Korzika Elküldve Szeptember4, 2010 Elküldve Szeptember4, 2010 megnyitottam ^_^ jól tetted! :D Haveromnak 1,2-s (z12xep) 2005-ös C Corsába lett gáz rakva,most cserélt gyújtótrafót-50 ezerért.
Mc-elek Elküldve Szeptember4, 2010 Elküldve Szeptember4, 2010 jól tetted! ^_^ Haveromnak 1,2-s (z12xep) 2005-ös C Corsába lett gáz rakva,most cserélt gyújtótrafót-50 ezerért. ó igen ,lehet hogy egyébként nem az lpg miatt. Normális gázos cég megmondja ,hogy mehet bele vagy sem. a toyonak a vvti-re azt mondták hogy ne,mert elégnek a szelepek,(ezt a beszerelő cég mondta) Múltkor láttam z14xep-be is,aztán kitudja...
uhuhu Elküldve Szeptember5, 2010 Szerző Elküldve Szeptember5, 2010 jól tetted! ^_^ Haveromnak 1,2-s (z12xep) 2005-ös C Corsába lett gáz rakva,most cserélt gyújtótrafót-50 ezerért. nem hiszem hogy emiatt.... bár ma z12xep nek sose megy tönkre a trafója, de nem látom az összefüggést a kettő között.... én is gázositanék, ha nagyfogyasztású autóm lenne, de egy 1.2 corsa ami fogyaszt vagy 6-7 litert abba mi az értelem???
tgabika76 Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 én is gázositanék, ha nagyfogyasztású autóm lenne, de egy 1.2 corsa ami fogyaszt vagy 6-7 litert abba mi az értelem??? Hihi... eddigi rekord amit láttam ilyen szempontból, az a Maruti 800 volt, LPG-vel. ^_^
Korzika Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 nem hiszem hogy emiatt.... bár ma z12xep nek sose megy tönkre a trafója, de nem látom az összefüggést a kettő között.... én is gázositanék, ha nagyfogyasztású autóm lenne, de egy 1.2 corsa ami fogyaszt vagy 6-7 litert abba mi az értelem??? Oktatókocsi! <_< Elég sokat küszködik azóta mióta benne van a gáz.Mondtam neki mikor eladta az előző C Corsáját ami 330 ezer km-t futott Z10XE volt és csak a kopó alkatrészeket kellett neki cserélni benne,hogy ezzel az ujabbal több gondja lesz.
astra1.6 Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Nekem a skodában van LPG. Benzinből 7-8 liter körül eszik, gázból 8 litert, de a gáz csak 179 ft... Erősen gondolkodom az astra gázositásán is, hamar megtérülne. Melóhelyen a targoncaszerelő mondta hogy a gázzal nincsen semmi gond, több mint 10 éve foglalkozik vele és mostanra már teljesen kiforrta magát az LPG, de például a bioetanollal várna még vagy 2-3 évet. Egyébbként Tass -on van egy elég jó autogázszerelö. Mint emberek a bunkosság legjava dolgozik ott, de tudnak az tény.
Báthory Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 <_< Wow köszi a fő orákulumnak hogy megnyitotta a fórumot. Én z14xe - re tervezem a gázosítást, valami azt súgja, hogy ilyen célra jobb mint a xep-ek. Valaki írta, hogy ha nagy fogyasztásúja lenne, akko... Háát, mivel évi 20000 csak a melóba járás - ami szívás alaphangon is :wacko: - , nagy luxus benzinezni. Én is úgy érzem, hogy csak azért nem tömeges a gáz mert nincs róla elég infója a többségnek, meg kicsit macerásabb. De nálunk 140!!!!! a gáz. Egyébként meggondoltam magam, töröljétek a topikot, ha mindenki gázosít, felmegy az ára meg az adója nagyonazonnal.. :(
Báthory Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Oktatókocsi! <_< Elég sokat küszködik azóta mióta benne van a gáz.Mondtam neki mikor eladta az előző C Corsáját ami 330 ezer km-t futott Z10XE volt és csak a kopó alkatrészeket kellett neki cserélni benne,hogy ezzel az ujabbal több gondja lesz. Azta, literes Corsa 300 fölött, városi üzemben? Kalapot le! Van ilyen autóm, még B Corsa, akkor 160K-val még csak félidős?
Korzika Elküldve Szeptember5, 2010 Elküldve Szeptember5, 2010 Azta, literes Corsa 300 fölött, városi üzemben? Kalapot le! Van ilyen autóm, még B Corsa, akkor 160K-val még csak félidős? Ha nem ismertem volna az autót újkorától kezdve,én sem hittem volna el. És télleg nem volt baj vele szinte semmi,egyszer nagy tócsába hajtottak-akkor megállt,de miután kiszáradt -ment tovább. Még a kuplungja is gyári volt, csak a végén kezdett picit csúszni,fékbetétet egyszer cserélt -egyéb,gyertya-olaj-szűrők stb. meg ahogy kellett.
Smester Elküldve Szeptember13, 2010 Elküldve Szeptember13, 2010 <_< Wow köszi a fő orákulumnak hogy megnyitotta a fórumot. Én z14xe - re tervezem a gázosítást, valami azt súgja, hogy ilyen célra jobb mint a xep-ek. Valaki írta, hogy ha nagy fogyasztásúja lenne, akko... Háát, mivel évi 20000 csak a melóba járás - ami szívás alaphangon is :wacko: - , nagy luxus benzinezni. Én is úgy érzem, hogy csak azért nem tömeges a gáz mert nincs róla elég infója a többségnek, meg kicsit macerásabb. De nálunk 140!!!!! a gáz. Egyébként meggondoltam magam, töröljétek a topikot, ha mindenki gázosít, felmegy az ára meg az adója nagyonazonnal.. :( Én úgy gondolom, hogy a gázosnak nagyon sok hátránya is van. Sok helyről ki van tiltva, még a kressz is valamennyire külön kategóriának veszi. Bár a munkábajárás évi 20000 km-e bizony eléggé nyomatékosítja az emberben a spórolási lehetőségek keresését. Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de nem visz rá a lélek. Egyébként a gázos targoncák azért két liter felett vannak. Legalábbis nálunk, de emlékeimszerint ezalatti motorral nem is lehet kapni, és benzinesként is úgy hozzák ki a gyárból, hogy átalakítható gázossá, így sem szeleppel sem egyébbel nem lehet gond.
Mc-elek Elküldve Szeptember13, 2010 Elküldve Szeptember13, 2010 Én úgy gondolom, hogy a gázosnak nagyon sok hátránya is van. Sok helyről ki van tiltva, még a kressz is valamennyire külön kategóriának veszi. Bár a munkábajárás évi 20000 km-e bizony eléggé nyomatékosítja az emberben a spórolási lehetőségek keresését. Mondjuk én is gondolkodtam rajta, de nem visz rá a lélek. Egyébként a gázos targoncák azért két liter felett vannak. Legalábbis nálunk, de emlékeimszerint ezalatti motorral nem is lehet kapni, és benzinesként is úgy hozzák ki a gyárból, hogy átalakítható gázossá, így sem szeleppel sem egyébbel nem lehet gond. ezt én is akartam írni,mármint a targit. nekünk is gázos,nissan 2literes moci van benne. általában csak a csarnokba használjuk ahol télen nyáron 22-26 fok van. hidegen valami gyalázat hogy mennyire nincs benne erő. tudom ezért van az autókba úgy hogy hidegen benyáról megy.
J0hnny Elküldve Szeptember13, 2010 Elküldve Szeptember13, 2010 Én csak annyit tudok mondani,hogy mi a cégnél elég nagy mocikat is alakítunk át dízelből gázosra,de szinte mindehez van speckó gázhoz való szelep...azt hiszem nem véletlen. <_<
Mc-elek Elküldve Szeptember13, 2010 Elküldve Szeptember13, 2010 Én csak annyit tudok mondani,hogy mi a cégnél elég nagy mocikat is alakítunk át dízelből gázosra,de szinte mindehez van speckó gázhoz való szelep...azt hiszem nem véletlen. <_< már mint szivó és kipuff??
Mc-elek Elküldve Szeptember13, 2010 Elküldve Szeptember13, 2010 Igen! pfff, nincs több kérdésem.....értek mindent <_<
Báthory Elküldve Szeptember13, 2010 Elküldve Szeptember13, 2010 Én csak annyit tudok mondani,hogy mi a cégnél elég nagy mocikat is alakítunk át dízelből gázosra,de szinte mindehez van speckó gázhoz való szelep...azt hiszem nem véletlen. <_< Én z14xe átalakításában gondolkodom, benzin-lpg-re. Felbátorodtam, mert Angliában a Vauxhall csinált G Astra 1.4 meg 1.6-ból gyári LPG-set. Néztem Youtubeon, nekem a gyári kb. ugyanolyannak tünik, mint mifelénk egy igényes beépítés. Nyilván jobb a nagyobb motor átalakítása, mert kevésbé érzi a teljesítménycsökkenést, de melóbajárásra akinek amúgy elég 90 paci, annak szerintem 80 is. A benzinezés lehetősége fennmarad...
Báthory Elküldve Szeptember13, 2010 Elküldve Szeptember13, 2010 Amikor megnyittattam ezt a topikot, azt hittem a több ezer user közül csak jár valaki gázos astrával! Úgy tünik még mindig túl olcsó a benzin, a kormány helyében feltolnám az adótartalmát, go 400 ... <_<
mélykék76 Elküldve Szeptember13, 2010 Elküldve Szeptember13, 2010 Amikor megnyittattam ezt a topikot, azt hittem a több ezer user közül csak jár valaki gázos astrával! Úgy tünik még mindig túl olcsó a benzin, a kormány helyében feltolnám az adótartalmát, go 400 ... <_< Hát sokan szerintem pont kérni akarták ezt.... Van másik lpg téma amúgy : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...t=0&start=0
Báthory Elküldve Szeptember13, 2010 Elküldve Szeptember13, 2010 Hát sokan szerintem pont kérni akarták ezt.... Van másik lpg téma amúgy : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...t=0&start=0 kösz a tippet!
Tomi 1.6 Elküldve Szeptember15, 2010 Elküldve Szeptember15, 2010 Amikor megnyittattam ezt a topikot, azt hittem a több ezer user közül csak jár valaki gázos astrával! Úgy tünik még mindig túl olcsó a benzin, a kormány helyében feltolnám az adótartalmát, go 400 ... :wacko: Én tegnap kértem időpontot. 1 hónap <_< 215eFt. Szerintem ez a visszatartó erő.
Zachi Elküldve Szeptember15, 2010 Elküldve Szeptember15, 2010 Én tegnap kértem időpontot. 1 hónap <_< 215eFt. Szerintem ez a visszatartó erő. Még egy visszatartó erő: a legtöbben 1.4-es motort használnak, nem ritkán Caravanban. Gyakran azt is meggondolják mikor klímázzanak. Ha a motor veszít teljesítményéből a gázüzem miatt, igen kelletlenül teszi a dolgát. Egyszerűbb és ilyen szempontból is figyeleve célszerűbb az etanolra történő átállás, még ha az drágább is az LPG-nél.
Báthory Elküldve Szeptember15, 2010 Elküldve Szeptember15, 2010 Én tegnap kértem időpontot. 1 hónap <_< 215eFt. Szerintem ez a visszatartó erő. Na ja. Én még csak árajánlatot kértem(z14xe), medic-car azt hiszem, első körben 2 rendszert ajánlottak, '235e' az occsó, 285 a drága. Őszintén szólva, ha csak 100.000et elmegy gond nélkül simán megéri. Biztos a pénz is visszatartó erő, de szerintem még inkább az infóhiány, nem reklámozzák túl. Amúgy a matek ált. suli 1-4. oszt. Aki több milláért vesz autót, ott 2-3 kiló nem okozhat gondot.
steve78 Elküldve Szeptember15, 2010 Elküldve Szeptember15, 2010 Bármely típusra. Érdemes lehet rákérdezni Opel Maxabo
Mc-elek Elküldve Szeptember15, 2010 Elküldve Szeptember15, 2010 Bármely típusra. Érdemes lehet rákérdezni Opel Maxabo ez nem gyári LPG utólag szereltetik be. ha erre gondoltál <_<
Recommended Posts