uhuhu Elküldve Január30, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Január30, 2012 én ma este: minusz 3 fok, 4 perc alapjárat, plusz 2-300 méter,és gázon volt... A reggelt nem tudom, mert én a meleg levegővel jégmentesitem az ablakot, így 20-25 perc után már a kapun kiálláskor átkapcsolt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január30, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Január30, 2012 amugy nálam nagyon sok mulik azon, hogy állo helyzetben melegszik az autó, vagy menet közben. nekem a bal első kerékhez van szerelve a reduktor, és menet közben folymaatosan kapja a hideget, így van hogy 4-8 km-t is képes menni benzinen mire átkapcsol. ( ilyen időben) ha 2-3 percet ketyeg alapjáraton, akkor negyede km is elég. ( akkor akár 3-500 méter) novemberbe amikor még jó idő volt, akkor sokkal gyorsabban átkapcvsolt. de ez nálam nem gond, mert én utálom a hideg autót reggel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 szerintem gazdaságosabb az alapjáraton a ketyegés mint hogy menjünk vele... szerintem másrészt a motornak is jó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 aztaqrva... -7.5 , 5 perc kaparás, és 300méter... valami van nálad ... Mert nem állok addig alapjáraton ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukacmalac Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 A 0.2l benzin reális, nekem is kb úgy jön ki, de hidegben lehet hogy még több is. Én 12km-re járok dolgozni, nyáron hamar átkapcsol, 1km alatt, de hidegben, pl ma reggel -12.5 fokban 5km után kapcsolt át. Tulajdonképpen azt lenne jó tudni, hogy akkor most tudja mérni a fedélzeti computer a gázfogyasztást, vagy sem. Lehet, csinálok még egy-két ilyen mérést, hogy mit ír a fedélzeti. Természetesen a tapasztalatokat majd leírom. Csak ne felejtsem el kinullázni a fedélzetit tankoláskor. Egyébként azt már néztem, szintén fedélzetin keresztül, hogy elméletileg úgy 50-60 vízhőfok között vált át gázra, nyilván azért van ez, mert máshol méri az autó, mint ahonnan a gázcomputer veszi az adatot. Egyébként a gáz 40 foknál vált át. Nem javasolták alacsonyabbra állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csóri Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Lehet, csinálok még egy-két ilyen mérést, hogy mit ír a fedélzeti. Természetesen a tapasztalatokat majd leírom. Csak ne felejtsem el kinullázni a fedélzetit tankoláskor. Egyébként azt már néztem, szintén fedélzetin keresztül, hogy elméletileg úgy 50-60 vízhőfok között vált át gázra, nyilván azért van ez, mert máshol méri az autó, mint ahonnan a gázcomputer veszi az adatot. Egyébként a gáz 40 foknál vált át. Nem javasolták alacsonyabbra állítani. A reduktorba is van egy hőfok adó és ott nézi, nekem a fedélzetim 30 fokot mutat abban a pillanatban kapcsol is gázra, nem a hideg motor a lényeg hanem a reduktorban a nagy nyomás esés miatt fagyveszély van ezért kell várni a hőfokkal.ez egyébként az ECU ban programozható nekem 30fokra van állitva ez most a nagy minituszban kb 500m volt fél perc helyben pöfögés után, szervízbe az ecu szerint 94% gáz üzem és 6% volt a benzines üzemem. A fedélzetim eddig liter potossággal jelezte a fogyasztást, Astra 1,6 .Xer Mielőtt beépitették volna halgattam landival épített autót annak sokkal hagosabb volt a gáz adagolója mint amit a Staghoz kaptam Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Írtátok korábban, hogy a szintjelzőt állítgattátok. Aztat hogyan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Írtátok korábban, hogy a szintjelzőt állítgattátok. Aztat hogyan? ebbe imy a szakember :) én meg nem foglalkoztam vele a 38liter kb 450re elég :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január30, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Január30, 2012 nekem is mér gázfogyasztást a fedélzeti, csak nem pontos, mert ő a benzinfogyasztást nézi - vagyis azt hogy ennyinek kéne lennie.... azaz a befecskendezési mennyiséget állitja át kijelzett adattá, de mivel a gázinjektor müködik a gáz ECU beállitásai alapján így azt nem tudja mérni.... a gáz meg többet eszik. nekem kb így néz ki fedélzet: 7.0-7.2 gáz 8 liter 7.4-7.6 - gáz 8,5 L Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 ebbe imy a szakember :) én meg nem foglalkoztam vele a 38liter kb 450re elég :) Nagyon kíváncsi vagyok nekem mennyi lesz... még nem jártam ki a tankot 1 hét alatt :) Kb 280nál járok és már csak 1 zöld pilácsom van nagyjából stabilan (néha piros is beficcen meg a két zöld is) Mondjuk azt nem tudom mennyire nyomták tele, nem voltam ott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Írtátok korábban, hogy a szintjelzőt állítgattátok. Aztat hogyan? A tartály alján van egy multiszelep. Leveszed a fekete sapkát. Ott van egy átlátszó sapka, amire egy vezeték megy rá. Ott kell fellazítani a csavarokat, és kismértékben elforgatni. Ha kevés, akkor át lehet tenni más furatba... De hiába állítgatod, elég zakkant az egész. Volt hogy 450km-nél pirosan világított, majd 500-nál zöld, majd 550-nél piros... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Nagyon kíváncsi vagyok nekem mennyi lesz... még nem jártam ki a tankot 1 hét alatt :) Kb 280nál járok és már csak 1 zöld pilácsom van nagyjából stabilan (néha piros is beficcen meg a két zöld is) Mondjuk azt nem tudom mennyire nyomták tele, nem voltam ott... idáig mit tapasztaltál?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 idáig mit tapasztaltál?? Amúgy a működésben semmit... megy ahogy kell. Most már csak annyi baj lehet vele hogy sokat eszik és azé megy ilyen simán :) de majd hét vége fele kiderül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 http://www.ebay.de/itm/PRO-TEC-LPG-Valve-Lube-Permanent-Ventilschutz-Gasmotoren-GPL-Flashlube-/150748268818?pt=Autopflege_Wartung&hash=item23194c0912 ezt ismeritek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 http://www.ebay.de/i...=item23194c0912 ezt ismeritek? Van ilyen is: http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=839&st=1&katid=-1&n=__PROTEC_BENZINRENDSZER_TISZTITO,LPG,GAZ,1921&c=%20PROTEC%20BENZINRENDSZER%20TISZT%CDT%D3,LPG,G%C1Z,1921 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Van ilyen is: http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=839&st=1&katid=-1&n=__PROTEC_BENZINRENDSZER_TISZTITO,LPG,GAZ,1921&c=%20PROTEC%20BENZINRENDSZER%20TISZT%CDT%D3,LPG,G%C1Z,1921 Az más ,olyan mint a tunap 163 Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Az más ,olyan mint a tunap 163 Úgy nézem van itt a szomszéd utcában egy Protec partner, lehet beszaladok megnézem közelebbről. Ennyiért már lehet megéri kísérletezni vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január31, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Január31, 2012 http://www.ebay.de/i...=item23194c0912 ezt ismeritek? bakker pont tegnap este kerestem ilyet a protec magyar oldalán, de nem találtam ilyet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 bakker pont tegnap este kerestem ilyet a protec magyar oldalán, de nem találtam ilyet.... Eddig azt mondtátok felesleges, most meg gondolkodtok rajta? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 bakker pont tegnap este kerestem ilyet a protec magyar oldalán, de nem találtam ilyet.... magyar oldalon és se találtam... ez a tunap 164 megfelelője .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Úgy nézem van itt a szomszéd utcában egy Protec partner, lehet beszaladok megnézem közelebbről. Ennyiért már lehet megéri kísérletezni vele... de ne azt keresd amit belinkeltél... az a benzin tankba kell amit én raktam be ,az meg az lpg tartályba Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 de ne azt keresd amit belinkeltél... az a benzin tankba kell amit én raktam be ,az meg az lpg tartályba Értemén :P Ezért megyek el és mekkérdezem van-e :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Ma reggel -9 fokban: alapjárat 2 percig (szélvédő pucera) aztán pontosan 2km ~1500-2000 fordulaton és váltott gázra. Akkor ez jó, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Ma reggel -9 fokban: alapjárat 2 percig (szélvédő pucera) aztán pontosan 2km ~1500-2000 fordulaton és váltott gázra. Akkor ez jó, nem? Neked 30 foknál vált, ugye? Tiszte jó, én is ma néztem, és ma hagytam alapjáraton járni kb 1 percet, + a kijárás. -14.5 fokban így 3.5km alatt váltott át. (ebben van ~1.2km-es lejtős szakasz, ahol szinte csak motorfékkel megyek 80-al) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Neked 30 foknál vált, ugye? Tiszte jó, én is ma néztem, és ma hagytam alapjáraton járni kb 1 percet, + a kijárás. -14.5 fokban így 3.5km alatt váltott át. (ebben van ~1.2km-es lejtős szakasz, ahol szinte csak motorfékkel megyek 80-al) Úgy emlékszem hogy nekem 40nél. Az a furcsa, hogy eddig úgy éreztem, hogy ennél enyhébb időben többet kellett menjek minden reggel míg váltott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts