Mc-elek Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 jaj majd el felejtettem.. voltam ma tankolni... hát megint felkötöm magam :D 9liter csak város rengeteg klímával kérdem a tagot honnan van a gáz?? külföldről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 jaj majd el felejtettem.. voltam ma tankolni... hát megint felkötöm magam :D 9liter csak város rengeteg klímával kérdem a tagot honnan van a gáz?? külföldről... Hú az azért sok, de nekem volt 10l is. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Hú az azért sok, de nekem volt 10l is. :D dehogy sok.. 17.5ft/km 10km oda és vissza... nekem teccik Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július17, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Július17, 2011 10 alatt kicsivel, klimázva..... óbudda, prímagáz :D majd a jövőhéten megint a 180 forintos gáz jön, meg a 12 literes fogyasztás :icon4: remélem most nem cseszem el, és nem kell ötven km en át pocsékolni a magyar benzint :9 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 remélem most nem cseszem el, és nem kell ötven km en át pocsékolni a magyar benzint :9 most már tudod hol vannak kutak :D aztán lehet adni 4.98ért neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Sziasztok! Ha minden igaz, pénteken én is csatlakozom a "klubba". Kérdésem annyi, hogy szerintetek a Lovato vagy a Landi Renzo rendszerét szereltessem bele? A Landi 10e Ft-al drágább. A beszerelő srác is csak azt tudta mondani, hogy talán picivel jobb a Landi. Véleményetek? Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július20, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Július20, 2011 igazából mind a kettő jó.... szerintem bármelyiket :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Sziasztok! Ha minden igaz, pénteken én is csatlakozom a "klubba". Kérdésem annyi, hogy szerintetek a Lovato vagy a Landi Renzo rendszerét szereltessem bele? A Landi 10e Ft-al drágább. A beszerelő srác is csak azt tudta mondani, hogy talán picivel jobb a Landi. Véleményetek? Előre is köszi a válaszokat. no és hol lesz beszerelve ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 igazából mind a kettő jó.... szerintem bármelyiket :D Köszi. A srác is pontosan ezt mondta :icon4: Akkor lehet, hogy marad az olcsóbb. 10e Ft meg elautózom. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Akkor lehet, hogy marad az olcsóbb. 10e Ft meg elautózom. :D hát ja az kb 600-700 km :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 no és hol lesz beszerelve ?? http://www.gazautoszereles.hu/ Itt lesz szerelve, családi ajánlással. Eddig telefonon nagyon korrektek és segítőkészek voltak, kíváncsian várom, hogy minden rendben lesz-e. Nagyon bízom benne, hogy igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Sziasztok! Ha minden igaz, pénteken én is csatlakozom a "klubba". Kérdésem annyi, hogy szerintetek a Lovato vagy a Landi Renzo rendszerét szereltessem bele? A Landi 10e Ft-al drágább. A beszerelő srác is csak azt tudta mondani, hogy talán picivel jobb a Landi. Véleményetek? Előre is köszi a válaszokat. Landiból sztem több van, itt legtöbbünknek az van. Én azért szereltettem azt, mert arról írtak több jót. 10e meg nem nagy különbség. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Landiból sztem több van, itt legtöbbünknek az van. Én azért szereltettem azt, mert arról írtak több jót. 10e meg nem nagy különbség. :icon4: Nyert a Landi. Ma szerelik be, holnap hozhatom. Végül pótkeréktartályos megoldás nyert. Várom már a holnapi tesztet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Nyert a Landi. Ma szerelik be, holnap hozhatom. Végül pótkeréktartályos megoldás nyert. Várom már a holnapi tesztet. :D Nem veszel majd semmit sem észre, csak hogy a kijelzőn átvált, mert észrevehetelen a váltás, s nem vettem észre semmi teljesítménycsökkenést. Csak fogyasztáscsökkenést. De azzal számolni kell, hogy amíg nem lesz ~40 fokos a vized, addig benzinnel mész. Tehát hosszabb távon nagyobb megtakarítás... Aki pár km-re használja annak nem éri meg. Nekem rövidebb utakon kb még 1l benzint is megeszik a gáz mellé... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Július21, 2011 Megoszt Elküldve Július21, 2011 Nem veszel majd semmit sem észre, csak hogy a kijelzőn átvált, mert észrevehetelen a váltás, s nem vettem észre semmi teljesítménycsökkenést. Csak fogyasztáscsökkenést. De azzal számolni kell, hogy amíg nem lesz ~40 fokos a vized, addig benzinnel mész. Tehát hosszabb távon nagyobb megtakarítás... Aki pár km-re használja annak nem éri meg. Nekem rövidebb utakon kb még 1l benzint is megeszik a gáz mellé... Majd napra állok. :D Viccet félretéve, tuti lesz csökkenés, azért sokat megyek vele, igaz rövid és hosszú távon is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kemcsi Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Sziasztok ! Már korábban csatlakoztam az autógázosok táborába az alany egy Astra H (Z14XEP) Zavoli rendszerrel és FlashLube szelepvédővel szerelve, eddig 15e km mentem vele. 1 problémám volt ezalatt gázinjektorokat kellet cseréni mert gyári hibásak voltak. Többektől halottam gázos autóknál illik jobban odafigyelni a szelephézagállításra (szelepbeégés), ez ennél a motornál autómatikus (hidrotőkés) vagy manuálisan hagyományos módon történik ? Előre is köszi a válaszokat.... Kemcsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Sziasztok ! Már korábban csatlakoztam az autógázosok táborába az alany egy Astra H (Z14XEP) Zavoli rendszerrel és FlashLube szelepvédővel szerelve, eddig 15e km mentem vele. 1 problémám volt ezalatt gázinjektorokat kellet cseréni mert gyári hibásak voltak. Többektől halottam gázos autóknál illik jobban odafigyelni a szelephézagállításra (szelepbeégés), ez ennél a motornál autómatikus (hidrotőkés) vagy manuálisan hagyományos módon történik ? Előre is köszi a válaszokat.... Kemcsi Igen, itt nem kell állitani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Nos, beszerelve. Pótkeréktartály lett. Eddig jónak tűnik. Ami érdekes, hogy 3ban padlógáznál búg a rendszer, illetve 4ben is. Bár nem értem, mert ha nem padlózom, nem csinálja. Illetve picit rángat, ha motorfékkel megyek 3-ban. Kíváncsi vagyok hogy ez állandó dolog, vagy még tanulja a kocsi. Holnap nagyüzem lesz, hétvégéről majd írok beszámolót. Amúgy olyan az érzésem, mintha simábban járna a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Nos, beszerelve. Pótkeréktartály lett. Eddig jónak tűnik. Ami érdekes, hogy 3ban padlógáznál búg a rendszer, illetve 4ben is. Bár nem értem, mert ha nem padlózom, nem csinálja. Illetve picit rángat, ha motorfékkel megyek 3-ban. Kíváncsi vagyok hogy ez állandó dolog, vagy még tanulja a kocsi. Holnap nagyüzem lesz, hétvégéről majd írok beszámolót. Amúgy olyan az érzésem, mintha simábban járna a motor. gondolom majd kell menned 2e km után ,és majd finomítanak rajta... sok sikert :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 gondolom majd kell menned 2e km után ,és majd finomítanak rajta... sok sikert :icon4: Persze, mennem kell. :D De eddig tetszik :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Persze, mennem kell. :D De eddig tetszik :icon4: jó lesz az ... a búgás szerintem az injektorok ... nekem is olyan. képeket csinálj !!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 jó lesz az ... a búgás szerintem az injektorok ... nekem is olyan. képeket csinálj !!! Ok-ok, holnap csinálok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Képet igaz még nem tudtam csinálni, de majdnem 600 km-t sikerült belepakolni a verdába a hétvégén. Első etap közel 300 km-es lett, országúton, igaz, elég tempós közlekedéssel (kívül 110-140 városban 50-55). A fogyasztás kijött 8,5-re, ami szerintem baromi jó. Következő 300 km-es etap autópályás lett, itt már 10,5-es lett az átlagfogyasztás, 140-es tempomatos közlekedéssel. Ezt sem tartom rossznak. Eddig a fogyasztás végett meg vagyok elégedve. Ami zavar: Néha 4-ben és 5-ben motorféknél rángat, de gondolom ez csak beállítás kérdése. Illetve kigyulladt a check engine lámpa, gondolom szegény keverék miatt, de ez jelen pillanatban csak tipp. Ha ezeket is sikerülne orvosolni, akkor nagyon elégedett leszek. :D Most elkezdődött a városi fogyasztás mérés is, majd ha lesz releváns infóm, arról is beszámolok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Képet igaz még nem tudtam csinálni, de majdnem 600 km-t sikerült belepakolni a verdába a hétvégén. Első etap közel 300 km-es lett, országúton, igaz, elég tempós közlekedéssel (kívül 110-140 városban 50-55). A fogyasztás kijött 8,5-re, ami szerintem baromi jó. Következő 300 km-es etap autópályás lett, itt már 10,5-es lett az átlagfogyasztás, 140-es tempomatos közlekedéssel. Ezt sem tartom rossznak. Eddig a fogyasztás végett meg vagyok elégedve. Ami zavar: Néha 4-ben és 5-ben motorféknél rángat, de gondolom ez csak beállítás kérdése. Illetve kigyulladt a check engine lámpa, gondolom szegény keverék miatt, de ez jelen pillanatban csak tipp. Ha ezeket is sikerülne orvosolni, akkor nagyon elégedett leszek. :D Most elkezdődött a városi fogyasztás mérés is, majd ha lesz releváns infóm, arról is beszámolok. nem jó a túl szegény keverék ,könnyen túlmelegszik a hengerfej :icon4: 4000nél jobban hosszabb ideig ne pörgesd. a 140es tempó az már sok lesz neki :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 nem jó a túl szegény keverék ,könnyen túlmelegszik a hengerfej :D Én addig úgy tudtam hogy a szegény keverék inkább csak turbósoknál gáz, ott szélsőséges esetben elolvadhatnak a dugók is, de szívómotoros autónál annyira nincsen káros hatása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts