uhuhu Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 megnyitottam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 megnyitottam ^_^ jól tetted! :D Haveromnak 1,2-s (z12xep) 2005-ös C Corsába lett gáz rakva,most cserélt gyújtótrafót-50 ezerért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 jól tetted! ^_^ Haveromnak 1,2-s (z12xep) 2005-ös C Corsába lett gáz rakva,most cserélt gyújtótrafót-50 ezerért. ó igen ,lehet hogy egyébként nem az lpg miatt. Normális gázos cég megmondja ,hogy mehet bele vagy sem. a toyonak a vvti-re azt mondták hogy ne,mert elégnek a szelepek,(ezt a beszerelő cég mondta) Múltkor láttam z14xep-be is,aztán kitudja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember5, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 jól tetted! ^_^ Haveromnak 1,2-s (z12xep) 2005-ös C Corsába lett gáz rakva,most cserélt gyújtótrafót-50 ezerért. nem hiszem hogy emiatt.... bár ma z12xep nek sose megy tönkre a trafója, de nem látom az összefüggést a kettő között.... én is gázositanék, ha nagyfogyasztású autóm lenne, de egy 1.2 corsa ami fogyaszt vagy 6-7 litert abba mi az értelem??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 én is gázositanék, ha nagyfogyasztású autóm lenne, de egy 1.2 corsa ami fogyaszt vagy 6-7 litert abba mi az értelem??? Hihi... eddigi rekord amit láttam ilyen szempontból, az a Maruti 800 volt, LPG-vel. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 nem hiszem hogy emiatt.... bár ma z12xep nek sose megy tönkre a trafója, de nem látom az összefüggést a kettő között.... én is gázositanék, ha nagyfogyasztású autóm lenne, de egy 1.2 corsa ami fogyaszt vagy 6-7 litert abba mi az értelem??? Oktatókocsi! <_< Elég sokat küszködik azóta mióta benne van a gáz.Mondtam neki mikor eladta az előző C Corsáját ami 330 ezer km-t futott Z10XE volt és csak a kopó alkatrészeket kellett neki cserélni benne,hogy ezzel az ujabbal több gondja lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra1.6 Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Nekem a skodában van LPG. Benzinből 7-8 liter körül eszik, gázból 8 litert, de a gáz csak 179 ft... Erősen gondolkodom az astra gázositásán is, hamar megtérülne. Melóhelyen a targoncaszerelő mondta hogy a gázzal nincsen semmi gond, több mint 10 éve foglalkozik vele és mostanra már teljesen kiforrta magát az LPG, de például a bioetanollal várna még vagy 2-3 évet. Egyébbként Tass -on van egy elég jó autogázszerelö. Mint emberek a bunkosság legjava dolgozik ott, de tudnak az tény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 <_< Wow köszi a fő orákulumnak hogy megnyitotta a fórumot. Én z14xe - re tervezem a gázosítást, valami azt súgja, hogy ilyen célra jobb mint a xep-ek. Valaki írta, hogy ha nagy fogyasztásúja lenne, akko... Háát, mivel évi 20000 csak a melóba járás - ami szívás alaphangon is :wacko: - , nagy luxus benzinezni. Én is úgy érzem, hogy csak azért nem tömeges a gáz mert nincs róla elég infója a többségnek, meg kicsit macerásabb. De nálunk 140!!!!! a gáz. Egyébként meggondoltam magam, töröljétek a topikot, ha mindenki gázosít, felmegy az ára meg az adója nagyonazonnal.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Oktatókocsi! <_< Elég sokat küszködik azóta mióta benne van a gáz.Mondtam neki mikor eladta az előző C Corsáját ami 330 ezer km-t futott Z10XE volt és csak a kopó alkatrészeket kellett neki cserélni benne,hogy ezzel az ujabbal több gondja lesz. Azta, literes Corsa 300 fölött, városi üzemben? Kalapot le! Van ilyen autóm, még B Corsa, akkor 160K-val még csak félidős? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Azta, literes Corsa 300 fölött, városi üzemben? Kalapot le! Van ilyen autóm, még B Corsa, akkor 160K-val még csak félidős? Ha nem ismertem volna az autót újkorától kezdve,én sem hittem volna el. És télleg nem volt baj vele szinte semmi,egyszer nagy tócsába hajtottak-akkor megállt,de miután kiszáradt -ment tovább. Még a kuplungja is gyári volt, csak a végén kezdett picit csúszni,fékbetétet egyszer cserélt -egyéb,gyertya-olaj-szűrők stb. meg ahogy kellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Smester Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 <_< Wow köszi a fő orákulumnak hogy megnyitotta a fórumot. Én z14xe - re tervezem a gázosítást, valami azt súgja, hogy ilyen célra jobb mint a xep-ek. Valaki írta, hogy ha nagy fogyasztásúja lenne, akko... Háát, mivel évi 20000 csak a melóba járás - ami szívás alaphangon is :wacko: - , nagy luxus benzinezni. Én is úgy érzem, hogy csak azért nem tömeges a gáz mert nincs róla elég infója a többségnek, meg kicsit macerásabb. De nálunk 140!!!!! a gáz. Egyébként meggondoltam magam, töröljétek a topikot, ha mindenki gázosít, felmegy az ára meg az adója nagyonazonnal.. :( Én úgy gondolom, hogy a gázosnak nagyon sok hátránya is van. Sok helyről ki van tiltva, még a kressz is valamennyire külön kategóriának veszi. Bár a munkábajárás évi 20000 km-e bizony eléggé nyomatékosítja az emberben a spórolási lehetőségek keresését. Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de nem visz rá a lélek. Egyébként a gázos targoncák azért két liter felett vannak. Legalábbis nálunk, de emlékeimszerint ezalatti motorral nem is lehet kapni, és benzinesként is úgy hozzák ki a gyárból, hogy átalakítható gázossá, így sem szeleppel sem egyébbel nem lehet gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Én úgy gondolom, hogy a gázosnak nagyon sok hátránya is van. Sok helyről ki van tiltva, még a kressz is valamennyire külön kategóriának veszi. Bár a munkábajárás évi 20000 km-e bizony eléggé nyomatékosítja az emberben a spórolási lehetőségek keresését. Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de nem visz rá a lélek. Egyébként a gázos targoncák azért két liter felett vannak. Legalábbis nálunk, de emlékeimszerint ezalatti motorral nem is lehet kapni, és benzinesként is úgy hozzák ki a gyárból, hogy átalakítható gázossá, így sem szeleppel sem egyébbel nem lehet gond. ezt én is akartam írni,mármint a targit. nekünk is gázos,nissan 2literes moci van benne. általában csak a csarnokba használjuk ahol télen nyáron 22-26 fok van. hidegen valami gyalázat hogy mennyire nincs benne erő. tudom ezért van az autókba úgy hogy hidegen benyáról megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Én csak annyit tudok mondani,hogy mi a cégnél elég nagy mocikat is alakítunk át dízelből gázosra,de szinte mindehez van speckó gázhoz való szelep...azt hiszem nem véletlen. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Én csak annyit tudok mondani,hogy mi a cégnél elég nagy mocikat is alakítunk át dízelből gázosra,de szinte mindehez van speckó gázhoz való szelep...azt hiszem nem véletlen. <_< már mint szivó és kipuff?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 már mint szivó és kipuff?? Igen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Igen! pfff, nincs több kérdésem.....értek mindent <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Én csak annyit tudok mondani,hogy mi a cégnél elég nagy mocikat is alakítunk át dízelből gázosra,de szinte mindehez van speckó gázhoz való szelep...azt hiszem nem véletlen. <_< Én z14xe átalakításában gondolkodom, benzin-lpg-re. Felbátorodtam, mert Angliában a Vauxhall csinált G Astra 1.4 meg 1.6-ból gyári LPG-set. Néztem Youtubeon, nekem a gyári kb. ugyanolyannak tünik, mint mifelénk egy igényes beépítés. Nyilván jobb a nagyobb motor átalakítása, mert kevésbé érzi a teljesítménycsökkenést, de melóbajárásra akinek amúgy elég 90 paci, annak szerintem 80 is. A benzinezés lehetősége fennmarad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Amikor megnyittattam ezt a topikot, azt hittem a több ezer user közül csak jár valaki gázos astrával! Úgy tünik még mindig túl olcsó a benzin, a kormány helyében feltolnám az adótartalmát, go 400 ... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Amikor megnyittattam ezt a topikot, azt hittem a több ezer user közül csak jár valaki gázos astrával! Úgy tünik még mindig túl olcsó a benzin, a kormány helyében feltolnám az adótartalmát, go 400 ... <_< Hát sokan szerintem pont kérni akarták ezt.... Van másik lpg téma amúgy : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...t=0&start=0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Hát sokan szerintem pont kérni akarták ezt.... Van másik lpg téma amúgy : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...t=0&start=0 kösz a tippet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Amikor megnyittattam ezt a topikot, azt hittem a több ezer user közül csak jár valaki gázos astrával! Úgy tünik még mindig túl olcsó a benzin, a kormány helyében feltolnám az adótartalmát, go 400 ... :wacko: Én tegnap kértem időpontot. 1 hónap <_< 215eFt. Szerintem ez a visszatartó erő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Én tegnap kértem időpontot. 1 hónap <_< 215eFt. Szerintem ez a visszatartó erő. Még egy visszatartó erő: a legtöbben 1.4-es motort használnak, nem ritkán Caravanban. Gyakran azt is meggondolják mikor klímázzanak. Ha a motor veszít teljesítményéből a gázüzem miatt, igen kelletlenül teszi a dolgát. Egyszerűbb és ilyen szempontból is figyeleve célszerűbb az etanolra történő átállás, még ha az drágább is az LPG-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Én tegnap kértem időpontot. 1 hónap <_< 215eFt. Szerintem ez a visszatartó erő. Na ja. Én még csak árajánlatot kértem(z14xe), medic-car azt hiszem, első körben 2 rendszert ajánlottak, '235e' az occsó, 285 a drága. Őszintén szólva, ha csak 100.000et elmegy gond nélkül simán megéri. Biztos a pénz is visszatartó erő, de szerintem még inkább az infóhiány, nem reklámozzák túl. Amúgy a matek ált. suli 1-4. oszt. Aki több milláért vesz autót, ott 2-3 kiló nem okozhat gondot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Bármely típusra. Érdemes lehet rákérdezni Opel Maxabo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Bármely típusra. Érdemes lehet rákérdezni Opel Maxabo ez nem gyári LPG utólag szereltetik be. ha erre gondoltál <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts