szaboric Elküldve Július8, 2014 Megoszt Elküldve Július8, 2014 Sziasztok. Kivillogtattam a hibát, mert az volt a problémám, hogy a fordulatszám ingadozott fel le. 2000-2500 ig is es váltáskor sem esett vissza mindig a fordulat. A fojtoszelep allas érzekelore gyanakodtam, vettem egy jobb minőséget Febi, németet (utángyártott) erre folyamatosan ég a motor teszt lámpa ahogy beindítom, kivillogtatas és 22 Fojtószelep / potenciométer – feszültség túl alacsony. Pedig vadi uj a potméter. Gyárit vissza raktam annál nem világít a motor teszt lámpa, de kivillogtatas kidobja annál is a 22-est es össze vissza jár az alapjárat, Mit csináljak , mit javasoltok? Mert mar nagyon idegesítő...... Köszi előre is Köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 A hibakóddal vigyázni kell, mert eltárolja törlésig. Amit manuálisan, diag.készülékkel lehet megoldani, vagy akkusaru levételével. De automatikusan is törlődik, ha 20 indításon keresztül nem jelentkezik újra a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 Hát igen, ezt mondjuk egy egyszerű időzítővel könnyen meg lehet oldani, amit bele lehet építeni akár egy relé dobozba is. Szerencsére H Astra-n már késleltetve van :) G még nincs? azt még talán bele lehetne aplikálni Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 üdv! mitöl lehet ez : indítózásra, minden lámpa elhalványodik a műszerfalon, szinte teljesen elalszanak, kb úgy mint amikor az akksi lemerül, csak most meg sem mozdul a motor. a rádió is bekapcsolt ahogy indítottam, mert annyira leeshetett a fesz. hogy elmentek a beállítások tolásra indult rögtön, mentem kb 30km-t folyamatosan, (parázslott a töltésvisszajelző, csak a tompított, az ablaktörlő, meg a ventillátor ment 1esen) ez után ahogy hazaértem leállítottam, és ugyan azt produklálta mint elsőre. akksira rámértem még rajta voltak a kábelek 12.5 körül volt, ahogy levettem a kábeleket is kb ugyan annyi maradt, tovább nem jutottam, mert szakad az eső, meg sötétség van. semmi újdonság nem került be mostanság merre induljak? szedegessem ki a biztosítékokat aztán próbáljak indítózgatni? illetve másik kérdés hogy kapcsolható utastér világításhoz milyen szálak kellenek? nekem a sima van, amihez megy 2 szál azt hiszem 1 piros(tán +12), meg egy fekete(tán test, és ha minden igaz ezt kapcsolják az ajtókapcsolók). jól gondolom hogy a kapcsolhatóshoz kell fix test meg fix 12? az új pilácsra 4 saru megy köszöntem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 üdv! mitöl lehet ez : indítózásra, minden lámpa elhalványodik a műszerfalon, szinte teljesen elalszanak, kb úgy mint amikor az akksi lemerül, csak most meg sem mozdul a motor. a rádió is bekapcsolt ahogy indítottam, mert annyira leeshetett a fesz. hogy elmentek a beállítások tolásra indult rögtön, mentem kb 30km-t folyamatosan, (parázslott a töltésvisszajelző, csak a tompított, az ablaktörlő, meg a ventillátor ment 1esen) ez után ahogy hazaértem leállítottam, és ugyan azt produklálta mint elsőre. akksira rámértem még rajta voltak a kábelek 12.5 körül volt, ahogy levettem a kábeleket is kb ugyan annyi maradt, tovább nem jutottam, mert szakad az eső, meg sötétség van. semmi újdonság nem került be mostanság merre induljak? szedegessem ki a biztosítékokat aztán próbáljak indítózgatni? illetve másik kérdés hogy kapcsolható utastér világításhoz milyen szálak kellenek? nekem a sima van, amihez megy 2 szál azt hiszem 1 piros(tán +12), meg egy fekete(tán test, és ha minden igaz ezt kapcsolják az ajtókapcsolók). jól gondolom hogy a kapcsolhatóshoz kell fix test meg fix 12? az új pilácsra 4 saru megy köszöntem! Nekem ez egy döglött akksinak tűnik, esetleg egy nagyon rosszul érintkező akksikábelnek... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 (edited) Nekem ez egy döglött akksinak tűnik, esetleg egy nagyon rosszul érintkező akksikábelnek... 1körül bementünk vele melóhelyre, akkor még indított rendesen, először akksira gondoltam én is, de a kocsikázás után gondoltam lessz benne annyi szufla hogy legalább megmozdítja a motort annak örülnék a legjobban, ha az akksim döglött volna meg, mert azt kicserélem és viszlát, nem kell keresgélni mi a kínja azt még elfelejtettem írni az előző hsz-emben hogy tuti nem maradt bekapcsolva semmi... Módosítva Július11, 2014 : aholy Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 1körül bementünk vele melóhelyre, akkor még indított rendesen, először akksira gondoltam én is, de a kocsikázás után gondoltam lessz benne annyi szufla hogy legalább megmozdítja a motort annak örülnék a legjobban, ha az akksim döglött volna meg, mert azt kicserélem és viszlát, nem kell keresgélni mi a kínja azt még elfelejtettem írni az előző hsz-emben hogy tuti nem maradt bekapcsolva semmi... Mérni kéne indítás közben hogy mennyire esik le a fesz, és átt lehet nézni az akku-generátor-önindító-test közötti kábelokat csavarkötéseket. Ha nem gondozásmentes az akku a savszintre is rá lehet nézni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 üdv! mitöl lehet ez : indítózásra, minden lámpa elhalványodik a műszerfalon, szinte teljesen elalszanak, kb úgy mint amikor az akksi lemerül, csak most meg sem mozdul a motor. a rádió is bekapcsolt ahogy indítottam, mert annyira leeshetett a fesz. hogy elmentek a beállítások tolásra indult rögtön, mentem kb 30km-t folyamatosan, (parázslott a töltésvisszajelző, csak a tompított, az ablaktörlő, meg a ventillátor ment 1esen) ez után ahogy hazaértem leállítottam, és ugyan azt produklálta mint elsőre. akksira rámértem még rajta voltak a kábelek 12.5 körül volt, ahogy levettem a kábeleket is kb ugyan annyi maradt, tovább nem jutottam, mert szakad az eső, meg sötétség van. semmi újdonság nem került be mostanság merre induljak? szedegessem ki a biztosítékokat aztán próbáljak indítózgatni? illetve másik kérdés hogy kapcsolható utastér világításhoz milyen szálak kellenek? nekem a sima van, amihez megy 2 szál azt hiszem 1 piros(tán +12), meg egy fekete(tán test, és ha minden igaz ezt kapcsolják az ajtókapcsolók). jól gondolom hogy a kapcsolhatóshoz kell fix test meg fix 12? az új pilácsra 4 saru megy köszöntem! Ez szerintem egy zárlatos akksi lesz. Másképp nemigen kezd el ilyet egyik pillanatról a másikra. A lámpához a meglévőkön kívül kell még egy gyújtáskapcsolt áram, (15) meg egy fix test. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 köszöntem mindenkinek! északára le voltak véve a saruk az akksiról, reggel 10.2V-ot mértem, úgyhogy tényleg elhalálozott nem gondoltam volna hogy így egyik napról a másikra is tud ilyet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 Sziasztok Guruk! A következő probléma adódott... C14SE motor, ha felgyorsítok, kinyomom a kuplungot és úgy fékezek, semmi gond. DE! Ha motorfékezek és utána nyomom be a kuplungot akkor leáll... Alapjárati motort kicseréltük újra, de a hiba fennáll!!! W1102-es km óra volt benne, és most is olyan van csak ford számmérős... Ebben állítólag nincs útszakasz jeladó! Mondták hogy az se-be w1111-es kell útszakasz jeladós, mert azért van ez az egész!? Hibakódra a 24-est dobja a sebességérzékelőt Ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 Sziasztok Guruk! A következő probléma adódott... C14SE motor, ha felgyorsítok, kinyomom a kuplungot és úgy fékezek, semmi gond. DE! Ha motorfékezek és utána nyomom be a kuplungot akkor leáll... Alapjárati motort kicseréltük újra, de a hiba fennáll!!! W1102-es km óra volt benne, és most is olyan van csak ford számmérős... Ebben állítólag nincs útszakasz jeladó! Mondták hogy az se-be w1111-es kell útszakasz jeladós, mert azért van ez az egész!? Hibakódra a 24-est dobja a sebességérzékelőt Ötlet? olyat tegyél bele amilyen W számú volt benne vagy cseréld ki a belét a hiba meg magáért beszél Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 G még nincs? azt még talán bele lehetne aplikálni G-n úgy rémlik még nem volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 Sziasztok! Gyújtás ráadása után a benzinpumpánál lenni kellene 12V nak ugye? Mert nálam az a helyzet hogy gyujtást ráadom relé kattan, viszont 0V ot mérek a benzinpumpa csatlakozójánál. És nehezen is indul teker 3-4 et mire beröffen. Ötlet? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 Sziasztok! Gyújtás ráadása után a benzinpumpánál lenni kellene 12V nak ugye? Mert nálam az a helyzet hogy gyujtást ráadom relé kattan, viszont 0V ot mérek a benzinpumpa csatlakozójánál. És nehezen is indul teker 3-4 et mire beröffen. Ötlet? Köszi A relé kattanása már a relé kikapcsolását jelzi a gyújtás ráadása után pár mp-el. Ha a gyújtás ráadásakor már méred a feszültséget, a relé kattanásáig kell lennie 12V-nak az AC-n, utána csak indítózásnál kapcsol rá megint villanyt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 Sziasztok! Gyújtás ráadása után a benzinpumpánál lenni kellene 12V nak ugye? Mert nálam az a helyzet hogy gyujtást ráadom relé kattan, viszont 0V ot mérek a benzinpumpa csatlakozójánál. És nehezen is indul teker 3-4 et mire beröffen. Ötlet? Köszi A relé kattanása már a relé kikapcsolását jelzi a gyújtás ráadása után pár mp-el. Ha a gyújtás ráadásakor már méred a feszültséget, a relé kattanásáig kell lennie 12V-nak az AC-n, utána csak indítózásnál kapcsol rá megint villanyt. Amúgy szerintem a 3-4 tekerés nem számítt szerintem nehéz indításnak, és ne gyertek azzal hogy a haver-szomszéd-fater kocsija csak 1x fordul átt és beindul. :icon1: Ez egy nehéz indítás télen 50% etanollal: Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 Amúgy szerintem a 3-4 tekerés nem számítt szerintem nehéz indításnak, és ne gyertek azzal hogy a haver-szomszéd-fater kocsija csak 1x fordul átt és beindul. :icon1: Ez egy nehéz indítás télen 50% etanollal: De te meg azt ne mond már hogy ez normális! Gyujtás ráadás után relé kattanásig megvan a 12 volt am. Szokás am benzinpumpa szűrőjét tisztítani ? Ha van benne egyáltalán szűrő. Vette már ki valaki és tisztította? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 De te meg azt ne mond már hogy ez normális! Gyujtás ráadás után relé kattanásig megvan a 12 volt am. Szokás am benzinpumpa szűrőjét tisztítani ? Ha van benne egyáltalán szűrő. Vette már ki valaki és tisztította? Van rajta szűrő, de azt nem szokták tisztítani, mert elég durva nem nagyon tömődik el, de viszont a benzinszűrőt a jobb hátsó kerék előtt szokták időnként cserélni. De nem valószinű hogy ez a baj ( ha feltételezzük hogy ez hiba) mert a nagyon eltömődött szűrő inkább magas fordulatszámon szokott rángatást fulladást okozni, amikor már nem tud elég benzint átpréselni rajta a pumpa. Megpróbálhatsz rotort-elosztófedelet, gyertyát cserélni hátha hamarabb indul. Úgy általában 2-3 átfordulásra indultak az autók amikhez eddíg szerencsém volt, melegen hamarabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Csomagtér világításból nincs véletlen olyan ami kapcsolható? Csomószor nem kéne hogy menjen, és kicsit zavaró állandóan lehúzogatni róla a csatit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Ugyanez a belső világításra is kiterjeszthető lenne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 Csomagtér világításból nincs véletlen olyan ami kapcsolható? Csomószor nem kéne hogy menjen, és kicsit zavaró állandóan lehúzogatni róla a csatit. Szerintem nincs, kel egy plussz kapcsoló oldara a kárpithoz. Ugyanez a belső világításra is kiterjeszthető lenne :D A térképolvasós lámpa (talán veciből?) ha jól tudom külön kapcsolható a kapaszkodós világítások mag alapból azok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 Csomagtér világításból nincs véletlen olyan ami kapcsolható? Csomószor nem kéne hogy menjen, és kicsit zavaró állandóan lehúzogatni róla a csatit. Nincs, de nekem ledes, és nem is melegszik. De szerintem tudsz rá egy kapcsolót szerkeszteni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 Szerintem nincs, kel egy plussz kapcsoló oldara a kárpithoz. A térképolvasós lámpa (talán veciből?) ha jól tudom külön kapcsolható a kapaszkodós világítások mag alapból azok. A Vektrás, Omegás térképolvasós lámpáknak csak a két szélső, kisebb teljesítményű izzói kapcsólhatók. Én is gondolkoztam, hogy hova lehetne tenni egy "minden belső világítás OFF" kapcsolót... Főleg nyáron a szúnyogos/mindenféle repülő herkentyűs tó/vízpartokon :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 A Vektrás, Omegás térképolvasós lámpáknak csak a két szélső, kisebb teljesítményű izzói kapcsólhatók. Én is gondolkoztam, hogy hova lehetne tenni egy "minden belső világítás OFF" kapcsolót... Főleg nyáron a szúnyogos/mindenféle repülő herkentyűs tó/vízpartokon :omg: Ha nincs magasság állítós lámpa akkor annak a kapcsolójának a takarófedelébe, vagy a kormány alatti kis téglalap alakú fedélbe például. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya91 Elküldve Július16, 2014 Megoszt Elküldve Július16, 2014 Sziasztok! Látom a lámpás feladvány megy, engedjétek meg hogy megmutassam az én átalakításaimat. Az utastér világítás teljesen LED-esített! https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6012950499129881810 (tovább lépkedve jön a többi kép). A csomagtartó lámpa: https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6036697548930319778 A kapcsoló szárát le kellett hogy vágjam mert autóhifi beépítéskor (csomagtartóban feküdve, majd kimászván) vállal sikerül leszakítanom a kart róla, még jó hogy nem állt a bőrömbe! Én így oldottam meg a dolgokat, a hátsó lámpába 2 oldalas nyák lemez van az izzó és az érintkező közé kötve, ez pedig kapcsolóval áthidalható! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július16, 2014 Megoszt Elküldve Július16, 2014 Sziasztok! Látom a lámpás feladvány megy, engedjétek meg hogy megmutassam az én átalakításaimat. Az utastér világítás teljesen LED-esített! https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6012950499129881810 (tovább lépkedve jön a többi kép). A csomagtartó lámpa: https://picasaweb.google.com/107021858181315526733/OpelAstraF1616V#6036697548930319778 A kapcsoló szárát le kellett hogy vágjam mert autóhifi beépítéskor (csomagtartóban feküdve, majd kimászván) vállal sikerül leszakítanom a kart róla, még jó hogy nem állt a bőrömbe! Én így oldottam meg a dolgokat, a hátsó lámpába 2 oldalas nyák lemez van az izzó és az érintkező közé kötve, ez pedig kapcsolóval áthidalható! Jó lett! A zöld nyákra te raktad fel ívben a ledeket, vagy az már úgy volt? Mi az a dupla lömlő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts