Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hening

Recommended Posts

köszi a müanyagot cseréltem de még mindig beázik:S oké figyelek hogyne a képhez kommenteljek

akár hogy nézem a kocsit nekem a víznél van egy ventilátor de a klímánál gondolom az lenne a kocsin a lökhárító mögött közvetlen ott van kettő vas konzol ventilátornak de sehol semmi..:S

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
hello. a vezető oldalon az A oszlopba megy egy barna cső az a tetőablak esővíz elvezetése? ha igen az hol folyik ki?köszi

Ha van időd, légyszi nézd meg hátul is a C oszlopban lévőt is!

Nekem is ázik,csak most kasznisnál van és nem látom.

Esetleg lefényképezhetnéd ha van kedved!

Sajnos én sem tudom mit kell keresni!

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

hello.

a vezető oldalon az A oszlopba megy egy barna cső az a tetőablak esővíz elvezetése? ha igen az hol folyik ki?köszi

Vectrát nem ismerem, de Calibránál belefolyik a küszöbbe gyárilag, és a küszöb alján kialakított lyukakon keresztül folyik ki onnan az esővíz.

A küszöb maga meg elvileg gyárilag védve van korrózió ellen, azért nem rohad el. Már ha még gyári a küszöböd.

A lényeg hogy annak a kis csőnek ne keresd a túlsó (kifolyó) végét, nem fogod megtalálni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kipufogóval kapcsolatos kérdéseim lennének. Ugye a rajta lévő dob eléggé szét van rohadva és az az igazság, hogy nem igazán szeretnék már gyári dobot venni rá. Megjegyzem, az előző tulaj sem a gyáriját rakta rá, hanem c20ne-t :D Nos én valami sportkipufogón gondolkoznék. A kérdés, hogy van e valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, véleménye, melyik vált be, stb? Elsősorban szeretném, ha szépen duruzsolna, de nem üvöltene, mint állat. Nemigazán kedvelem azt, amikor csak üvölt, viszont cserébe nem is megy az autó...

A másik meg, hogy egy x20xev-vel szerelt B vectra kipuff felfogatása mennyiben tér el az A vekiétől? Mivel találtam én B vekire valót és azon gondolkoztam, azt kéne felfaragni az enyémre..

Előre is köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kipufogóval kapcsolatos kérdéseim lennének. Ugye a rajta lévő dob eléggé szét van rohadva és az az igazság, hogy nem igazán szeretnék már gyári dobot venni rá. Megjegyzem, az előző tulaj sem a gyáriját rakta rá, hanem c20ne-t :D Nos én valami sportkipufogón gondolkoznék. A kérdés, hogy van e valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, véleménye, melyik vált be, stb? Elsősorban szeretném, ha szépen duruzsolna, de nem üvöltene, mint állat. Nemigazán kedvelem azt, amikor csak üvölt, viszont cserébe nem is megy az autó...

A másik meg, hogy egy x20xev-vel szerelt B vectra kipuff felfogatása mennyiben tér el az A vekiétől? Mivel találtam én B vekire valót és azon gondolkoztam, azt kéne felfaragni az enyémre..

Előre is köszönöm a segítséget!

Szeva. Hát mint látom neked is X20XEV motoros Vecid van. Ezeknél ugye 3felfogatásos dob van.Nagyon hasonló a B vectráé, de szerintem felejtsd el. :) Én még régebben egy Remust tettem fel, azzal úgy kicsit lájtosan szólt :) Most viszont egy saválló 60as átmentő dobom van hátul, ez brutálisat szól fordulaton :) Én a Remust ajánlanám. Bár ehhez a típushoz nehéz találni, mert ha még gyári a középdob csövezése, akkor 55ös rendszer van alatta. És ezeken a típusokon csak az X20XEV és a V6 kapta ezt a csövezést, és tuti nem találsz hozzá sportdobot. Ha viszont C20NE hátsódod van rajta, akkor valszeg a középdob is azé(enyém is így kezdte a pályafutását..) akkor egyszerűbben találsz hozzá sportdobot. De viszont ezek csak 2ponton vannak felfogatva, de megtalálod ezeket is a kasztnin.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kipufogóval kapcsolatos kérdéseim lennének. Ugye a rajta lévő dob eléggé szét van rohadva és az az igazság, hogy nem igazán szeretnék már gyári dobot venni rá. Megjegyzem, az előző tulaj sem a gyáriját rakta rá, hanem c20ne-t :D Nos én valami sportkipufogón gondolkoznék. A kérdés, hogy van e valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, véleménye, melyik vált be, stb? Elsősorban szeretném, ha szépen duruzsolna, de nem üvöltene, mint állat. Nemigazán kedvelem azt, amikor csak üvölt, viszont cserébe nem is megy az autó...

A másik meg, hogy egy x20xev-vel szerelt B vectra kipuff felfogatása mennyiben tér el az A vekiétől? Mivel találtam én B vekire valót és azon gondolkoztam, azt kéne felfaragni az enyémre..

Előre is köszönöm a segítséget!

Ha cserélned kell és van hegesztő a közeledben akkor 1000% hogy fel fogod tudni faragni.

De ettől ne várj nagyobb, morgósabb hangot.

Ha ezt (hang+picit több erő) szeretnél, akkor ehhez átmenő dob (is) kell.

De érdemes egészében gondolkodni:

Mennyiben tér el a szívórendszer a gyáritól és az is kérdés hogy meg tudtad e már csinálni a 4-2-1 leömlőt.

Ebből kiindulva érdemes megtervezni az egész rendszert, tudva azt hogy hol milyen fordulaton és mire szeretnéd használni a gépet.

Ha esetleg kellene akkor 15k HUFért tudok konyhakész C20XE leömlőt X20XEV-re, csak fel kell csavarozni.

Link to comment
Megosztás:

Ha cserélned kell és van hegesztő a közeledben akkor 1000% hogy fel fogod tudni faragni.

De ettől ne várj nagyobb, morgósabb hangot.

Ha ezt (hang+picit több erő) szeretnél, akkor ehhez átmenő dob (is) kell.

De érdemes egészében gondolkodni:

Mennyiben tér el a szívórendszer a gyáritól és az is kérdés hogy meg tudtad e már csinálni a 4-2-1 leömlőt.

Ebből kiindulva érdemes megtervezni az egész rendszert, tudva azt hogy hol milyen fordulaton és mire szeretnéd használni a gépet.

Ha esetleg kellene akkor 15k HUFért tudok konyhakész C20XE leömlőt X20XEV-re, csak fel kell csavarozni.

Nos...a katalizátorom Bosal, azt tudom...Úgyhogy valszeg akkor csak megnézem az átmérőt és keresek rá valami dobot. Jó lenne egy egész rendszer, csak most nincs úgy pénzem. Elég sokat elköltöttem a hfej felújításra, plusz nemrég vettem alufelniket :D

A szívórendszeren annyi a változtatás, hogy kiszedtem azt a rezonátor dobozt, plusz az összes szűkítést.. ehhez még társul az, hogy rávezettem a légszűrőházra levegőt egy csővel, ami a ködlámpa helyéről igazítja a menetszelet, ahova kell.

Sajnos nem tudtam megcsinálni a 4-2-1-es leömlőt, de lehet, hogy érdekelne a dolog. Ebből a konyhakész dolgoból lehetne mondjuk 1-2 hét múlva is valami?

Köszönöm a gyors válaszokat :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kipufogóval kapcsolatos kérdéseim lennének. Ugye a rajta lévő dob eléggé szét van rohadva és az az igazság, hogy nem igazán szeretnék már gyári dobot venni rá. Megjegyzem, az előző tulaj sem a gyáriját rakta rá, hanem c20ne-t :D Nos én valami sportkipufogón gondolkoznék. A kérdés, hogy van e valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, véleménye, melyik vált be, stb? Elsősorban szeretném, ha szépen duruzsolna, de nem üvöltene, mint állat. Nemigazán kedvelem azt, amikor csak üvölt, viszont cserébe nem is megy az autó...

A másik meg, hogy egy x20xev-vel szerelt B vectra kipuff felfogatása mennyiben tér el az A vekiétől? Mivel találtam én B vekire valót és azon gondolkoztam, azt kéne felfaragni az enyémre..

Előre is köszönöm a segítséget!

Paragit tudom ajánlani, műbizonylatos dobokat csinálnak elég jó áron, saválló univerzális, díszvéggel 20k alatt megáll. Én csendesítettet rendeltem, elég jó hangja van, 2-3000 között nem hangosabb, mint a gyári, csak mormogást hallani. Padlózásnál azért megjön a hangja. Eddig sem rendőr, sem vizsgabiztos nem szólt érte.

Link to comment
Megosztás:

Paragit tudom ajánlani, műbizonylatos dobokat csinálnak elég jó áron, saválló univerzális, díszvéggel 20k alatt megáll. Én csendesítettet rendeltem, elég jó hangja van, 2-3000 között nem hangosabb, mint a gyári, csak mormogást hallani. Padlózásnál azért megjön a hangja. Eddig sem rendőr, sem vizsgabiztos nem szólt érte.

Reggelt!

Igen, én is ráakadtam a Paragi kipuffokra, kezdek barátkozni a gondolattal, hogy az lesz végül ... :)

Link to comment
Megosztás:

igazából most céges autoval járok és egy jó két hete be sem indítottam csak áll a garázsba meg néha csinálgatok rajta valamit.

a tetőablakra gyanakszom de a két cső ami hátra megy a csomaiba az meglett meg is csináltam mert csak a csomiba ért bele a cső

és valamiért a vezető és a mögötte levő lábtér vizesedik pedig minimális eső esik rá

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Kész lett a padlólemez lakatolása!

Alvázvédőzni meg üregelni kell már csak.

Mennyi anyag kell ezekből, hogy rendesen meg legyen szórva?

Milyen anyagoka,t márkát javasoltok?

Köszönöm.

Na de jó neked. Enyém még erre vár! :D Azt a gyári vastag szivacsot a szőnyeg alól hogyan szedted ki egybe? Vagy mivel pótolod?

Link to comment
Megosztás:

Végül i,s nem lett belül kifújva a kocs,i bár nagyon szerettem volna!

Nagyon szép állapotban volt a lemez, és így nem nyúltak hozzá!

Nálam a B oszlop környékén voltak lyukak, egészen közel a küszöbhöz,így nem kelett kivenni a szőnyeget csak visszahajtani picit.

Így nem tudok segíteni, hogy mivel pótold a tönkrement részt!

Link to comment
Megosztás:

Az alvázvédelmet szeretném megcsinálni.

Első lépésben KORANT rozsdaátalakító festékkel kezelném le 2x! Elsőre 20-30%-ban higítva majd töményen! Felvinném az alváz 100%-ra + a doblemezekre és a csomagtér belsejébe is! Majd HB Body 933 alvázvédővel kezelném! üregvédelemre a HB Body 900 néztem ki!

Sajnos akna hiányában, az autót alá bakolásával tudom megoldani a kezelést. A KORANTOS kezelést én csinálnám, mert akkor tuti hogy mindenhol becsületesen fel lessz hordva a festék. A többit muszáj festőre bíznom,de nála is ott leszek! :D

A kérdésem az lenne, hogy valaki használta e már a KORANT-ot?

Mekkora a 0,5L flakon kiadóssága?

És persze milyen lett az eredmény!!

Képeket néztem róla a neten, számomra meggyőző volt,de érdekelne a véleményetek,esetleg más alternatívák is!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.