Mc-elek Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 én is betöltöttem a benyába a lét :) s.w.p.r benyát kapott... 40litert ... a szemem kerekedet a kasszánál :) kapott gázt is most 8.5 lett a fogyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Március12, 2012 Megoszt Elküldve Március12, 2012 Ma érdekesen viselkedett a kocsi gázon. Ha megálltam piros lámpánál, akkor olyan 20 másodpercenként 750 alá esett a fordulat, rángatott egyet, de mintha gyorsan korrigálta volna. Benzinre váltva nem volt ilyen. :wacko: Én meg tegnap tapasztaltam hasonlót, nah ez így érdekes. De tankolás után elhagyta, pedig előtte is Primagázas gáz volt benne. Ma már semmi gondja, érti ezt valaki? Nekem azelőtt csinált ilyet, mielőtt besz*rt az egyik LPG injektor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csóri Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Sziasztok:-) Németországba készülök van valakinek info, hogy mennyire bonyolult a gáz tankolása? Jó az itthoni adapter vagy másmilyen kell? Vagy lehet kérni a kúton? Előre is köszi:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Sziasztok:-) Németországba készülök van valakinek info, hogy mennyire bonyolult a gáz tankolása? Jó az itthoni adapter vagy másmilyen kell? Vagy lehet kérni a kúton? Előre is köszi:-) http://autogaz.stipistop.com/2010/06/02/lpg-tankolas-autogaz-autoba-europai-kutakon/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsizsi Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 Lévén egy 2001-es G Caravan Z14XE Astrám 166600 km-rel vettem 2008-ban. 192000 km-nél besyereltettem egy Milano török rendszert bruttó 180.00 HUF-nak megfelelő román pénzért (24%-os ÁFA "visszaigényléssel" - kőssz főnők). 44.000 km-t mentem vele átlag 6,8l/100km mert szereztem adatkábelt és a programot amin kicsit személyreszabtam a rendszer működését. 20 fokon és 400 fpp-n vált. No hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 Nekem azelőtt csinált ilyet, mielőtt besz*rt az egyik LPG injektor. Remélem nálam bírni fogja. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 44.000 km-t mentem vele átlag 6,8l/100km mert szereztem adatkábelt és a programot amin kicsit személyreszabtam a rendszer működését. 20 fokon és 400 fpp-n vált. No hiba. na ezen dolgozok en is... csak egyszeruen nem tudom osszehangolni a progit meg az modult :) de igyekszem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 na ezen dolgozok en is... csak egyszeruen nem tudom osszehangolni a progit meg az modult :) de igyekszem :D nem lehet ezzel bajt csinálni? mi van ha megpurcantod és ugrik a gari? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 nem lehet ezzel bajt csinálni? mi van ha megpurcantod és ugrik a gari? annyira nem lehet elbacni :) egy a lényeg hogy le kell menteni a beállításokat , de a programozás se nagy kaland :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsizsi Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 na ezen dolgozok en is... csak egyszeruen nem tudom osszehangolni a progit meg az modult :) de igyekszem :D Ezek szerint adatkábeled van már, akkor a progival lesz gond. Vagy próbáld konfigurálni azt az USB portot amibe bedugtad a kábelt. Én jártam már úgy hogy 2 hónap szünet után (miután pár MicroSD adatptert, külső CD-író egységet, meg egyszer az egéret is bedugdosva abba a portba) már nem kommunikált a progi a modullal. Újratelepítettem a progit és újrakonfiguráltam az USB portot. Ha valakit érdekel: akinek gondot jelent a pótkerék a csomagtartóban (mert a 43 literes gáztartály trónol a pótkerék helyén), én egy Polo keskeny pótkerekét (Romániában 3400 Ft-nak megfelelő értékben lehet kapni bontóban, az enyém zsír új) odarögzítettem két gumipókkal (a baloldalsó fejtámlát használva) a hátsótámlának. Ha az első kerekemen kapok defektett kicsit többet kell kinlódjak, mert ez a kerék nagyon alacsony és csak hátra tudom felszerelni. Akinek ez nem fekszik vesz egy gyorsjavító készletet (én nem igazán bízom bennük). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsizsi Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 Sziasztok:-) Németországba készülök van valakinek info, hogy mennyire bonyolult a gáz tankolása? Jó az itthoni adapter vagy másmilyen kell? Vagy lehet kérni a kúton? Előre is köszi:-) Múlt évben voltam Oberstdorfig és 3x tankoltam mindeütt volt adapter csak ekll kérni a kutastól(kis némettudás: Ich möchte bitte ein Adapter für mein System :) mindig bevált) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Ezek szerint adatkábeled van már, akkor a progival lesz gond. Vagy próbáld konfigurálni azt az USB portot amibe bedugtad a kábelt. Én jártam már úgy hogy 2 hónap szünet után (miután pár MicroSD adatptert, külső CD-író egységet, meg egyszer az egéret is bedugdosva abba a portba) már nem kommunikált a progi a modullal. Újratelepítettem a progit és újrakonfiguráltam az USB portot. aha.. nekem alapból win7 64 van rajta... próbáltam xp 32 vel ugyan az csatlakozásnál villan egyet a zöld , és kiírja hogy nem lehet csatlakozni :) ha van valami ötleted akkor írj prívit nekem :) amit próbáltam : com portok variálása :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 T GH és T uhuhu :) az ápdét : Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 T GH és T uhuhu :) az ápdét : komoly ;) ez majd kibír vagy 10ezer töltést :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 csak érdekesség képen .. hétvégén elautóztam 1ekm :) ha pályán 110 mentem 130helyet kb 1-1.5 literrel kevesebbet evett meg gázból :) ez időben kb 15 perc , oda érek én lassabban is ,mert aki fontos azt megvárják :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 csak érdekesség képen .. hétvégén elautóztam 1ekm :) ha pályán 110 mentem 130helyet kb 1-1.5 literrel kevesebbet evett meg gázból :) ez időben kb 15 perc , oda érek én lassabban is ,mert aki fontos azt megvárják :D :D Na látod, én ezért közlekedek 110-el, 160km pályán, és nem számít sokat az a 20km/h. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Kövezzetek meg, de én türelmetlen típus vagyok. Agybajt kapnék, ha 110-el mennék végig a pályán, még ha spórolnék is. Bár sajátommal nagyon ritkán megyek a sztrádán, de akkor olyan tempóval, hogy még éppen ne mérjenek be (140-150). A cégesekkel meg éppen tojok a fogyasztásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Kövezzetek meg, de én türelmetlen típus vagyok. Agybajt kapnék, ha 110-el mennék végig a pályán, még ha spórolnék is. Bár sajátommal nagyon ritkán megyek a sztrádán, de akkor olyan tempóval, hogy még éppen ne mérjenek be (140-150). A cégesekkel meg éppen tojok a fogyasztásra. hidd el nagy türtőztetés kell hozzá :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 én akkor ezennel 120-al fogok menni hogy mindenkinek jó legyen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 T GH és T uhuhu :) az ápdét : Lassan készítheted a műbránert :P Bár megint nem akar kifogyni... nem merek messzire menni nehogy benzinen kelljen menni sokat :) Amúgy nekem továbbra is csinálja azt amit még az első tankoláskor, hogy ha már piroslámpázok akkor előfordul hogy nem indul el a gázüzem (eleve narancssárga leddel indul benzinen az autó és nem is lehet átkapcsolni) pedig tudom hogy még mennie kéne. Aztán gyújtás le és indít akkor meg elindul a gáz és még megyek vele vagy 50-100km-t... Ezt eddig 3x csinálta és csak akkor mikor már vége fele járt a tank, ez mondjuk akkor rossz mikor nem figyelek rá, tegnap pl simán mentem 30km-t benzinen mire észrevettem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március21, 2012 Megoszt Elküldve Március21, 2012 Lassan készítheted a műbránert :P majd szólsz :) gumival vagy gumi nélkül ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március22, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Március22, 2012 ma megtankoltam a Zafirát. 399 km re pont 30 liter = 7,6 liter / 100 km.... az átszámitva 229 Ft os gázzal 1.740 Ft / 100 km, és az 3.9 liter gázolajfogyasztásnak megfelelő pénzösszeg.... ÚÚÚÚGY szeretek 400 km ként 7.000 Ft ért tankolni :P :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március22, 2012 Megoszt Elküldve Március22, 2012 ma megtankoltam a Zafirát. 399 km re pont 30 liter = 7,6 liter / 100 km.... az átszámitva 229 Ft os gázzal 1.740 Ft / 100 km, és az 3.9 liter gázolajfogyasztásnak megfelelő pénzösszeg.... ÚÚÚÚGY szeretek 400 km ként 7.000 Ft ért tankolni :P :) :) Én mindig jobban kifogyasztom a tankot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március22, 2012 Megoszt Elküldve Március22, 2012 ÚÚÚÚGY szeretek 400 km ként 7.000 Ft ért tankolni :P :) Az jó, nekem gyűlik a kilométer bőven! Ha megtettem ennyit, szóljak hogy mehetsz a kasszához? :D Átlagban heti 5x biztos fizethetnél... az már azért nem kevés pénz még így sem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rick4 Elküldve Március22, 2012 Megoszt Elküldve Március22, 2012 Sziasztok Srácok! Olvasgatom már egy ideje a fórumot, friss reges vagyok, Astrám még nincsen, de hamarosan lesz, ha a sors is úgy akarja. A gázos múltam saccra 13 év, jelenleg egy Chevolet Lumina APV 3.8-as autómban van gáz, (ez 14-15 litert eszik, nem kifejezetten gazdaságos) és egy kis Punto2-ben 1.2-es 60 lovas motorral (ez se feltétlenül az). Röviden leírnám, miért is írok ide. A párommal együtt járjuk az országot a közös vállalkozásunkból, munkánkból kifolyólag, havi 6-8-10 ezret megyünk, jelenleg a Puntoval. Ez a megoldás egyre inkább nem tetszik nekem, ugyanis pályán 105-nél már 3000-et forog, és 7 liter fölött fogyaszt, (sajnos itt a benzines fogyasztást 1.25-tel kell megszorozni) és ehhez a fogyasztáshoz képest pici az autó, ennek minden korlátjával, kevés előnyével. A fő hiba, hogy nincsen semmiféle meleglevegő bevezetés, vagy legalább levegő hőmérséklet szabályzás, csak egy műanyag cső, hidegben plusz egy liter és kész. Igaz, jön a meleg idő, de váltani szeretnék, H Astráról nem mondanak jókat (drága az alkatrész, kormánymű 200K, szervópumpa 200K, stb stb, a G a tuti, Zafira nekem nagy, corsa kicsi, Merivához minden drága, a G-hez olcsó minden) más márka meg annyira nem tetszik, árban, kényelemben ez lenne a megfelelő, nem csilliókért akarok utazni, egy jó kocsit szeretnék normális áron, nem babusgatni akarom, hanem használni, de emellett minden jót megadni neki. Nem vagyok Scumi, pályán 110 körül járok, országúton 100 körül, és városban 50-nel, nem szeretem 4 ezer fölé pörgetni a motort, pedig tudom, sok ezt szereti. Dízel nekem nem jó, CNG-vel nem lehet messzire menni, marad a gáz, ami nála már sok sok éve és sokszázezer km alatt bizonyított. Látom a számomra megfelelő fogyasztást másoknál, ez tetszik, de ha van infó, osszátok meg, a 16 szelepesből van olyan ami hasonlóan jó, mint ez az 1.6 8 szelepes? Ki hol, mennyivel jár, hogy ilyen jól esznek ezek a gépek? Tudni, hogy a kombi pótkerék hely mekora méretű tartályt enged max? Szóval némi infó kellene, melyik motor a tuti, sok km-re kell, tehát nem baj ha ismert egy típushiba, és javításra, felújításra vár, és úgy veszem meg, csak meglepi ne legyen, nem szeretek- nem szeretnék ott maradni az út szélén. Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts