Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2014. 02. 23. at 16:00, hetyke írta:

Ez valami előtét ellenállásnak néz ki, amit valószínűleg a menetszél hűt. Nálam ilyen nincsen! Lehet régebbi Astránál van ilyen, így hülyeséget nem akarok írni, de véleményem szerint nem gyári.

Kétsebességes hűtőventillátor előtétellenállása. Hasonlóan működik, mint a fűtőventinél.

  • Like 1
Elküldve

Üdv.Volt tegnap egy injektor takarításom,minden összerakva ahogy kell,és most a következő gondom lett: hidegen nincs abszolult alapjárat,csak ha egy kis csövet lehúzok.Linken látható,hogy melyikről is van szó.Olyankor szépen jár a motor.Meleg motornál van alapjárat,ha visszadugom a csövet akkor is,de mihelyst a helyére kerül,hallhatóan sokkal kisebb az alapjárata.Menet közben nem érezhető változás,hibajelzés nincs. https://plus.google....3329?banner=pwa

Elküldve
  On 2014. 02. 23. at 19:24, FPepe írta:

Kétsebességes hűtőventillátor előtétellenállása. Hasonlóan működik, mint a fűtőventinél.

Köszönöm szépen !

Az előző asrtrában is volt ilyen meg a vectrában is :)

Elküldve
  On 2014. 02. 23. at 16:08, zotya975 írta:

Sosem láttam még ilyet, nem tudom mi lehet. :rolleyes:

Megtaláltam a hőmérő szenzort :) csak úgy lógott behajtogatva a lökhárító belsejébe :) És le is volt törve az egyik befogató lába. holnap veszek, kíváncsi leszek h jó lesz e a hőmérő. még ha nem is tudom majd befogatni a helyére, de gondolom ha rádugom a csatira már akkor is működnie kell.

Köszönöm a segítséget. :)

Attila :icon1:

Elküldve
  On 2014. 02. 23. at 21:17, zoli083 írta:

Üdv.Volt tegnap egy injektor takarításom,minden összerakva ahogy kell,és most a következő gondom lett: hidegen nincs abszolult alapjárat,csak ha egy kis csövet lehúzok.Linken látható,hogy melyikről is van szó.Olyankor szépen jár a motor.Meleg motornál van alapjárat,ha visszadugom a csövet akkor is,de mihelyst a helyére kerül,hallhatóan sokkal kisebb az alapjárata.Menet közben nem érezhető változás,hibajelzés nincs. https://plus.google....3329?banner=pwa

Meg lett a hiba,fordítva tettem vissza az egyik tömítést.Így már szépen megy a vas,de cserébe kaptam egy új hibakódot:

Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage

42 Erősítő vezérlőjel, hengerek 1. és 4. (közvetlen gyújtásrendszer (DIS)) Nagyfeszültségű

Ha jól sejtem,akkor a gyújtásmodulommal lesz gond?

Elküldve
  On 2014. 02. 24. at 19:43, zoli083 írta:

Meg lett a hiba,fordítva tettem vissza az egyik tömítést.Így már szépen megy a vas,de cserébe kaptam egy új hibakódot:

Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage

42 Erősítő vezérlőjel, hengerek 1. és 4. (közvetlen gyújtásrendszer (DIS)) Nagyfeszültségű

Ha jól sejtem,akkor a gyújtásmodulommal lesz gond?

A C16NZ nem is DIS gyújtásos...

Elküldve
  On 2014. 02. 24. at 19:43, zoli083 írta:

Meg lett a hiba,fordítva tettem vissza az egyik tömítést.Így már szépen megy a vas,de cserébe kaptam egy új hibakódot:

Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) High voltage

42 Erősítő vezérlőjel, hengerek 1. és 4. (közvetlen gyújtásrendszer (DIS)) Nagyfeszültségű

Ha jól sejtem,akkor a gyújtásmodulommal lesz gond?

Azzal lesz gond, csak rossz táblázatot néztél

vezeték átnézés, tisztítás, kontakt ellenőrzés

ha venni kell, Hellát ne

  • Like 1
Elküldve (edited)
  On 2014. 02. 25. at 20:04, stirlitz írta:

Azzal lesz gond, csak rossz táblázatot néztél

vezeték átnézés, tisztítás, kontakt ellenőrzés

ha venni kell, Hellát ne

Táblázatot megnéztem újra,és jót néztem.Levettem az osztófejet,megnéztem mindent,látszólag rendben vannak a vezetékek is.Biztos ami biztos alapon fizukor veszek egyet.Hideg motornál kb 2-3 perc alapjáraton való járás után dobja a hibát.Üzemmeleg motornál nincs hibajelzés.Mobiletron márkájút néztem,esetleg erről akad valakinek infója,hogy milyen megbízható?

Módosítva : zoli083
Elküldve

Sziasztok!

Megvettem az új külső hőmérő szenzort, ami most már jelzi is a hőmérőt. DE végignéztem az összes lehetséges helyet amit itt olvastam, hogy hova is kell bepattintani, de nem látom, ill nem találom :(

Megnéztem alul, felül, oldalt.

a műanyag részben nincs olyan hely ahová az a kis kör alakú bigyót be tudnám pattintani :(

Ebben is kérném a segítségetek!

Köszönöm

Elküldve
  On 2014. 02. 26. at 8:39, fociati írta:

Sziasztok!

Megvettem az új külső hőmérő szenzort, ami most már jelzi is a hőmérőt. DE végignéztem az összes lehetséges helyet amit itt olvastam, hogy hova is kell bepattintani, de nem látom, ill nem találom :(

Megnéztem alul, felül, oldalt.

a műanyag részben nincs olyan hely ahová az a kis kör alakú bigyót be tudnám pattintani :(

Ebben is kérném a segítségetek!

Köszönöm

1370842-20140226-GAgYOZ.jpg

Ott a helye...ugye ez a lökhárító a képen fejjel lefele van.

Elküldve
  On 2014. 02. 26. at 8:50, zotya975 írta:

1370842-20140226-GAgYOZ.jpg

Ott a helye...ugye ez a lökhárító a képen fejjel lefele van.

Köszönöm :) Akkor ha jól gondolom kilóg lefelé az a kis pöcök?

Elküldve
  On 2014. 02. 26. at 10:09, fociati írta:

Köszönöm :) Akkor ha jól gondolom kilóg lefelé az a kis pöcök?

A csatis része van felfele, allul csak a 3 köröm látszik amit bepattintasz.

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 02. 26. at 10:09, fociati írta:

Köszönöm :) Akkor ha jól gondolom kilóg lefelé az a kis pöcök?

Látom ! lementem megnézni. De szerintem ezen tágítottak, mert jóval nagyobb mint kellene lennie, és látszik is h nagyobbították már. Esetleg ha lehetnék pofátlan, megmérnéd pontosan h mekkora új lyukat fúrjak oda. ?

Elküldve
  On 2014. 02. 26. at 10:16, fociati írta:

Látom ! lementem megnézni. De szerintem ezen tágítottak, mert jóval nagyobb mint kellene lennie, és látszik is h nagyobbították már. Esetleg ha lehetnék pofátlan, megmérnéd pontosan h mekkora új lyukat fúrjak oda. ?

12miliméternek mértem, de látni kellett volna a szomszéd arcát amikor a kocsi alá befeküdtem a tolómércével... :D

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 02. 26. at 10:35, zotya975 írta:

12miliméternek mértem, de látni kellett volna a szomszéd arcát amikor a kocsi alá befeküdtem a tolómércével... :D

Nagyon köszönöm :)

Maga egy ÚR :)

Tényleg nagyon sokat segítettél máskor is. :)

Elküldve

Sziasztok!

Tudnátok nekem abban segíteni, hogy 1997- es f Astramban hol találom a hőmérséklet jeladót? Ugyanis az a probléma adódott, hogy a vízhőmérséklet jelző nem mutat semmit és a motor térben van egy leszakadt kábel, amely testelés hatására a vízhőmérséklet jelző elkezd működni úgy, hogy folyamatosan 120 C° mutat. Valószínű, hogy ezt a leszakadt kábelt kellene a megfelelő helyre visszailleszteni, hogy a valós értéket mutassa a vízhőmérséklet jelző, sokat segítene, ha valaki tudna mellékelni egy rajzot a kábel pontos helyét illetően.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Tibo.

Elküldve
  On 2014. 02. 26. at 8:39, fociati írta:

Sziasztok!

Megvettem az új külső hőmérő szenzort, ami most már jelzi is a hőmérőt. DE végignéztem az összes lehetséges helyet amit itt olvastam, hogy hova is kell bepattintani, de nem látom, ill nem találom :(

Megnéztem alul, felül, oldalt.

a műanyag részben nincs olyan hely ahová az a kis kör alakú bigyót be tudnám pattintani :(

Ebben is kérném a segítségetek!

Köszönöm

én is kerestem sokat.....de ott volt :D

Elküldve

Üdv!

Egy olyan problémám lenne, hogy nemrégiben vettem 1 f astrát (x14nz), és felfigyeltünk rá hogy benzines lévén dízelhez való fordulatszámmérő van benne, ami 6000-ig van skálázva. Kicseréltem az óracsoportot belevalóra, ami 7000-ig skálázott, de a fordulatszámmérő hülyeséget mutatott (hol kiakadt teljesen, hol lement 0-ra) Utólag kiderítettem, hogy a generátorhoz volt kivezetve a 8-as pin csatlakozója. Tegnap bekötöttem úgy, ahogy az itt található leírás mutatja (8-as pint az anyós ülésnél a szürke csatlakozó "üres" vezetékéhez), de így sem mér jól. Kb 1800-ig felmegy a mutató, és annál feljebb nem. Alatta úgy ahogy működik, de ott sem pontos, van hogy akkor is leesik 0-ra. De leginkább 1800-on áll a mutató.

Tud valaki valami tippet adni hogy mi lehet a gond?

Elküldve
  On 2014. 02. 27. at 15:02, Tibo1977 írta:

Sziasztok!

Tudnátok nekem abban segíteni, hogy 1997- es f Astramban hol találom a hőmérséklet jeladót? Ugyanis az a probléma adódott, hogy a vízhőmérséklet jelző nem mutat semmit és a motor térben van egy leszakadt kábel, amely testelés hatására a vízhőmérséklet jelző elkezd működni úgy, hogy folyamatosan 120 C° mutat. Valószínű, hogy ezt a leszakadt kábelt kellene a megfelelő helyre visszailleszteni, hogy a valós értéket mutassa a vízhőmérséklet jelző, sokat segítene, ha valaki tudna mellékelni egy rajzot a kábel pontos helyét illetően.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Tibo.

Piros nyil ha ilyen motorod van:

1372842-20140227-RzE9e0.jpg

  On 2014. 02. 27. at 15:59, Raptor1 írta:

Üdv!

Egy olyan problémám lenne, hogy nemrégiben vettem 1 f astrát (x14nz), és felfigyeltünk rá hogy benzines lévén dízelhez való fordulatszámmérő van benne, ami 6000-ig van skálázva. Kicseréltem az óracsoportot belevalóra, ami 7000-ig skálázott, de a fordulatszámmérő hülyeséget mutatott (hol kiakadt teljesen, hol lement 0-ra) Utólag kiderítettem, hogy a generátorhoz volt kivezetve a 8-as pin csatlakozója. Tegnap bekötöttem úgy, ahogy az itt található leírás mutatja (8-as pint az anyós ülésnél a szürke csatlakozó "üres" vezetékéhez), de így sem mér jól. Kb 1800-ig felmegy a mutató, és annál feljebb nem. Alatta úgy ahogy működik, de ott sem pontos, van hogy akkor is leesik 0-ra. De leginkább 1800-on áll a mutató.

Tud valaki valami tippet adni hogy mi lehet a gond?

Úgy rémlik világoszöld a kábel amit meg kellett hosszabbítani az óráig......

Elküldve

Igen, itt van egy világoszöld is a 2-es helyen, de az folytatódik. Nekem az 5-ös helyen nem folytatódott a barna-fekete, azt hoszabbítottam meg.

Akkor inkább a világoszöldre kössem rá a kábelt?

Elküldve
  On 2014. 02. 27. at 18:06, Raptor1 írta:

Igen, itt van egy világoszöld is a 2-es helyen, de az folytatódik. Nekem az 5-ös helyen nem folytatódott a barna-fekete, azt hoszabbítottam meg.

Akkor inkább a világoszöldre kössem rá a kábelt?

Hát én úgy emlékszem a világoszöldet kötöttem be, de azért várja amíg valaki megerősítt, ha más nem holnap délelőtt megnézem.

Elküldve

Astra Fbe sima fényszóró helyett elektromosan állítható beszerelése.

Ez megy halandónak is vagy csak szerelőnek is. Szívesen bütykölök, meg minden. Eddig kicseréltem benne némi segítséggel igaz a motorblokkot. De ezt nem tudom mekkora feladat villamosságilag. Tehát a kérdés: Valaki csinált már ilyet és tud e benne távsegíteni?

Elküldve
  On 2014. 02. 27. at 18:14, zotya975 írta:

Hát én úgy emlékszem a világoszöldet kötöttem be, de azért várja amíg valaki megerősítt, ha más nem holnap délelőtt megnézem.

Igen, zöld.

1372960-20140227-D6TI12.jpg

  On 2014. 02. 27. at 18:14, Smasszer Zoli írta:

Astra Fbe sima fényszóró helyett elektromosan állítható beszerelése.

Ez megy halandónak is vagy csak szerelőnek is. Szívesen bütykölök, meg minden. Eddig kicseréltem benne némi segítséggel igaz a motorblokkot. De ezt nem tudom mekkora feladat villamosságilag. Tehát a kérdés: Valaki csinált már ilyet és tud e benne távsegíteni?

Elég sok autóban ki van kábelezve, ott van a vakdugó alatt a kapcsoló aljzata, és a motortérben a fényszórók mögött 1-1 3-pines csati, nézd meg, hátha.

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.