stirlitz Elküldve Július25, 2014 Megoszt Elküldve Július25, 2014 Sziasztok! '92.12 havi Astra f sedan 1,6 8V 75le. Problémám az lenne hogy a gyújtáskapcsoló elfordításakor az autó nem indít, de még csak egy árva kattanó hangot sem ad ki. Az akksi fél éves 55Ah. Kb. 7 hónapja csinálja az alábbit: indításkor 1-2 erőtlen fordítás után megáll a technika mintha az akksi gyenge lenne vagy valami szorulna. Gyújtás le- vissza és pöcc-röff már indít is. Volt hogy a hiba hetekig nem jött elő. Most viszont nem forgat nemmit, hangot nem ad ki, a kontroll lámpák nem villognak csak ha erősen figyelek akkor látom hogy mintha alig észrevehetően halványabbak lennének. Segítsetek legyetek szivesek mert egyszerűen fogalmam sincs hogy a hibát az önindító, a relé vagy a gyújtáskapcsoló körül keressem. Sajnos nem vagyok egy autószerelő zseni, ez nem az én asztalom. Segítségeteket előre is köszönöm. Utólag elnézést kérek ha esetleg problémámmal rossz helyen zavartam. namost akkor mi van? gyújtáson vannak lámpáid vagy nincsenek? lehet gyújtáskapcsoló, akku, önindító 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július25, 2014 Megoszt Elküldve Július25, 2014 Vagy test. De elsőre sztem önindító. Ha sebességben kicsit megmozdítod, és akkor elkapja, akkor az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július25, 2014 Megoszt Elküldve Július25, 2014 Vagy test. De elsőre sztem önindító. Ha sebességben kicsit megmozdítod, és akkor elkapja, akkor az. azé olyankor illene a AC relének katyania nem? mondjuk nem volt vmi pontos a diagnózis :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Raptor1 Elküldve Július26, 2014 Megoszt Elküldve Július26, 2014 Üdv! Esetleg van aki tudja, hogy az ékszíjtárcsás generátor tárcsája helyett fel lehet rá rakni a 6pk-s szervós tárcsát? Mert épp kormányszervótlan autómat szervósítanám, az itteni leírás alapján a generátornál csak a tárcsákat kell átcserélni, de egy bontós aztmondta hogy nem lehet átteni, mert nem jó rá. Aki rakott már be szervót, az meg tudná mondani hogy melyik verzió az igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július26, 2014 Megoszt Elküldve Július26, 2014 (edited) Generátorfüggő. Én például a szervós generátorra tettem ékszíjtárcsát. Csak az nem mindegy, melyik milyen síkba esik. De ez függ a generátortól, meg hogy van e főtengely jeladó, meg hogy milyen szíj van fent, stb. Módosítva Július26, 2014 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
Raptor1 Elküldve Július26, 2014 Megoszt Elküldve Július26, 2014 Most sima ékszíj van fent, Bosch generátor. x14nz, ha ez mond valamit a jeladóval kapcsolatban. Ha jól olvastam, kell még pulszba egy feszítőgörgő is? Nem kis meló lesz azért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július26, 2014 Megoszt Elküldve Július26, 2014 Ha mindegyik Bosch generátor, akkor tök egyforma. Tárcsacsere simán megy. ;) Szervónál a görgő nem árt, jobb helyeken azt is odaadják. :icon1: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Raptor1 Elküldve Július26, 2014 Megoszt Elküldve Július26, 2014 Hát azt sajnos nem kaptam. Kell még a 2 tárcsa, szíj, feszítőgörgő. Meg van 1 konzolom, de az még nemtudom hogy jó-e hozzá. A maradék alkatrészt hol lehet emberi áron beszerezni bp-n? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Július27, 2014 Megoszt Elküldve Július27, 2014 De igen. Köszönöm srácok! Kivettem, hol megy hol nem.... Na mondom hátha, csavarlazítóval befúj, majd sokszor nyomogat, ezt játszottam vagy 20 percig, mire már épp csak haloványan koszos cucc jött belőle. Ekkor kapott egy műszerolajas átjáratást vagy 5 percen át. Azóta megy hogy meddig, az pedig majd kiderül :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július27, 2014 Megoszt Elküldve Július27, 2014 Azt tudja e valaki esetleg hogy a komfort elektronikás ablakokat hogy lehet összehangolni? Tegnap bezártam a kocsit, kulccsal húztam fel az ablakot, erre most megyek le, esik az eső, az ablak meg félig nyitva a jobboldalon... A két hátsó még csak csak együtt megy, de a jobbos ott is kis lemaradásban van, de a két első az valami szörnyű, a jobb első az mindig késik a baloshoz képest. Nem lassabb, hanem később indul el. De érdekes, mert ha meg a jobb oldalról zárom, akkor közel egyszerre indulnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Üdv! Kiegészítő távolsági fényszórókat tennék fel. Az odáig rendben van, hogy felteszem a konzolokkal meg beállítom, de a bekötés nem tiszta. Ennél a típusnál (nem tudom más gyártó hogy oldotta meg) a konzol a test pólus. Gondolom innen kell testszál a karosszériához. Na de a betápot miről adjam neki? A távolsági fényszóró szálát csapoljam meg vagy közösítsem saruval? Vagy van más járható út? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Üdv! Kiegészítő távolsági fényszórókat tennék fel. Az odáig rendben van, hogy felteszem a konzolokkal meg beállítom, de a bekötés nem tiszta. Ennél a típusnál (nem tudom más gyártó hogy oldotta meg) a konzol a test pólus. Gondolom innen kell testszál a karosszériához. Na de a betápot miről adjam neki? A távolsági fényszóró szálát csapoljam meg vagy közösítsem saruval? Vagy van más járható út? Szerintem ez a legegyszerűbb, csak nem tudom nem kellene-e relézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Üdv! Kiegészítő távolsági fényszórókat tennék fel. Az odáig rendben van, hogy felteszem a konzolokkal meg beállítom, de a bekötés nem tiszta. Ennél a típusnál (nem tudom más gyártó hogy oldotta meg) a konzol a test pólus. Gondolom innen kell testszál a karosszériához. Na de a betápot miről adjam neki? A távolsági fényszóró szálát csapoljam meg vagy közösítsem saruval? Vagy van más járható út? Relézni illetne, egyébként meg igen az lehet "megcsapolni". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Relézni illetne, egyébként meg igen az lehet "megcsapolni". Illene, mert az áramfelvétel meg a kialakítás megköveteli, vagy illene, mert megqrnak miatta? De ha a fényszóró szála nem bír el kétszeres feszültséget, akkor tényleg relézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Illene, mert az áramfelvétel meg a kialakítás megköveteli, vagy illene, mert megqrnak miatta? De ha a fényszóró szála nem bír el kétszeres feszültséget, akkor tényleg relézem. Nem qrnak meg miatta, a rendelet engedélyezi a plussz 2 távolságit, ha jól van elhelyezve, azt meg senki nem nézi hogy relézve van-e. Nem a vezeték a gyenge pont inkább a lámpakapcsoló szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Victor75 Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Sziasztok! Fura kérdés, de ti ezt milyen gyártónak olvassátok? http://img2.indafoto.hu/1/1/141691_a7997f2a1b7499b8be02ddf8cab4b7a6/21482811_d5e356e406e0163795bbafe15cd90f11_l.jpg Én mondjuk FIFTI-nek vagy SILTI-nek tudnám betűzni, de ilyen gyártót az UNIX listájában nem találtam, ami hasonló csengésű náluk az FIFFT, lehet, hogy ez? Egy balos motorosra vadászok, de jó lenne ugyanaz a márka, mert ahogy nézem nem egyforma színük, az enyém ráadásul úgy tűnik füst színű is. Legalábbis ennek a márkának , a motoros verzióiból csak ilyent kapni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Sziasztok! Fura kérdés, de ti ezt milyen gyártónak olvassátok? http://img2.indafoto.hu/1/1/141691_a7997f2a1b7499b8be02ddf8cab4b7a6/21482811_d5e356e406e0163795bbafe15cd90f11_l.jpg Én mondjuk FIFTI-nek vagy SILTI-nek tudnám betűzni, de ilyen gyártót az UNIX listájában nem találtam, ami hasonló csengésű náluk az FIFFT, lehet, hogy ez? Egy balos motorosra vadászok, de jó lenne ugyanaz a márka, mert ahogy nézem nem egyforma színük, az enyém ráadásul úgy tűnik füst színű is. Legalábbis ennek a márkának , a motoros verzióiból csak ilyent kapni. Silti. Van egy anyós oldalim, motoros. Ritka csúnya a vetített képe, magasság-állításra a vízszintes vonal nem reagált... Megszabadultam tőle, Valeo ment a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Victor75 Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 (edited) Köszi a segítséget! Nekem mondjuk még mindig jobban világít, mint a bal. Oda a kocsi előző gazdája valamikor egy manuális magasságállításút TYC-t tett be. ezzel még ugyan kiegyeznék,( bár kombiban talán jobb a motoros) csak ezt is sikerült elrepesztenie alul egy ívben, szóval nem ártana kicserélni. Egy valeó-s párra kaptam ajánlatot vaterán, csak az illető még nem tette fel. Akkor úgy látszik jobban járok ha párban cserélem. Módosítva Július29, 2014 : Victor75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Nem qrnak meg miatta, a rendelet engedélyezi a plussz 2 távolságit, ha jól van elhelyezve, azt meg senki nem nézi hogy relézve van-e. Nem a vezeték a gyenge pont inkább a lámpakapcsoló szerintem. Azt tudom, a Köhém-et átolvastam. Akkor nincs más hátra, reléznem kell. Nem óhajtom kiolvasztani a lámpakapcsolót. Meg kókányolni se nagyon van kedvem, maximum egy utólagos kapcsoló, ami akkor kap áramot ha a gyári távolsági is kap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Köszi a segítséget! Nekem mondjuk még mindig jobban világít, mint a bal. Oda a kocsi előző gazdája valamikor egy manuális magasságállításút TYC-t tett be. ezzel még ugyan kiegyeznék,( bár kombiban talán jobb a motoros) csak ezt is sikerült elrepesztenie alul egy ívben, szóval nem ártana kicserélni. Egy valeó-s párra kaptam ajánlatot vaterán, csak az illető még nem tette fel. Akkor úgy látszik jobban járok ha párban cserélem. Azt a fajtát nem ismerem, de ez a Silti valami borzadály. Érdemes párban cserélni, csak ugye akkor még a motor. Valeo-ba nem jó a más fajta motor, a Valeo-é nem jó a Bosch-ba, de a Carello-é igen, GM motor meg jó a Bosch-ba, Carello-ba, Valeo-ba nem. Szép kerek. :-) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Victor75 Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Köszi a felsorolást! :D Az eladó szerencsére motorral együtt adja, remélem azért a csatlakozó jó lesz hozzá. Egy motor mindenképpen kellene úgy is, mert a baloldali, mivel manuálisra lett cserélve így nincs is meg, csak a vezeték vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Üdv! Kiegészítő távolsági fényszórókat tennék fel. Az odáig rendben van, hogy felteszem a konzolokkal meg beállítom, de a bekötés nem tiszta. Ennél a típusnál (nem tudom más gyártó hogy oldotta meg) a konzol a test pólus. Gondolom innen kell testszál a karosszériához. Na de a betápot miről adjam neki? A távolsági fényszóró szálát csapoljam meg vagy közösítsem saruval? Vagy van más járható út? Moré, gyere fel este skype-ra oszt rajzolok neked. Meg még azt is elmondom mit hova. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Moré, gyere fel este skype-ra oszt rajzolok neked. Meg még azt is elmondom mit hova. :) Valaki ma este nagyon ki fog bontakozni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Illene, mert az áramfelvétel meg a kialakítás megköveteli, vagy illene, mert megqrnak miatta? De ha a fényszóró szála nem bír el kétszeres feszültséget, akkor tényleg relézem. sem a kapcsolót, sem a vezetéket nem arra az áramra tervezték Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 sem a kapcsolót, sem a vezetéket nem arra az áramra tervezték Sőt még lehet a biztosítékot sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts