Mc-elek Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 LPG Benzin Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 LPG http://www.kephost.com/images4/2011/6/16/0...swl65l9j_tn.jpg Benzin http://www.kephost.com/images4/2011/6/16/x...2rm5ufwv_tn.jpg ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június16, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Június16, 2011 ez kb 4-5 zret futott gyertya LPG üzemben. hibátlan :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 ez kb 4-5 zret futott gyertya LPG üzemben. hibátlan :D Nekem azt mondták Pécsen, hogy csak 1 pólusú jó LPG üzemre, s más hézaggal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Nekem azt mondták Pécsen, hogy csak 1 pólusú jó LPG üzemre, s más hézaggal... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június16, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Június16, 2011 nekem most a 031 es cikkszámú 1 polusu van benne. de megy ez 2 polusuval is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 ez kb 4-5 zret futott gyertya LPG üzemben. hibátlan :D http://emc.elte.hu/~uhuhu/img_9191.jpg ezzel sincs gond... mint ahogy az enyémmel se Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 ? mert kérdés volt hogy néz ki gázüzemnél a gyertya Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Nekem azt mondták Pécsen, hogy csak 1 pólusú jó LPG üzemre, s más hézaggal... Hát nem tudom, nekem LPG injektor hiba kivételével gond nélkül megy már közel 20e km óta gyári gyertyákkal. Amúgy legutóbbi gázos fogyi nyugis tempóban kb 7l lett... ami 4l benzinnek felel meg, tetszetős :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Hát nem tudom, nekem LPG injektor hiba kivételével gond nélkül megy már közel 20e km óta gyári gyertyákkal. Amúgy legutóbbi gázos fogyi nyugis tempóban kb 7l lett... ami 4l benzinnek felel meg, tetszetős :D 20e km-enként kell a gyertyákat cserélni (vagyis szervizkönyv szerint).... Majd azért azt is számold bele, hogy mennyi benzint eszik mellé. Nekem már lassan 1 tank lesz 4e km alatt... Meg a hosszabb táv a mérvadó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Nekem már lassan 1 tank lesz 4e km alatt... 2.5e alatt talán 5 liter Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június16, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Június16, 2011 én olyan közel 7E km nél járok, és idáig 3x tankoltam, 2.000 , 2.000 , 3.000 Ft ért, és ebből mentem olyan 100-120 km-t csak benzinen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június16, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Június16, 2011 20e km-enként kell a gyertyákat cserélni (vagyis szervizkönyv szerint).... Majd azért azt is számold bele, hogy mennyi benzint eszik mellé. Nekem már lassan 1 tank lesz 4e km alatt... Meg a hosszabb táv a mérvadó... neked vagy szar a gázod, vagy nagyon nem ideálisan használod az autót..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 neked vagy szar a gázod, vagy nagyon nem ideálisan használod az autót..... Ha munkába járok, akkor 12km-es távon megyek, abból ~2km hidegen benzinnel....akkor többet is eszik benzinből, az az oka, de így is olcsóbb, mintha tiszta benzinnel mennék. Ha délután atűző napról elindulok, akkor már kb 500m után átvált LPGre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Ha munkába járok, akkor 12km-es távon megyek, abból ~2km hidegen benzinnel....akkor többet is eszik benzinből, az az oka, de így is olcsóbb, mintha tiszta benzinnel mennék. Ha délután atűző napról elindulok, akkor már kb 500m után átvált LPGre. nálam reggel 400-600 méter hazafelé, mire összeszedem magam már azzal indulok Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június17, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Június17, 2011 nálam reggel 400-600 méter hazafelé, mire összeszedem magam már azzal indulok ugyanez... reggel mire a kaput becsukom, és 1-2 percig szerencsétlenkedem és megyek 1-2-3 százmétert, már gázon van. délután meg szerintem elég az egyperc :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 ugyanez... reggel mire a kaput becsukom, és 1-2 percig szerencsétlenkedem és megyek 1-2-3 százmétert, már gázon van. délután meg szerintem elég az egyperc :D Ma reggel lemértem, 1.3km alatt kapcsolt át....(200m-enként ejtettem a fordulatot kuplunggal) Pedig garázsból kijárok, ajtót becsukom, udvarból kijárok, kaput becsukom... 17Cfok volt a reggeli hőmérséklet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 Ma reggel lemértem, 1.3km alatt kapcsolt át....(200m-enként ejtettem a fordulatot kuplunggal) Pedig garázsból kijárok, ajtót becsukom, udvarból kijárok, kaput becsukom... 17Cfok volt a reggeli hőmérséklet néztem én is... 200-300 között Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 néztem én is... 200-300 között Egyből beindítod, s mész is vele, s úgy 2-300m? Amúgy lehet azért ilyen az enyém, mert túl messze van a motortor a hőérzékelő? Nekem a bal elején van az első kerékdobnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 Egyből beindítod, s mész is vele, s úgy 2-300m? Amúgy lehet azért ilyen az enyém, mert túl messze van a motortor a hőérzékelő? Nekem a bal elején van az első kerékdobnál. soha.. gyújtás rá,elalszik aminek el kell, indit, megvár hogy 750 legyen az alapjárat és csak akkor indulok.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 soha.. gyújtás rá,elalszik aminek el kell, indit, megvár hogy 750 legyen az alapjárat és csak akkor indulok.. Én amire kijárok, beteszem a kertkaput, addigra nekem is visszaáll... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 megint tankoltam.. és megint elégedett vagyok. 7.5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június17, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Június17, 2011 én holnap fogom életem első ( :D ) tankolását megtenni. kiváncsi leszek.... és jövő héten lesz az első hosszú útja a zafirának... ( vagy a civicnek még nem tudom, még rá kell vennem magam ahhoz hogy egy ujságosbódéval toljam a levegőt a messzi-messzi tájba... ) nincs valakinek térképe - leírása, igohoz poi adatbázisa a horvát gázkutakhoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június18, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Június18, 2011 első tankolás megvolt, mióta kicserélték a szettet. 8,3 L / 100 km. illetve kiszámoltam 5.873 km ig a megtakaritást: egész pontosan 66.000 FT tal tankoltam kevesebbet mintha benzinnel jánék... úgy hogy a másik gázszett túlfogyaasztott végig. ( 5873 km re az átlagfogyasztás 9,4 L / 100 km ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ACRONKA Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Sziasztok! Örülök, hogy létezik ez a fórum! Nekem 2 hónapja van Zavoli LPG-m. Z14XEP motor. Eddig tökéletesen elégedett vagyok. A fogyasztás 7,3 autópályán kíméletes 120-al, légkondival + kb 100 km város esetében. Csak Budapesten hajtva 8,2-8,3, szintén kíméletesen hajtva. Ugyan ez benzinnel 6,4, ill. 7,5 volt. (és itt a 6,4 még légkondi nélkül volt) Padlógázas stílusban az LPG-ről nem tudok nyilatkozni, szerintem az nem arra való. Így tehát én 18 %-s többletfogyasztással számolok, és ez alapján 2 hónap alatt megtett 2000 km-en 40e-t spóroltam (100e helyett 60e-t tankoltam el) Ebbe az is benne van, ha haza utazok vidékre, 182 ft a szlovák gáz (a MOL kúton meg 227) és csak 1 km kitérő :D Ami leginkább felülmúlta a várakozásaimat az az üzemmódok közötti váltás folyamatossága. Enyhe gyorsításnál lehetetlen észrevenni a váltást. Akkor is simán vált, ha kifogy a gáz. Ez lenyűgöző! Kedves "Gáztesók"! Használ valaki szelepkenést a gázhoz? Az autószerelőm (gázhoz laikus) fontosnak tartja, de a gázos szerelőm nem tartja szükségesnek. Használ ilyet valaki, illetve szükséges/ajánlatos? Használ valaki Landi rendszert? Valóban jobb fogyasztást értek el vele, mint én a Zavoli-val? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts