Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Imy!

Neked mit mondtak a Landirenzora 20 vagy 30 ezres szervizperiódust?

20e-et.

De igazából azt mondták a szervizben, hogy szűrőt is csak 40e-nél kell cserélni, meg gyertyát is. (könyvben meg 20e van a gyertyára, ha jól tudom)

Link to comment
Megosztás:

Sikerült összehoznom a 2. legnagyobb fogyasztásomat LPG-bő. 7,9l/100km.

Igaz egy BP oda-vissza út, ~ 200km országút (100-110-es tempó), autópálya ~300km ebből kb csak fele 130-as tempó, a többi 110-120 közötti... A fennmaradó ~50km BP

Link to comment
Megosztás:

Sikerült összehoznom a 2. legnagyobb fogyasztásomat LPG-bő. 7,9l/100km.

Igaz egy BP oda-vissza út, ~ 200km országút (100-110-es tempó), autópálya ~300km ebből kb csak fele 130-as tempó, a többi 110-120 közötti... A fennmaradó ~50km BP

Akkor bele sem merek gondolni, milyen tempót jelent nálad a 6,6-os fogyi! gonosz.gif

Link to comment
Megosztás:

Meg van az első adat a fogyasztásról és eddig minden nagyon ok .583km 38l gázt tankoltam= 6.5l/100km! Országút 100 km/h város 50-60km/h (80-20% arány)Nem is olyan rossz !

Link to comment
Megosztás:

T Elek!

Asszem jót tett neki a reset.

7.65-re tankoltam ma, és ez fele-fele vidéki kör (néha sietve) meg Budapest (és volt 1-2 elég szopós óra benne)

Mondjuk most nem a maglódin tankoltam, felkutattam a Jászberényi kutat... (remélem nem a kútoszlop miatt van a különbség) :unsure:

Viszont 230 volt egy liter...

Link to comment
Megosztás:

T Elek!

Asszem jót tett neki a reset.

7.65-re tankoltam ma, és ez fele-fele vidéki kör (néha sietve) meg Budapest (és volt 1-2 elég szopós óra benne)

Mondjuk most nem a maglódin tankoltam, felkutattam a Jászberényi kutat... (remélem nem a kútoszlop miatt van a különbség) :unsure:

Viszont 230 volt egy liter...

majd kiderül :)

tankolj legközelebb is ott :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az AC Stagról hiányólta valaki régebben, hogy kevés szó esik.

Az ECU ja a legjobban programozható ECU pár finomítás után a benzines és a gázos görbém teljes átfedésben, teljesítmény csökkenést nem érzek rajta Astra 1,6 Xer 115 Le

most átlagban 7,8 körüli a fogyim, ehez az ECU hoz szinte bármelyik injektor vagy más periféria csatlakoztatható. Ismerősömnek is ilyen rendszere van, külföldön behalt az injektora de olyan éppen nem volt a szervíznek, ami volt a polcon beletették az ECU-ban átírták és az óta is azzal megy. Székesfehérváron nagyon szart gázt tankoltam, nem ment szinte csak köhögött a motor gázon, az injektor hiba kizárására egy tökre mást tettek fel de sajna azzal is csinálta, új tankolás óta meg nincs hiba.

Az ECU programozását és a finombeállításait nézve véleményem szerint a lehetőségei verik a landit és társait, (laikusként)

30 fokon kapcsol tökre automatikusan meleg motornál 3mp re van állítva az átkapcsolási idő. A téli minusz 15ben is kb 800m után átkapcsolt. 95% a gázos üzem aránya.

Rövidke vélemény a szegény vagy dúsról, A gázos keverék sokkal jobban ég ha szegény a keverék és sokkal magasabb az égési csúcsértéke, szóval lehet még nem jelez az elektronika de ettől függetlenül már lehet annyira szegény a keverék, hogy jelentősen nőhet a hőterhelés. Auszriába eléggé kevés a gázkút szóval jól meg kell szervezni a tankolást. Németeknél és Franciáknál jártam pár hete a előbbinél ha nem a mi fejünk van a kúton a kezelőtől lehet kérni adaptert a franciák a mienkkel megeggyezőt haszmálják.Mindkét országban viiszonylag sok gázos kút van autópályán kb minden másodiknál. Fura volt megszokni, hogy ott aztán várhatod a kutast, hogy tankokjon Neked. Csináld magad oszt ennyi. Kút oldalán a strat gomb addig nyomod amig kell a gáz ha elengeded leáll, párszor belefutottam, hogy picit elengedtem leállt szóltam a kutasnak hogy sorry de még kéne kinullázta és ment tovább, bent meg mintha 2 tankolást fizenék.

Nos gondoltam ez a szösszenetet megosztom hátha segít valakinek.

Link to comment
Megosztás:

T Elek! Asszem jót tett neki a reset. 7.65-re tankoltam ma, és ez fele-fele vidéki kör (néha sietve) meg Budapest (és volt 1-2 elég szopós óra benne) Mondjuk most nem a maglódin tankoltam, felkutattam a Jászberényi kutat... (remélem nem a kútoszlop miatt van a különbség) :unsure: Viszont 230 volt egy liter...

Hol van a jászberényi kút? A párom már akart ott tankolni, de nem látta hol van. Ki van rendesen írva? Vagy be kel hajtani valamelyik ipartelepre?

Link to comment
Megosztás:

Hol van a jászberényi kút? A párom már akart ott tankolni, de nem látta hol van. Ki van rendesen írva? Vagy be kel hajtani valamelyik ipartelepre?

A Maglódi-Jászberényi kereszteződéstől ha mész kifele, akkor kb 500m és a baloldalon lesz.

Honda Éles után úgy tűnik hogy kerítés és nagy semmi egy darabig, de egyszercsak ottvan... Egy nagy kapun kell bemenni (sztem teherautó porta volt) de bent nincs semmi csak egyből a kút.

Egyébként ki van írva de messziről nem látod csak mikor előtte vagy, én kb kézifékkel fordultam be... van sok vonal de előtte mind2 irányból be lehet fordulni.

Link to comment
Megosztás:

Miért különleges ez? Sokan benzinnel 6l alatt járnak... Nem csak én vagyok ilyen. Hova siessek? Pályán 110-el sok kocsit elkerülök, valaki még ennél is lassabb.

Nem különleges. Csak vissza kéne fognom magam, ne állandó 110/150, mert nem kerget a tatár. Meg azért havi 4-4,5k km-nél meg lehet érezni, hogy 7 litert eszik, vagy 8-at.

Link to comment
Megosztás:

A Maglódi-Jászberényi kereszteződéstől ha mész kifele, akkor kb 500m és a baloldalon lesz. Honda éles után úgy tűnik hogy kerítés és nagy semmi egy darabig, de egyszercsak ottvan... Egy nagy kapun kell bemenni (sztem teherautó porta volt) de bent nincs semmi csak egyből a kút. Egyébként ki van írva de messziről nem látod csak mikor előtte vagy, én kb kézifékkel fordultam be... van sok vonal de előtte mind2 irányból be lehet fordulni.

Köszi! Meg fogjuk keresni.

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.