Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

ez így igaz... főképp az a kérdés, hogy mennyiért van szelep.

mert ha 5-6 ezer Ft / db, akkor azt beszorozva 16 db bal, az magában 100E Ft.

Elküldve

ez így igaz... főképp az a kérdés, hogy mennyiért van szelep.

mert ha 5-6 ezer Ft / db, akkor azt beszorozva 16 db bal, az magában 100E Ft.

És akkor a szerelő már a kedvezményes beszerzési árat is megosztotta vele. Egy hengerfej és a cullangok le és felszerelése, szemrevételezése (no javítás!), anyag- és munkadíj már magában horror. Ismerősöm 1.5 dCi motorjára 125e Ft-os ajánlatot adott a márkaszerviz úgy, hogy senki nem garantálja, hogy a hiba ott van, csak már elfogytak a lehetőségek.

Elküldve

Bontott nem van? Kb. ha nem is tized ennyibe, de jóval olcsóbban lehetne hozzá szerválni, szerintem.

Vagy esetleg zsír újat kevesebb, mint 150-ből: http://www.ebay.co.u...=item4600f7f616

ez nem új, ez javitott.

ott irta, hogy tesztelt 150psi vel, amit szervizben csináltak.

all our heads are stripped down acid cleaned pressure tested at 150psi hot tested decoked skimmed valve guides replaced seats recut valves refaced new stem seals and built up with valve springs

we also do a repair service ie

for example timing chain broken

google forditó:

Minden a fejünkben van lecsupaszított sav tisztítani nyomás vizsgálni 150psi forró tesztelt decoked sovány szelepvezetők ülések helyére recut szelepek refaced új tömítések és építették fel szeleprugók

Mi is ezt a javítási szolgáltatás, azaz

Például vezérműlánc tört

:lol:

Elküldve

Tömítés, plusz gépi munka, ami nem olcsó.

Ennek ellenére én is sokallom.

Én dobnék rá egy bontott hengerfejet, oszt mehet tovább.

Bízom benne, hogy ezek a szelepek tovább fogják bírni!!!

Elküldve

ez nem új, ez javitott.

ott irta, hogy tesztelt 150psi vel, amit szervizben csináltak.

Nem olvastam el, csak a képet néztem. De ez az ár, mmint a 235, szerintem pöppet túlzás.

Elküldve

Bontott nem van? Kb. ha nem is tized ennyibe, de jóval olcsóbban lehetne hozzá szerválni, szerintem.

Vagy esetleg zsír újat kevesebb, mint 150-ből: http://www.ebay.co.u...=item4600f7f616

Én nem tennék fel bontott hengerfejet. Illetve lehet venni bontottat, de nem rakatnám fel felújítás nélkül. Ha valami baja van, ami felrakás után derül ki, buktad a munkadíjat, valamint az összes új tömítésed is tönkrement ami nem kis összeg.

Az ebayos nem új, ennyiért újítják fel a tiedet, pontosabban egy ilyen felújítottra cserélik ki.

Elküldve

annyira jó hogy mindenki olyan okos ha baj van :D :D :D

Hát éppen ezért jó a fórum. Mindenki hozzá tud tenni valamit. Az user meg majd megszűri a hallottakat( olvasottakat).

Bár én is ide jöttem volna, anno, autóvásárlás előtt... :omg:

Elküldve

Hétfőn viszem az autómat "gázosítani". A gázbetöltőt a benzin betöltőhöz kértem. Az lenne a kérdésem, hogy a gázbetöltő csonkot hová érdemes rakatni? A benzin betöltő alá mellé? Esetleg ha valakinek van valami jó tanácsa akkor ne tartsa magában. A gázszett egy Landi Renzo OMEGAS Plus lesz.

Elküldve

T szopcsi :)

nem elég szelepet cserélni :)

hengerfejet is kell :)

a kérdés

re a válasz 43 :D

egyébként meg csergő :)

a válasz bebacot állapotban készült :)

Elküldve

..és a gázos hengerfej miben tér el a benzinestől?

más anyagból van a szelepülék és a szelep...

mondta múltkor Demo... de már nem emlékszek miből van :)

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.