Bombero Elküldve Június14, 2012 Megoszt Elküldve Június14, 2012 ma döbbenten tapasztaltam, hogy 1-2 hónap alatt 13 forinttal csökkent az LPG ára esztergomban. most 244.9 és 257.9 volt. ( szlovákiában tegnap 218 ért tankoltam :) ) Szegeden is csökkenget. A legolcsóbb most 224,90. Erre - az egyik taxis cimbim szerint - még 10 forint kedvezményt is adnak ha van valakinek Délmagyar előfizetése és a hozzá kapcsolódó kedvezménykártya. Lehet csak megkérem anyámat, hogy váltsa ki. Ezután együtt járunk tankolni. :-)))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június16, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Június16, 2012 na , a csökkenés nem volt hosszú életű, emeltek. 6 Ft ot, így ismét 250,9 Ft / liter. Ennek örömére tankoltam ismét 215,6 Ft ért :P Fogyasztásom sokat klímázva, cementet cipelve, és az utóbbi időben ütve-verve közlekedve 8,3 L /100 km -t . ( 1789,5 Ft / 100 km költséggel ) 429 Ft os benzinárral számolva ez 4,17 literes fogyasztás. ( benzinből :) :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 Néhány fogyasztási adat, csak hogy látszódjon a különbség: Debrecen- Balatonlelle, 3 személy, tetőkárpitig csomagokkal, klímával, végig pálya kivétel Budapest: Oda 130-140 között 9.2 l/100km Vissza 120-130 között 8.4 l/100km Nem gondoltam volna, hogy ekkora különbség van ilyen kis sebességeltérés között. Balaton körbejárása 4 személlyel, klíma és csomagok nélkül, Kényelmesen nézelődve 7.1 l/100km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június16, 2012 Megoszt Elküldve Június16, 2012 na , a csökkenés nem volt hosszú életű, emeltek. 6 Ft ot, így ismét 250,9 Ft / liter. Ennek örömére tankoltam ismét 215,6 Ft ért :P Fogyasztásom sokat klímázva, cementet cipelve, és az utóbbi időben ütve-verve közlekedve 8,3 L /100 km -t . ( 1789,5 Ft / 100 km költséggel ) 429 Ft os benzinárral számolva ez 4,17 literes fogyasztás. ( benzinből :) :P ) A lúzer többség mit is tudna ehhez hozzászólni... :whistle: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 A lúzer többség mit is tudna ehhez hozzászólni... :whistle: Ez felfogás kérdése. Inkább azt mondanám, hogy mi, benzinesek, távol tartjuk magunkat holmi proli benzinár-figyeléstől... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Benzin? 330-ért zőcséglé, közvetlen a gyártótól! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vilmoskörte Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Oda 130-140 között 9.2 l/100km Vissza 120-130 között 8.4 l/100km Remélem ez a különbség kijön benzinnél is, majd tesztelem 2 hét múlva én is hasonló akcióban ;). Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június19, 2012 Megoszt Elküldve Június19, 2012 Winkler tehene + LPG + medic-car http://belsoseg.blog.hu/2012/06/19/majdnem_feleannyit_fogyaszt_a_tehen Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Június19, 2012 Megoszt Elküldve Június19, 2012 Winkler tehene + LPG + medic-car http://belsoseg.blog...ogyaszt_a_tehen [irigy]Egy ilyenért ingyen szerelik?[/irigy] Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június19, 2012 Megoszt Elküldve Június19, 2012 [irigy]Egy ilyenért ingyen szerelik?[/irigy] azt írta vmelyik kommentben hogy nem... bár ez van akkora reklám hogy megérné nekik szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június19, 2012 Megoszt Elküldve Június19, 2012 Winkler tehene + LPG + medic-car http://belsoseg.blog...ogyaszt_a_tehen a nagy igazság :D :D "Kérdés, miért kell ez egy nagy motorba, aminek a teljesítményét szinte soha nem használják ki? Aztán meg hogyan lehet hatásos a hathengeres motor szívócsövébe egyetlen ponton bevezetett adalékanyag, amely tartálya fél literes, és több ezer kilométerre elegendő? Mennyire egyenletesen oszlik ez el a hat henger között? Mit számít a szívószelepnek ez a nagyon kis térfogat? Erre a marketinganyag nem tér ki, én magam részéről azt mondom, nem kell, de azért berakattuk, biztos ami biztos alapon." Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június19, 2012 Megoszt Elküldve Június19, 2012 a nagy igazság :D :D "Kérdés, miért kell ez egy nagy motorba, aminek a teljesítményét szinte soha nem használják ki? Aztán meg hogyan lehet hatásos a hathengeres motor szívócsövébe egyetlen ponton bevezetett adalékanyag, amely tartálya fél literes, és több ezer kilométerre elegendő? Mennyire egyenletesen oszlik ez el a hat henger között? Mit számít a szívószelepnek ez a nagyon kis térfogat? Erre a marketinganyag nem tér ki, én magam részéről azt mondom, nem kell, de azért berakattuk, biztos ami biztos alapon." Most kicsit nyugszik a lelki világunk, igaz? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június19, 2012 Megoszt Elküldve Június19, 2012 Most kicsit nyugszik a lelki világunk, igaz? :D én tudnám tovább is fokozni :) de nem teszem ... de ... csak gondolod végig... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 kíváncsi vagyok milyen fogyi lesz most, úrimód klímázok egyfolytában :icon10: de nagyon szenved mindenhol, lámpánál úgy indulok mint ha be lenne húzva a kézifék :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 kíváncsi vagyok milyen fogyi lesz most, úrimód klímázok egyfolytában :icon10: de nagyon szenved mindenhol, lámpánál úgy indulok mint ha be lenne húzva a kézifék :huh: Én csak akkor kapcsolom be, ha már felgyorsultam, klímával nagyon nincs benne erő. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Én csak akkor kapcsolom be, ha már felgyorsultam, klímával nagyon nincs benne erő. :unsure: jó, de Te speciális eset vagy, felgurulsz a pályára és akkor egyszer bekapcsolod :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 én azt figyeltem meg ,hogy először nagyon észre veszi.... aztán szerintem tanul az ecu és helyre áll minden de lehet hogy csak beképzelem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 jó, de Te speciális eset vagy, felgurulsz a pályára és akkor egyszer bekapcsolod :) Nah nem úgy értem, hanem ha gyorsítani kell... Városban általában megy, mert sok tötyöri van, azt bírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Az a baj, veri egész délelőtt a nap. Már induláskor, a városban benyomom a klímát, mert különben beledöglök. Mintha egy utánfutó homokkal mennék. Látszik is a fogyasztáson. Máskor 300km-nél villan a piros led, most 270-nél már virít! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vilmoskörte Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Én csak akkor kapcsolom be, ha már felgyorsultam, klímával nagyon nincs benne erő. :unsure: A napokban olvastam a Totalcar-on, hogy nem tesz jót a klímának a magas fordulaton történő bekapcsolás. Rántás szerűen indul a rendszer az okosok szerint. Lehet így van, azóta én alapgázon kapcsolom be és nyugisan gyorsulok. Városban nem mindegy? Felbontás, lámpa max 50 méterenként van :sneaky:. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 A napokban olvastam a Totalcar-on, hogy nem tesz jót a klímának a magas fordulaton történő bekapcsolás. Rántás szerűen indul a rendszer az okosok szerint. Lehet így van, azóta én alapgázon kapcsolom be és nyugisan gyorsulok. ez így van .. megcsinálja a tag egy jó párszor magas fordulaton bekapcsolást ,utána majd lehet kuplungozni a klímát lehet nagy sebességnél is ... csak ki kell nyomni a kuplungot .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 kíváncsi vagyok milyen fogyi lesz most, úrimód klímázok egyfolytában :icon10: de nagyon szenved mindenhol, lámpánál úgy indulok mint ha be lenne húzva a kézifék :huh: Én éppen ma tankoltam. 8,1 lett a fogyasztás folyamatos klímahasználattal. Az vidított fel egyedül, hogy a gáz literje csak 222,90 volt, valamint erre jött még 8 Ft literenkénti kedvezmény. :icon1: Itt felénk így éppen 200 forint a gáz-benzinár különbsége. Remélem hogy a gáz hamarosan kétszáz alá csökken. Az olajár mindenesetre elég jól esik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 447km mentem most... 7.7 lett a vége ,és klímáztam is nem keveset ez valami csodálatos :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Az a baj, veri egész délelőtt a nap. Már induláskor, a városban benyomom a klímát, mert különben beledöglök. Mintha egy utánfutó homokkal mennék. Látszik is a fogyasztáson. Máskor 300km-nél villan a piros led, most 270-nél már virít! Itt a megoldás. :omg: http://www.sprintbooster.hu/hu/?gclid=CLfMwMDI4rACFQpd3wodTk7W2w Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Itt a megoldás. :omg: http://www.sprintboo...CFQpd3wodTk7W2w Nem a gázpedál reakcióidejével van a baj. Azt már megszoktam (igaz, nem volt könnyű). A motorom teljesítménye itt a probléma! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts