Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
De jó lesz, majd hívom is őket.

De azért vicces kedvében van a kocsi, ismét eltűnt a check engine lámpa... Bár ahogy ismerem, 50 km múlva ismét boldogítani fog. :lol:

Az azt csinálja, nálam is úgy volt. Kicsit állítanak rajt, s jó lesz. ott pár %-ról lehet szó, ha csak ritkán dobálja.

Nekem most a 0300-at dobta fel egyszer, az is azért fura, meg McEleknek is dobálja.

Elküldve
Az azt csinálja, nálam is úgy volt. Kicsit állítanak rajt, s jó lesz. ott pár %-ról lehet szó, ha csak ritkán dobálja.

Nekem most a 0300-at dobta fel egyszer, az is azért fura, meg McEleknek is dobálja.

én még mindig azt mondom hogy ez nem injektor hiba hanem gázellátás...

Elküldve
én még mindig azt mondom hogy ez nem injektor hiba hanem gázellátás...

Értem, és lehet igazad van, mert azóta nem jelentkezett...de az a fura, hogy próbálgattam alacsonyabb sebességben hirtelen gyorsítani majdnem tiltásig, de semmi sem jelentkezett.

Elküldve

én meg 2 db lacettissel...

az egyik 200.000 km , landi , nem a medic car szerelte, de oda jár javíttatni

a másik 290.000 km, szntén landi, és nem a medic car szerelte, de oda jár karbantartani.

mindkettő taxi, mindkettő bontatlan motorral

Elküldve
én meg 2 db lacettissel...

az egyik 200.000 km , landi , nem a medic car szerelte, de oda jár javíttatni

a másik 290.000 km, szntén landi, és nem a medic car szerelte, de oda jár karbantartani

mindkettő taxi, mindkettő bontatlan motorral

na ezek se jobbak mint a gastra :lol:

Elküldve
Busztól király :lol:

Te tapostad már meg úgy ahogy én mondtam neked??

szoktam neki taposni... átalában olyan 5E nél elváltok ha sietek. de akkor padlón gyorsitás van....

Elküldve
szoktam neki taposni... átalában olyan 5E nél elváltok ha sietek. de akkor padlón gyorsitás van....

akkor nálad nincs jelenség valszeg...

az is érdekes számomra hogy bármikor elő tudom hozni ,Barna meg alig....

lehet hogy én velem van baj :lol:

már annyira érzem a dolgot hogy tudom mikor kell elvenni hogy ne legyen gond ...

ha normálisan használom nincs gond :lol:

Elküldve
én meg 2 db lacettissel...

az egyik 200.000 km , landi , nem a medic car szerelte, de oda jár javíttatni

a másik 290.000 km, szntén landi, és nem a medic car szerelte, de oda jár karbantartani.

mindkettő taxi, mindkettő bontatlan motorral

Itt a városban(Révkomárom) van egy fapados taxis cég, minden kocsija(Avensisek(1-2), Leganzák) LPGs. 190 ft a gáz, és a taxik városon belül 2 euróért közlekednek mindenhova(540 ft). Ez nagyon olcsó, még a nyuggerek is taxiznak a kórházba, gyógyszertárba...:lol:

Elküldve
Milyen márka/milyen típus/milyen motor volt?

Szép a fogyasztásod..

Ugyanolyan autóm van mint neked és gondolkodom a gázon, napi 2x25 km-t ingázom és nem fizetik... :lol:

90% országúton használom nyugiba 90-100zal, a többi kisváros. Jól is fogyaszt, most utoljára 5,8 volt, összefüggő hosszú úton ebből még lemegy fél liter.

Szóval neked milyen körülmények között jön össze az a 7? És milyen rendszer és kik szerelték? Mennyit mentél vele? Tapasztalat?

Elküldve
Szép a fogyasztásod..

Ugyanolyan autóm van mint neked és gondolkodom a gázon, napi 2x25 km-t ingázom és nem fizetik... :lol:

90% országúton használom nyugiba 90-100zal, a többi kisváros. Jól is fogyaszt, most utoljára 5,8 volt, összefüggő hosszú úton ebből még lemegy fél liter.

Szóval neked milyen körülmények között jön össze az a 7? És milyen rendszer és kik szerelték? Mennyit mentél vele? Tapasztalat?

Én napi 12-12 km-t ingázok. Kb 1-2kmt benzinnel megyek így. Ilyenkor azért 100km-re +1l benzint rá kell számolni. Mivel Te dupla annyit mész, a benzin feleződik. DE a benzin fogyasztás a külső hőmérséklettől függ. Délután mikor nagy melegben áll, olyan 2-300m alatt is átkapcsol, de reggel volt már mikor 2km is kellett neki, amikor 3-4 fok volt reggel. Az átkapcsolás feltétele a 40 fokos víz, és az egyszeri fordulatszám visszaesés kb 2000-ről 1400-ig.

Nekem is hasonló fogyasztásom volt benzinnel, tehát neked is megáll majd átlagba 7l-el. Olcsóbban kijövök, igazából hosszú távon gazdaságos. Olyan 700Ft-ot meg lehet spórolni, ha nem számolod mellé a benzint, de igazából olyan 500Ft/100km megtérüléssel lehet kalkulálni.

Én Pécsen a LandiRenzonál szereltettem, LandiRenzo rendszer van benne. Eddig szinte nem volt semmi bajom, ami említést érdemel az a 0300-as hibakód 1 hete, ami lehet csak pillanatnyi zavarja volt. Illetve régebben sokalltam a fogyasztást, visszavettem, akkor meg nem tetszett az ECU-nak a kevés üzemanyag, de ez nem hiba.

Összeszerelésnél nekem elcsesztek pár dolgot. Pl a kezelő kábelét nem kötegelték fel, hazafele beleakadtam a pedáloknál, ami veszélyes. Az LPG ECU-t úgy fogatták fel, hogy a motorháztetőt nem lehetett rendesen lecsukni, azaz elemelte, a multiszelep takaróját lehagyták, vagy inkább rosszul tették fel, hazafele elhagytam, majd mondtam nekik nincs rajt, mondták nem is kell, majd a helyi gázas mondta, hogy kell, és vettem rá, amúgy meg mindenkinek tettek rá a fórumon, az LPG csöveit ahogy vitték volt hogy egy bilincs a levegőben lógott, nem fúrták fel...

Rábeszéltek a nagyobb 53l-es tartályra 5e Ft-al több, de magasabb, s kicsit púposodik a csomagtartóban a kárpit. Ebbe ha 80%-ig megy 42,4l fér bele, a 48l-be pedig 38,4l ment volna bele...de nem baj, így olyan 600km-t el lehet vele menni, de 500-nál szoktam tankolni..

A LandiRenzo igazából nem rossz, de pl kollégám skodáján már a 2. injektort cserélték 120e km alatt....A lovato rendszernél is előfordul az injektorok meghibásodása....

Elküldve
Én napi 12-12 km-t ingázok. Kb 1-2kmt benzinnel megyek így. Ilyenkor azért 100km-re +1l benzint rá kell számolni. Mivel Te dupla annyit mész, a benzin feleződik. DE a benzin fogyasztás a külső hőmérséklettől függ. Délután mikor nagy melegben áll, olyan 2-300m alatt is átkapcsol, de reggel volt már mikor 2km is kellett neki, amikor 3-4 fok volt reggel. Az átkapcsolás feltétele a 40 fokos víz, és az egyszeri fordulatszám visszaesés kb 2000-ről 1400-ig.

Nekem is hasonló fogyasztásom volt benzinnel, tehát neked is megáll majd átlagba 7l-el. Olcsóbban kijövök, igazából hosszú távon gazdaságos. Olyan 700Ft-ot meg lehet spórolni, ha nem számolod mellé a benzint, de igazából olyan 500Ft/100km megtérüléssel lehet kalkulálni.

Én Pécsen a LandiRenzonál szereltettem, LandiRenzo rendszer van benne. Eddig szinte nem volt semmi bajom, ami említést érdemel az a 0300-as hibakód 1 hete, ami lehet csak pillanatnyi zavarja volt. Illetve régebben sokalltam a fogyasztást, visszavettem, akkor meg nem tetszett az ECU-nak a kevés üzemanyag, de ez nem hiba.

Összeszerelésnél nekem elcsesztek pár dolgot. Pl a kezelő kábelét nem kötegelték fel, hazafele beleakadtam a pedáloknál, ami veszélyes. Az LPG ECU-t úgy fogatták fel, hogy a motorháztetőt nem lehetett rendesen lecsukni, azaz elemelte, a multiszelep takaróját lehagyták, vagy inkább rosszul tették fel, hazafele elhagytam, majd mondtam nekik nincs rajt, mondták nem is kell, majd a helyi gázas mondta, hogy kell, és vettem rá, amúgy meg mindenkinek tettek rá a fórumon, az LPG csöveit ahogy vitték volt hogy egy bilincs a levegőben lógott, nem fúrták fel...

Rábeszéltek a nagyobb 53l-es tartályra 5e Ft-al több, de magasabb, s kicsit púposodik a csomagtartóban a kárpit. Ebbe ha 80%-ig megy 42,4l fér bele, a 48l-be pedig 38,4l ment volna bele...de nem baj, így olyan 600km-t el lehet vele menni, de 500-nál szoktam tankolni..

A LandiRenzo igazából nem rossz, de pl kollégám skodáján már a 2. injektort cserélték 120e km alatt....A lovato rendszernél is előfordul az injektorok meghibásodása....

Dolgozok, de még sosem írta be 2x. :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat, illetve amit összeszedtem a gázos ismerőseimtől! Mondjátok el véleményeteket ti is!

Mindenképpen kell járni benzinnel is, nem csak gázzal. Ugyanis ha sokáig áll a benzin a tankban egy idő után átalakul, kiválik néhány összetevő, ami majd később az injektorba jutva lerakodik! Főleg nyáron van ilyen veszély, a hőingadozás miatt hamar megtörténik ez a folyamat, főleg akkor mikor kevés benzin van a tartályban (ahogy általában a gázosok használják az autókat).

A gázszerelők is ajánlják, hogy legyen egy fél tank benzin az autóban (főleg nyáron), illetve a gázt gyárilag beszerelt autógyártók is előírják az időnkénti benzin üzemet! Így elkerülhető az injektor tönkremenetele! Illetve ajánlják néha a Shell Power benzin tankolását, amiben vannak olyan adalékanyagok, amelyek megakadályozzák ezt a jelenséget!

Várom a véleményeteket!

Üdv.

Elküldve
Sziasztok!

Szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat, illetve amit összeszedtem a gázos ismerőseimtől! Mondjátok el véleményeteket ti is!

Mindenképpen kell járni benzinnel is, nem csak gázzal. Ugyanis ha sokáig áll a benzin a tankban egy idő után átalakul, kiválik néhány összetevő, ami majd később az injektorba jutva lerakodik! Főleg nyáron van ilyen veszély, a hőingadozás miatt hamar megtörténik ez a folyamat, főleg akkor mikor kevés benzin van a tartályban (ahogy általában a gázosok használják az autókat).

A gázszerelők is ajánlják, hogy legyen egy fél tank benzin az autóban (főleg nyáron), illetve a gázt gyárilag beszerelt autógyártók is előírják az időnkénti benzin üzemet! Így elkerülhető az injektor tönkremenetele! Illetve ajánlják néha a Shell Power benzin tankolását, amiben vannak olyan adalékanyagok, amelyek megakadályozzák ezt a jelenséget!

Várom a véleményeteket!

Üdv.

Biztos van benne igazság, bár nekem kicsit marketinges dumának tűnik. Mondjuk néha én elfelejtem átkapcsolni és akkor benzinnel megy. Szóval majd az okosok megmondják, ez mennyire igaz.

Elküldve
Biztos van benne igazság, bár nekem kicsit marketinges dumának tűnik. Mondjuk néha én elfelejtem átkapcsolni és akkor benzinnel megy. Szóval majd az okosok megmondják, ez mennyire igaz.

:lol:

jó duma :lol:

Elküldve
Sziasztok!

Szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat, illetve amit összeszedtem a gázos ismerőseimtől! Mondjátok el véleményeteket ti is!

Mindenképpen kell járni benzinnel is, nem csak gázzal. Ugyanis ha sokáig áll a benzin a tankban egy idő után átalakul, kiválik néhány összetevő, ami majd később az injektorba jutva lerakodik! Főleg nyáron van ilyen veszély, a hőingadozás miatt hamar megtörténik ez a folyamat, főleg akkor mikor kevés benzin van a tartályban (ahogy általában a gázosok használják az autókat).

A gázszerelők is ajánlják, hogy legyen egy fél tank benzin az autóban (főleg nyáron), illetve a gázt gyárilag beszerelt autógyártók is előírják az időnkénti benzin üzemet! Így elkerülhető az injektor tönkremenetele! Illetve ajánlják néha a Shell Power benzin tankolását, amiben vannak olyan adalékanyagok, amelyek megakadályozzák ezt a jelenséget!

Várom a véleményeteket!

Üdv.

Nekem 1 hónap alatt megeszik kb 1/4 tank benzint, szóval nálam nem áll fent ez a probléma. :lol:

Elküldve

ma megyek tankolni (4es - istván út sarok - MOL , debrecen (ez esik útba legtöbbször), nézem h vmi nem klappol. Ránézek a kijelzőre: 197FT/Liter. :lol: Tegnap még 213ért tankoltam. Imádom! :lol: Ismerős rá akart beszélni az E85-ös szemétre, pár hete még 270 volt, ma látom már 300ft... :D

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.