Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

jól tetted! ^_^

Haveromnak 1,2-s (z12xep) 2005-ös C Corsába lett gáz rakva,most cserélt gyújtótrafót-50 ezerért.

ó igen ,lehet hogy egyébként nem az lpg miatt.

Normális gázos cég megmondja ,hogy mehet bele vagy sem.

a toyonak a vvti-re azt mondták hogy ne,mert elégnek a szelepek,(ezt a beszerelő cég mondta)

Múltkor láttam z14xep-be is,aztán kitudja...

Link to comment
Megosztás:

jól tetted! ^_^

Haveromnak 1,2-s (z12xep) 2005-ös C Corsába lett gáz rakva,most cserélt gyújtótrafót-50 ezerért.

nem hiszem hogy emiatt.... bár ma z12xep nek sose megy tönkre a trafója, de nem látom az összefüggést a kettő között....

én is gázositanék, ha nagyfogyasztású autóm lenne, de egy 1.2 corsa ami fogyaszt vagy 6-7 litert abba mi az értelem???

Link to comment
Megosztás:

nem hiszem hogy emiatt.... bár ma z12xep nek sose megy tönkre a trafója, de nem látom az összefüggést a kettő között....

én is gázositanék, ha nagyfogyasztású autóm lenne, de egy 1.2 corsa ami fogyaszt vagy 6-7 litert abba mi az értelem???

Oktatókocsi! <_<

Elég sokat küszködik azóta mióta benne van a gáz.Mondtam neki mikor eladta az előző C Corsáját

ami 330 ezer km-t futott Z10XE volt és csak a kopó alkatrészeket kellett neki cserélni benne,hogy

ezzel az ujabbal több gondja lesz.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a skodában van LPG. Benzinből 7-8 liter körül eszik, gázból 8 litert, de a gáz csak 179 ft...

Erősen gondolkodom az astra gázositásán is, hamar megtérülne. Melóhelyen a targoncaszerelő mondta hogy a gázzal nincsen semmi gond, több mint 10 éve foglalkozik vele és mostanra már teljesen kiforrta magát az LPG, de például a bioetanollal várna még vagy 2-3 évet. Egyébbként Tass -on van egy elég jó autogázszerelö. Mint emberek a bunkosság legjava dolgozik ott, de tudnak az tény.

Link to comment
Megosztás:

<_< Wow köszi a fő orákulumnak hogy megnyitotta a fórumot. Én z14xe - re tervezem a gázosítást, valami azt súgja, hogy ilyen célra jobb mint a xep-ek. Valaki írta, hogy ha nagy fogyasztásúja lenne, akko... Háát, mivel évi 20000 csak a melóba járás - ami szívás alaphangon is :wacko: - , nagy luxus benzinezni. Én is úgy érzem, hogy csak azért nem tömeges a gáz mert nincs róla elég infója a többségnek, meg kicsit macerásabb. De nálunk 140!!!!! a gáz. Egyébként meggondoltam magam, töröljétek a topikot, ha mindenki gázosít, felmegy az ára meg az adója nagyonazonnal.. :(

Link to comment
Megosztás:

Oktatókocsi! <_<

Elég sokat küszködik azóta mióta benne van a gáz.Mondtam neki mikor eladta az előző C Corsáját

ami 330 ezer km-t futott Z10XE volt és csak a kopó alkatrészeket kellett neki cserélni benne,hogy

ezzel az ujabbal több gondja lesz.

Azta, literes Corsa 300 fölött, városi üzemben? Kalapot le! Van ilyen autóm, még B Corsa, akkor 160K-val még csak félidős?

Link to comment
Megosztás:

Azta, literes Corsa 300 fölött, városi üzemben? Kalapot le! Van ilyen autóm, még B Corsa, akkor 160K-val még csak félidős?

Ha nem ismertem volna az autót újkorától kezdve,én sem hittem volna el.

És télleg nem volt baj vele szinte semmi,egyszer nagy tócsába hajtottak-akkor megállt,de miután kiszáradt -ment tovább.

Még a kuplungja is gyári volt, csak a végén kezdett picit csúszni,fékbetétet egyszer cserélt -egyéb,gyertya-olaj-szűrők stb.

meg ahogy kellett.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
<_< Wow köszi a fő orákulumnak hogy megnyitotta a fórumot. Én z14xe - re tervezem a gázosítást, valami azt súgja, hogy ilyen célra jobb mint a xep-ek. Valaki írta, hogy ha nagy fogyasztásúja lenne, akko... Háát, mivel évi 20000 csak a melóba járás - ami szívás alaphangon is :wacko: - , nagy luxus benzinezni. Én is úgy érzem, hogy csak azért nem tömeges a gáz mert nincs róla elég infója a többségnek, meg kicsit macerásabb. De nálunk 140!!!!! a gáz. Egyébként meggondoltam magam, töröljétek a topikot, ha mindenki gázosít, felmegy az ára meg az adója nagyonazonnal.. :(

Én úgy gondolom, hogy a gázosnak nagyon sok hátránya is van. Sok helyről ki van tiltva, még a kressz is valamennyire külön kategóriának veszi. Bár a munkábajárás évi 20000 km-e bizony eléggé nyomatékosítja az emberben a spórolási lehetőségek keresését. Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de nem visz rá a lélek.

Egyébként a gázos targoncák azért két liter felett vannak. Legalábbis nálunk, de emlékeimszerint ezalatti motorral nem is lehet kapni, és benzinesként is úgy hozzák ki a gyárból, hogy átalakítható gázossá, így sem szeleppel sem egyébbel nem lehet gond.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy gondolom, hogy a gázosnak nagyon sok hátránya is van. Sok helyről ki van tiltva, még a kressz is valamennyire külön kategóriának veszi. Bár a munkábajárás évi 20000 km-e bizony eléggé nyomatékosítja az emberben a spórolási lehetőségek keresését. Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de nem visz rá a lélek.

Egyébként a gázos targoncák azért két liter felett vannak. Legalábbis nálunk, de emlékeimszerint ezalatti motorral nem is lehet kapni, és benzinesként is úgy hozzák ki a gyárból, hogy átalakítható gázossá, így sem szeleppel sem egyébbel nem lehet gond.

ezt én is akartam írni,mármint a targit.

nekünk is gázos,nissan 2literes moci van benne. általában csak a csarnokba használjuk ahol télen nyáron 22-26 fok van.

hidegen valami gyalázat hogy mennyire nincs benne erő.

tudom ezért van az autókba úgy hogy hidegen benyáról megy.

Link to comment
Megosztás:

Én csak annyit tudok mondani,hogy mi a cégnél elég nagy mocikat is alakítunk át dízelből gázosra,de szinte mindehez van speckó gázhoz való szelep...azt hiszem nem véletlen. <_<

Én z14xe átalakításában gondolkodom, benzin-lpg-re. Felbátorodtam, mert Angliában a Vauxhall csinált G Astra 1.4 meg 1.6-ból gyári LPG-set. Néztem Youtubeon, nekem a gyári kb. ugyanolyannak tünik, mint mifelénk egy igényes beépítés. Nyilván jobb a nagyobb motor átalakítása, mert kevésbé érzi a teljesítménycsökkenést, de melóbajárásra akinek amúgy elég 90 paci, annak szerintem 80 is. A benzinezés lehetősége fennmarad...

Link to comment
Megosztás:

Amikor megnyittattam ezt a topikot, azt hittem a több ezer user közül csak jár valaki gázos astrával! Úgy tünik még mindig túl olcsó a benzin, a kormány helyében feltolnám az adótartalmát, go 400 ... <_<

Hát sokan szerintem pont kérni akarták ezt....

Van másik lpg téma amúgy : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...t=0&start=0

Link to comment
Megosztás:

Amikor megnyittattam ezt a topikot, azt hittem a több ezer user közül csak jár valaki gázos astrával! Úgy tünik még mindig túl olcsó a benzin, a kormány helyében feltolnám az adótartalmát, go 400 ... :wacko:

Én tegnap kértem időpontot. 1 hónap <_< 215eFt. Szerintem ez a visszatartó erő.

Link to comment
Megosztás:

Én tegnap kértem időpontot. 1 hónap <_< 215eFt. Szerintem ez a visszatartó erő.

Még egy visszatartó erő: a legtöbben 1.4-es motort használnak, nem ritkán Caravanban. Gyakran azt is meggondolják mikor klímázzanak. Ha a motor veszít teljesítményéből a gázüzem miatt, igen kelletlenül teszi a dolgát. Egyszerűbb és ilyen szempontból is figyeleve célszerűbb az etanolra történő átállás, még ha az drágább is az LPG-nél.

Link to comment
Megosztás:

Én tegnap kértem időpontot. 1 hónap <_< 215eFt. Szerintem ez a visszatartó erő.

Na ja. Én még csak árajánlatot kértem(z14xe), medic-car azt hiszem, első körben 2 rendszert ajánlottak, '235e' az occsó, 285 a drága. Őszintén szólva, ha csak 100.000et elmegy gond nélkül simán megéri. Biztos a pénz is visszatartó erő, de szerintem még inkább az infóhiány, nem reklámozzák túl. Amúgy a matek ált. suli 1-4. oszt. Aki több milláért vesz autót, ott 2-3 kiló nem okozhat gondot.

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.