zotya975 Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 On 2014. 02. 21. at 6:27, zoli083 írta: Üdv.Gondom lett a kis autómmal.Kb 3 napja kezdődött.Beindítom,nagyon egyenetlen az alapjárat,kis melegítés után indulok vele,és dadog,érezhetően nem jár minden henger.Magasabb fordulatszámon szépen működik minden.Visszaállva alapjáratra ismét dadog,egyenetlen,majd kigyullad a hibajelző lámpa.és onnantól kezdve szép egyenletes az alapjárat,menet közben sincs semmi baj.Gyertyákat néztem,szépen szürkére van kiégve mind,osztófedelet levéve semmi szokatlan dolgot nem látok..Amikor a hibajelenség fennáll,akkor nem szabályoz le az elektronika,hibajelenség elmúlásával ismét leszabályoz.Füstölni nem füstöl,egyéb bajra utaló jel nincs.Mi lehet a gond nála? Ha van hibajelző lámpa, akkor van hibakód is, meg lehet tőle kérdezni mi a a baja. Mivel központi injektoros az üzemanyag rendszert kizárnám. Amikor 3 hengerezik le kell húzkodni a pipákat, így kiszűrhető melyik henger nem jár. Bár úgy tudom a 3 hengerezésre nem dob hibalámpát.
zoli083 Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 (edited) On 2014. 02. 21. at 6:34, zotya975 írta: Ha van hibajelző lámpa, akkor van hibakód is, meg lehet tőle kérdezni mi a a baja. Mivel központi injektoros az üzemanyag rendszert kizárnám. Amikor 3 hengerezik le kell húzkodni a pipákat, így kiszűrhető melyik henger nem jár. Bár úgy tudom a 3 hengerezésre nem dob hibalámpát. Amikor 3 hengerezik,lehúztam már a pipákat,de minddel ugyan úgy járt.Nem volt közte különbség.Hibakódot még nem volt időm kinézni belőle,de hétvégén meglesz az is.Nem tudom,hogy nem-e az injektor lenne egy kicsit bedugulva,mert levéve a tetejét,pár csepp vizet látni ott.Vagy még az üzemanyag szűrőre gondolok,hogy el lenne dugulva.Bár tavaly le volt véve a tank,és egy csepp kosz sem volt benne,de sosem tudni.Bár ma délután lesz időm kivillogtatni a hibát. Módosítva Február21, 2014 : zoli083
zotya975 Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 On 2014. 02. 21. at 6:51, zoli083 írta: Amikor 3 hengerezik,lehúztam már a pipákat,de minddel ugyan úgy járt.Nem volt közte különbség.Hibakódot még nem volt időm kinézni belőle,de hétvégén meglesz az is.Nem tudom,hogy nem-e az injektor lenne egy kicsit bedugulva,mert levéve a tetejét,pár csepp vizet látni ott.Vagy még az üzemanyag szűrőre gondolok,hogy el lenne dugulva.Bár tavaly le volt véve a tank,és egy csepp kosz sem volt benne,de sosem tudni.Bár ma délután lesz időm kivillogtatni a hibát. Ha sorban lehúzkodod a pipákat és nem változik a hangja az elég érdekes. Gyújtás nélkül ritkán jár a henger. :rolleyes: Az injektor elég nehezen tud bedugulni, mert jópár szűrő van előtte, és víz nem nagyon kerülhet oda. A koszos üzemanyag szűrő meg magasabb fordulatszámon szokott visszafulladást okozni. Villogtasd ki és akkor többet tudsz majd.
zoli083 Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 (edited) On 2014. 02. 21. at 7:01, zotya975 írta: Ha sorban lehúzkodod a pipákat és nem változik a hangja az elég érdekes. Gyújtás nélkül ritkán jár a henger. :rolleyes: Az injektor elég nehezen tud bedugulni, mert jópár szűrő van előtte, és víz nem nagyon kerülhet oda. A koszos üzemanyag szűrő meg magasabb fordulatszámon szokott visszafulladást okozni. Villogtasd ki és akkor többet tudsz majd. Megtörtént,kivillogtattam a hiba a következő: Oxygen sensor Air/Fuel mixture too rich 45 Oxigén szenzor Levegő / üzemanyag keverék túl gazdag Ma délután így marad az,hogy szétszedem az injektor részt,kitakarítom,utána látom a továbbiakat. Módosítva Február21, 2014 : zoli083
pszilaj Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 Mérd meg a hőmérséklet érzékelő ellenállását. Azét, amelyik a szívótorok oldalában van, az injektor alatt... Ezeknek az értékeknek kellene lenniük: 0 fok : 4.8-6.6 Kohm 20 fok : 2.2-2.8 Kohm 40 fok : 1.0-1.4 Kohm 80 fok : 270-380 ohm Ha ettől nagyon eltér, akkor ki kell cserélni és lehet, hogy megjavul.
csjanos46 Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 T.Zotya975. Nekem nem az "O" gyürük valamelyike kell hanem ha szétszedem az elosztót ,úgy hogy, kiütöm a menesztő müanyag tárcsából a csőstiftet ,és lehuzom a menesztőtárcsát a tengelyről akkor kihuzhatom a rotor tengelyét az elosztóházból és a tengelyen van 2 darab surlódást csökkentő müanyag alátét, az tört el az eggyik, azt keresek, vagy robbantott rajz alapján alkatrész számot és rendelési számot. Segítségeteket előre is Köszönöm.
zotya975 Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 On 2014. 02. 21. at 14:37, csjanos46 írta: T.Zotya975. Nekem nem az "O" gyürük valamelyike kell hanem ha szétszedem az elosztót ,úgy hogy, kiütöm a menesztő müanyag tárcsából a csőstiftet ,és lehuzom a menesztőtárcsát a tengelyről akkor kihuzhatom a rotor tengelyét az elosztóházból és a tengelyen van 2 darab surlódást csökkentő müanyag alátét, az tört el az eggyik, azt keresek, vagy robbantott rajz alapján alkatrész számot és rendelési számot. Segítségeteket előre is Köszönöm. ja már értem mire gondolsz...
fociati Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 Sziasztok! A külső hőmérőm össze vissza mutatja a hőmérsékletet. itt olvastam már, hogy forrasztgassam újra a panelt, amit meg is tettem. De akkor sem jó! Nyáron még csak működget, de ilyen kor felmegy +70 c ig és utána semmi. --.-- Elől a homlokfalon találtam egy kerámia szerű téglalap alakú érzékelőt(kb 1,5x1,5x7-8cm) Két drót megy rá amit csavarhúzóval lehet leszedni. De ha venni akarok akkor egészen mást akarnak adni. Ilyen fekete rácsatlakozós valamit. Lehet hogy én nem is jó érzékelőt néztem eddig??? :( De ha beütöm a Google keresőbe ott is egész mást mutat :( Akkor most hogy néz ki a rendes külső jeladó? Segítségetek előre is nagyon köszönöm! (Astra f 93' 5 ajtós)
zotya975 Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 On 2014. 02. 21. at 19:17, fociati írta: Sziasztok! A külső hőmérőm össze vissza mutatja a hőmérsékletet. itt olvastam már, hogy forrasztgassam újra a panelt, amit meg is tettem. De akkor sem jó! Nyáron még csak működget, de ilyen kor felmegy +70 c ig és utána semmi. --.-- Elől a homlokfalon találtam egy kerámia szerű téglalap alakú érzékelőt(kb 1,5x1,5x7-8cm) Két drót megy rá amit csavarhúzóval lehet leszedni. De ha venni akarok akkor egészen mást akarnak adni. Ilyen fekete rácsatlakozós valamit. Lehet hogy én nem is jó érzékelőt néztem eddig??? :( De ha beütöm a Google keresőbe ott is egész mást mutat :( Akkor most hogy néz ki a rendes külső jeladó? Segítségetek előre is nagyon köszönöm! (Astra f 93' 5 ajtós)
fociati Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 On 2014. 02. 21. at 19:21, zotya975 írta: Na ezt látom én is a leírásokban, de ez hól van? és akkor mi az amit én annak látok? :)))
zotya975 Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 21. at 19:45, fociati írta: Na ezt látom én is a leírásokban, de ez hól van? és akkor mi az amit én annak látok? :))) Ez a lökhárító alján van a vezetőoldalon egészen lent a koptató előtt egy lyukba belepattintva. Az akkumlátor mögött halad el a kábelkorbácsa majd lemegy a hűtő mellett. Arról a kerámiaszerű valamiről tudsz képet mutatni? Nem tudom mi lehet az...
zoli083 Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 Üdv.Egy olyan dologhoz kérnék segítséget,hogy az injektort amikor szedem szét,amire rámegy 2 szál vezeték,azt hogy tudom kivenni?Még nem próbálkoztam vele,csak először kérdezek,nehogy bajt csináljak :)
zotya975 Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 22. at 11:24, zoli083 írta: Üdv.Egy olyan dologhoz kérnék segítséget,hogy az injektort amikor szedem szét,amire rámegy 2 szál vezeték,azt hogy tudom kivenni?Még nem próbálkoztam vele,csak először kérdezek,nehogy bajt csináljak :) Az lejön a csatival együtt, a csati füle viszont szeret letörni.
zoli083 Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 22. at 11:27, zotya975 írta: Az lejön a csatival együtt, a csati füle viszont szeret letörni. A csati lejön,az megvan,valamikor volt már leszedve,mert az egyik fül hiányzik.Amibe belemegy a csati,azt szeretném kivenni,ha jól látom,menetes dolog,de nem vagyok biztos benne.
zotya975 Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 22. at 11:34, zoli083 írta: A csati lejön,az megvan,valamikor volt már leszedve,mert az egyik fül hiányzik.Amibe belemegy a csati,azt szeretném kivenni,ha jól látom,menetes dolog,de nem vagyok biztos benne. Magát az injektorszelepet? Azt csak az a torx csavarral lefogatott L-alakú lemez fogja.
zotya975 Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 22. at 11:34, zoli083 írta: A csati lejön,az megvan,valamikor volt már leszedve,mert az egyik fül hiányzik.Amibe belemegy a csati,azt szeretném kivenni,ha jól látom,menetes dolog,de nem vagyok biztos benne. Magát az injektorszelepet? Azt csak az a torx csavarral lefogatott L-alakú lemez fogja. Utána csak felfelé ki kell húzni, két gumigyűrű van alatta, amit jól kell visszatenni különben az injektor csöpögni fog. 1
zoli083 Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 22. at 11:45, zotya975 írta: Magát az injektorszelepet? Azt csak az a torx csavarral lefogatott L-alakú lemez fogja. Utána csak felfelé ki kell húzni, két gumigyűrű van alatta, amit jól kell visszatenni különben az injektor csöpögni fog. nekem nem fogta le semmi féle L alakú lemez,csak ki kellett húznom.......
zotya975 Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 22. at 12:47, zoli083 írta: nekem nem fogta le semmi féle L alakú lemez,csak ki kellett húznom....... Az érdekes. Amikor én lefogatás nélkül adtam rá a gyújtást egyből kilőtte az injektort a nyomás.
fociati Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 22. at 7:23, zotya975 írta: Ez a lökhárító alján van a vezetőoldalon egészen lent a koptató előtt egy lyukba belepattintva. Az akkumlátor mögött halad el a kábelkorbácsa majd lemegy a hűtő mellett. Arról a kerámiaszerű valamiről tudsz képet mutatni? Nem tudom mi lehet az... Köszönöm a segítséged, ha eláll az eső aláfekszem, és arról amiről én gondolom hogy az a hőszenzor, csinálok képet :)
zoli083 Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 22. at 15:15, zotya975 írta: Az érdekes. Amikor én lefogatás nélkül adtam rá a gyújtást egyből kilőtte az injektort a nyomás. Hmmm.Nekem csak egyben az injektort kellett kihúznom,és visszanyomnom.Semmilyen lemez nincs ott.Viszont most tiszta az egész,ellenben megint dobta a hibát.Végignézve mindent,kiderült,hogy az egyik cső ki van repedve.Nem az üzemanyaghoz tartozik,hanem ami az injektor mellett van nagy tányérszerű valamire megy rá.Gondolom az vákuumos rásegítőféleség lenne.
wookie Elküldve Február22, 2014 Elküldve Február22, 2014 On 2014. 02. 22. at 15:44, zoli083 írta: Hmmm.Nekem csak egyben az injektort kellett kihúznom,és visszanyomnom.Semmilyen lemez nincs ott.Viszont most tiszta az egész,ellenben megint dobta a hibát.Végignézve mindent,kiderült,hogy az egyik cső ki van repedve.Nem az üzemanyaghoz tartozik,hanem ami az injektor mellett van nagy tányérszerű valamire megy rá.Gondolom az vákuumos rásegítőféleség lenne. Az az egr szelep. Ha jót akarsz magadnak, falazd le a fenébe
fociati Elküldve Február23, 2014 Elküldve Február23, 2014 On 2014. 02. 22. at 7:23, zotya975 írta: Ez a lökhárító alján van a vezetőoldalon egészen lent a koptató előtt egy lyukba belepattintva. Az akkumlátor mögött halad el a kábelkorbácsa majd lemegy a hűtő mellett. Arról a kerámiaszerű valamiről tudsz képet mutatni? Nem tudom mi lehet az... http://kepfeltoltes.hu/140223/astra2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
fociati Elküldve Február23, 2014 Elküldve Február23, 2014 On 2014. 02. 23. at 15:40, fociati írta: http://kepfeltoltes.hu/140223/astra2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
hetyke Elküldve Február23, 2014 Elküldve Február23, 2014 On 2014. 02. 23. at 15:41, fociati írta: Ez valami előtét ellenállásnak néz ki, amit valószínűleg a menetszél hűt. Nálam ilyen nincsen! Lehet régebbi Astránál van ilyen, így hülyeséget nem akarok írni, de véleményem szerint nem gyári. 1
zotya975 Elküldve Február23, 2014 Elküldve Február23, 2014 On 2014. 02. 23. at 16:00, hetyke írta: Ez valami előtét ellenállásnak néz ki, amit valószínűleg a menetszél hűt. Nálam ilyen nincsen! Lehet régebbi Astránál van ilyen, így hülyeséget nem akarok írni, de véleményem szerint nem gyári. Sosem láttam még ilyet, nem tudom mi lehet. :rolleyes: 1
Recommended Posts