Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Ezt hogy csinálod?!

Nekem benzinből evett ennyit, amikor nem nyomtam neki. Gázzal 8,8, pedig nem megyek 120 fölé és komolyabb dugóba sem kerülök. Talán érdemes lenne beállíttatnom?

Lehet a Zavoli az oka. Nekem 10 körül, Pályán 4000 fordulat, 35 fok, klíma 11,5. :angry:

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Lehet a Zavoli az oka. Nekem 10 körül, Pályán 4000 fordulat, 35 fok, klíma 11,5. :angry:

Üdv

Szerintem beállítás kérdése is, de ha benzinből is sokat evett előtte akkor nem tudom... talán műszaki állapot? Amúgy a helytelen guminyomás is sokat tesz rá +ban, volt amikor a fogyasztásból vettem észre, hogy 2-3 tizeddel kevesebb a gumikban a nyomás. ;)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem beállítás kérdése is, de ha benzinből is sokat evett előtte akkor nem tudom... talán műszaki állapot? Amúgy a helytelen guminyomás is sokat tesz rá +ban, volt amikor a fogyasztásból vettem észre, hogy 2-3 tizeddel kevesebb a gumikban a nyomás. ;)

Benzinből 7,5L körül.

"talán műszaki állapot" Mire gondolsz? (hengerfej felújítva... 82ekm...)

195/60R15-ös kerék, gázzal töltött.

Link to comment
Megosztás:

Benzinből 7,5L körül.

"talán műszaki állapot" Mire gondolsz? (hengerfej felújítva... 82ekm...)

195/60R15-ös kerék, gázzal töltött.

Hengerfejed 82e-nél??? Miért, mi történt? :o Amúgy a Tied kombi, és 1.6, lehet ott van elásva a fogyasztás +, plusz a vezetési stílusod vadabb mint az enyim.

Kerekeket én 2.4-re szoktam felfújni.

Link to comment
Megosztás:

Én csak csodálkozok ezeken a hozzászólásokon.... Nem tudom milyen benzinnel jártok vagy hogy hol tankoltok, de én még sose tapasztaltam hasonlót, pedig telente rendszeresen letámasztom az autót és október elejétől március végéig be sem indítom, és azért szokott benne benzin maradni (általában nem több mint 1/4-ed tanknyi). Mondjuk az is igaz hogy az enyémben vagy Lukoil 98-as, vagy V-Power Racing 100-as van ilyenkor, de eddig fél év állás után is mindig pöccre indult.

Kicsit visszakanyarodva ide, júni 13-án töltöttem 5e huf-ra lónyálat a vasba, a csóróságjelző most kezd a balkanyarokban villogni, de kb. 1 hete reggelente csak másodjára röffen be. Azóta mentem kb. 8e km-t.

Télen nem szokik lenni 30+ fokok, gondolom ilyenkor hamarabb romlik meg a benzin.

Link to comment
Megosztás:

Kicsit visszakanyarodva ide, júni 13-án töltöttem 5e huf-ra lónyálat a vasba, a csóróságjelző most kezd a balkanyarokban villogni, de kb. 1 hete reggelente csak másodjára röffen be. Azóta mentem kb. 8e km-t.

Télen nem szokik lenni 30+ fokok, gondolom ilyenkor hamarabb romlik meg a benzin.

Én még 1x sem jártam úgy, hogy megromlott volna... volt amikor 2-3 havonta tankoltam bele benzint... Nem lehet az okozza, hogy kevés van, és az gyorsabban megromlik. Én kb felénél tankolom tele...

Link to comment
Megosztás:

Nekem megint kezdi :cry:

Nemrég pucoltam ki, igaz nem sikerült kifogyasztani teljesen, és csak 10l-t tankoltam rá...

Nyomjam tele?

Addig amíg Imy ilyen átlagot megy telitankot cipelve addig én nem izgatnám magam a súly kérdésen...

Link to comment
Megosztás:

Nekem megint kezdi :cry:

Nemrég pucoltam ki, igaz nem sikerült kifogyasztani teljesen, és csak 10l-t tankoltam rá...

Nyomjam tele?

Addig amíg Imy ilyen átlagot megy telitankot cipelve addig én nem izgatnám magam a súly kérdésen...

Még annyi, hogy AGIP-on tankolok, és nagyon ritkán megy bele E85 egy negyed tanknyi, és kb minden második fél tankhoz spuri...

De mindig teli rakom... Lehet a keveset az AC kinyírja, mert nagyon túlmelegedik a benzin, és valami összetevő elpárolog? :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Hengerfejed 82e-nél??? Miért, mi történt? :o Amúgy a Tied kombi, és 1.6, lehet ott van elásva a fogyasztás +, plusz a vezetési stílusod vadabb mint az enyim.

Kerekeket én 2.4-re szoktam felfújni.

Olvass vissza... :icon10: (év elején hosszas gyengélkedés után 3 hengeres lett)

Valószínű anyaghiba, szelepszorulás vagy koksz miatt nem zárt a szelep. A 2. hengerben elégett az egyik kip.szelep. :angry:

Az anyag hibát kizárva kicseréltettem a 16db szelepet...

De lehet, hogy a nem automata szelepállítós motor hibájából...

Ez már rejtély marad.

Ha a következő 40ekm alatt nem jön elő újból akkor lehet bizakodni! :icon1:

Most már 4000 fölé nem pörgetem. (vagy csak nagyon ritkán)

Link to comment
Megosztás:

Háát nem tudom. Talán nem pörgetem? Pályán is 3500 vagy alatta van a fordulat, és 2250-2500 körül váltok el, hogy a fordulat 2000 alá ne essen. Országuton 3-ból 5-be váltok, de akkor 3000-nél váltok el... Használom a motorféket elég gyakran. A fékeimen is észre venni, a gyári betétek ~50%-osak.

Kollégám fél évvel fiatalabb kocsija benzinből 5.5 vagy alatta eszik, és az opel Dexos2 olaj óta tapasztalt pár dl-es csökkenés is...

Akkor talán a vezetési stílus lehet a fő ok!

Én is próbálok sokat motorfékezni, lámpánál repülő rajtot venni, 3000-nél elváltani (ez talán már kicsit sok is) és nem menni 120 fölé.

Ellenben sokat megyek pályán megrakva, légkondival, amikor nem bír az emelkedőre felmenni, és ezért kitaposom a szemét.

Na meg amikor a főúton 5-10 perce araszolok 70-el a kamionok mögött és amikor eldurran az agyam 5500-ig huzatom harmadikban, negyedikben (szintén megrakva, légkondival) , csak végre megszabaduljak tőlük! Ezek odatesznek a fogyasztásnak. A városban pedig többnyire a feleségem vezeti, és bár lassan megy de nem annyira spórolósan. Ráadásul ez kombi!

Tehát azt hiszem nincs baj a fogyasztásommal. Hétvégén vidéken a falvak között közlekedtem 70-80-al, nem húzatva 3000 fölé nekem is kijött a 6,2 fogyi. Bár ez utóbbi nem nevezhető átlagos közlekedésnek.

Link to comment
Megosztás:

Én csak csodálkozok ezeken a hozzászólásokon.... Nem tudom milyen benzinnel jártok vagy hogy hol tankoltok, de én még sose tapasztaltam hasonlót...

Hogyaza...

Kellett nekem mondani hogy még sose tapasztaltam ilyet... erre most megállt a fűnyíró, és persze mi másért mint az állott benzin miatt... :angry2:

Link to comment
Megosztás:

LPG gyárilag az insigniában http://www.okauto.hu...at=hirek&id=623

tegnap voltam gázszemlén, s csevegtem kicsit a szakikkal. panaszkodnak, iszonyúan megcsappant az átalakítási érdeklődés a jövedéki adó emelésének meglebegtetése óta. pedig - állították - a kétféle üzemanyag közti árkülönbség alig fog változni. emelnek az adón...csökkentenek az alapáron...kisebb lesz az árrés...stb, de ezután is ugyanannyit spórolhat a gázautós. mondjuk akár őszinte vélemény is lehetett, engem már felesleges lenne győzködniük, hisz már beszerelték :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Tegnap tankoltam a Száva utcai Dallas kúton. A tankom nem volt teljesen üres, de belement 44.52 liter.

A tankom 55 literes...

Amikor teljesen üres volt, és tele tankoltam, akkor is olyan 42-42 liter ment bele télen, most meg nyáron ennyi, amikor nyomás alapján tankolják... fura...

Link to comment
Megosztás:

Tegnap tankoltam a Száva utcai Dallas kúton. A tankom nem volt teljesen üres, de belement 44.52 liter.

A tankom 55 literes...

Amikor teljesen üres volt, és tele tankoltam, akkor is olyan 42-42 liter ment bele télen, most meg nyáron ennyi, amikor nyomás alapján tankolják... fura...

Én még jót arról a kútról nem hallottam... lehet hogy nem véletlen annyiért adják amennyi :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Én még jót arról a kútról nem hallottam... lehet hogy nem véletlen annyiért adják amennyi :unsure:

Miért, mit hallottál? Mesélj... Erre kíváncsi vagyok. Ha tudom, akkor elmegyek Óbudára inkább.

Többet tuti nem megyek oda ezek után, és a blokkot is kérni kellett, és fel volt háborodva a kutas...

Link to comment
Megosztás:

Miért, mit hallottál? Mesélj... Erre kíváncsi vagyok. Ha tudom, akkor elmegyek Óbudára inkább.

Többet tuti nem megyek oda ezek után, és a blokkot is kérni kellett, és fel volt háborodva a kutas...

Pl nem annyiért adják amennyit hirdetnek (van valami hétvégi akciójuk is), meg odamész és nincs (napokig), ilyesmi...

Nekem a többi környéken lévő kút is kezd furcsa lenni (maglódi, jászberényi), most 2 kör óta a szentendreire járok vissza csak kíváncsiságból...

Link to comment
Megosztás:

Pl nem annyiért adják amennyit hirdetnek (van valami hétvégi akciójuk is), meg odamész és nincs (napokig), ilyesmi...

Nekem a többi környéken lévő kút is kezd furcsa lenni (maglódi, jászberényi), most 2 kör óta a szentendreire járok vissza csak kíváncsiságból...

Ha az akciót nem tartják be, akkor szála + fénykép, és meg lehet őket szívatni.

Nem tudom, de ez a sok liter, meg majdnem 8l-es fogyasztás meglepett, mivel ez lassú tempónál volt, és pályán is csak 100-al, mert ráértem, és BP-en szinte semmi dugó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne hogy mostanában indulásnál amikor még benzinen megy az autó akkor nagyon gyenge szinte már alig lehet vele menni majdnem olyan mintha csak három henger menne ami nem igaz mert nincs semmiféle hiba. Gondolom az ECU van elállítódva? Hogyan lehet visszaállítani gyárira? Szeptemberben megyek olajcserére az opelcentrumhoz ott szerintetek fogják tudni hogy mit állítsanak?

köszönöm a válaszokat előre is :-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne hogy mostanában indulásnál amikor még benzinen megy az autó akkor nagyon gyenge szinte már alig lehet vele menni majdnem olyan mintha csak három henger menne ami nem igaz mert nincs semmiféle hiba. Gondolom az ECU van elállítódva? Hogyan lehet visszaállítani gyárira? Szeptemberben megyek olajcserére az opelcentrumhoz ott szerintetek fogják tudni hogy mit állítsanak?

köszönöm a válaszokat előre is :-)

Akksiról vedd le a kábelt, majd várj vele pár percet, és vissza.

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.