zfarkas Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 a gázt hol szervizelteted? gondolom még garis a gázrendszer ha 18e km mentél vele.. Medic-Car-ban szerelték. Természetesen még garis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Medic-Car-ban szerelték. Természetesen még garis. kicsi a világ .. nekem is ott került bele.. szerintem oda vidd Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Sziasztok! Nemrég voltam gázszervizben, mert az egy év alatt két alkalommal nagy terhelés alatt (meredek emelkedő, 3 személy, full csomagtartó) gázszagot lehetett érezni az utastérben. Elvileg annyit csináltak vele, hogy a reduktorról elvezettek valami csövet, meg egy bilincset cseréltek. Erre pár napja reggel menet közben kipufogógáz, majd check engine, hibakód alapján négyes henger nem kap gyújtást. Benzinre átváltva marad a gond. Este megnézve helyzet változatlan. Ma indulás tökéletes, benzinnel szépen megy. Amint átváltott gázra, megint a fenti. Gyorsan visszakapcsoltam benzinre, megjavult. Tökéletesen mentem 10 km-t, próbaképpen átállítottam gázra, pár 100 m-t szépen ment, aztán megint előjött a fenti gond, benzinre visszaváltva megjavult. Mi a franc van vele? Holnapra volt időpontom a Maxabo-ba, de ha reggel benzinnel nincs baja, akkor megy vissza a gázosokhoz, hogy lesznek szívesek rendbe rakni, mert 18000 km-en nem volt baja, most meg... Ismerős octaviájával is így járt az elején, neki az egyik gázinjektor halt be. Gondolom nálad a 4-es. Ha garis akkor szerencséd van, ha meg nem, nem lehet valami drága (redultor, csövek, Ecu, injektorok volt 107e ft) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május26, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május26, 2011 Z14XEP. amikor a computer gázon gyujtáshibát felismer lekapcsolja a befecskendezést, és azért nem megy a motor visszaváltáskor ( benzinre kapcsoláskor ) vidd gázoshoz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május26, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május26, 2011 kicsi a világ .. nekem is ott került bele.. szerintem oda vidd jééééééééééééééééé. nekem is :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 Sziasztok! Nemrég voltam gázszervizben, mert az egy év alatt két alkalommal nagy terhelés alatt (meredek emelkedő, 3 személy, full csomagtartó) gázszagot lehetett érezni az utastérben. Elvileg annyit csináltak vele, hogy a reduktorról elvezettek valami csövet, meg egy bilincset cseréltek. Erre pár napja reggel menet közben kipufogógáz, majd check engine, hibakód alapján négyes henger nem kap gyújtást. Benzinre átváltva marad a gond. Este megnézve helyzet változatlan. Ma indulás tökéletes, benzinnel szépen megy. Amint átváltott gázra, megint a fenti. Gyorsan visszakapcsoltam benzinre, megjavult. Tökéletesen mentem 10 km-t, próbaképpen átállítottam gázra, pár 100 m-t szépen ment, aztán megint előjött a fenti gond, benzinre visszaváltva megjavult. Mi a franc van vele? Holnapra volt időpontom a Maxabo-ba, de ha reggel benzinnel nincs baja, akkor megy vissza a gázosokhoz, hogy lesznek szívesek rendbe rakni, mert 18000 km-en nem volt baja, most meg... Elvittem a Medic-Car-hoz, a négyes henger injektora meghalt. Szerdán cserélik, ma nem volt nekik. Örülök, hogy végül is csak ennyi. Ez is egy tapasztalat, hogy ilyenkor kicsi pihenés, aztán ha benzinnel minden rendben, irány a gázos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május26, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május26, 2011 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
prepuk Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 Szevasztok! Volt egy kis bibim a géppel. Mikor levettem a lábam a gázról akkor a motor elkezdett rángatni. Volt ilyen régebben is, akkor a légszűrőtől az injektroházig vezető cső volt elszakadva. De most nem! Nézegettem picit a motorteret és találtam a reduktoron egy csavart. Úgy ahogy láttam a reduktoromon 2 csavar van. Az egyik a leeresztő, a másik pedig ez. Gondolom ezzel lehet az LPG mennyiségét állítani, vagyis pontosan a vákuum mértékét. Na ezt a csavart elsőnek befele csavartam 1 egész menetet. Kipróbáltam a verdát, sokkal jobban ment, de még lehet jobban rángatott motorfékezéskor, mint előtte. Na ez után visszaállítottam eredeti pizicíóba és kifele csavartam egy negyed fordulatot. Ekkor is kipróbáltam és már megszűnt a rángatás. Ja és ma munkába menet nem gyulladt ki annyiszor a motorhiba lámpámmint eddig. Kérdésem lenne, hogy az a csavar amit most csavargattam az az amire gondolok vagy más? Elbaszom így a verdát, ha játszok vele? Ja Lovato a reduktorom és vákuumos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 Elvittem a Medic-Car-hoz, a négyes henger injektora meghalt. Szerdán cserélik, ma nem volt nekik. Örülök, hogy végül is csak ennyi. Ez is egy tapasztalat, hogy ilyenkor kicsi pihenés, aztán ha benzinnel minden rendben, irány a gázos. Látod, mondtam, hogy az egyik injektor halt be. Megtennéd majd, hogy megkérded mennyibe kerül egy ilyennek a cseréje?(tudom neked garis) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május26, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május26, 2011 MÉ IZGULSZ. A TIED IS GARIS :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 MÉ IZGULSZ. A TIED IS GARIS :D Tudom, de azért kíváncsi lennék :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május26, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május26, 2011 Tudom, de azért kíváncsi lennék :D én meg arra, hogy mennyibe kerül a 20000 es szerviz.... csak mindig elfelejtem megkérdezni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május26, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május26, 2011 Szevasztok! Volt egy kis bibim a géppel. Mikor levettem a lábam a gázról akkor a motor elkezdett rángatni. Volt ilyen régebben is, akkor a légszűrőtől az injektroházig vezető cső volt elszakadva. De most nem! Nézegettem picit a motorteret és találtam a reduktoron egy csavart. Úgy ahogy láttam a reduktoromon 2 csavar van. Az egyik a leeresztő, a másik pedig ez. Gondolom ezzel lehet az LPG mennyiségét állítani, vagyis pontosan a vákuum mértékét. Na ezt a csavart elsőnek befele csavartam 1 egész menetet. Kipróbáltam a verdát, sokkal jobban ment, de még lehet jobban rángatott motorfékezéskor, mint előtte. Na ez után visszaállítottam eredeti pizicíóba és kifele csavartam egy negyed fordulatot. Ekkor is kipróbáltam és már megszűnt a rángatás. Ja és ma munkába menet nem gyulladt ki annyiszor a motorhiba lámpámmint eddig. Kérdésem lenne, hogy az a csavar amit most csavargattam az az amire gondolok vagy más? Elbaszom így a verdát, ha játszok vele? Ja Lovato a reduktorom és vákuumos. kemény vagy.... :D én sose nyulnék hozzá.... javaslom, ha már otthon akarod barkácsolni a rendszert keresd fel a www.torzsasztal.hu fórumon az autógáz topikot, ott nagyonsok szagember van, szerintem ők tudnak neked válaszolni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 én meg arra, hogy mennyibe kerül a 20000 es szerviz.... csak mindig elfelejtem megkérdezni :D Nekem az rémlik, hogy 5600Ft a szűrő, és 7800 a szerviz (ez pécsen van)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május27, 2011 Megoszt Elküldve Május27, 2011 Uhuhu.. csak nekem tűnik hasonló hibának zfarkas hibája mint az enyém? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május27, 2011 Megoszt Elküldve Május27, 2011 Uhuhu.. csak nekem tűnik hasonló hibának zfarkas hibája mint az enyém? :D :D Miért a tiednek mi a gondja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május27, 2011 Megoszt Elküldve Május27, 2011 Miért a tiednek mi a gondja? semmi :D a volt lemaradt.. vagy csak nem sikerült előhozni :D cseréltünk trafósort és azóta nincs hiba... de szerintem nem az volt a baja.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május27, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május27, 2011 figyi, kicserélted 1-2 hete. azóta jó. nem lámpázik, nem dadog, jön-megy teszi a dolgát. akkó nem ez vót a baja??? :D ne bántsd a vasat, jó kocsi az, és mostmá ócsó..... nekem már több mint 5000 km van a gázszettbe..... és majdnem 113 ezer az autóba... ( 104 gyel vettem ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május27, 2011 Megoszt Elküldve Május27, 2011 figyi, kicserélted 1-2 hete. azóta jó. nem lámpázik, nem dadog, jön-megy teszi a dolgát. akkó nem ez vót a baja??? :D ne bántsd a vasat, jó kocsi az, és mostmá ócsó..... nekem már több mint 5000 km van a gázszettbe..... és majdnem 113 ezer az autóba... ( 104 gyel vettem ) tudod én neked hiszek nem Barnának... nem taposom mostanában... :D lehet hogy azért eszik annyit ?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május27, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május27, 2011 mé sokat eszik? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május27, 2011 Megoszt Elküldve Május27, 2011 mé sokat eszik? :D jah majd ha 5 liter fog ,na az lesz a király :D nem arra gondolok hanem 1208020 meghibásodásra ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május27, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május27, 2011 jah majd ha 5 liter fog ,na az lesz a király :D nem arra gondolok hanem 1208020 meghibásodásra ... az micsoda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május27, 2011 Megoszt Elküldve Május27, 2011 az micsoda? http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://...366&bih=598 Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május27, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május27, 2011 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május27, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május27, 2011 na, már megint túlvagyok egy tankoláson. 340 km , rengeteg klima, rengeteg szopós dugó, elindul - megáll, klimázva, 6.000 Ft. 9,2L/100 km...... a szintjeladóm egy vicc, csurigtankolásnál is csak 3 led világit, és 160-180 km től már csak a piros :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts