zotya975 Elküldve Május9, 2014 Megoszt Elküldve Május9, 2014 Na a vészvillogot beraktam de semmi.viszont amiröl beszéltél a lila ac röl nekem nincs 30-87 ,a szám rajta 9.ig vólt. opel astra f caravan c14se-van Ha nem látsz számot (bár úgy tudom ott van a relé alján) akkor a kábeleket figyeld a két vastag, a piros és a piros-kék az. Be kell vallanom, hogy itt tutul a nejem ,mert nem tudom megjegyezni az egyik (ügyfélkapuhoz ) tartozó jelszavát/fhnevét- így nem tudok odakoncentrálni. Szerinte egy szerelő ért hozzá. Szerintem ő is tévedhet. Lövök egy képet majd hogy néz ki most mert ez sem jó így (hosszabb kábel a rövidebb helyére bekötve) Balról jobbra 1-4 es hengerig vagy az elosztó felől? A vezérlés felöli az 1. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május10, 2014 Megoszt Elküldve Május10, 2014 Sziasztok. Tudom hogy sokszor volt már róla szó, de most nem találom sehol. Milyen vezetékeket kell megcserélni a rádiónál, hogy megmaradjon a memória? SOS kéne, meg kéne oldanom az öcsém kocsijába. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május10, 2014 Megoszt Elküldve Május10, 2014 A fix betáp és a memória vezetéket. Talán a sárga és a piros az. Szerk.: itt piros és feketét írnak :icon1: http://www.opelforum.hu/topic/1789-gyari-fejegyseg-car-300-kiszerelesenek-muvelete-kodjanak-bevitele/#entry481674 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Május10, 2014 Megoszt Elküldve Május10, 2014 A fix betáp és a memória vezetéket. Talán a sárga és a piros az. Szerk.: itt piros és feketét írnak :icon1: http://www.opelforum.hu/topic/1789-gyari-fejegyseg-car-300-kiszerelesenek-muvelete-kodjanak-bevitele/#entry481674 Köszönöm. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
turisz Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy hosszabb időre le volt szedve az akksi (mert szétment a hengerfej tömítés, de ez nem lényeg) és amikor vissza lett rakva már alapból világított a kis központi kijelző ami az időt és egyebeket mutatja. Az lenne a probléma, hogy az sosem kapcsolódik ki. Eddig ugye úgy működött hogy ráadtad a gyújtást és csak akkor kapcsolt be, de most egyfolytában világít és még a fényerejét sem engedi szabályozni a kis potméterrel. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy hosszabb időre le volt szedve az akksi (mert szétment a hengerfej tömítés, de ez nem lényeg) és amikor vissza lett rakva már alapból világított a kis központi kijelző ami az időt és egyebeket mutatja. Az lenne a probléma, hogy az sosem kapcsolódik ki. Eddig ugye úgy működött hogy ráadtad a gyújtást és csak akkor kapcsolt be, de most egyfolytában világít és még a fényerejét sem engedi szabályozni a kis potméterrel. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm! Még a gyári rádió van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy hosszabb időre le volt szedve az akksi (mert szétment a hengerfej tömítés, de ez nem lényeg) és amikor vissza lett rakva már alapból világított a kis központi kijelző ami az időt és egyebeket mutatja. Az lenne a probléma, hogy az sosem kapcsolódik ki. Eddig ugye úgy működött hogy ráadtad a gyújtást és csak akkor kapcsolt be, de most egyfolytában világít és még a fényerejét sem engedi szabályozni a kis potméterrel. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm! be lett állítva a dátum és az idő? nem villog valamelyik szám? Link to comment Megosztás: More sharing options...
turisz Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 (edited) Még a gyári rádió van benne? be lett állítva a dátum és az idő? nem villog valamelyik szám? Igen a gyári car 300 van benne vagyis nem a gyári, mert az az akksi visszatétel után semmi mást nem tudott csak annyit hogy a code led folyamatosan világított. Be lett állítva a dátum és idő is és egyik szám sem villog. Módosítva Május12, 2014 : turisz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 Igen a gyári car 300 van benne vagyis nem a gyári, mert az az akksi visszatétel után semmi mást nem tudott csak annyit hogy a code led folyamatosan világított. Be lett állítva a dátum és idő is és egyik szám sem villog. És ha kiszeded a rádiót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
turisz Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 És ha kiszeded a rádiót? Ha kiszedem akkor is ugyanúgy világít és kiír mindent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 Fura, és semmi más nem történt előtte, csak akksikivétel? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
turisz Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 Fura, és semmi más nem történt előtte, csak akksikivétel? Hát eléggé szét kellett bontani mindent ugye a hengerfejtömítés kicseréléséhez. Német fórumokat böngészve azt találtam, hogy lehet esetleg egy szabadon maradt kábel amelyik letestel, de szerintem szakszerűen visszakötöttünk mindent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Május12, 2014 Megoszt Elküldve Május12, 2014 Hát eléggé szét kellett bontani mindent ugye a hengerfejtömítés kicseréléséhez. Német fórumokat böngészve azt találtam, hogy lehet esetleg egy szabadon maradt kábel amelyik letestel, de szerintem szakszerűen visszakötöttünk mindent. Vedd le az akksit és kicsit később kösd vissza majd próbáld meg újra az idő és dátumbeállítást. Én mintha úgy emlékeznék ilyenkor egy kicsit tovább van késleltetve a kijelző kikapcsolása a megszokottól, de ez nem biztos. Ha beállítottad amit kell akkor le kell kapcsolnia egy kis várakozás után. Ha nem akkor szerintem elkötés lehet. Előfordulhat, hogy a gyári rádiód se véletlenül nem működött. Én annyira emlékszem, hogy elvileg a kijelző is kap egy fix tápot a piros vezetéken, a gyári rádió a szürke-piros vezetéken kapcsolja be a kijelzőt a rádióval együtt gyújtás nélkül is és a zöld-szürke vezetéken szabályozod a fényerőt a tekerőgombbal, de ugye gyújtásra is bekapcsol a kijelző ha a rádió nem működik akkor is, tehát a gyújtáskapcsolóról is jön egy vezeték ami bekapcsolja. A faceliftes modelleken csak akkor kapcsol le a rádió és a kijelző ha kihúzod a gyújtáskapcsolóból a kulcsot. A fényerőszabályozás csak felkapcsolt világítás mellett működik. Szerintem az ezekhez kapcsolódó vezetékeket kellene átnézni mert lehet fel vannak cserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Sziasztok! Na akkor mi van, ha a fordulatszámmérőm a következőt csinálja egyik napról a másikra: Beindítom az előbb a kocsit, fordulatszámmérő felmegy 500-ig, és ott megáll,gázt adok, alig reagál, nagyobb gázra felment magasabbra, és ott meg is állt. Leállítom, akkor leesik kb 500, és 1000 közé, de ha újra ráadom a gyújtást, akkor visszamegy nullára. Tegnap még az égvilágon semmi baja nem volt, délután takarítottam az autót, szólt sokat a rádió, később rátettem töltőre biztos ami biztos, meg le volt szedve az alapjárati motor és a folytószelep poti. Mi lehet ez? Mióta fordmérős a kocsi, sose volt vele bajom. Talán feszstab ic halál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Sziasztok! Na akkor mi van, ha a fordulatszámmérőm a következőt csinálja egyik napról a másikra: Beindítom az előbb a kocsit, fordulatszámmérő felmegy 500-ig, és ott megáll,gázt adok, alig reagál, nagyobb gázra felment magasabbra, és ott meg is állt. Leállítom, akkor leesik kb 500, és 1000 közé, de ha újra ráadom a gyújtást, akkor visszamegy nullára. Tegnap még az égvilágon semmi baja nem volt, délután takarítottam az autót, szólt sokat a rádió, később rátettem töltőre biztos ami biztos, meg le volt szedve az alapjárati motor és a folytószelep poti. Mi lehet ez? Mióta fordmérős a kocsi, sose volt vele bajom. Talán feszstab ic halál? Az lehet. Amúgy enyém meg csomószor felugrott 4500-re, csak úgy, aztán leállításkor is csak 500-ra ment le. Aztán Dáwid kicserélte nekem kompletten :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy tid központi kijelzőn mikor megy a rádió, akkor nem megy a dátum kijelzés, csak a többi ( a rádió nem gyári, hanem kenwood). Ha kikapcsolom akkor működik. Lehet-e vele valamit csinálni, hogy működjön miközben működik a rádió? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Van két ECU-m, x16xel. Egyik kézi váltósból, másik automata váltósból. Honnan tudom meg, hogy melyik melyik? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy tid központi kijelzőn mikor megy a rádió, akkor nem megy a dátum kijelzés, csak a többi ( a rádió nem gyári, hanem kenwood). Ha kikapcsolom akkor működik. Lehet-e vele valamit csinálni, hogy működjön miközben működik a rádió? ha minden.igaz piros szürke vezetéket kell elvágni vagy kikötni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 (edited) valahogy dupla lett... Módosítva Május13, 2014 : aholy Link to comment Megosztás: More sharing options...
turisz Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Vedd le az akksit és kicsit később kösd vissza majd próbáld meg újra az idő és dátumbeállítást. Én mintha úgy emlékeznék ilyenkor egy kicsit tovább van késleltetve a kijelző kikapcsolása a megszokottól, de ez nem biztos. Ha beállítottad amit kell akkor le kell kapcsolnia egy kis várakozás után. Ha nem akkor szerintem elkötés lehet. Előfordulhat, hogy a gyári rádiód se véletlenül nem működött. Én annyira emlékszem, hogy elvileg a kijelző is kap egy fix tápot a piros vezetéken, a gyári rádió a szürke-piros vezetéken kapcsolja be a kijelzőt a rádióval együtt gyújtás nélkül is és a zöld-szürke vezetéken szabályozod a fényerőt a tekerőgombbal, de ugye gyújtásra is bekapcsol a kijelző ha a rádió nem működik akkor is, tehát a gyújtáskapcsolóról is jön egy vezeték ami bekapcsolja. A faceliftes modelleken csak akkor kapcsol le a rádió és a kijelző ha kihúzod a gyújtáskapcsolóból a kulcsot. A fényerőszabályozás csak felkapcsolt világítás mellett működik. Szerintem az ezekhez kapcsolódó vezetékeket kellene átnézni mert lehet fel vannak cserélve. A rádió vezetékeihez (tudatosan) nem nyúltunk, úgyhogy igazából fogalmam sincs mi lehet a gond csak a motortérben bűvészkedtünk. Nem kapcsol le beállítás után. Az a legnagyobb baj hogy sosem kapcsol le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserzsolt Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Sziasztok.Bocsi a kérdésért.Van egy f astra caravánom 1.4 gl.A kérdés hogy a központizárnak és az ablakemelőnek a kábelei benne lehetnek?Egyébként manuális.A biztosítéknak megvan a helye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 A rádió vezetékeihez (tudatosan) nem nyúltunk, úgyhogy igazából fogalmam sincs mi lehet a gond csak a motortérben bűvészkedtünk. Nem kapcsol le beállítás után. Az a legnagyobb baj hogy sosem kapcsol le. Hát nem tudom mi lehet. A kijelzőhöz ugye más helyekről is jönnek a vezetékek, a rádiótól csak 4 szál jön. Nekem az furcsa,hogy a rádióval egyszerre döglött be, tehát valami összefüggés lehet a kettő között. Ha úgy gondolod, hogy a kijelző tápvezetékeivel nem lehet gond akkor próbálj ki egy másik kijelzőt pl. bontóból próbára biztos van szinte mindenhol. Ha az se kapcsol le akkor valami biztosan van a kijelző tápvezetékekkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Május13, 2014 Megoszt Elküldve Május13, 2014 Sziasztok.Bocsi a kérdésért.Van egy f astra caravánom 1.4 gl.A kérdés hogy a központizárnak és az ablakemelőnek a kábelei benne lehetnek?Egyébként manuális.A biztosítéknak megvan a helye. Ha a kasztni kábelek meg is vannak, valszeg az ajtó kábeleket be kell szerezni, vagy gyártani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Május14, 2014 Megoszt Elküldve Május14, 2014 Ha a kasztni kábelek meg is vannak, valszeg az ajtó kábeleket be kell szerezni, vagy gyártani. Az ajtóban nincs, maximum a bal oldali lábtér műanyagja mögötti dupla nagy csatlakozóban találod meg a szálait, esetleg jobb oldalt a lábtérnél az ECU környékén a modul csatlakozóját, bár azzal én még nem találkoztam. Ajtókábel mindenképp kell, a többit én magam fűztem be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserzsolt Elküldve Május14, 2014 Megoszt Elküldve Május14, 2014 Köszönöm.Esetleg nincs valakinek szervízkönyve pdf formátumban? :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts