Mc-elek Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 Szia! Nincs mit. Dunakeszin 1 nap alatt berakják.Igaz ők a Lovato easyt ,mert arra van tip engedélyük.Itt olyan emberkék jönnek össze akiknek kisebb nagyobb gondjuk van.De azt ne felejtsük el ,hogy mennyien nincsenek itt!!! Mondjuk attól még lehet problémájuk.:-D Egyenlőre nekem apróbb kicsi "úgymond" esztétikai hibám van volt(gyorsitási lyuk alapjárat pulzáció) de nem bántam meg. Engem igen is kárpotol a 234-es tankolás ezen kisebb hibákért. Persze ezt mindenki maga dönti el. Dunakeszit merem ajánlani semmi negativ tapasztalatom nincs velük.Egyenlőre. Üdv a lyuk és a pulzálás a helytelen beállítás miatt van :) ha csinálnánk egy benzines ecu reset-et akkor helyre állna... egy darabig... majd megint "meghülyíti" a gázos ecu mindezt addig fogja csinálni amíg nincs rendesen felprogramozva a gázos ecu. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 :) 180kmnél aludt el a harmadik led :) 100-130nál szokott :) rájöttem hogy valszeg nem fogok pályán menni mert hiába megyek 110-120 akkor is 7.7 evett meg most valszeg 7lesz kevesebb fogyi +3E a zsebbe marad időbe meg minimális plusz más nincs probléma a landival csak be kell állítani normálisan... nem tróger módon automata programozni :) Nekem pályán 110-120-nál sem eszik 7-nél többet... (igaz 1 személy) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 Nekem pályán 110-120-nál sem eszik 7-nél többet... (igaz 1 személy) :) én önmagam két személyt teszek ki :) + Elekné +tele a csomitartó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 :) én önmagam két személyt teszek ki :) + Elekné +tele a csomitartó :) Én max pár könyvet viszek, annyi a cuccom. Lehet nekem is jobb lenne, ha nem pályáznék, de ha M7 helyett a Balaton parton megyek, az halál. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Én max pár könyvet viszek, annyi a cuccom. Lehet nekem is jobb lenne, ha nem pályáznék, de ha M7 helyett a Balaton parton megyek, az halál. :) én meg direkt nem megyek a balcsira pályán... igaz mi Tihanyba járunk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzx007 Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 a lyuk és a pulzálás a helytelen beállítás miatt van :) ha csinálnánk egy benzines ecu reset-et akkor helyre állna... egy darabig... majd megint "meghülyíti" a gázos ecu mindezt addig fogja csinálni amíg nincs rendesen felprogramozva a gázos ecu. Szia MC-elek! Először is köszönöm a válaszod! Majdnem biztos s ,hogy igazad van.Opeles barátom is erre a következtetésre jutott. A lyuk esetében arra(ahogy te is jól sejted),hogy a motorvezérlés nem kezeli le rendesen a gázos ecu infóit. A pulzálás szntén csak annyi ,hogy talán a twinport rendszer kavar be még kicsit. A pulzálást gy képzeld el ,hogy kb max 100 lehet mert a mutato alig alig mozdul inkább a motor hangján hallom a változást. A lyukról nincs mit mondani.Mintha kihagyna a gyújtás de a másodperc tört részéig és már megy is :-D Köszi még1szer. Megpróbálom elmagyarázni az itteni(Dunakeszi) szervizben ahol berakták.Ha megy :-( Még valami eszembe(fejembe) jutott.Gyertya nem keverhet be? Merthogy azt is cserélték a gázbeszerelés alkalmával és valózinű sokak által szido BOSCH ment bele. Üdv NZX Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Szia MC-elek! Először is köszönöm a válaszod! Majdnem biztos s ,hogy igazad van.Opeles barátom is erre a következtetésre jutott. A lyuk esetében arra(ahogy te is jól sejted),hogy a motorvezérlés nem kezeli le rendesen a gázos ecu infóit. A pulzálás szntén csak annyi ,hogy talán a twinport rendszer kavar be még kicsit. A pulzálást gy képzeld el ,hogy kb max 100 lehet mert a mutato alig alig mozdul inkább a motor hangján hallom a változást. A lyukról nincs mit mondani.Mintha kihagyna a gyújtás de a másodperc tört részéig és már megy is :-D Köszi még1szer. Megpróbálom elmagyarázni az itteni(Dunakeszi) szervizben ahol berakták.Ha megy :-( Még valami eszembe(fejembe) jutott.Gyertya nem keverhet be? Merthogy azt is cserélték a gázbeszerelés alkalmával és valózinű sokak által szido BOSCH ment bele. Üdv NZX ugyan ez van nálam is :) tudom miről beszélsz :) nem hinném hogy a gyertya miatt lenne és azt se hogy twinport miatt inkább az automata programozás miatt keszin kérd hogy a Barna nézzen rá a vasra... de ha csináltok egy ecu tanult érték resetet akkor jó lesz ... addig amíg a gázos ecu meg hülyíti a benzinest... elvileg segíthet egy félórás aksi sarú levétel is ... én még nem próbáltam úgy Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Kezd vacakolni a tank-szellőztetőm! Azt viszont nem értem, hogy folyamatos gázos üzem mellett hogyan keletkezik vákuum, amikor benzin elvileg nem fogy?! Ezt mondja meg valaki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Kezd vacakolni a tank-szellőztetőm! Azt viszont nem értem, hogy folyamatos gázos üzem mellett hogyan keletkezik vákuum, amikor benzin elvileg nem fogy?! Ezt mondja meg valaki! asszem ugyan úgy vezérli a benzines ecu,hiába gázüzemen van Link to comment Megosztás: More sharing options...
fzalan Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Szia! De mi bajod a landival? Még pl a skodások is meg tudják csinálni, és szinte minden gázautó szerviz... Én Pécsen tettetem bele, ~200km. De Zalaegerszegen is le tudták szervizelni: 20km. Neked: http://www.landirenz...rek/partnereink Dunakeszi: 130Km Debrecen: 140km Nálatok van: Birincsik Autógáz szerviz Igazából semmi bajom nincs a Landival, csak Én azt hittem az egy megbízható, jól működő szet, de ahogy itt olvasgattam rájöttem hogy ezzel sincs kevesebb baj mint bármelyik másikkal! Mivel ahogy írtam is nincs kedvem és időm 140 km-et utazni néhány perces finomhangolások miatt! Birincsik-ről mivel jót nem tudok mondani így inkább nem is mondok semmit! A másik nagy problémám még az is hogy maga az autó sem biztos hogy nálam marad sokáig, mert sajnos kicsit csalódás. Az utolsó probléma után megfogadtam (kb. 10 ezer km-el és 5 hónappal ezelőtt) hogy ha valami komolyabb baj még lesz vele, akkor piac! Sajnos nem nagyon megbízható ez a Can-Bus. Sosem hagy unatkozni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 épp rá akartam kérdezni hogy csak nem az a fránya can-bus a ludas ... de látom hogy de :) nincs is attól jobb ... az a kazal modul ... mert az jó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzx007 Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 ugyan ez van nálam is :) tudom miről beszélsz :) nem hinném hogy a gyertya miatt lenne és azt se hogy twinport miatt inkább az automata programozás miatt keszin kérd hogy a Barna nézzen rá a vasra... de ha csináltok egy ecu tanult érték resetet akkor jó lesz ... addig amíg a gázos ecu meg hülyíti a benzinest... elvileg segíthet egy félórás aksi sarú levétel is ... én még nem próbáltam úgy Szia! Nagy kösz a jó tanácsokért !!!!!!! Így járok el és természetesen megírom a fejleményeket . Remélem csak pozitivumokat tudok majd írni :-D Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzx007 Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Szia Ezermester! Ha esetleg tudsz és nem titkos a Barnána valami elérhetőségét azt megköszönném! Nekem jó ha akár maszekban is rátekint a vasra. MEEEK Hálálnám. :D Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 asszem ugyan úgy vezérli a benzines ecu,hiába gázüzemen van Mit vezérel ugyan úgy? Az a helyzet, h megyek folyamatos gázüzemben megállás nélkül, és egyszer csak úgy 200km után elkezd felmenni benzinmutató. Megállok, megszellőztetem a benzintankot, és jó nagy levegőt vesz. Amikor napi 25km-t megyek heteken keresztül, nem történik ilyen. Nem értem mitől lesz vákuum a tankban, amikor órákon keresztül csak a gáztartályból táplálkozik? Ennyi benzint szerintem nem tud kipumpálni a csövekbe, meg a szűrőbe. És ha mégis, miért csak órák múlva teszi? (Ráadásul már-már misztikus, h mindig ugyanabban a pihenőben sikerült megálni, és elvégezni a szellőztetést. Tehát mondhatom hogy a jelenség meglepő pontossággal mndig annyi idő/távolság után jelentkezik) Szóval ez mitől van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Igazából semmi bajom nincs a Landival, csak Én azt hittem az egy megbízható, jól működő szet, de ahogy itt olvasgattam rájöttem hogy ezzel sincs kevesebb baj mint bármelyik másikkal! Mivel ahogy írtam is nincs kedvem és időm 140 km-et utazni néhány perces finomhangolások miatt! Birincsik-ről mivel jót nem tudok mondani így inkább nem is mondok semmit! A másik nagy problémám még az is hogy maga az autó sem biztos hogy nálam marad sokáig, mert sajnos kicsit csalódás. Az utolsó probléma után megfogadtam (kb. 10 ezer km-el és 5 hónappal ezelőtt) hogy ha valami komolyabb baj még lesz vele, akkor piac! Sajnos nem nagyon megbízható ez a Can-Bus. Sosem hagy unatkozni! CIM modulos, kábelrögzítős visszahíváson voltál?? Vagy mik voltak a problémáid?:) Nekem bevált amúgy és a Can-bussal semmi gáz nem volt eddig ( kopp-kopp és most lesz 8 éves a kocsi):)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 Mit vezérel ugyan úgy? Az a helyzet, h megyek folyamatos gázüzemben megállás nélkül, és egyszer csak úgy 200km után elkezd felmenni benzinmutató. Megállok, megszellőztetem a benzintankot, és jó nagy levegőt vesz. Amikor napi 25km-t megyek heteken keresztül, nem történik ilyen. Nem értem mitől lesz vákuum a tankban, amikor órákon keresztül csak a gáztartályból táplálkozik? Ennyi benzint szerintem nem tud kipumpálni a csövekbe, meg a szűrőbe. És ha mégis, miért csak órák múlva teszi? (Ráadásul már-már misztikus, h mindig ugyanabban a pihenőben sikerült megálni, és elvégezni a szellőztetést. Tehát mondhatom hogy a jelenség meglepő pontossággal mndig annyi idő/távolság után jelentkezik) Szóval ez mitől van? nem értesz :) hogy miért megy fel azt nem tudom,lehet hogy folyamatosan megy az AC én arról beszélek hogy a benzines és a gázos ecu együtt dolgozik és hiába mész Te gázon akkor is megy a benzines ecu és vezérli a tankszellőztető szelepet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 Szia Ezermester! Ha esetleg tudsz és nem titkos a Barnána valami elérhetőségét azt megköszönném! Nekem jó ha akár maszekban is rátekint a vasra. MEEEK Hálálnám. :D Üdv nincs info a munkafelvevőnél mondjad hogy neked a Barnát ajánlották ,és nem-e lehet ne e :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzx007 Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 Szia Mester! OK köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
fzalan Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 CIM modulos, kábelrögzítős visszahíváson voltál?? Vagy mik voltak a problémáid? :) Nekem bevált amúgy és a Can-bussal semmi gáz nem volt eddig ( kopp-kopp és most lesz 8 éves a kocsi) :)! A válasz privátban ment! Ide kicsit off lett volna! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május4, 2012 Megoszt Elküldve Május4, 2012 Gázasok, írjatok véleményt!!! :) http://www.gazzalmegyek.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=321:megvannak-az-ujabb-polo-nyertesek&catid=921&Itemid=59 Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május5, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Május5, 2012 szlovákiai tankolás 2.0 verzio álá zafira B egynyóc. 357 km után takoltam 29.97 litert kerregésig / 8,3 liter / 100 km. fizettem: 21.25 eurot, ami 0.709 euto/ liter az OTP vont: 6.106 Ft ot ami 287,3 Ft / euro árfolyamon így 1 liter gáz 203,7 Ft. a 29.97 liter gázért 6.106 Ft ot fizettem így 100 km költsége: 1.691 Ft ha magyarországon ( esztergomban) tankolok ( az esik útba) ott 1 liter gáz: 257 Ft ( 256,9) ott ugyanezért a tankolásért 7702 Ft ot fizettem volna különbség: 1.600 Ft ( 4 Ft hijján ) ha csak ennyit tankolnék 1 héten ( de sajnos többet tankolok ) akkor a megtakaritásom ( 1600 X 4 hét ) 6.400 Ft ! hát ennyi :) UI: közbe kiderült, hogy a gázolaj 427 Ft kint.... itthon esztergomi kutat nézve: 439.9 Ft..... hogy hogynem, a Civicbe holnaptól szlovák gázolaj lesz..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május5, 2012 Megoszt Elküldve Május5, 2012 Lájk :) :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 maglódin emeltek 3 ft-ot... 237 :icon7: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 maglódin emeltek 3 ft-ot... 237 :icon7: Péntektől (!?) megint olcsóbb lesz a lónyál 10 huffal, kíváncsi vagyok a gázasok mikor és hogyan reagálnak erre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Péntektől (!?) megint olcsóbb lesz a lónyál 10 huffal, kíváncsi vagyok a gázasok mikor és hogyan reagálnak erre. Hát ahogy a múlt héten úgy inkább ne... Egyébként már péntek óta ennyi (direkt néztem hogy na most majd végre csökken a gáz is, aztán fenét), csak kicsit lógott/gyűrött volt a kiírás és nem tudtam eldönteni hogy 231 vagy 237... megállni meg lusta voltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts