GH Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Egyébként most 7.5L/100km gázt elautóztam vidéken (és megmondom őszintén kb ugyanez az út már sikerült bőven 7 alatt korábban...) Két dolog történt: megkezeltük proteccel és felkerült a nyáriumi+alukerék... A télim egyébként 185ös a nyári meg 195 de sosem vettem észre ekkora különbséget fogyasztásban :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Ti mennyit jattoltok a kúton (ha egyáltalán)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Egyébként most 7.5L/100km gázt elautóztam vidéken (és megmondom őszintén kb ugyanez az út már sikerült bőven 7 alatt korábban...) Két dolog történt: megkezeltük proteccel és felkerült a nyáriumi+alukerék... A télim egyébként 185ös a nyári meg 195 de sosem vettem észre ekkora különbséget fogyasztásban :huh: Vagy jobben mész vele. vagy pedig a két gumi között van átmérő különbség, és a nyári jobban súrlódik (szélesebb) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzx007 Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Sziasztok! Én szoktam adni 1 100-ast az embernek. Jo ez a táblázat :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Egyébként most 7.5L/100km gázt elautóztam vidéken (és megmondom őszintén kb ugyanez az út már sikerült bőven 7 alatt korábban...) Két dolog történt: megkezeltük proteccel és felkerült a nyáriumi+alukerék... A télim egyébként 185ös a nyári meg 195 de sosem vettem észre ekkora különbséget fogyasztásban :huh: nahogy elszomorítsalak :) ugye volt egy városi 8 lityim meg most egy szegedi túra 7.5 :) és bizony volt hogy 160-170 be ugrott de nagyrészt 110-120 között Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 nahogy elszomorítsalak :) ugye volt egy városi 8 lityim meg most egy szegedi túra 7.5 :) és bizony volt hogy 160-170 be ugrott de nagyrészt 110-120 között nem értem :unsure: meg azt sem hogy imy-nek hogy jönnek ki ilyen 6.5 literek vegyesbe :blink: lehet hogy lejjebb kéne tekerni valamit rajta? (mondjuk akkor meg majd télen nem lesz jó) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 nem értem :unsure: meg azt sem hogy imy-nek hogy jönnek ki ilyen 6.5 literek vegyesbe :blink: lehet hogy lejjebb kéne tekerni valamit rajta? (mondjuk akkor meg majd télen nem lesz jó) imy fogyasztását én se értem... :) valszeg nem Bp-n használja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 imy fogyasztását én se értem... :) valszeg nem Bp-n használja :) Igen vidék, meg van pálya is. Egy Bp-i 1 hetes tartozkodáskor volt ám 10l is! :) 25.06.2011 64.531 254,0 25,36 17,95 9,98 De ha hozzáadjátok a benzin fogyasztást nem vagyok ám akkor alatatok! :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Valaki tudná nekem összesíteni a gáz szettel kapcsolatos szervizelési intervallumokat ? 7hónapos a gáz szettem(Zavoli), 20ezer km ment azóta bele. Ha jól rémlik kéne egy szűrő csere lassan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Nekem nem mondtak 2e km-es szervízt, mint a többieknek. 2 év garancia, ha 20e-ként cseréltetem a szűrőt. Tehát jól emlékszel, vidd vissza lassan. Asszem 7e ft-ba kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 LandiRenzós árajánlatomban a szűrőre 40e km-t írtak, de a szervizfüzetben 20e km szerepel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 egy érdekes kis ábra benzinár-gázár százalékos viszonya az elmúlt 1.5 évben Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 egy érdekes kis ábra benzinár-gázár százalékos viszonya az elmúlt 1.5 évben Ezt hol találtad? Cikk nincs hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Ma először tényleg kibukott a módosított LPG beállítás előnye. Városoztam, és többször leáll, vásárol, elindul... Kitolattam a parkolóból, és ahogy 1-ben elindultam katt, és LPG. Ezért jó a 900rpm-es beállítás. :) Már csak az átkapcsolási hőmérsékletet kell átíratnom, de majd jövőre Pécsen. Habár nem tudom, hogy érdemes lesz-e az örök garancia... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Ezt hol találtad? Cikk nincs hozzá? index fórumon készítette az egyik emberke... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 index fórumon készítette az egyik emberke... Tényleg. :) http://www.torzsasztal.hu/Article/viewArticle?a=117398164&t=9023399 Néha én is olvasom, de szorgalmi időszakban nem nagyon van rá időm, mert a munka is ott van, egyszerre sok dolog nem megy, elég az opel fórum. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Tényleg. :) http://www.torzsaszt...98164&t=9023399 Néha én is olvasom, de szorgalmi időszakban nem nagyon van rá időm, mert a munka is ott van, egyszerre sok dolog nem megy, elég az opel fórum. :) sok mindenről nem maradsz le :) a fenti képpel kiemeltem az elmúlt 1-2 hét lényegét :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április10, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Április10, 2012 Ma először tényleg kibukott a módosított LPG beállítás előnye. Városoztam, és többször leáll, vásárol, elindul... Kitolattam a parkolóból, és ahogy 1-ben elindultam katt, és LPG. Ezért jó a 900rpm-es beállítás. :) Már csak az átkapcsolási hőmérsékletet kell átíratnom, de majd jövőre Pécsen. Habár nem tudom, hogy érdemes lesz-e az örök garancia... melegen nekem is így kapcsol át, függetlenül a beállításoktól.... végülis melegen minden feltétel adott, kapcsol szerintem egy benzinesnél nincs jelentősége a 900 nak vagy az 1600 nak..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 melegen nekem is így kapcsol át, függetlenül a beállításoktól.... végülis melegen minden feltétel adott, kapcsol szerintem egy benzinesnél nincs jelentősége a 900 nak vagy az 1600 nak..... Esetleg annyi, hogy elég a 900-at elérnie, és utána egy visszaesés, ha pl gyorsan váltasz meg lehet csinálni, hogy ne váltson át... Nekem már sikerült véletlenül. Ez így jobb. lehet neked meg úgy van, mint most nekem. Mind1, nekem így jobb már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 melegen nekem is így kapcsol át, függetlenül a beállításoktól.... végülis melegen minden feltétel adott, kapcsol szerintem egy benzinesnél nincs jelentősége a 900 nak vagy az 1600 nak..... Nekem melegen (ha megmozdul a hőmérséklet jelző gyújtás után) gomb lenyom, és gázról indít. Így megy már jópár hónapja, napi 40-70 melegen történő vészindítással, semmi rendellenességet sem tapasztalok. Tavaly nyári 1-1,2L benzin /100km (5-6km-es távokat megyek max, napi 20-30x futárként) most kb 0,4L/100, és még hol vannak a 30-40fokok, mikor reggel 100m után átvált járatás nélkül és egész nap le se hül.. :) nekem 700-as fordulat felé van véve a váltás gondolom a zavolik ilyenek, ha alapjáraton jár a kocsi akkor is vált, ha épp 4ezres fordulat van akkor is se fordulat esés se gázadás nem kell neki szerencsére. Benzinen egyébként nektek hogy muzsikál az autó? Nekem kb olyan mintha 90 helyett csak 50LE lenne kb, alig húz, 2ezres fordulatnál kb 2mp-re megtorpan 2esbe gyorsításnál... mintha már nagyon nem szeretné a benzint Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április11, 2012 Megoszt Elküldve Április11, 2012 Nekem melegen (ha megmozdul a hőmérséklet jelző gyújtás után) gomb lenyom, és gázról indít. Így megy már jópár hónapja, napi 40-70 melegen történő vészindítással, semmi rendellenességet sem tapasztalok. Tavaly nyári 1-1,2L benzin /100km (5-6km-es távokat megyek max, napi 20-30x futárként) most kb 0,4L/100, és még hol vannak a 30-40fokok, mikor reggel 100m után átvált járatás nélkül és egész nap le se hül.. :) nekem 700-as fordulat felé van véve a váltás gondolom a zavolik ilyenek, ha alapjáraton jár a kocsi akkor is vált, ha épp 4ezres fordulat van akkor is se fordulat esés se gázadás nem kell neki szerencsére. Benzinen egyébként nektek hogy muzsikál az autó? Nekem kb olyan mintha 90 helyett csak 50LE lenne kb, alig húz, 2ezres fordulatnál kb 2mp-re megtorpan 2esbe gyorsításnál... mintha már nagyon nem szeretné a benzint Nekem semmi gondom benzinnel, megy vele eleget. :) A Z14XEP-nél LandiRenzóval nincs vészindítás, mint nálad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Április11, 2012 Megoszt Elküldve Április11, 2012 Valaki tudná nekem összesíteni a gáz szettel kapcsolatos szervizelési intervallumokat ? 7hónapos a gáz szettem(Zavoli), 20ezer km ment azóta bele. Ha jól rémlik kéne egy szűrő csere lassan. 20ekm-t szűrő csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április11, 2012 Megoszt Elküldve Április11, 2012 20ekm-t szűrő csere. 40e (Landi), skodában meg 60e Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Debrecen, Házgyár utca sarok: 225.9/L. máshol minimum 10ftal drágább. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 en 223.9 tankoltam hetfon egy kagylos kutnal :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts