Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Jó kérdés. A tieteket lehet?

Nem lehet a LandiRenzot nálam. (Z14XEP)

Oka:

Van olyan autó, amelynek a gyújtórendszeréről indítás nélkül lekapcsolódik a tápellátás, a vészindítási funkció ezeknél az autóknál nem működik.

Hosszabb (10 percnél nagyobb) idő után próbáljon gyújtást adni, vagy reggel figyelje az első indítást, hogy akkor sincs-e kijelzés! Ha nincs, akkor sajnos az Ön autója ilyen, és ezt a funkciót nem tudja használni.

Ha akkor van, akkor a következő hosszabb leállás után próbálkozhat a vészindítási funkcióval.

És azt lehet vajon, hogy benyával menjek, akkor is ha van benne gáz?

Ilyeneknek nem érdeklődtem utána.

Nálam megy benzinnel is.

És zavoli is biztos tudja!

Neked ilyen gombod van?:

Sw-119B-mod_WEB.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet a LandiRenzot nálam. (Z14XEP)

Oka:

Van olyan autó, amelynek a gyújtórendszeréről indítás nélkül lekapcsolódik a tápellátás, a vészindítási funkció ezeknél az autóknál nem működik.

Hosszabb (10 percnél nagyobb) idő után próbáljon gyújtást adni, vagy reggel figyelje az első indítást, hogy akkor sincs-e kijelzés! Ha nincs, akkor sajnos az Ön autója ilyen, és ezt a funkciót nem tudja használni.

Ha akkor van, akkor a következő hosszabb leállás után próbálkozhat a vészindítási funkcióval.

Nálam megy benzinnel is.

És zavoli is biztos tudja!

Neked ilyen gombod van?:

Igen, valami hasonló.

Link to comment
Megosztás:

Az enyémet lehet, de azt "vészindításként" emlegeti a szervizkönyv, és nem javasolja csak vész esetén. Én még nem is próbáltam. Remélem, nem is lesz rá szükség :)

Enyimben is... de nem megy...kocsi miatt..

Majd melegen ha leállítod próbáld ki, akkor nem fagy le a reduktor, nem lesz gondja....

Link to comment
Megosztás:

Az enyémet lehet, de azt "vészindításként" emlegeti a szervizkönyv, és nem javasolja csak vész esetén. Én még nem is próbáltam. Remélem, nem is lesz rá szükség :)

Én napi 100x inditom a kocsit kb 2-5km-es távokra, ami miatt nyáron is megvolt az 1-1,5liter benzin fogyasztásom 100on, ezután szervizbe kérdeztem hogy mit lehetne ezzel csinálni, nem hül le a kocsi max 60-70fokosra. Akkor ajánlották, hogy meleg motornál nyugodtan vészindítsam, semmi baja nem lesz. Azóta csak reggel inditom benzizzel, igy most télen 1liter alatt vagyok 100on benzinböl, nyárra ez olyan 0,2-0,4L körül lesz.

Link to comment
Megosztás:

A reduktor lefagyásról:

A ladákat anno télen nyáron gázzal indítottuk. -5,-10 fok környékén váltottuk át benyára. És nem fagyott le.

Faternak nyáron raktam egy gázszettet a zsiguliba. Azóta benzin nem volt az égéstérben. Persze most a -20-ban nem volt használva.

Nem tudom reduktor téren mi a különbség a gázszettek között, de a lassan 9 év alatt, mióta nálunk van a Lada soha nem fordult elő, hogy lefagyott volna. Pedig volt nemegyszer, hogy egész nap kint állt a mínusz tizensok fokban és este hazainduláskor is lazán indult gázról, úgyhogy igazság szerint már soha eszembe sem jutott átkapcsolgatni mindegy milyen hideg volt. Benzint ez is csak akkor lát, ha véletlenül kifogy a gáz. Úgyhogy én is csodálkoztam kicsit, hogy miért van ez ennyire túllihegve, pl. mikor imynek sem ajánlották lejjebb venni az átkapcsolási hőmérsékletet. Vagy az astrában már nagyon más a reduktor?

Link to comment
Megosztás:

Én napi 100x inditom a kocsit kb 2-5km-es távokra, ami miatt nyáron is megvolt az 1-1,5liter benzin fogyasztásom 100on, ezután szervizbe kérdeztem hogy mit lehetne ezzel csinálni, nem hül le a kocsi max 60-70fokosra. Akkor ajánlották, hogy meleg motornál nyugodtan vészindítsam, semmi baja nem lesz. Azóta csak reggel inditom benzizzel, igy most télen 1liter alatt vagyok 100on benzinböl, nyárra ez olyan 0,2-0,4L körül lesz.

Akkor a Te kocsidban megy a vészindítás?

A fene, a Z14XEP-ben meg nem. Ha leállítom pár percre, akkor is pöfög benzinen, de nagyon feleslegesen.

Link to comment
Megosztás:

egy kicsit utána olvastam ...

landinál

szoftveresen be lehet állítani hogy:

gázadásra kapcsoljon át

gáz elvételre kapcsoljon át

gázzal induljon

gondolom mind három variációnál teljesülni kell a feltételeknek

ami:

0-3000 ig lehet állítani

30fok-90fok lehet állítani

Link to comment
Megosztás:

gondol igen

nincs ezzel baj :),csak gondoltam megosztom :)

na de mi van a gázos targival ?? :)

Megy szépen, most voltam kirándulni vele, fentebb írtam... tankoltam 460km-re 7ezeré... :)

Mikor gyorsulunk egy landirenzo vs. Lovato összecsapást? :P

Link to comment
Megosztás:

Enyimben is... de nem megy...kocsi miatt..

Majd melegen ha leállítod próbáld ki, akkor nem fagy le a reduktor, nem lesz gondja....

Kipróbáltam, és működik!

De nem tudom mennyire szereti ezt a technika, inkább menjen csak benzinnel azon az egy kilométeren! Egyre melegebbek vannak, egyre kevesebb benzin fogy.

Link to comment
Megosztás:

Kipróbáltam, és működik!

De nem tudom mennyire szereti ezt a technika, inkább menjen csak benzinnel azon az egy kilométeren! Egyre melegebbek vannak, egyre kevesebb benzin fogy.

Ne is mondd, sokkal korábban átkapcsol. Meg már 2 hete járatom 2-3 percet mielőtt elindulok. Így sokkal gyorsabban átkapcsol.

Link to comment
Megosztás:

Ezeket a gyors átkapcsolásokat nem értem :S

Vagy nem 40 fokra van rakva, vagy jobb helyen van a reduktor, mint az enyimben...

egyre jobban ásom magam lpg diagba... :)

nem csak vízhőmérsékletet lehet beállítani,hanem gázt is...

és gázhőmérséklet figyelés vagy be van kapcsolva vagy nem

na lehet hogy nálad be van kapcsolva vagy túl magas érték van megadva

vagy fogalmam sincs :D :D

Link to comment
Megosztás:

Hogy kell ezt a vészindítást csinálni zavolinál? Hiába nyomkodtam, csak benzinre tudtam átváltani, meg a szokásos üzemmódra.

Más:

Beszélgettem ma egyik kolegámmal. Nekik is valami gázos verda van. (nem tudom milyen típus, elfelejtettem. Nem opel)

Zavoli rendszer, de a vezérlője valami lengyel cucc. Direkt ezt rakatták bele, mivel ezzel hamarabb átvált. A felesége oktat az autóval. Lényeg a lényeg: melegen max 1-2 másodperc és átvált. Villan kettőt a led, és már gázon van. Hidegindításkor is max 1 perc járatás, és már vált. Ilyen is van....

Link to comment
Megosztás:

Hogy kell ezt a vészindítást csinálni zavolinál? Hiába nyomkodtam, csak benzinre tudtam átváltani, meg a szokásos üzemmódra.

Más:

Beszélgettem ma egyik kolegámmal. Nekik is valami gázos verda van. (nem tudom milyen típus, elfelejtettem. Nem opel)

Zavoli rendszer, de a vezérlője valami lengyel cucc. Direkt ezt rakatták bele, mivel ezzel hamarabb átvált. A felesége oktat az autóval. Lényeg a lényeg: melegen max 1-2 másodperc és átvált. Villan kettőt a led, és már gázon van. Hidegindításkor is max 1 perc járatás, és már vált. Ilyen is van....

Nekem úgy kell vészindítani h gyújtás után lenyomom, és tartom lenyomva az árkapcsoló gombot, ezalatt indítok. Ekkor azonnal gázzal indul.

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.