imy Elküldve Február19, 2012 Megoszt Elküldve Február19, 2012 Jó kérdés. A tieteket lehet? Nem lehet a LandiRenzot nálam. (Z14XEP) Oka: Van olyan autó, amelynek a gyújtórendszeréről indítás nélkül lekapcsolódik a tápellátás, a vészindítási funkció ezeknél az autóknál nem működik. Hosszabb (10 percnél nagyobb) idő után próbáljon gyújtást adni, vagy reggel figyelje az első indítást, hogy akkor sincs-e kijelzés! Ha nincs, akkor sajnos az Ön autója ilyen, és ezt a funkciót nem tudja használni. Ha akkor van, akkor a következő hosszabb leállás után próbálkozhat a vészindítási funkcióval. És azt lehet vajon, hogy benyával menjek, akkor is ha van benne gáz? Ilyeneknek nem érdeklődtem utána. Nálam megy benzinnel is. És zavoli is biztos tudja! Neked ilyen gombod van?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február19, 2012 Megoszt Elküldve Február19, 2012 Nem lehet a LandiRenzot nálam. (Z14XEP) Oka: Van olyan autó, amelynek a gyújtórendszeréről indítás nélkül lekapcsolódik a tápellátás, a vészindítási funkció ezeknél az autóknál nem működik. Hosszabb (10 percnél nagyobb) idő után próbáljon gyújtást adni, vagy reggel figyelje az első indítást, hogy akkor sincs-e kijelzés! Ha nincs, akkor sajnos az Ön autója ilyen, és ezt a funkciót nem tudja használni. Ha akkor van, akkor a következő hosszabb leállás után próbálkozhat a vészindítási funkcióval. Nálam megy benzinnel is. És zavoli is biztos tudja! Neked ilyen gombod van?: Igen, valami hasonló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve Február19, 2012 Megoszt Elküldve Február19, 2012 És 40 fokon kapcsol az LPG? Nekem előtte 6l-es benzin fogyasztásom volt, és most gázból olyan 7l körül van. 30°C és 30 sec. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve Február19, 2012 Megoszt Elküldve Február19, 2012 én nem tudok róla hogy a landi-t lehetne :) de a zavoliról mintha hallottam volna ilyet Az enyémet lehet, de azt "vészindításként" emlegeti a szervizkönyv, és nem javasolja csak vész esetén. Én még nem is próbáltam. Remélem, nem is lesz rá szükség :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve Február19, 2012 Megoszt Elküldve Február19, 2012 És azt lehet vajon, hogy benyával menjek, akkor is ha van benne gáz? Ilyeneknek nem érdeklődtem utána. Természetesen. Csak meg kell nyomni a gombot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február19, 2012 Megoszt Elküldve Február19, 2012 Természetesen. Csak meg kell nyomni a gombot! Na majd kipróbálom. Nem ismerem ezt a modern rendszert, ezért értetlenkedek ennyit. A régi lovato cuccokat kenem vágom, de ez még új, meg kicsit bonyolultabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február19, 2012 Megoszt Elküldve Február19, 2012 Az enyémet lehet, de azt "vészindításként" emlegeti a szervizkönyv, és nem javasolja csak vész esetén. Én még nem is próbáltam. Remélem, nem is lesz rá szükség :) Enyimben is... de nem megy...kocsi miatt.. Majd melegen ha leállítod próbáld ki, akkor nem fagy le a reduktor, nem lesz gondja.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Mentem egy szép vidéki kört: BP-Sárvár-Kapuvár-BP 460km, 31L gázt tankoltam 6.7 L (és benzin nem fogyott semmit szinte) :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
falabu Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Az enyémet lehet, de azt "vészindításként" emlegeti a szervizkönyv, és nem javasolja csak vész esetén. Én még nem is próbáltam. Remélem, nem is lesz rá szükség :) Én napi 100x inditom a kocsit kb 2-5km-es távokra, ami miatt nyáron is megvolt az 1-1,5liter benzin fogyasztásom 100on, ezután szervizbe kérdeztem hogy mit lehetne ezzel csinálni, nem hül le a kocsi max 60-70fokosra. Akkor ajánlották, hogy meleg motornál nyugodtan vészindítsam, semmi baja nem lesz. Azóta csak reggel inditom benzizzel, igy most télen 1liter alatt vagyok 100on benzinböl, nyárra ez olyan 0,2-0,4L körül lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 A reduktor lefagyásról: A ladákat anno télen nyáron gázzal indítottuk. -5,-10 fok környékén váltottuk át benyára. És nem fagyott le. Faternak nyáron raktam egy gázszettet a zsiguliba. Azóta benzin nem volt az égéstérben. Persze most a -20-ban nem volt használva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 A reduktor lefagyásról: A ladákat anno télen nyáron gázzal indítottuk. -5,-10 fok környékén váltottuk át benyára. És nem fagyott le. Faternak nyáron raktam egy gázszettet a zsiguliba. Azóta benzin nem volt az égéstérben. Persze most a -20-ban nem volt használva. Nem tudom reduktor téren mi a különbség a gázszettek között, de a lassan 9 év alatt, mióta nálunk van a Lada soha nem fordult elő, hogy lefagyott volna. Pedig volt nemegyszer, hogy egész nap kint állt a mínusz tizensok fokban és este hazainduláskor is lazán indult gázról, úgyhogy igazság szerint már soha eszembe sem jutott átkapcsolgatni mindegy milyen hideg volt. Benzint ez is csak akkor lát, ha véletlenül kifogy a gáz. Úgyhogy én is csodálkoztam kicsit, hogy miért van ez ennyire túllihegve, pl. mikor imynek sem ajánlották lejjebb venni az átkapcsolási hőmérsékletet. Vagy az astrában már nagyon más a reduktor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Én napi 100x inditom a kocsit kb 2-5km-es távokra, ami miatt nyáron is megvolt az 1-1,5liter benzin fogyasztásom 100on, ezután szervizbe kérdeztem hogy mit lehetne ezzel csinálni, nem hül le a kocsi max 60-70fokosra. Akkor ajánlották, hogy meleg motornál nyugodtan vészindítsam, semmi baja nem lesz. Azóta csak reggel inditom benzizzel, igy most télen 1liter alatt vagyok 100on benzinböl, nyárra ez olyan 0,2-0,4L körül lesz. Akkor a Te kocsidban megy a vészindítás? A fene, a Z14XEP-ben meg nem. Ha leállítom pár percre, akkor is pöfög benzinen, de nagyon feleslegesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Akkor a Te kocsidban megy a vészindítás? A fene, a Z14XEP-ben meg nem. Ha leállítom pár percre, akkor is pöfög benzinen, de nagyon feleslegesen. de azert megy mert abban zavoli van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 egy kicsit utána olvastam ... landinál szoftveresen be lehet állítani hogy: gázadásra kapcsoljon át gáz elvételre kapcsoljon át gázzal induljon gondolom mind három variációnál teljesülni kell a feltételeknek ami: 0-3000 ig lehet állítani 30fok-90fok lehet állítani Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Nem lehet hogy mégiscsak jó ez így, hogy mindig megy benzinen is kicsit? Van mozgás/kenés a benzin rendszeren meg mittómén... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Nem lehet hogy mégiscsak jó ez így, hogy mindig megy benzinen is kicsit? Van mozgás/kenés a benzin rendszeren meg mittómén... gondol igen nincs ezzel baj :),csak gondoltam megosztom :) na de mi van a gázos targival ?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 gondol igen nincs ezzel baj :),csak gondoltam megosztom :) na de mi van a gázos targival ?? :) Megy szépen, most voltam kirándulni vele, fentebb írtam... tankoltam 460km-re 7ezeré... :) Mikor gyorsulunk egy landirenzo vs. Lovato összecsapást? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Enyimben is... de nem megy...kocsi miatt.. Majd melegen ha leállítod próbáld ki, akkor nem fagy le a reduktor, nem lesz gondja.... Kipróbáltam, és működik! De nem tudom mennyire szereti ezt a technika, inkább menjen csak benzinnel azon az egy kilométeren! Egyre melegebbek vannak, egyre kevesebb benzin fogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Kipróbáltam, és működik! De nem tudom mennyire szereti ezt a technika, inkább menjen csak benzinnel azon az egy kilométeren! Egyre melegebbek vannak, egyre kevesebb benzin fogy. Ne is mondd, sokkal korábban átkapcsol. Meg már 2 hete járatom 2-3 percet mielőtt elindulok. Így sokkal gyorsabban átkapcsol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február20, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Február20, 2012 nekem ma kb 3-4 perc alapjárati ketyegés után az első gázra átkapcsolt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 nekem ma kb 3-4 perc alapjárati ketyegés után az első gázra átkapcsolt :) Ezeket a gyors átkapcsolásokat nem értem :S Vagy nem 40 fokra van rakva, vagy jobb helyen van a reduktor, mint az enyimben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Ezeket a gyors átkapcsolásokat nem értem :S Vagy nem 40 fokra van rakva, vagy jobb helyen van a reduktor, mint az enyimben... egyre jobban ásom magam lpg diagba... :) nem csak vízhőmérsékletet lehet beállítani,hanem gázt is... és gázhőmérséklet figyelés vagy be van kapcsolva vagy nem na lehet hogy nálad be van kapcsolva vagy túl magas érték van megadva vagy fogalmam sincs :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Hogy kell ezt a vészindítást csinálni zavolinál? Hiába nyomkodtam, csak benzinre tudtam átváltani, meg a szokásos üzemmódra. Más: Beszélgettem ma egyik kolegámmal. Nekik is valami gázos verda van. (nem tudom milyen típus, elfelejtettem. Nem opel) Zavoli rendszer, de a vezérlője valami lengyel cucc. Direkt ezt rakatták bele, mivel ezzel hamarabb átvált. A felesége oktat az autóval. Lényeg a lényeg: melegen max 1-2 másodperc és átvált. Villan kettőt a led, és már gázon van. Hidegindításkor is max 1 perc járatás, és már vált. Ilyen is van.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Hogy kell ezt a vészindítást csinálni zavolinál? Hiába nyomkodtam, csak benzinre tudtam átváltani, meg a szokásos üzemmódra. Más: Beszélgettem ma egyik kolegámmal. Nekik is valami gázos verda van. (nem tudom milyen típus, elfelejtettem. Nem opel) Zavoli rendszer, de a vezérlője valami lengyel cucc. Direkt ezt rakatták bele, mivel ezzel hamarabb átvált. A felesége oktat az autóval. Lényeg a lényeg: melegen max 1-2 másodperc és átvált. Villan kettőt a led, és már gázon van. Hidegindításkor is max 1 perc járatás, és már vált. Ilyen is van.... Nekem úgy kell vészindítani h gyújtás után lenyomom, és tartom lenyomva az árkapcsoló gombot, ezalatt indítok. Ekkor azonnal gázzal indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Február20, 2012 Megoszt Elküldve Február20, 2012 Nekem úgy kell vészindítani h gyújtás után lenyomom, és tartom lenyomva az árkapcsoló gombot, ezalatt indítok. Ekkor azonnal gázzal indul. Na ezt speciel nem próbáltam. Nem mertem, pedig gondoltam rá! :blush: No majd holnap! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts