Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

no, ma leadtam a zafirát gázszerelésre.

csütörtök délutánra lesz kész, mert annyian vannak, hogy már több mint másfél hónapos előjegyzésük van.

szerdára van időpontom, de nem tudom megoldani a szerda reggeli leadást, így már mától várja ott a taliga a beszerelést.

ami biztos: 215.000 Ft ért szerelik, szintjelzővel, potkeréktartállyal, és rejtett betöltőcsővel ( tanksapka alá ). De a rejtett betöltőt nem kértem, mertr nincs kedvem a fényezést kijavittatni, ha béna a gáztöltő szakmunkás, és leveri a festéket,....

egy konzollal a lökháritó alá fogják beszerelni.

Müszaki vizsga nem kéne mégse, amikor bejelentkeztem akkor azt mondták, hogy kell, de kiderült hogy mégse. Ettől függetlenül kértem a levizsgáztatását az autónak. igaz van még 12 hónap vizsgám, de inkább most vizsgáztassák le a saját munkájukkal az autót, minthogy 1 év mulva szopassanak szét....

ugyhogy lesz 2 év vizsgám is <_<

csütörttök este fogom elhozni....

Link to comment
Megosztás:

no, ma leadtam a zafirát gázszerelésre.

csütörtök délutánra lesz kész, mert annyian vannak, hogy már több mint másfél hónapos előjegyzésük van.

szerdára van időpontom, de nem tudom megoldani a szerda reggeli leadást, így már mától várja ott a taliga a beszerelést.

ami biztos: 215.000 Ft ért szerelik, szintjelzővel, potkeréktartállyal, és rejtett betöltőcsővel ( tanksapka alá ). De a rejtett betöltőt nem kértem, mertr nincs kedvem a fényezést kijavittatni, ha béna a gáztöltő szakmunkás, és leveri a festéket,....

egy konzollal a lökháritó alá fogják beszerelni.

Müszaki vizsga nem kéne mégse, amikor bejelentkeztem akkor azt mondták, hogy kell, de kiderült hogy mégse. Ettől függetlenül kértem a levizsgáztatását az autónak. igaz van még 12 hónap vizsgám, de inkább most vizsgáztassák le a saját munkájukkal az autót, minthogy 1 év mulva szopassanak szét....

ugyhogy lesz 2 év vizsgám is <_<

csütörttök este fogom elhozni....

Uhuhu!

Gáz használat mellett is érdemes 10ekm-t olajat cserélni? Csak azért mert nagyon világos még.

Köszi.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu!

Gáz használat mellett is érdemes 10ekm-t olajat cserélni? Csak azért mert nagyon világos még.

Köszi.

Üdv.

szerintem igen. főképp azért, mert a gáz a nagyobb hőfokon történő égés miatt elméletileg elöbb elhasználja, elégeti / az olajat.

én mindenképp 10.000 nél olajat, és 20.000 km nél gyertyát fogok cserélni

Link to comment
Megosztás:

igaz nem nekem szól...

nálunk a gázos targoncából olyan olaj jön mint ha új lenne...

másrészt miért ne <_<

Az enyémből nem, szép fekete, amilyennek lennie kell (igaz, van már benne km. rendesen). X16XEL-ről van szó, eszi is az olajat. Úgy szoktam, hogy 2 flakonnal veszek és akkor cserélem, ha már elfogyott. Ez kb. 12-13e km-t jelent.

Link to comment
Megosztás:

Az enyémből nem, szép fekete, amilyennek lennie kell (igaz, van már benne km. rendesen). X16XEL-ről van szó, eszi is az olajat. Úgy szoktam, hogy 2 flakonnal veszek és akkor cserélem, ha már elfogyott. Ez kb. 12-13e km-t jelent.

én csak néztem mint a moziba hogy az olyan...

ez valami 2.0 nissan motor..

Link to comment
Megosztás:

A 2. még mindig jelen van, ez egyértelműen LPG hiba, mert benzinnel jó (egyéb okok miatt eddig nem tudtam foglalkozni vele): leginkább 20 fok fölött, üzem-meleg motornál, 3000 alatt rángat padlónál (nem megy vmelyik henger). A múlt héten vittem el egy LPG szervizbe, ott először az injektorokra fogták, de miután ránézett azt mondta, hogy gyújtás baja lesz. A gyertyákat átnézve lehet benne valami. Akarok is venni, elvileg keddre hoznak LPG gyertyákat, kíváncsi leszek, hogy megszűnik-e a hiba.

Nos, megjöttek a gyertyák, csak nem 17-es, hanem 21-es. Azt meg mondtam a boltosnak, hogy kenje a hajára. De ha nem mondtam volna neki, hogy milyen és mibe kell... mind1, most utólag nem bántam meg. NGK ment bele, 2 pólusú. Rángatásnak semmi nyoma, 1500-tól 5.-ben (~55 km/h) padlózva 170-ig olyan simán ment, hogy csak na. Ezek szerint a gázrendszernek kutya baja. <_< Kíváncsi vagyok, meddig bírja így az NGK, ha nem sokáig, akkor megy bele vmi spéci. Már csak azt sajnálom, hogy nem játszottam meg hamarabb egy gyertya cserét. De ha benyával nem rángatott...

Link to comment
Megosztás:

Nos, megjöttek a gyertyák, csak nem 17-es, hanem 21-es. Azt meg mondtam a boltosnak, hogy kenje a hajára. De ha nem mondtam volna neki, hogy milyen és mibe kell... mind1, most utólag nem bántam meg. NGK ment bele, 2 pólusú. Rángatásnak semmi nyoma, 1500-tól 5.-ben (~55 km/h) padlózva 170-ig olyan simán ment, hogy csak na. Ezek szerint a gázrendszernek kutya baja. <_< Kíváncsi vagyok, meddig bírja így az NGK, ha nem sokáig, akkor megy bele vmi spéci. Már csak azt sajnálom, hogy nem játszottam meg hamarabb egy gyertya cserét. De ha benyával nem rángatott...

Denso

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu mi a helyzet a gázzal, visszakaptad a kocsid? Nagyon kíváncsi vagyok rá.

Én pont 2 hét múlva viszem.

igen, az autó kész. hibátlan. 110 km-t mentem vele, most értem haza.

Gázon alapjáraton, olyan 1000-1200 ig kicsit nehezebben pörög fel, 1200-1500 ugyanolyan mint volt, 1500 - 3500 ig kicsit nyomatékosabbnak érzem mint amilyen benzinnel volt.

Csöndes, hibátlan a gázrésze.

67 literes tartályt kaptam, ez bruttó, olyan 50 -52 litert lehet beletankolni.

10000 Ft ból televolt <_< :angry:

annyi, hogy visszavittem, mert a benzines részével történt valami, és benzinnel 2000 fordulat felett nem akar menni, és rángat. majd megoldják holnap.

DE GÁZZAL HIBÁTLAN !

indul, el kell érni a 1500 fordulatot, és melegen 25 mp után vált gázra. nem ránt, igazából észre sem veszed.

hidegen meg asszem 40 fokos viz kell hozzá....

LPG-T MINDENKINEK ! :P

Link to comment
Megosztás:

igen, az autó kész. hibátlan. 110 km-t mentem vele, most értem haza.

Gázon alapjáraton, olyan 1000-1200 ig kicsit nehezebben pörög fel, 1200-1500 ugyanolyan mint volt, 1500 - 3500 ig kicsit nyomatékosabbnak érzem mint amilyen benzinnel volt.

Csöndes, hibátlan a gázrésze.

67 literes tartályt kaptam, ez bruttó, olyan 50 -52 litert lehet beletankolni.

10000 Ft ból televolt <_< :angry:

annyi, hogy visszavittem, mert a benzines részével történt valami, és benzinnel 2000 fordulat felett nem akar menni, és rángat. majd megoldják holnap.

DE GÁZZAL HIBÁTLAN !

indul, el kell érni a 1500 fordulatot, és melegen 25 mp után vált gázra. nem ránt, igazából észre sem veszed.

hidegen meg asszem 40 fokos viz kell hozzá....

LPG-T MINDENKINEK ! :P

SZUPER! :P

2 hét alatt amíg én is megkapom az LPG-t addig gyűjtesz tapasztalatokat bőven. :P

Link to comment
Megosztás:

igen.

240.000 Ft lett a vége, müszaki vizsgáztatással, benzintbetöltő mellé szerelt betöltőcsonkkal...

Akkor sokat nem változtak az árak, sőt, inkább olcsóbb lett. Itt van előttem a 2005-ös munkalap, összesen 235000 Ft. És ebben semmi extra nincs, csak az elemek (rézcső (3e), injector (4 db: 4800), gázbiztonsági szemle (2500), engedély (11400), maga a rendszer (143750), tartály (30750), multiszelep (18750)) és a beszerelés költsége (23650).

Link to comment
Megosztás:

DE: megyek 30-40 km-t és ha átkapcsolom benzinre, akkor benzinen rángat. fullad, rángat, dadog.

nem értem, és annyira nem is érdekel..... csak érdekes...

Fog is.

Egyrészt a gyújtás miatt, másrészt az ECU sem tudja hirtelen lekezelni, hogy más üzemanyagot kap. <_<

Túlfogyasztásra figyelj majd.

Link to comment
Megosztás:

ezt véstem be egy autógáz fórumra:

Az autó hibátlan gázzal, DE

ha megyek minimum 20 km-t gázzal, és átváltom benzinre akkor rángat, ráz, nem gyorsul, durrog. ha hagyom alapjáraton 5 percet akkor olyan 90% osan megjavul.

kicsit olyan az érzésem, mintha a gáz eltömitené a benzin befecskendezőket és nem a rendes mennyiséget porlasztja,gyujtással nem érzek bajt, mert nem megy 3 henger, ez nem olyan dadogás. ez inkább benzinhiány, vagy benzintöbblet....

Találkozott már ilyesmivel valaki, vagy tud rá valami okos megoldást erre?

Link to comment
Megosztás:

Fog is.

Egyrészt a gyújtás miatt, másrészt az ECU sem tudja hirtelen lekezelni, hogy más üzemanyagot kap. <_<

Túlfogyasztásra figyelj majd.

Ööö, cáfolnám. Már egy párszor kapcsoltam át padlózás közben gázról benzinre (pl. a gáz fogyóban van, és előzés közben nem gyorsultam, hanem lassultam, vagy csak úgy spontán), de abszolút semmit nem lehetett érezni. Maximum azt, hogy jobban húzott valamivel.

Link to comment
Megosztás:

ezt véstem be egy autógáz fórumra:

Az autó hibátlan gázzal, DE

ha megyek minimum 20 km-t gázzal, és átváltom benzinre akkor rángat, ráz, nem gyorsul, durrog. ha hagyom alapjáraton 5 percet akkor olyan 90% osan megjavul.

kicsit olyan az érzésem, mintha a gáz eltömitené a benzin befecskendezőket és nem a rendes mennyiséget porlasztja,gyujtással nem érzek bajt, mert nem megy 3 henger, ez nem olyan dadogás. ez inkább benzinhiány, vagy benzintöbblet....

Találkozott már ilyesmivel valaki, vagy tud rá valami okos megoldást erre?

hm, remélhetőleg rendeződik a helyzet, de ennek nem ilyennek kellene lennie.

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.