Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Nekem azt mondták Pécsen, hogy csak 1 pólusú jó LPG üzemre, s más hézaggal...

Hát nem tudom, nekem LPG injektor hiba kivételével gond nélkül megy már közel 20e km óta gyári gyertyákkal.

Amúgy legutóbbi gázos fogyi nyugis tempóban kb 7l lett... ami 4l benzinnek felel meg, tetszetős :D

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, nekem LPG injektor hiba kivételével gond nélkül megy már közel 20e km óta gyári gyertyákkal.

Amúgy legutóbbi gázos fogyi nyugis tempóban kb 7l lett... ami 4l benzinnek felel meg, tetszetős :D

20e km-enként kell a gyertyákat cserélni (vagyis szervizkönyv szerint)....

Majd azért azt is számold bele, hogy mennyi benzint eszik mellé. Nekem már lassan 1 tank lesz 4e km alatt... Meg a hosszabb táv a mérvadó...

Link to comment
Megosztás:

20e km-enként kell a gyertyákat cserélni (vagyis szervizkönyv szerint)....

Majd azért azt is számold bele, hogy mennyi benzint eszik mellé. Nekem már lassan 1 tank lesz 4e km alatt... Meg a hosszabb táv a mérvadó...

neked vagy szar a gázod, vagy nagyon nem ideálisan használod az autót.....

Link to comment
Megosztás:

neked vagy szar a gázod, vagy nagyon nem ideálisan használod az autót.....

Ha munkába járok, akkor 12km-es távon megyek, abból ~2km hidegen benzinnel....akkor többet is eszik benzinből, az az oka, de így is olcsóbb, mintha tiszta benzinnel mennék.

Ha délután atűző napról elindulok, akkor már kb 500m után átvált LPGre.

Link to comment
Megosztás:

Ha munkába járok, akkor 12km-es távon megyek, abból ~2km hidegen benzinnel....akkor többet is eszik benzinből, az az oka, de így is olcsóbb, mintha tiszta benzinnel mennék.

Ha délután atűző napról elindulok, akkor már kb 500m után átvált LPGre.

nálam reggel 400-600 méter

hazafelé, mire összeszedem magam már azzal indulok

Link to comment
Megosztás:

ugyanez... reggel mire a kaput becsukom, és 1-2 percig szerencsétlenkedem és megyek 1-2-3 százmétert, már gázon van. délután meg szerintem elég az egyperc :D

Ma reggel lemértem, 1.3km alatt kapcsolt át....(200m-enként ejtettem a fordulatot kuplunggal)

Pedig garázsból kijárok, ajtót becsukom, udvarból kijárok, kaput becsukom... 17Cfok volt a reggeli hőmérséklet

Link to comment
Megosztás:

Egyből beindítod, s mész is vele, s úgy 2-300m?

Amúgy lehet azért ilyen az enyém, mert túl messze van a motortor a hőérzékelő? Nekem a bal elején van az első kerékdobnál.

soha..

gyújtás rá,elalszik aminek el kell, indit, megvár hogy 750 legyen az alapjárat és csak akkor indulok..

Link to comment
Megosztás:

én holnap fogom életem első ( :D ) tankolását megtenni. kiváncsi leszek....

és jövő héten lesz az első hosszú útja a zafirának... ( vagy a civicnek még nem tudom, még rá kell vennem magam ahhoz hogy egy ujságosbódéval toljam a levegőt a messzi-messzi tájba... )

nincs valakinek térképe - leírása, igohoz poi adatbázisa a horvát gázkutakhoz?

Link to comment
Megosztás:

első tankolás megvolt, mióta kicserélték a szettet.

8,3 L / 100 km.

illetve kiszámoltam 5.873 km ig a megtakaritást: egész pontosan 66.000 FT tal tankoltam kevesebbet mintha benzinnel jánék... úgy hogy a másik gázszett túlfogyaasztott végig. ( 5873 km re az átlagfogyasztás 9,4 L / 100 km )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Örülök, hogy létezik ez a fórum!

Nekem 2 hónapja van Zavoli LPG-m. Z14XEP motor.

Eddig tökéletesen elégedett vagyok.

A fogyasztás 7,3 autópályán kíméletes 120-al, légkondival + kb 100 km város esetében.

Csak Budapesten hajtva 8,2-8,3, szintén kíméletesen hajtva.

Ugyan ez benzinnel 6,4, ill. 7,5 volt. (és itt a 6,4 még légkondi nélkül volt)

Padlógázas stílusban az LPG-ről nem tudok nyilatkozni, szerintem az nem arra való.

Így tehát én 18 %-s többletfogyasztással számolok, és ez alapján 2 hónap alatt megtett 2000 km-en 40e-t spóroltam (100e helyett 60e-t tankoltam el)

Ebbe az is benne van, ha haza utazok vidékre, 182 ft a szlovák gáz (a MOL kúton meg 227) és csak 1 km kitérő :D

Ami leginkább felülmúlta a várakozásaimat az az üzemmódok közötti váltás folyamatossága. Enyhe gyorsításnál lehetetlen észrevenni a váltást. Akkor is simán vált, ha kifogy a gáz. Ez lenyűgöző!

Kedves "Gáztesók"!

Használ valaki szelepkenést a gázhoz? Az autószerelőm (gázhoz laikus) fontosnak tartja, de a gázos szerelőm nem tartja szükségesnek. Használ ilyet valaki, illetve szükséges/ajánlatos?

Használ valaki Landi rendszert? Valóban jobb fogyasztást értek el vele, mint én a Zavoli-val?

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.