3 hengerezés szűnt meg, de ugyanúgy hallatszott hogy valami nem kóser... Gázon semmi probléma nem volt, ezért (utólag sajnos) nem foglalkoztam vele. Történt pár hete, hogy már üzem melegen gázon tartok egy lámpa fele, üresbe kirakom, és egyszercsak leáll a motor gurulás közbe. Nem indult (aksim is szar volt), bikázásra is semmi. Szerelőm odajött, megállapította hogy valószínüleg kiment a trafó. Elvontattuk. Másnap csörög hogy mégse... nem a trafó ment ki, hanem a benzin szivattyú lett zárlatos, ami elöl a motortérbe is szétcseszte a biztosítékok egy részét.

Kiderült, hogy "konstrukció hibás" az astra (x14xe, a többinél nemtudom hogy van e ilyen gond) és a benzinszivattyút ha nincs negyedig benzinnel, akkor nem lepi el a benzin és túlmelegszik, idővel pedig elő jöhet ez a gond. Addig mindig 1/4-ig tankoltam, és ha kivillant a lámpa akkor mentem újra tankolni, azóta minimum félig megtankolom és 1/4-nél megyek újra a kútra...

Igaz vállság van és mindenen akar spórolni az ember, de kb egyszeri 5000ft-os befektetést megér hogy ne legyen kb 30ezer ft szervízköltség... Tehát ha benzinen furán viselkedik a verda ez is lehet egy hiba

Elküldve

Sziasztok, egy jótanáccsal szolgálnék, nehogy így járjon valaki ahogy én... kb nyár eleje óta hidegen benzinen mintha 3hengerezett volna a kocsi, a motor ki akart ugrani a helyéröl, úgy rezgett, és melegen is csak a 3 hengerezés szűnt meg, de ugyanúgy hallatszott hogy valami nem kóser... Gázon semmi probléma nem volt, ezért (utólag sajnos) nem foglalkoztam vele. Történt pár hete, hogy már üzem melegen gázon tartok egy lámpa fele, üresbe kirakom, és egyszercsak leáll a motor gurulás közbe. Nem indult (aksim is szar volt), bikázásra is semmi. Szerelőm odajött, megállapította hogy valószínüleg kiment a trafó. Elvontattuk. Másnap csörög hogy mégse... nem a trafó ment ki, hanem a benzin szivattyú lett zárlatos, ami elöl a motortérbe is szétcseszte a biztosítékok egy részét.

Kiderült, hogy "konstrukció hibás" az astra (x14xe, a többinél nemtudom hogy van e ilyen gond) és a benzinszivattyút ha nincs negyedig benzinnel, akkor nem lepi el a benzin és túlmelegszik, idővel pedig elő jöhet ez a gond. Addig mindig 1/4-ig tankoltam, és ha kivillant a lámpa akkor mentem újra tankolni, azóta minimum félig megtankolom és 1/4-nél megyek újra a kútra...

Igaz vállság van és mindenen akar spórolni az ember, de kb egyszeri 5000ft-os befektetést megér hogy ne legyen kb 30ezer ft szervízköltség... Tehát ha benzinen furán viselkedik a verda ez is lehet egy hiba

Ezt nekem is mondták, hogy kell bele benzin, én mindig tele tankolom benzinnel is, és még sosem jártam, hogy a benzin beállt volna.

Elküldve

Uhh... :icon11:

Bár kopott a pedálgumi és fényesedik a kormány karimája is, azért azt el kell ismerni hogy ahhoz képest hogy valójában 460e km van benne, ritka szép állapotú. Mondjuk a nepper picit túlzásokba esett, mert 88e-nél azért láthatóan több van benne (ekkora futásteljesítménynél még nem kopik meg így a pedál szvsz), de ránézésre a százötvenezret simán elhittem volna neki.

Elküldve

Uhh... :icon11:

Bár kopott a pedálgumi és fényesedik a kormány karimája is, azért azt el kell ismerni hogy ahhoz képest hogy valójában 460e km van benne, ritka szép állapotú. Mondjuk a nepper picit túlzásokba esett, mert 88e-nél azért láthatóan több van benne (ekkora futásteljesítménynél még nem kopik meg így a pedál szvsz), de ránézésre a százötvenezret simán elhittem volna neki.

Az ilyeneket jó lenne megbüntetni. Elkértem a rendszámot, kíváncsi vagyok kiadja-e. :)

Vagy ezzel is úgy járok, mint a Vectra OPC-vel, eltűnik a hirdetés (azzal is volt biztos valami bibi)...

Elküldve

azatq :(

Azta ám! Átlagosan napi 5-600 kilométeres futásteljesítmény, amióta üzembe lett helyezve... Szerintem ennek a kocsinak 2010. júniusa óta ki sem hűlt a motorja.

Elküldve

azatq :(

Naponta 2x CNG kút, azért nem semmi. :D

Ennyit vezetni naponta nem lehet rossz. :D

Ha nem hűlt ki a motor az nem hátrány, nem volt hidegindítás.

Elküldve

2007-es Opel Astra G 1,4

gáz beépitve 2010 landirenzo

megtett km 78 ezer

ebből gáz 40 ezer

Múlt héten beállt a motor a szelepek beégtek valami spray-vel próbálták tisztítani a szakszervízben pár napig jó volt ma reggeltől megint nem akar hidegen rendesen elindulni ( benzin ) nincs alapjárat, nem pörög fel, ha bemelegszik akkor már jó, de érzetre pár ló mintha hiányozna ilyenkor is. Mi lesz vele valakinek van ötlete hogyan tovább?

Szép estét mindenkinek nekem az van.

Elküldve

2007-es Opel Astra G 1,4

gáz beépitve 2010 landirenzo

megtett km 78 ezer

ebből gáz 40 ezer

Múlt héten beállt a motor a szelepek beégtek valami spray-vel próbálták tisztítani a szakszervízben pár napig jó volt ma reggeltől megint nem akar hidegen rendesen elindulni ( benzin ) nincs alapjárat, nem pörög fel, ha bemelegszik akkor már jó, de érzetre pár ló mintha hiányozna ilyenkor is. Mi lesz vele valakinek van ötlete hogyan tovább?

Szép estét mindenkinek nekem az van.

Szia!

Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy Te vagy kb. 4-5.

Valószínő, hogy szelepszorulásod van.

Hengerfej felújítás+olaj+víz csere 150-200eft. :angry:

Üdv.

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.