szopcsi13 Elküldve Április26, 2012 Megoszt Elküldve Április26, 2012 Röviden. Reggel hidegen (januártól vettem észre, mert addig előmelegítettem) nem bírtam felmenni a dombra. Ahogy nyomom a gázd úgy esik a fordulat (2500ról), ha vissza váltok és szerencsém van akkor felmegyek, ha nem akkor lefullad (újraindítás 20mp után felmegy viszonylag jól). A domb aljára érve a víz kb.80 fok és a hiba megszűnik. Hiba kód nincs és nem is volt. Kompresszió jó, veszteség mérés volt, új gyertya, trafósor, hőfokjeladó, EGR jó. Minden jó de mégse jó... Két hete utánfutóztam (2m-es ponyvás) üresen 4.be max 80. 5-be nem bírt. (Wartburg 1.3 filing) Menetközben állandóan a lefulladás határán, kuplung kinyom leáll.... Tehát már melegen is előjön a hiba terhelésnél. Ma (futó nélkül) mendegélt. Igaz a ménes egy része itthon maradt. :-( (főleg klímával) Üdv És ezt gázüzemen, benzinnel, vagy mindkettővel csinálja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 És ezt gázüzemen, benzinnel, vagy mindkettővel csinálja? na ez lett volna a következő kérdésem nekem is :) Tomi 1.6: ha kompresszió ok .és nincs veszteség akkor én nem gondolom hogy hengerfej problémája lenne...vagy kitudja esetleg egy endoszkópos vizsgálattal lehet látni valamit .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fzalan Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Röviden. Reggel hidegen (januártól vettem észre, mert addig előmelegítettem) nem bírtam felmenni a dombra. Ahogy nyomom a gázd úgy esik a fordulat (2500ról), ha vissza váltok és szerencsém van akkor felmegyek, ha nem akkor lefullad (újraindítás 20mp után felmegy viszonylag jól). A domb aljára érve a víz kb.80 fok és a hiba megszűnik. Hiba kód nincs és nem is volt. Kompresszió jó, veszteség mérés volt, új gyertya, trafósor, hőfokjeladó, EGR jó. Minden jó de mégse jó... Két hete utánfutóztam (2m-es ponyvás) üresen 4.be max 80. 5-be nem bírt. (Wartburg 1.3 filing) Menetközben állandóan a lefulladás határán, kuplung kinyom leáll.... Tehát már melegen is előjön a hiba terhelésnél. Ma (futó nélkül) mendegélt. Igaz a ménes egy része itthon maradt. :-( (főleg klímával) Üdv Amikor a hiba jelen van, akkor üresben fel lehet pörgetni a motort max. fordulatra? Mennyi km-et mentél már vele gázzal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április27, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Április27, 2012 no, akkor a szlovákiai tankolás: a számokról: tankoltam: 32,32 litert, kártyás fizetéssel - és 1 centes kedvezménnyel fizettem 22,91 eurot. ( forintban: 6.661 Ft -ot ) így a gáz 206 forint / liter. és az OTP 291 Ft ért váltotta az eurot.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 És ezt gázüzemen, benzinnel, vagy mindkettővel csinálja? na ez lett volna a következő kérdésem nekem is :) Tomi 1.6: ha kompresszió ok .és nincs veszteség akkor én nem gondolom hogy hengerfej problémája lenne...vagy kitudja esetleg egy endoszkópos vizsgálattal lehet látni valamit .. Amikor a hiba jelen van, akkor üresben fel lehet pörgetni a motort max. fordulatra? Mennyi km-et mentél már vele gázzal? -Természetesen mindkét üzemben. :-( -"endoszkópos vizsgálat" az milyen? -kinyomot kuplungnál először hörög mint, ha sokat kapna (erre utal a motorfék üzem utáni megszünés is), de utána felpörög most van benne 77ekm, 3,5 év, 37ekm gáz (természetesen időnként benzinnel is közlekedve, mivel ez a 3. gázos autóm) Melegen az alapjárat kicsit darabos. A fordulatszám kicsit "ugrál" csak. Ákos már decemberben találkozott egy Zafirával aminek hasonlóak voltak a tünetei. Mostanában levették a hengerfejet és nem volt érdemes megcsináltatni , ezért egy bontott került rá. Állítólag azóta hibátlan az auto. (igaz céges volt, ami feltételezi, hogy nem vigyáztak rá...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 -"endoszkópos vizsgálat" az milyen? Pont, mint a belgyógyászaton, csak ez nem fáj a betegnek. :D Megbontás nélküli belső szerkezetvizsgálat manapság már üvegszálas optikával. Esetedben a gyújtógyertya helyén vezetik be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Pont, mint a belgyógyászaton, csak ez nem fáj a betegnek. :D Megbontás nélküli belső szerkezetvizsgálat manapság már üvegszálas optikával. Esetedben a gyújtógyertya helyén vezetik be. Köszi. A belgyógyászaton már volt benne részem nem egyszer sajnos. Mibe fáj egy ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Köszi. A belgyógyászaton már volt benne részem nem egyszer sajnos. Mibe fáj egy ilyen? Nemtom. De egy feltáró műtétnél biztos olcsóbb! :icon1: Dottore Uhuhu? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Amit hallotam a gázrol magas égésihö +150-200 a benzinhez képest magasab és sokal száraazab tehát hamar kikésziti a motort . De eszt csa lassan lehet érezni mivel fokzatosan kopi ki a motor és a szelepek zárása iletve nem jo zárása. Bizony költséges a motor felujitás inkáb kevesebet autozok. Erről én is csak azt tudom mondani, hogy a haver diesel Focusa az elmúlt egy évben 4x volt szervízben kül. okok miatt. Ehhet képest nekem a hasonló korú gázos paripa teljesen hibátlan volt, pedig mentem vele 20 000 Km-t. Ráadásul olcsóbban jövök ki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április27, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Április27, 2012 Nemtom. De egy feltáró műtétnél biztos olcsóbb! :icon1: Dottore Uhuhu? sajnos ilyenünk nekünk nincs,.... és fogalmam sincs, hogy kinek lehet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 sajnos ilyenünk nekünk nincs,.... és fogalmam sincs, hogy kinek lehet.... nekem van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Erről én is csak azt tudom mondani, hogy a haver diesel Focusa az elmúlt egy évben 4x volt szervízben kül. okok miatt. Ehhet képest nekem a hasonló korú gázos paripa teljesen hibátlan volt, pedig mentem vele 20 000 Km-t. Ráadásul olcsóbban jövök ki! Most mit várunk egy Fordtól? :omg: Mustangon kívül (mert tetszik) mást nem vennék. Nem ismeritek az F-es törvényt? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Most mit várunk egy Fordtól? :omg: Mustangon kívül (mert tetszik) mást nem vennék. Nem ismeritek az F-es törvényt? :D én inkább nem meselék dieselest :) a lényeg 700e szerviz költség és az is F betűs :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 én inkább nem meselék dieselest :) a lényeg 700e szerviz költség és az is F betűs :) Mesélj csak... Nálunk a cégnél F-es kocsik vannak. 20-e-nél szétesett váltó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Mesélj csak... Nálunk a cégnél F-es kocsik vannak. 20-e-nél szétesett váltó... akkor kicsi off 4 porlasztó felújítás , egy turbó csere, hengerfejezés ( mert leszakadt a szelep feje ) az adott hengerbe dugattyú csere és mindez 1.5dci ben on Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 akkor kicsi off 4 porlasztó felújítás , egy turbó csere, hengerfejezés ( mert leszakadt a szelep feje ) az adott hengerbe dugattyú csere és mindez 1.5dci ben on Késő van, lehet. De milyen F? 1.5 dci-re nálam az erotikus jelűek ugranak be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Késő van, lehet. De milyen F? 1.5 dci-re nálam az erotikus jelűek ugranak be. 3*F =francia,ford,fiat na ez francia :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 3*F =francia,ford,fiat na ez francia :) Akkor jól asszociáltam. Folyt. a csevegőben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danocz Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 Bocsi de 8 évig volt gázos autom egyszer motor teljes javitás. Egy gáz berakatás 260000ft kb egy Hastrába ami 2-3 év alat megtérül ujabb3 év és jöhet a motorjavitás. Ami pedig az ileti lehet kevesebet autozni nem kel még a budra is azzal meni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 Bocsi de 8 évig volt gázos autom egyszer motor teljes javitás. Egy gáz berakatás 260000ft kb egy Hastrába ami 2-3 év alat megtérül ujabb3 év és jöhet a motorjavitás. Ami pedig az ileti lehet kevesebet autozni nem kel még a budra is azzal meni. Milyen kocsiban is volt az LPG, és mi ment rajta tönkre? Z14XEP-s motoros LPG-s taxi astrák bőben futkosnak, és nincs velük gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április28, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Április28, 2012 no, srác, első figyelmeztetés: pattanj le ebből a fórumrészből. 2 dologért: 2 sorban több a helyesírási hiba, mint amennyit én vétek 5 év alatt, a másik, hogy tapasztalatot megosztani van ez a fórum, nem a fikára. nekem pl müködik. pedig Astra H alapjaira épült bódém van, és Astra H motorom. 6 hónap alatt megtérült a beszerelés, mert a budira is autóval megyek. és ez nekem jó, és én ettől még nem vagyok hülye. és ha 100.000 km után fel kell újítani a motoromat,ám legyen.... még mindig jobb mint buszozni. szerintem ezt kibeszéltük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 én is budira járok:) kicsit meg kellet bővíteni ,meg kivágni a kocsi alját :) másrészt nem mindegy mennyire van ütve gázon a szekér :) nekem elég a 120is pályán vagy 110 ,mert ha valami gyilkolja az a magas fordulat (4E felett) hosszútávon harmadrész tele van a piac különféle kemikáliákkal amik nagyon jót tesznek a gázos motornak... pl. tunap,protec,flashlube stb negyedrész több gáz marad nekünk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 Fél mila ja inkáb mint bringázás. :DNEEE!!!:D Megjött a gázos Meriva:)! Mindjárt rakok fel képeket (sajna telefonnal csináltam de azért tűrhetőek):)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 Megjött a gázos Meriva:)! Mindjárt rakok fel képeket (sajna telefonnal csináltam de azért tűrhetőek) :)! gyeerünk máááá :) a motortéröl is csinálj !!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április28, 2012 Megoszt Elküldve Április28, 2012 Fél mila ja inkáb mint bringázás. Megtanulnál idézni? Mi fél milla, ne csak írogass, akkor írd le, hogy mi volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts