Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Te nyaltad be legjobban, Báttya! Ugye te még nemrég rakattad be?

Nem baj, megyünk Románba!

De hogy a cigi is????

Sőt!! A sör!!! Ebből háború lesz....

Szerintem én... :omg:

Nincs egy hónapja sem benne, kemény 1200 km-t ment gázzal eddig.

Menjenek nyugodtan oda, ahova gondolom...S az indoklás a legjobb...az egészégügy javítása...puff...nesze neked környezetkímélő üzemmód...

Link to comment
Megosztás:

Te nyaltad be legjobban, Báttya! Ugye te még nemrég rakattad be?

Nem baj, megyünk Románba!

De hogy a cigi is????

Sőt!! A sör!!! Ebből háború lesz....

Igen, 'adóparadicsom' vagyunk. :)

Igen, és ki ne maradjon a Casco se a sorból.

De remélem a teljesítmény adó is drágul...

Link to comment
Megosztás:

Te nyaltad be legjobban, Báttya! Ugye te még nemrég rakattad be?

Nem baj, megyünk Románba!

De hogy a cigi is????

Sőt!! A sör!!! Ebből háború lesz....

Nem még nincs benne,ugye a légzsákprobléma miatt elhúzódott a dolog.

De azért valszeg belekerül ,legfeljebb átjárunk tankolni a határon.

Link to comment
Megosztás:

ugyan ez volt neki is...

próbáld ki... egyébként se árt neki egy kis benzin üzem :)

ma reggel már alig bírtam beindítani :unsure:

kb negyedjére sikerült aztán meg pár m-ig csak alapjáraton gurult olyan volt mint ha nem vette volna a jelet a pedálról

hibakód nincs

asszem ma megyek egy kört a nulláson a maradékkal aztán tankolok bele 10l újat

Link to comment
Megosztás:

T McElek és uhuhu

természetesen igazatok volt :)

kijártam ameddig mertem menni (kannám nincs sajnos) aztán tankoltam 10l v-power nitro+ -t ( :D)

most már szinte pöccre indul és többnyire nem is rángat utána...

beletettem a megmaradt fél protec-et, asszem kijárom belőle ezt is és majd akkor lesz teljesen jó

Link to comment
Megosztás:

T McElek és uhuhu

természetesen igazatok volt :)

kijártam ameddig mertem menni (kannám nincs sajnos) aztán tankoltam 10l v-power nitro+ -t ( :D)

most már szinte pöccre indul és többnyire nem is rángat utána...

beletettem a megmaradt fél protec-et, asszem kijárom belőle ezt is és majd akkor lesz teljesen jó

Igen, néha kell bele tankolni benzint, hogy meg ne romoljon. :)

2-3 havonta valamennyi benzint nyomni kell bele, én most 3 hónap után tankoltam tele. :)

Link to comment
Megosztás:

Igen, néha kell bele tankolni benzint, hogy meg ne romoljon. :)

2-3 havonta valamennyi benzint nyomni kell bele, én most 3 hónap után tankoltam tele. :)

Akkor az is jó, ha mindig tele tankkal járok?

Nekem 3 hónap alatt döglött bele, addigra kb a 2/3-a fogyott el (az utóbbi hetekben szinte semmi).

Link to comment
Megosztás:

Akkor az is jó, ha mindig tele tankkal járok?

Nekem 3 hónap alatt döglött bele, addigra kb a 2/3-a fogyott el (az utóbbi hetekben szinte semmi).

Én tele tankolom általában, és akkor tudok átlagot is nézni, ~3 hónap alatt (5e km) fogyott ~22l.

A teli tank hátránya, a nagyobb súly, amit cipel az ember 52l esetén ~40kg.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 3 hónap alatt döglött bele...

Én csak csodálkozok ezeken a hozzászólásokon.... Nem tudom milyen benzinnel jártok vagy hogy hol tankoltok, de én még sose tapasztaltam hasonlót, pedig telente rendszeresen letámasztom az autót és október elejétől március végéig be sem indítom, és azért szokott benne benzin maradni (általában nem több mint 1/4-ed tanknyi). Mondjuk az is igaz hogy az enyémben vagy Lukoil 98-as, vagy V-Power Racing 100-as van ilyenkor, de eddig fél év állás után is mindig pöccre indult.

Link to comment
Megosztás:

Én csak csodálkozok ezeken a hozzászólásokon.... Nem tudom milyen benzinnel jártok vagy hogy hol tankoltok, de én még sose tapasztaltam hasonlót, pedig telente rendszeresen letámasztom az autót és október elejétől március végéig be sem indítom, és azért szokott benne benzin maradni (általában nem több mint 1/4-ed tanknyi). Mondjuk az is igaz hogy az enyémben vagy Lukoil 98-as, vagy V-Power Racing 100-as van ilyenkor, de eddig fél év állás után is mindig pöccre indult.

na épp ezért van nekem is 100as benne ... ;)

azzal nincs gond

Link to comment
Megosztás:

Jó pár éve volt faternak egy motorja, ami éveket állt használatlanul. Évek után beindítottam a régi benzinnel és hibátlanul ment. Egyébként a fűnyíró, rotációs kapa ősszel letéve, tavasszal pöccre indul az előző évből megmaradt benzinnel a tankjában. Tehát elég érdekes ez a megromlik a benzin dolog.Igazából szerintem a benzinben lévő adalékokkal lehet a gond, hogy azok vesztik el hatásukat és csökkenhet a benzin oktánszáma emiatt, ami okozhat gondokat.

Link to comment
Megosztás:

Én csak csodálkozok ezeken a hozzászólásokon.... Nem tudom milyen benzinnel jártok vagy hogy hol tankoltok, de én még sose tapasztaltam hasonlót, pedig telente rendszeresen letámasztom az autót és október elejétől március végéig be sem indítom, és azért szokott benne benzin maradni (általában nem több mint 1/4-ed tanknyi). Mondjuk az is igaz hogy az enyémben vagy Lukoil 98-as, vagy V-Power Racing 100-as van ilyenkor, de eddig fél év állás után is mindig pöccre indult.

Én az AGIP-on tankolok, nekem sem volt semmi gondom vele...

Link to comment
Megosztás:

Jó pár éve volt faternak egy motorja, ami éveket állt használatlanul. Évek után beindítottam a régi benzinnel és hibátlanul ment. Egyébként a fűnyíró, rotációs kapa ősszel letéve, tavasszal pöccre indul az előző évből megmaradt benzinnel a tankjában.

Akkor abban a fűnyíróban, rotiban valami tönkrement. Lambda, kopogásérzékelő, esetleg az ECU, vagy valamelyik emettoros bizba@sz.

Link to comment
Megosztás:

Akkor abban a fűnyíróban, rotiban valami tönkrement. Lambda, kopogásérzékelő, esetleg az ECU, vagy valamelyik emettoros bizba@sz.

Hosszú távon nagyon barátságos lett a fogyasztásom, Zala-Budapest-Kékestető-Eger-Miskolc és környéke (Lillafüred, és a környező hegyek, ahol 3-4 ben lehet közlekedni, mindenhol kanyar-kanyar... ) 1327km-re 89,41l LPG 6,73l/100km.

Link to comment
Megosztás:

Hosszú távon nagyon barátságos lett a fogyasztásom, Zala-Budapest-Kékestető-Eger-Miskolc és környéke (Lillafüred, és a környező hegyek, ahol 3-4 ben lehet közlekedni, mindenhol kanyar-kanyar... ) 1327km-re 89,41l LPG 6,73l/100km.

Ezt hogy csinálod?!

Nekem benzinből evett ennyit, amikor nem nyomtam neki. Gázzal 8,8, pedig nem megyek 120 fölé és komolyabb dugóba sem kerülök. Talán érdemes lenne beállíttatnom?

Link to comment
Megosztás:

Ezt hogy csinálod?!

Nekem benzinből evett ennyit, amikor nem nyomtam neki. Gázzal 8,8, pedig nem megyek 120 fölé és komolyabb dugóba sem kerülök. Talán érdemes lenne beállíttatnom?

Háát nem tudom. Talán nem pörgetem? Pályán is 3500 vagy alatta van a fordulat, és 2250-2500 körül váltok el, hogy a fordulat 2000 alá ne essen. Országuton 3-ból 5-be váltok, de akkor 3000-nél váltok el... Használom a motorféket elég gyakran. A fékeimen is észre venni, a gyári betétek ~50%-osak.

Kollégám fél évvel fiatalabb kocsija benzinből 5.5 vagy alatta eszik, és az opel Dexos2 olaj óta tapasztalt pár dl-es csökkenés is...

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.