Handbrake Elküldve Április20, 2011 Elküldve Április20, 2011 Üdv! A motor kipufogó ugye ilyen krómozott saválló cucc, azon gondolom én gyári a lyukacska így ha kívűl belül le van kezelve akkor elvileg nincs ami a lyukacskát egye. Szerintem aki fúr az kezelje le valami festékkel vagy alapozóval vagy akármivel, ezzel megelőzhető, hogy megegye a dobot. Bár belülről nem hiszem, hogy le tudja kezelni bontás nélkül..... Ladába nekünk is volt gáz, én abban nem láttam semmi féle fojtást. A karibiba a légszűrő alá be volt a 2 torokba fúrva x méretű cső ami jött a reduktorból és kalap kabát. Bár lehet, hogy ez máshol másképp van. A légszűrőház furkálás egy alap "sufni tuning", anno én is megtettem a korábbi kocsimon, olyan sportlevegúőszürő van a motortérbe hangja lett, picit talán hamarabb felvette a fordulatot is de semmi egyéb. Gáz az érdekes üzem, bár gondolom ma már nem fejti otthon palackból a gázt, mint anno mi otthon. B)
piktor Elküldve Április20, 2011 Elküldve Április20, 2011 Handbrake írta: Üdv! Ladába nekünk is volt gáz, én abban nem láttam semmi féle fojtást. A karibiba a légszűrő alá be volt a 2 torokba fúrva x méretű cső ami jött a reduktorból és kalap kabát. Bár lehet, hogy ez máshol másképp van. A légszűrőház furkálás egy alap "sufni tuning", anno én is megtettem a korábbi kocsimon, olyan sportlevegúőszürő van a motortérbe hangja lett, picit talán hamarabb felvette a fordulatot is de semmi egyéb. Gáz az érdekes üzem, bár gondolom ma már nem fejti otthon palackból a gázt, mint anno mi otthon. B) A karibiba a légszűrő alá be volt a 2 torokba fúrva x méretű cső ami jött a reduktorból és kalap kabát. Bár lehet, hogy ez máshol másképp van. Na ez volt rendesen beszerelve. Ott a karburátorba ment a nafta és a gázt még a pillangó szelep is szabályozta. Csak utána jött a sorozat engedély és a keverőfejes beszerelés , ez gyorsabb és kényelmesebb. Keverőfejek : http://keptarolo.com/image.php?id=1448_4DAE9041&jpg
uhuhu Elküldve Április25, 2011 Szerző Elküldve Április25, 2011 imy írta: Köszii! Feltettem töltőre az akksis fúrót B) kifurtad? csak majd a vizsgánál be kell tapasztani, mert a lambdaérték nem lesz jó.... én úgy védekezek az idő elötti kipufogó korróziótól: kicseréltem a hátsó dobot egy gyári hátsó új dobra. benzinnel 9 évig bírta, majd gázzal 4-5 ig biztos fogja. akkor meg már a következő tulaj fog ezzel törődni :D jövő héten viszem 2000 km es revizióra a gázszettet. kicsit néha rántgat gyorsitáskor.... Cserébe most kurvajól fogyaszt, 300 km t mentem a felét klimázva, és még félig van a led szerint a tartályom... ( bár inkább z utolsó tankoláskor túltankolták a tartályt, és simán 4-5-8 literrel többet raktak bele...)
Mc-elek Elküldve Április25, 2011 Elküldve Április25, 2011 uhuhu írta: kifurtad? csak majd a vizsgánál be kell tapasztani, mert a lambdaérték nem lesz jó.... rozsdamentes kipuf rendszert mindenkinek B)
imy Elküldve Április25, 2011 Elküldve Április25, 2011 uhuhu írta: kifurtad? csak majd a vizsgánál be kell tapasztani, mert a lambdaérték nem lesz jó.... én úgy védekezek az idő elötti kipufogó korróziótól: kicseréltem a hátsó dobot egy gyári hátsó új dobra. benzinnel 9 évig bírta, majd gázzal 4-5 ig biztos fogja. akkor meg már a következő tulaj fog ezzel törődni :D jövő héten viszem 2000 km es revizióra a gázszettet. kicsit néha rántgat gyorsitáskor.... Cserébe most kurvajól fogyaszt, 300 km t mentem a felét klimázva, és még félig van a led szerint a tartályom... ( bár inkább z utolsó tankoláskor túltankolták a tartályt, és simán 4-5-8 literrel többet raktak bele...) Nem, majd ha elrohad akkor kap valami sportdobot, eddig még rozsda sincs a 3.5 éves dobon... Én az utolsó tankolás óta (akkor csak 150km után tankoltam meg kíváncsiságból) ~250km-t mentem vele, a szintjelző össze-vissza világít. 1-2-3 zöld LED, mikor milyen kedve van. B)
zfarkas Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 Sziasztok! Kb. 3/4 éve én is LPG-zek, Z14XEP. Tapasztalatok: - kb. +20% fogyi (benzin 7,1l/100 -> gáz 8,5l/100), autópályán nagy tempónál ennél jóval több (145 km/h körül 9,5l/100), - klímával elég gyenge lett alacsony fordulaton, - olajfogyasztás jelentkezett, LPG előtt semmit se evett (5W-30), most olyan 0,1l/1000km körül, - halkabb a motor (főként autópályázunk, azonos sebesség mellett kevésbé kell felhangosítani a rádiót, ezt a felségem is észrevette), - 17.000 km alatt a átalakítás költségének felét "ledolgozta" (kb. 130.000 Ft-ot), ez kb. fedi a tervezett 35000 km-es megtérülést, - csomagtartóban pótkerék eddig nem okoz gondot. Üdv, Zoli
imy Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 zfarkas írta: Sziasztok! Kb. 3/4 éve én is LPG-zek, Z14XEP. Tapasztalatok: - kb. +20% fogyi (benzin 7,1l/100 -> gáz 8,5l/100), autópályán nagy tempónál ennél jóval több (145 km/h körül 9,5l/100), - klímával elég gyenge lett alacsony fordulaton, - olajfogyasztás jelentkezett, LPG előtt semmit se evett (5W-30), most olyan 0,1l/1000km körül, - halkabb a motor (főként autópályázunk, azonos sebesség mellett kevésbé kell felhangosítani a rádiót, ezt a felségem is észrevette), - 17.000 km alatt a átalakítás költségének felét "ledolgozta" (kb. 130.000 Ft-ot), ez kb. fedi a tervezett 35000 km-es megtérülést, - csomagtartóban pótkerék eddig nem okoz gondot. Üdv, Zoli Milyen márkájú gázszetted van? Az olajfogyasztás az nem jelentős... én majd a 0W30-ra leszek kíváncsi, hogy abból mennyit eszik B) :D
zfarkas Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 imy írta: Milyen márkájú gázszetted van? Landi Renzo Omegas.
imy Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 zfarkas írta: Landi Renzo Omegas. Akkor ugyanaz ami nekem, és uhuhu-nak van. Én egyszer tankoltam eddig kíváncsiságból, kb 1 literrel eszik többet, mint eddig (6.8)... Pécsen nagyon az a reklám szöveg, hogy semmivel sem többet, de max 10%. Majd hosszabb távon nekem is lesz tapasztalatom. Májusban majd sokat megyek BP-re, mert vizsgaidőszak lesz, akkor majd tudok nyilatkozni. B)
Tomi 1.6 Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 Hát sajnos 13ekm után cserélni kellett a (szériahibás, Zavoli)) gázinyektorokat. ( 0170-es hibakóddal dús üa. keverék 11L-es fogyi után) Most újból kezdjük a beállításokat, tesztelést. Üdv.
zfarkas Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 imy írta: Én egyszer tankoltam eddig kíváncsiságból, kb 1 literrel eszik többet, mint eddig (6.8)... Szerintem ez nagyon jó. imy írta: Pécsen nagyon az a reklám szöveg, hogy semmivel sem többet, de max 10%. Nem tudom minek ferdíteni, mikor jelenleg is hónapos várólisták vannak beszerelésre, tehát melójuk van bőven. Vagy jó nekik, ha az ügyfél visszamászkál, mert a fogyasztás nem hozza a beígért szintet? APEH adatok szerint mikor átalakíttattam benzin 339 Ft, gáz 186 Ft volt, most benzin 380 Ft (+41), gáz 218 Ft (+32). Az én fogyasztásom mellett ez növekvő megtakarítást jelent 100km-en. Ha azonos mértékben nőttek volna, már csökkent volna a 100km-enkénti megtakarítás.
imy Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 zfarkas írta: Szerintem ez nagyon jó. Nem tudom minek ferdíteni, mikor jelenleg is hónapos várólisták vannak beszerelésre, tehát melójuk van bőven. Vagy jó nekik, ha az ügyfél visszamászkál, mert a fogyasztás nem hozza a beígért szintet? Hát a 0%-ot nem hiszem, de a 10 is majdnem mese szerű, de nem lehetetlen. 1x tankoltam, az az átlagfogyasztás nem pontos, majd kb 5e km után már az átlagból lehet látni. Én még a 7l-el is megelégszek, ha benzinből fogy 5.8l 385Ft-al számolva 2230Ft, 7l gáz 225Ft-al pedig 1575Ft azaz 655Ft-os megtakarítás. Igaz rövidebb távokon, és kb 50km benzinnel kb 8l benzin is fogyott 500km gáz mellé. zfarkas írta: APEH adatok szerint mikor átalakíttattam benzin 339 Ft, gáz 186 Ft volt, most benzin 380 Ft (+41), gáz 218 Ft (+32). Az én fogyasztásom mellett ez növekvő megtakarítást jelent 100km-en. Ha azonos mértékben nőttek volna, már csökkent volna a 100km-enkénti megtakarítás. Én abban reménykedek, hogy a gáz nem fogja követni a gáz pozitív árváltozását, de ahogy nézem azt is majdnem olyan mértékben húzzák a benzin ára után is. B)
uhuhu Elküldve Április27, 2011 Szerző Elküldve Április27, 2011 bakker, felétek kurvadrága a gáz... most tankoltam 204 FT-árt... Fogyasztásom: benzinből 7,5-8 liter között gázból sorba: 8,5 8,9 9,1 vidéki túra szétpakolt autóval 4 fővel 9,7 iszonyatos szopós dugó, egy csomót klimázva, meg szerintem itt romlott el a multiszelepem, mert a led szerint kevesebbet kellett volna fogyasztania 8,7 ugyanaddig tankolva amig az elöző - azaz amig végleg le nem állt a kút olyan 2.200 km mentem vele az átalakitás óta, szombaton lesz 1 hónapja hogy beszerelték... mai tankolás : 480 km re 8300 FT B)
zfarkas Elküldve Április27, 2011 Elküldve Április27, 2011 uhuhu írta: bakker, felétek kurvadrága a gáz... most tankoltam 204 FT-árt... Budapesten elég jó a helyzet, de Nagykanizsán láttam már 232 Ft-ot is a hétvégén. Ahol kevés LPG kút van, ott nagyon pofátlanok az árakkal.
imy Elküldve Április28, 2011 Elküldve Április28, 2011 uhuhu írta: bakker, felétek kurvadrága a gáz... most tankoltam 204 FT-árt... Fogyasztásom: benzinből 7,5-8 liter között gázból sorba: 8,5 8,9 9,1 vidéki túra szétpakolt autóval 4 fővel 9,7 iszonyatos szopós dugó, egy csomót klimázva, meg szerintem itt romlott el a multiszelepem, mert a led szerint kevesebbet kellett volna fogyasztania 8,7 ugyanaddig tankolva amig az elöző - azaz amig végleg le nem állt a kút olyan 2.200 km mentem vele az átalakitás óta, szombaton lesz 1 hónapja hogy beszerelték... mai tankolás : 480 km re 8300 FT :) Zalában a legolcsóbb 225Ft. :D Budapesten találtam 199-ért is B)
uhuhu Elküldve Április28, 2011 Szerző Elküldve Április28, 2011 imy írta: Zalában a legolcsóbb 225Ft. :D Budapesten találtam 199-ért is B) már nincs 199 ért, felvitték 204 re.
piktor Elküldve Április28, 2011 Elküldve Április28, 2011 uhuhu írta: már nincs 199 ért, felvitték 204 re. Nálunk 7000 Ft 40 l, de ezt még bele kell pumpálni, egy kis munkával 175Ft/l. B)
imy Elküldve Április28, 2011 Elküldve Április28, 2011 uhuhu írta: már nincs 199 ért, felvitték 204 re. Az még mindig nagyon jó. Én egy III. kerületi magán kutat néztem ki, ami vizsonylag közel van a sulimhoz ( OE-KVK) Ha megyek fel ott fogok majd tankolni, 20Ft-al olcsóbb, mint nálunk. Erről valakinek tapasztalata? Budapest, III. ker. Szentendrei út 788.
zfarkas Elküldve Április28, 2011 Elküldve Április28, 2011 imy írta: Erről valakinek tapasztalata? Budapest, III. ker. Szentendrei út 788. Én ott szoktam, teljesen rendben van, tudsz kártyával is fizetni.
uhuhu Elküldve Április28, 2011 Szerző Elküldve Április28, 2011 imy írta: Az még mindig nagyon jó. Én egy III. kerületi magán kutat néztem ki, ami vizsonylag közel van a sulimhoz ( OE-KVK) Ha megyek fel ott fogok majd tankolni, 20Ft-al olcsóbb, mint nálunk. Erről valakinek tapasztalata? Budapest, III. ker. Szentendrei út 788. én ott tankolok mindig, mert pont útbaesik tegnap volt 204 náluk, primagázé a kút. müködik B)
uhuhu Elküldve Április28, 2011 Szerző Elküldve Április28, 2011 piktor írta: Nálunk 7000 Ft 40 l, de ezt még bele kell pumpálni, egy kis munkával 175Ft/l. B) az hol az a nálunk?
imy Elküldve Április28, 2011 Elküldve Április28, 2011 uhuhu írta: én ott tankolok mindig, mert pont útbaesik tegnap volt 204 náluk, primagázé a kút. müködik B) Szuper, köszönöm
uhuhu Elküldve Április28, 2011 Szerző Elküldve Április28, 2011 Na epp varakozom hogY bevigyek az autot a ketezres szervizre.kivancsi leszek hogy mit csinalnak vele...
imy Elküldve Április28, 2011 Elküldve Április28, 2011 uhuhu írta: Na epp varakozom hogY bevigyek az autot a ketezres szervizre.kivancsi leszek hogy mit csinalnak vele... Majd írd meg, hogy mi lett a vége B)
piktor Elküldve Április28, 2011 Elküldve Április28, 2011 uhuhu írta: az hol az a nálunk? Pest megye Kóka . 3499 Ft egy patron / pb. palack /.
Recommended Posts