Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

De azért ne reklámozák akkor úgy...

Mióta szokás hinni a reklámnak?

Az figyelemfelkeltés, nem tényközlés...

A nagy batár OFF Skoda Superb 1.9TDi-t ON is 5.8l/100km-es átlagfogyasztással reklámozták (ami a vicc kategória), aztán a valós tesztek meg 7.5-öt mutattak...

Link to comment
Megosztás:

Mióta szokás hinni a reklámnak?

Az figyelemfelkeltés, nem tényközlés...

A nagy batár OFF Skoda Superb 1.9TDi-t ON is 5.8l/100km-es átlagfogyasztással reklámozták (ami a vicc kategória), aztán a valós tesztek meg 7.5-öt mutattak...

:D :D

Link to comment
Megosztás:

no voltam LPG beszabályozáson ismét. végre találkoztam egy olyan emberrel aki érti is amit csinál

elmondta, hogy a kedves kollégája a 2000 km es szervizen elszegényitette a keveréket, és ezért fogyasztott majd 1 literrel többet. most minden értéken módosított. kicsit megint másképp megy az autó.

remélem mostmá jóó lesz :D ( bár idáig is jó volt, de nem ment szépen.... most épp igen )

Link to comment
Megosztás:

no voltam LPG beszabályozáson ismét. végre találkoztam egy olyan emberrel aki érti is amit csinál

elmondta, hogy a kedves kollégája a 2000 km es szervizen elszegényitette a keveréket, és ezért fogyasztott majd 1 literrel többet. most minden értéken módosított. kicsit megint másképp megy az autó.

remélem mostmá jóó lesz :D ( bár idáig is jó volt, de nem ment szépen.... most épp igen )

Érdekes, hogy neked akkor nem állt neki sárga lámpázni. :D

Link to comment
Megosztás:

azt ne felejtsd el, hogy ez öreg jószág. van benne elektronika bőven, de fele annyi mint neked. és ez nem is annyira érzékeny.....

Pedig ez sem egy hiperultraszuper kocsi, de most örülnék, ha butább lenne. De lehet pont jo hogy okos, így nem károsodik a kocsi. :D

Link to comment
Megosztás:

Meg is van az állítás, 4%-al megemelték most az értékeket, mondta a srác menjek vele így, ha így sem jó, visszateszi az eredetit, de szerinte az átfúrás segítene... A torokhoz legközelebb. Vajon tényleg úgy lenne a legjobb? :D

Link to comment
Megosztás:

nekem is szarul mutat a szintjelző. bár nekem a piros világit, de túl korán. nem is figyelem, a napi számláló a mérvadó. 520 km nél 41 liter ment bele, még sose fogyasztottam ki....

és nekem is sokszor 3-5 literrel megy bele mint a megengedett :D a lezáró szelep nem müködik megfelelően. ez nem izgat fel, mert lagalább többet tudok elmenni vele.

Ma beállítottam a szintjelzőt, most mutat pirosat.

A multiszelepen van egy átlátszó sapka, amire vezeték megy rá, 2 csillagcsavar fogja. Azzal lehet beállítani, lehet neked is kellene rajt állítanod, s pontosabb lenne. :D

Link to comment
Megosztás:

Hát, tudjátok, komolyan kezdtem elgondolkodni ezen a gáz dolgon,

de mióta Nektek megvan már nem vágyok rá.

Túl sokat olvasok korrekcióról, meg állítgatásról, most meg még hibakód is...

Vagy csak én látom így a helyzetet?

csak Te látod így...

van egy alap program amit felhúznak a gáz ECU-ra..ahány autó annyi variáció..

és azt kell finomítani.. ennyi...

ezért van rá 2 év gari,ezért van 2e km revízió...

nekem tök jól működik :D

Link to comment
Megosztás:

Hát, tudjátok, komolyan kezdtem elgondolkodni ezen a gáz dolgon,

de mióta Nektek megvan már nem vágyok rá.

Túl sokat olvasok korrekcióról, meg állítgatásról, most meg még hibakód is...

Vagy csak én látom így a helyzetet?

Nyugodtan szereltesd be! Ha normális szerviz szereli be, nem lehet gond.

Nálam lehet csak a szerelő volt a trehány, mert amúgy pécsiek 'korrektek' (multiszelep fedele elveszett már hazamenetkor, a visszajelző kábelét nem kötegelte fel, beleakadt a lábam hazafele a pedáloknál, + lyukat fúrt a karosszériára az a bilincs meg a levegőben lógott , ECU eltartotta a motorháztetőt, a szintjelzőt nem állította be, az injektorokat nem jól tette fel, a csöveket nem megfelelő helyre fúrta, a karosszériát nem festette be....és nincs megfelelően beállítva +25-33% túlfogyasztás )

Pécsre nem vinném többet, ha holnap visszateszi a srác az eredeti sw-t, és nem lesz jó a fogyi, visszaviszem vizsgaidőszak után, s addig el nem jövök, amíg meg nem csinálják rendesen.... :D :D (pl ezt is letagadták, hogy így kell lennie, jó helyre van fúrva, magyrázatuk: mert meg kell találni az optimális helyet, ahol a cső is a legrövidebb, és a hengerhez legközelebb van befúrva, ha lefele fordítja az injektort, akkor a csőa legrövidebb, és a hengerhez a legközelebb van, mert a legrövidebb az optimális, akkor lehet legjobban a fogyasztást beszabályozni vajon másnak miért nem úgy fúrták be közvetlen a henger mellé?, ez ugyanolyan duma, mint a multiszelepre nem kell a műanyag -akkor az ellendarabot, ami tartja miért rakták fel????- )

Így kelleneLINK

Az enyim: LINK

Vélemyények, nincs igazam, nem úgy lenne a legrövidebb a cső, s a hengerhez legközelebb úgy lenne a cső.

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.