Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Tiu!

Légyszives röviden ird le a Car 400-as rádió Cood kiütésének a menetét,

mert az idézet számomra nem világos a kocsi áramtalanítása utáni esetben.

Válaszodat előre ls köszönöm.

Gondolom jelenleg működik a kódkérés, rádió üzemel, akkor kezdjük innen.

Ugyanazt kell csinálni, mint amikor az akksi kivétele után kéri a kódot, vagyis:

1. Gyújtást ráad

2. AS gomb nyomva tart és eközben rádió bekapcsol

3. Megjelenik a CODE felirat, majd a "- - - -"

4. Be kell adni a kódot az 1,2,3 és 4 állomásjelző gombokkal

5. AS gomb nyomva tart amíg nem sípol

Ezután többet nem kér kódot akkor sem, ha az akksi le van kötve.

Ha bármikor vissza szeretnéd állítani a kódkérést, akkor ugyanezt kell eljátszani. ;)

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Tud e valaki segíteni a következő problémában.

Van egy Opel Astra 1.4 -es 1994 évjáratú C14SE, szemálygépkocsim, a benzin szívatyúhoz nem megy ki áram, a biztosíték egyik oldalánál sincs áram most jelenleg direkt áramot kap, valakinek van e sejtése hol keressem a hibát mi lehet a gond.

Köszönöm.

Joci

Elküldve

Ac pumpa relé, jobb1 lábtérben.

1254469-20131122-CLvn9C.jpg

Az indításgátló nem a pumpa tápját szakítja meg? Anyu egyszer a tartalék csak ajtóhoz való) kulcsot kotorta elő a táskából és kerregetett vagy fél órát a Praktiker előtt a corsával.

Elküldve

Szervusztok.

Ma délután megvadult a Kp-záram!!! Fél órán keresztül próbáltam bezárni,majd végül csak a J1-nél tudtam lezárni.

A jelenség az hogy,zárom az ajtót a B1-nél és fojamatosan visszanyit, még akkor is ha teljesen elfordítom a kulcsot!!!

Ilyenkor egyfolytában zár-nyit majd úgy a 10. zárás-nyitásnál "letilt"!

A J1-nél is csak véletlenül sikerült bezárnom.

Mi a vihar lehet vele???

Tanácstalan vagyok!

Hol kezdjek neki a javításnak???

Elküldve

Szervusztok.

Ma délután megvadult a Kp-záram!!! Fél órán keresztül próbáltam bezárni,majd végül csak a J1-nél tudtam lezárni.

A jelenség az hogy,zárom az ajtót a B1-nél és fojamatosan visszanyit, még akkor is ha teljesen elfordítom a kulcsot!!!

Ilyenkor egyfolytában zár-nyit majd úgy a 10. zárás-nyitásnál "letilt"!

A J1-nél is csak véletlenül sikerült bezárnom.

Mi a vihar lehet vele???

Tanácstalan vagyok!

Hol kezdjek neki a javításnak???

Gyári, utólagos? Távkapcsos vagy sima kulcsos?

Elküldve

Szervusztok.

Ma délután megvadult a Kp-záram!!! Fél órán keresztül próbáltam bezárni,majd végül csak a J1-nél tudtam lezárni.

A jelenség az hogy,zárom az ajtót a B1-nél és fojamatosan visszanyit, még akkor is ha teljesen elfordítom a kulcsot!!!

Ilyenkor egyfolytában zár-nyit majd úgy a 10. zárás-nyitásnál "letilt"!

A J1-nél is csak véletlenül sikerült bezárnom.

Mi a vihar lehet vele???

Tanácstalan vagyok!

Hol kezdjek neki a javításnak???

Ha csak sima kulcsos én levenném a kárpitot és egy kis WD-vel fújd be a kapcsolónál bemenő szárat és járasd meg és a kúlcs résznél is fújd be, többször találkoztam már ilyen hibával eddig bevált egyszerűen kivan száradva és visszadolgozik, ha szerencséd van csak ennyi baja lesz

Elküldve

Gyári Kp-zárak vannak! Utólagos távos riasztóval kiegészítve! A riasztóra gyanakodtam én is,viszont a bizti kivétele után is fennált a hiba! A WD40-et holnap kiprobálom! Köszönöm.

Elküldve

Nincs indításgátló, de a relé volt az első amit kicseréltem.

Azt próbáltad már hogy kihúzod a relét, és a 30-87-es kapcsokat a foglalaton összekötöd? Ilyenkor el kell indulni a pumpának, vagy már itt sincs áram?

Elküldve

Az anyósoldali zárszerkezet szorult. Pont annyira tudta csak lehúzni a gombot,hogy ne lássam hogy nem zár le. Zsírzó spray-el jól megfújtam most ok! Köszönöm a segítséget.

Elküldve

Az anyósoldali zárszerkezet szorult. Pont annyira tudta csak lehúzni a gombot,hogy ne lássam hogy nem zár le. Zsírzó spray-el jól megfújtam most ok! Köszönöm a segítséget.

Elküldve

T.Tiu!

Nagyon szépen köszönöm a segítséget ,már müködik is.

Nem gondoltam,hogy ilyen egyszerü adolog és elnézést kérek hogy

nem értettem meg elsőre a válaszodat.

Lenne egy másik kérdésem :Ha például gyujtás hiba keresése miatt az Ac

pumpa reléjének a 30-as vagy a 87-es csatlakozóját lehuzom hogy öninditózás közben ne nyomja

tele benzinnel a katalizátort ,akkor az immo engedi-e az inditást illetve

fog-e hibakódot generálni?Köszi előre is az infót.X14nz.

Elküldve

Azt próbáltad már hogy kihúzod a relét, és a 30-87-es kapcsokat a foglalaton összekötöd? Ilyenkor el kell indulni a pumpának, vagy már itt sincs áram?

Ezt még nem próbáltam

Elküldve

Azt próbáltad már hogy kihúzod a relét, és a 30-87-es kapcsokat a foglalaton összekötöd? Ilyenkor el kell indulni a pumpának, vagy már itt sincs áram?

A 87-es relé láb egyenesen a benzinpumpához megy vagy a biztosítékhoz és utána a pumpához?

Elküldve

A 87-es relé láb egyenesen a benzinpumpához megy vagy a biztosítékhoz és utána a pumpához?

A rajzon úgy van hogy egy 20Amperos biztin keresztül megy a pumpához. Szóval ha nem mértél a bizti egyik lábán sem tápot álló pumpánál az akkor nem gond.

Elküldve

A rajzon úgy van hogy egy 20Amperos biztin keresztül megy a pumpához. Szóval ha nem mértél a bizti egyik lábán sem tápot álló pumpánál az akkor nem gond.

Egyre közelebb kerülök a hibához, azt hiszem kábel gondom lesz, a relé 87-es lábától kapot egy direkt kábelt (piros-fekete) a pumpához igy szépen működik, indításkor a biztinél is van áram, most már csak arra tudok gondolni hogy a biztitől a pumpáig lehet valami kontakt hiba vagy szakadás,

Elküldve

Egyre közelebb kerülök a hibához, azt hiszem kábel gondom lesz, a relé 87-es lábától kapot egy direkt kábelt (piros-fekete) a pumpához igy szépen működik, indításkor a biztinél is van áram, most már csak arra tudok gondolni hogy a biztitől a pumpáig lehet valami kontakt hiba vagy szakadás,

Úgy rémlik az indításgátlók is valahol itt variálnak...egyszer nekem is eltünt a műszerfal alatt a pumpa tápja....Újat húzott be Hening cartárs a régit meg lekötöttük. Volt bent egy nem működö riasztó aztán hogy ez okozta-e az nem derült ki.

Elküldve

Hali! Egy olyan kérdésem volna, hogy f astrám van és este már szinte semmit nem látok vele nincs fénye! mit tudok vele kezdeni, fel lehet e újítani valahogy!

Az Angel Eye lámpát nézegettem, de sok jót nem hallottam róla. Jó lenne valamit alakítani mert ez így nem jó!

Előre is köszönöm...:)

Elküldve

Sziasztok!

A múlt héten már kérdeztem a generátor javításról.

Most az jutott az eszembe ha cserélni kell akkor esetleg rakok bele 100A-est, most 70-es van.

Van plusz ülésfűtésem és ködfényszóróm az alaphoz képest. És még szeretnék mókolni... Van értelme a nagyobb generátornak?

Nekem még az ékszíjtárcsás generátorom van, ilyen van nagyobban is? Ki lehet egyszerűen cserélni, vagy a tartót egyebeket is cserélni kell?

Köszi!

Elküldve

Hali! Egy olyan kérdésem volna, hogy f astrám van és este már szinte semmit nem látok vele nincs fénye! mit tudok vele kezdeni, fel lehet e újítani valahogy!

Az Angel Eye lámpát nézegettem, de sok jót nem hallottam róla. Jó lenne valamit alakítani mert ez így nem jó!

Előre is köszönöm... :)

Hát kezdetnek kiveheted megnézni az izzóban a szálat ha öreg kapásból el van deformálódva és nem ad rendesen fényt. ha ez jó és lámpatest foncsora is tökéletes vehetsz emelt fényerejű izzót bele.

Itt egy deformálódott tompított izzószál látható amint kicseréltem sokat javult a fényerő.

1258066-20131125-9kLHdi.jpg

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.