Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

jaj majd el felejtettem..

voltam ma tankolni... hát megint felkötöm magam :D

9liter csak város rengeteg klímával

kérdem a tagot honnan van a gáz??

külföldről...

Elküldve
jaj majd el felejtettem..

voltam ma tankolni... hát megint felkötöm magam :D

9liter csak város rengeteg klímával

kérdem a tagot honnan van a gáz??

külföldről...

Hú az azért sok, de nekem volt 10l is. :icon4:

Elküldve

10 alatt kicsivel, klimázva.....

óbudda, prímagáz :D

majd a jövőhéten megint a 180 forintos gáz jön, meg a 12 literes fogyasztás :icon4:

remélem most nem cseszem el, és nem kell ötven km en át pocsékolni a magyar benzint :9

Elküldve
remélem most nem cseszem el, és nem kell ötven km en át pocsékolni a magyar benzint :9

most már tudod hol vannak kutak :D aztán lehet adni 4.98ért neki

Elküldve

Sziasztok!

Ha minden igaz, pénteken én is csatlakozom a "klubba".

Kérdésem annyi, hogy szerintetek a Lovato vagy a Landi Renzo rendszerét szereltessem bele? A Landi 10e Ft-al drágább. A beszerelő srác is csak azt tudta mondani, hogy talán picivel jobb a Landi. Véleményetek?

Előre is köszi a válaszokat.

Elküldve
Sziasztok!

Ha minden igaz, pénteken én is csatlakozom a "klubba".

Kérdésem annyi, hogy szerintetek a Lovato vagy a Landi Renzo rendszerét szereltessem bele? A Landi 10e Ft-al drágább. A beszerelő srác is csak azt tudta mondani, hogy talán picivel jobb a Landi. Véleményetek?

Előre is köszi a válaszokat.

no és hol lesz beszerelve ??

Elküldve
igazából mind a kettő jó....

szerintem bármelyiket :D

Köszi. A srác is pontosan ezt mondta :icon4:

Akkor lehet, hogy marad az olcsóbb. 10e Ft meg elautózom. :icon4:

Elküldve
Sziasztok!

Ha minden igaz, pénteken én is csatlakozom a "klubba".

Kérdésem annyi, hogy szerintetek a Lovato vagy a Landi Renzo rendszerét szereltessem bele? A Landi 10e Ft-al drágább. A beszerelő srác is csak azt tudta mondani, hogy talán picivel jobb a Landi. Véleményetek?

Előre is köszi a válaszokat.

Landiból sztem több van, itt legtöbbünknek az van. Én azért szereltettem azt, mert arról írtak több jót. 10e meg nem nagy különbség. :D

Elküldve
Landiból sztem több van, itt legtöbbünknek az van. Én azért szereltettem azt, mert arról írtak több jót. 10e meg nem nagy különbség. :icon4:

Nyert a Landi. Ma szerelik be, holnap hozhatom. Végül pótkeréktartályos megoldás nyert. Várom már a holnapi tesztet. :D

Elküldve
Nyert a Landi. Ma szerelik be, holnap hozhatom. Végül pótkeréktartályos megoldás nyert. Várom már a holnapi tesztet. :D

Nem veszel majd semmit sem észre, csak hogy a kijelzőn átvált, mert észrevehetelen a váltás, s nem vettem észre semmi teljesítménycsökkenést. Csak fogyasztáscsökkenést. De azzal számolni kell, hogy amíg nem lesz ~40 fokos a vized, addig benzinnel mész. Tehát hosszabb távon nagyobb megtakarítás... Aki pár km-re használja annak nem éri meg. Nekem rövidebb utakon kb még 1l benzint is megeszik a gáz mellé...

Elküldve
Nem veszel majd semmit sem észre, csak hogy a kijelzőn átvált, mert észrevehetelen a váltás, s nem vettem észre semmi teljesítménycsökkenést. Csak fogyasztáscsökkenést. De azzal számolni kell, hogy amíg nem lesz ~40 fokos a vized, addig benzinnel mész. Tehát hosszabb távon nagyobb megtakarítás... Aki pár km-re használja annak nem éri meg. Nekem rövidebb utakon kb még 1l benzint is megeszik a gáz mellé...

Majd napra állok. :D Viccet félretéve, tuti lesz csökkenés, azért sokat megyek vele, igaz rövid és hosszú távon is.

Elküldve

Sziasztok !

Már korábban csatlakoztam az autógázosok táborába az alany egy Astra H (Z14XEP) Zavoli rendszerrel és FlashLube szelepvédővel szerelve, eddig 15e km mentem vele. 1 problémám volt ezalatt gázinjektorokat kellet cseréni mert gyári hibásak voltak. Többektől halottam gázos autóknál illik jobban odafigyelni a szelephézagállításra (szelepbeégés), ez ennél a motornál autómatikus (hidrotőkés) vagy manuálisan hagyományos módon történik ?

Előre is köszi a válaszokat....

Kemcsi

Elküldve
Sziasztok !

Már korábban csatlakoztam az autógázosok táborába az alany egy Astra H (Z14XEP) Zavoli rendszerrel és FlashLube szelepvédővel szerelve, eddig 15e km mentem vele. 1 problémám volt ezalatt gázinjektorokat kellet cseréni mert gyári hibásak voltak. Többektől halottam gázos autóknál illik jobban odafigyelni a szelephézagállításra (szelepbeégés), ez ennél a motornál autómatikus (hidrotőkés) vagy manuálisan hagyományos módon történik ?

Előre is köszi a válaszokat....

Kemcsi

Igen, itt nem kell állitani.

Elküldve

Nos, beszerelve. Pótkeréktartály lett. Eddig jónak tűnik. Ami érdekes, hogy 3ban padlógáznál búg a rendszer, illetve 4ben is. Bár nem értem, mert ha nem padlózom, nem csinálja. Illetve picit rángat, ha motorfékkel megyek 3-ban. Kíváncsi vagyok hogy ez állandó dolog, vagy még tanulja a kocsi. Holnap nagyüzem lesz, hétvégéről majd írok beszámolót.

Amúgy olyan az érzésem, mintha simábban járna a motor.

Elküldve
Nos, beszerelve. Pótkeréktartály lett. Eddig jónak tűnik. Ami érdekes, hogy 3ban padlógáznál búg a rendszer, illetve 4ben is. Bár nem értem, mert ha nem padlózom, nem csinálja. Illetve picit rángat, ha motorfékkel megyek 3-ban. Kíváncsi vagyok hogy ez állandó dolog, vagy még tanulja a kocsi. Holnap nagyüzem lesz, hétvégéről majd írok beszámolót.

Amúgy olyan az érzésem, mintha simábban járna a motor.

gondolom majd kell menned 2e km után ,és majd finomítanak rajta...

sok sikert :D

Elküldve
gondolom majd kell menned 2e km után ,és majd finomítanak rajta...

sok sikert :icon4:

Persze, mennem kell. :D De eddig tetszik :icon4:

Elküldve

Képet igaz még nem tudtam csinálni, de majdnem 600 km-t sikerült belepakolni a verdába a hétvégén.

Első etap közel 300 km-es lett, országúton, igaz, elég tempós közlekedéssel (kívül 110-140 városban 50-55). A fogyasztás kijött 8,5-re, ami szerintem baromi jó.

Következő 300 km-es etap autópályás lett, itt már 10,5-es lett az átlagfogyasztás, 140-es tempomatos közlekedéssel. Ezt sem tartom rossznak. Eddig a fogyasztás végett meg vagyok elégedve.

Ami zavar: Néha 4-ben és 5-ben motorféknél rángat, de gondolom ez csak beállítás kérdése. Illetve kigyulladt a check engine lámpa, gondolom szegény keverék miatt, de ez jelen pillanatban csak tipp.

Ha ezeket is sikerülne orvosolni, akkor nagyon elégedett leszek. :D

Most elkezdődött a városi fogyasztás mérés is, majd ha lesz releváns infóm, arról is beszámolok.

Elküldve
Képet igaz még nem tudtam csinálni, de majdnem 600 km-t sikerült belepakolni a verdába a hétvégén.

Első etap közel 300 km-es lett, országúton, igaz, elég tempós közlekedéssel (kívül 110-140 városban 50-55). A fogyasztás kijött 8,5-re, ami szerintem baromi jó.

Következő 300 km-es etap autópályás lett, itt már 10,5-es lett az átlagfogyasztás, 140-es tempomatos közlekedéssel. Ezt sem tartom rossznak. Eddig a fogyasztás végett meg vagyok elégedve.

Ami zavar: Néha 4-ben és 5-ben motorféknél rángat, de gondolom ez csak beállítás kérdése. Illetve kigyulladt a check engine lámpa, gondolom szegény keverék miatt, de ez jelen pillanatban csak tipp.

Ha ezeket is sikerülne orvosolni, akkor nagyon elégedett leszek. :D

Most elkezdődött a városi fogyasztás mérés is, majd ha lesz releváns infóm, arról is beszámolok.

nem jó a túl szegény keverék ,könnyen túlmelegszik a hengerfej :icon4:

4000nél jobban hosszabb ideig ne pörgesd.

a 140es tempó az már sok lesz neki :icon4:

Elküldve
nem jó a túl szegény keverék ,könnyen túlmelegszik a hengerfej :D

Én addig úgy tudtam hogy a szegény keverék inkább csak turbósoknál gáz, ott szélsőséges esetben elolvadhatnak a dugók is, de szívómotoros autónál annyira nincsen káros hatása.

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.