Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Helló, én pár hónapja kérdeztem itt hasonlót, pontosabban, hogy "növeli-e a fogyasztást ha tompítottal járok', és a válaszokból - nagyon komoly leírások születtek pl. itt és az előtte/utána lévő posztokban - az derült ki, hogy egyrészt van akinek lámpa felkapcsolásakor is esik az alapjárat, másrészt a változó (hangerőfüggő) teljesítményfelvétel befolyásolhatja az alapjáratot.

De nekem olyan gondok vannak úgy mond magnó csere óta, hogy 1500 és 1000között ingadozik az alapjárat, fölleg ha kuplunggal hülyéskedek vele, pl dugóba, vagy minden indulás után fent marad, van hogy 2000 is pereg és nem esik vissza még megnem álok és megnem várom hogy vissza essen 900ra, és nem alapjárati motor baja van, mert már mindent megtettem annak érdekébe, és csak pénz kidobás volt arra költenem! És itt olvastam hogy volt akinek befolyásolta az autót magnó csere óta. És így nem tom most mitévő legyek. Egyébként nekem is lejebb esik a fordulat világítás kapcsolás után, fölleg mikor hideg a motor, fölleg a fényszoró.

Elküldve

Azt tudja e valaki, hogy van e olyan bármilye ablakmosómotor, ami bemegy a gyári helyére, fizikailag, de nagyobb nyomást csinál?

Nem hiszem hogy van olyan mert miért csináltak volna? Mi a projekt?

Elküldve

Nem hiszem hogy van olyan mert miért csináltak volna? Mi a projekt?

Apám mazdájában olyan erős pumpa van, hogy brutál mód beteríti az ablakot. Az opelé meg épphogy csak pisil. (nem azért mert rossz, egyszerűen ilyen) Persze nyilván a fúvókák sem egyformák, de azért nyomásban is jelentős különbség van. Néztem is a neten, de sajnos a mazdáé pont nem megy bele. De Bmw-ből van ami hasonlít.

Elküldve

Apám mazdájában olyan erős pumpa van, hogy brutál mód beteríti az ablakot. Az opelé meg épphogy csak pisil. (nem azért mert rossz, egyszerűen ilyen) Persze nyilván a fúvókák sem egyformák, de azért nyomásban is jelentős különbség van. Néztem is a neten, de sajnos a mazdáé pont nem megy bele. De Bmw-ből van ami hasonlít.

Volt aki átszerelte ablaktörlő fuvókára, így oda juttatja a mosószert ahova tényleg kell. http://alkatreszkereses.hu/ablakmoso-fuvoka-ablaktorlo-karra

Elküldve

Szia, rákerestem a venti szóra, és jópár korábbi választ kidob az oldal. Pl. hogy 107 foknál indul teljes fordulaton a hűtőventi, de ha klímás az autó, akkor 2 venti van és azt én se értem mikor mi történik. A relé szóra keresve olyan figyelmeztetést is találhatsz (mondjuk időigényes, mert sok a találat), hogy relé nélkül a kapcsoló kockázatos. A hőgombára is érdemes rákeresni, hátha. Megint csak belevau...

Szia! Nekem két fokozatú a ventim. 96-98 foknál kapcsol a kisebb fordulatra. 3 szál vezeték megy a hűtőgombára.

Elküldve

Hali! Kivillogtattam és csak a 12-t villogja folyamatosan! Akkor nincs tárolt probléma vagy nem kommmunikál a kiolvasásal??? x16xel 96'

Nincs tárolt hibakód. A rövid ideig fennálló hibákat nem tárolja, pölö rángat egyet a motor.

Elküldve

Azt tudja e valaki, hogy van e olyan bármilye ablakmosómotor, ami bemegy a gyári helyére, fizikailag, de nagyobb nyomást csinál?

enyém berohadt kicseréltem jobb lett, de engem is érdekelne ha kitalálsz vmit

nekem nyári folyadékkal ok, télivel szar

Elküldve

enyém berohadt kicseréltem jobb lett, de engem is érdekelne ha kitalálsz vmit

nekem nyári folyadékkal ok, télivel szar

Tegyetek 1 fúvókához 1 motort, akkor teljes nyomáson megy mindegyik, de érdemes megnyomatni fúvóka nélkül is a rendszer ha van bent lerakódás akkor eltömítheti.

Elküldve

Üdvözletem!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy én gyári központi zárat, és elektromos ablakot szeretnék be szerelni, az ajtókban, amiket vettem, azokban benne vannak ezek a kütyük, na most egy a bibi, hiába van gyári vezérlőm is, halvány lila gőzöm sincs, hogyan mit, és hova kell kötni, ebben kérnék nagy segítséget, hátha valaki tudja rá a megoldást, előre is köszönöm!

  • Like 1
Elküldve

Tegyetek 1 fúvókához 1 motort, akkor teljes nyomáson megy mindegyik, de érdemes megnyomatni fúvóka nélkül is a rendszer ha van bent lerakódás akkor eltömítheti.

nem rossz 5let, jobb lenne buhera nélkül
Elküldve (edited)

Sziasztok !

A segítségeteket szeretném kérni !
Sikerült beszereznem egy új barátnőt, vele együtt egy 94-es f astra (1,4 benzin) is jár (anyóssal). :)

Sokat fogok ide járni úgy érzem.

Az első megoldandó probléma az autóval :

A műszerfalon csak világit a lámpa folyamatosan ,ha az index kart elkapcsolom fel vagy le, de nem index-el a lámpa. Világítani se világítanak. Ezért relé-re gyanakszom, persze a vészvillogot is megnézem ( itt olvastam fentebb, hogy érdemes :) ).

Hol találom meg az index relét helyileg ?


Köszönöm előre is a helpet !
Üdv.: Azan

Módosítva : azan
Elküldve

Tegyetek 1 fúvókához 1 motort, akkor teljes nyomáson megy mindegyik, de érdemes megnyomatni fúvóka nélkül is a rendszer ha van bent lerakódás akkor eltömítheti.

Oké, de ezt hogy lehet kivitelezni? Mert ugye csak egy mosómotornak van hely, ha be is szerelsz kettőt, a hátsó ablakra is kettő fogja nyomatni?

Üdvözletem!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy én gyári központi zárat, és elektromos ablakot szeretnék be szerelni, az ajtókban, amiket vettem, azokban benne vannak ezek a kütyük, na most egy a bibi, hiába van gyári vezérlőm is, halvány lila gőzöm sincs, hogyan mit, és hova kell kötni, ebben kérnék nagy segítséget, hátha valaki tudja rá a megoldást, előre is köszönöm!

Keringenek a neten astra hogyan csináld pdf-ek, guglizz rá, töltsd le, ott vannak kapcsolási rajzok.

Sziasztok !

Sikerült beszereznem egy új barátnőt, vele együtt egy 94-es f astra (1,4 benzin) is jár (anyóssal). :)

Sokat fogok ide járni úgy érzem.

Az első megoldandó probléma az autóval :

A műszerfalon csak világit a lámpa folyamatosan ,ha az index kart elkapcsolom fel vagy le, de nem index-el a lámpa. Világítani se világítanak. Ezért relé-re gyanakszom, persze a vészvillogot is megnézem ( itt olvastam fentebb, hogy érdemes :) ).

Hol találom meg az index relét helyileg ?

Köszönöm előre is a helpet !

Üdv.: Azan

A biztosítéktámlában a világításkapcsoló alatt, de lehet a vészvillogó kapcsoló rossz, az is szokott ilyent csinálni.

Elküldve

Oké, de ezt hogy lehet kivitelezni? Mert ugye csak egy mosómotornak van hely, ha be is szerelsz kettőt, a hátsó ablakra is kettő fogja nyomatni?

Keringenek a neten astra hogyan csináld pdf-ek, guglizz rá, töltsd le, ott vannak kapcsolási rajzok.

A biztosítéktámlában a világításkapcsoló alatt, de lehet a vészvillogó kapcsoló rossz, az is szokott ilyent csinálni.

abba a csőbe ami az első 2 spricnihez megy rakhatsz bele még egyet....talán ez a legkisebb mokolás mondjuk az első keresztmetszete miatt lehet tőbbet nem fog színi...

(a motor írányváltós, egyik irányban előre, másik irányba hátra tolja)

Elküldve

Bár nekem elég erősen nyomja de az elmélet gondolkodásba ejtett... Ha lenne egy másik ablakmosótartály pluszban az eredeti mellé amiben egy sedanhoz való motor nyomja a levet és egy diódán keresztül kapná a tápot az eredeti motorról párhuzamosítva,hogy csak a megfelelő irányba dolgozzon akkor 1-1 motor nyomná 1-1 fúvókára és átlőne a kocsi fölött. :D csak egy konzol kellene a plusz tartálynak, egy extra cső a másik fúvókához meg kb 40cm kábel.

Elküldve

Bár nekem elég erősen nyomja de az elmélet gondolkodásba ejtett... Ha lenne egy másik ablakmosótartály pluszban az eredeti mellé amiben egy sedanhoz való motor nyomja a levet és egy diódán keresztül kapná a tápot az eredeti motorról párhuzamosítva,hogy csak a megfelelő irányba dolgozzon akkor 1-1 motor nyomná 1-1 fúvókára és átlőne a kocsi fölött. :D csak egy konzol kellene a plusz tartálynak, egy extra cső a másik fúvókához meg kb 40cm kábel.

hát igen csak kinek fér ott még 1 tartály
Elküldve

Bár nekem elég erősen nyomja de az elmélet gondolkodásba ejtett... Ha lenne egy másik ablakmosótartály pluszban az eredeti mellé amiben egy sedanhoz való motor nyomja a levet és egy diódán keresztül kapná a tápot az eredeti motorról párhuzamosítva,hogy csak a megfelelő irányba dolgozzon akkor 1-1 motor nyomná 1-1 fúvókára és átlőne a kocsi fölött. :D csak egy konzol kellene a plusz tartálynak, egy extra cső a másik fúvókához meg kb 40cm kábel.

Hátulra is nyomhatná kettő, ha kifordítod a fúvókát le lehetne vele lőni a lökhárítóra mászó robogósokat. :D

Elküldve

Hátulra is nyomhatná kettő, ha kifordítod a fúvókát le lehetne vele lőni a lökhárítóra mászó robogósokat. :D

Vagy megnézni a fúvókában mekkora a lyuk és beletolni 2-2 odapasszoló injekcióstű-darabot, kisebb keresztmetszet -> nagyobb nyomás?

Elküldve

Oké, de ezt hogy lehet kivitelezni? Mert ugye csak egy mosómotornak van hely, ha be is szerelsz kettőt, a hátsó ablakra is kettő fogja nyomatni?

Azt nem mondtam, hogy egyszerű :)

Egy másik akár hibás tartályból ki kell vágni a csonkot ahova beül a motor, majd az eredeti tartály másik oldalára ahol van a tele fal, ott kivágod a helyét és műanyag olvasztós technikával szépen be lehet tenni a helyére, hasonlót már csináltam, nem nagy dolog, csak pepecselős, oda bepattintod a motort, a pozitív oldalát megfogod egy diódával, így amikor hátra nyomatod a naftát akkor a fordított polaritás miatt a dióda nem enged át és az a motor nem indul el. Egyébként, pont, hogy a hátsóra férne rá a nagyobb nyomás amit a cső ikresítésével meg is lehetne oldani, így két motor nyomná hátra a mosólét... vagy eleve a hátsókról volt szó?! :D

Elküldve

Nincs eltömődve sehol se? Amikor megvettem Astrát szar volt a motor, stimmel Caliéval, kotortam gyors havernál egyet, két irányú, s elég rendesen tolja a lét a szélvédőre.

Azt tudja e valaki, hogy van e olyan bármilye ablakmosómotor, ami bemegy a gyári helyére, fizikailag, de nagyobb nyomást csinál?

Elküldve

Azt nem mondtam, hogy egyszerű :)

Egy másik akár hibás tartályból ki kell vágni a csonkot ahova beül a motor, majd az eredeti tartály másik oldalára ahol van a tele fal, ott kivágod a helyét és műanyag olvasztós technikával szépen be lehet tenni a helyére, hasonlót már csináltam, nem nagy dolog, csak pepecselős, oda bepattintod a motort, a pozitív oldalát megfogod egy diódával, így amikor hátra nyomatod a naftát akkor a fordított polaritás miatt a dióda nem enged át és az a motor nem indul el. Egyébként, pont, hogy a hátsóra férne rá a nagyobb nyomás amit a cső ikresítésével meg is lehetne oldani, így két motor nyomná hátra a mosólét... vagy eleve a hátsókról volt szó?! :D

Az elsőről...a hátsóval inkább az a baj hogy mire odér a lötty már 3-at töröl szárazon.

Elküldve

Az elsőről...a hátsóval inkább az a baj hogy mire odér a lötty már 3-at töröl szárazon.

Hát igen, ezt mondjuk egy egyszerű időzítővel könnyen meg lehet oldani, amit bele lehet építeni akár egy relé dobozba is.

Szerencsére H Astra-n már késleltetve van :)

Elküldve

Szia! Nekem két fokozatú a ventim. 96-98 foknál kapcsol a kisebb fordulatra. 3 szál vezeték megy a hűtőgombára.

Gondolom a tied gyárilag ilyen. De az enyém csak kétvezetékes, igy marad a kapcsolos megoldás a fülkéből majd.

Elküldve

Az elsőről...a hátsóval inkább az a baj hogy mire odér a lötty már 3-at töröl szárazon.

ja ez tényleg idegesítő, jobb lenne ha szutykosítás után törölne, meg xsara-n van olyan jó dolog ha megy az első lükibe rakva töröl egyet a hátsó is

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.