Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Egyébként most 7.5L/100km gázt elautóztam vidéken (és megmondom őszintén kb ugyanez az út már sikerült bőven 7 alatt korábban...)

Két dolog történt: megkezeltük proteccel és felkerült a nyáriumi+alukerék...

A télim egyébként 185ös a nyári meg 195 de sosem vettem észre ekkora különbséget fogyasztásban :huh:

Link to comment
Megosztás:

Egyébként most 7.5L/100km gázt elautóztam vidéken (és megmondom őszintén kb ugyanez az út már sikerült bőven 7 alatt korábban...)

Két dolog történt: megkezeltük proteccel és felkerült a nyáriumi+alukerék...

A télim egyébként 185ös a nyári meg 195 de sosem vettem észre ekkora különbséget fogyasztásban :huh:

Vagy jobben mész vele.

vagy pedig a két gumi között van átmérő különbség, és a nyári jobban súrlódik (szélesebb)

Link to comment
Megosztás:

Egyébként most 7.5L/100km gázt elautóztam vidéken (és megmondom őszintén kb ugyanez az út már sikerült bőven 7 alatt korábban...)

Két dolog történt: megkezeltük proteccel és felkerült a nyáriumi+alukerék...

A télim egyébként 185ös a nyári meg 195 de sosem vettem észre ekkora különbséget fogyasztásban :huh:

nahogy elszomorítsalak :)

ugye volt egy városi 8 lityim

meg most egy szegedi túra 7.5 :)

és bizony volt hogy 160-170 be ugrott

de nagyrészt 110-120 között

Link to comment
Megosztás:

nahogy elszomorítsalak :)

ugye volt egy városi 8 lityim

meg most egy szegedi túra 7.5 :)

és bizony volt hogy 160-170 be ugrott

de nagyrészt 110-120 között

nem értem :unsure:

meg azt sem hogy imy-nek hogy jönnek ki ilyen 6.5 literek vegyesbe :blink:

lehet hogy lejjebb kéne tekerni valamit rajta? (mondjuk akkor meg majd télen nem lesz jó)

Link to comment
Megosztás:

imy fogyasztását én se értem... :)

valszeg nem Bp-n használja :)

Igen vidék, meg van pálya is. Egy Bp-i 1 hetes tartozkodáskor volt ám 10l is! :)

25.06.2011 64.531 254,0 25,36 fuelsort_12.pngtire_1.pngstreet_2.pngstyle_2.png 17,95 9,98

De ha hozzáadjátok a benzin fogyasztást nem vagyok ám akkor alatatok! :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Ma először tényleg kibukott a módosított LPG beállítás előnye. Városoztam, és többször leáll, vásárol, elindul...

Kitolattam a parkolóból, és ahogy 1-ben elindultam katt, és LPG. Ezért jó a 900rpm-es beállítás. :)

Már csak az átkapcsolási hőmérsékletet kell átíratnom, de majd jövőre Pécsen. Habár nem tudom, hogy érdemes lesz-e az örök garancia...

Link to comment
Megosztás:

Ma először tényleg kibukott a módosított LPG beállítás előnye. Városoztam, és többször leáll, vásárol, elindul...

Kitolattam a parkolóból, és ahogy 1-ben elindultam katt, és LPG. Ezért jó a 900rpm-es beállítás. :)

Már csak az átkapcsolási hőmérsékletet kell átíratnom, de majd jövőre Pécsen. Habár nem tudom, hogy érdemes lesz-e az örök garancia...

melegen nekem is így kapcsol át, függetlenül a beállításoktól.... végülis melegen minden feltétel adott, kapcsol

szerintem egy benzinesnél nincs jelentősége a 900 nak vagy az 1600 nak.....

Link to comment
Megosztás:

melegen nekem is így kapcsol át, függetlenül a beállításoktól.... végülis melegen minden feltétel adott, kapcsol

szerintem egy benzinesnél nincs jelentősége a 900 nak vagy az 1600 nak.....

Esetleg annyi, hogy elég a 900-at elérnie, és utána egy visszaesés, ha pl gyorsan váltasz meg lehet csinálni, hogy ne váltson át... Nekem már sikerült véletlenül. Ez így jobb. lehet neked meg úgy van, mint most nekem. Mind1, nekem így jobb már.

Link to comment
Megosztás:

melegen nekem is így kapcsol át, függetlenül a beállításoktól.... végülis melegen minden feltétel adott, kapcsol szerintem egy benzinesnél nincs jelentősége a 900 nak vagy az 1600 nak.....

Nekem melegen (ha megmozdul a hőmérséklet jelző gyújtás után) gomb lenyom, és gázról indít. Így megy már jópár hónapja, napi 40-70 melegen történő vészindítással, semmi rendellenességet sem tapasztalok. Tavaly nyári 1-1,2L benzin /100km (5-6km-es távokat megyek max, napi 20-30x futárként) most kb 0,4L/100, és még hol vannak a 30-40fokok, mikor reggel 100m után átvált járatás nélkül és egész nap le se hül.. :) nekem 700-as fordulat felé van véve a váltás gondolom a zavolik ilyenek, ha alapjáraton jár a kocsi akkor is vált, ha épp 4ezres fordulat van akkor is se fordulat esés se gázadás nem kell neki szerencsére. Benzinen egyébként nektek hogy muzsikál az autó? Nekem kb olyan mintha 90 helyett csak 50LE lenne kb, alig húz, 2ezres fordulatnál kb 2mp-re megtorpan 2esbe gyorsításnál... mintha már nagyon nem szeretné a benzint

Link to comment
Megosztás:

Nekem melegen (ha megmozdul a hőmérséklet jelző gyújtás után) gomb lenyom, és gázról indít. Így megy már jópár hónapja, napi 40-70 melegen történő vészindítással, semmi rendellenességet sem tapasztalok. Tavaly nyári 1-1,2L benzin /100km (5-6km-es távokat megyek max, napi 20-30x futárként) most kb 0,4L/100, és még hol vannak a 30-40fokok, mikor reggel 100m után átvált járatás nélkül és egész nap le se hül.. :) nekem 700-as fordulat felé van véve a váltás gondolom a zavolik ilyenek, ha alapjáraton jár a kocsi akkor is vált, ha épp 4ezres fordulat van akkor is se fordulat esés se gázadás nem kell neki szerencsére. Benzinen egyébként nektek hogy muzsikál az autó? Nekem kb olyan mintha 90 helyett csak 50LE lenne kb, alig húz, 2ezres fordulatnál kb 2mp-re megtorpan 2esbe gyorsításnál... mintha már nagyon nem szeretné a benzint

Nekem semmi gondom benzinnel, megy vele eleget. :)

A Z14XEP-nél LandiRenzóval nincs vészindítás, mint nálad.

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.