Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

94 év c14se astrám van !

Kérdésem az lenne hozzátok hogy fordulatszámos órát raktam bele de nem működik!

HOgy az ecurol honnan milyen színű kábelt vigyek a fordulatszámerőhöz és a fordulatszámérő csatinál hánys láb....

Válaszokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

94 év c14se astrám van !

Kérdésem az lenne hozzátok hogy fordulatszámos órát raktam bele de nem működik!

HOgy az ecurol honnan milyen színű kábelt vigyek a fordulatszámerőhöz és a fordulatszámérő csatinál hánys láb....

Válaszokat előre is köszönöm!

Gyikben le van írva...
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Annyi lehet vele a macera, hogy ha berakod a ledes cuccot és nem világít, akkor egyszerűen 180°-kal elforgatva rakod be újra és akkor fog világítani.

Jelenleg a "ledezési" projektem folyamán itt tartok.

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_29_cb0ctu1hqi.jpg

A továbbiakban a fényerő lecsökkentésével kell foglalkozzak, mert kifolyik éjszaka a szemem... :D

Köszi! Ha csak ilyen "plug 'n play" megoldású akkor én is bepróbélkozok vele. Azt, hogy sikerült összehozni, hogy a piros részek pirosak maradtak, illetve a mutatók is színesek??

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Ha csak ilyen "plug 'n play" megoldású akkor én is bepróbélkozok vele. Azt, hogy sikerült összehozni, hogy a piros részek pirosak maradtak, illetve a mutatók is színesek??

Hát úgy, hogy én nem a gyári helyekre raktam a ledeket... :smartass:

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_30_kfftm4vcn0.jpg

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_30_iq1axbsv9g.jpg

Link to comment
Megosztás:

Trükkös. :D

Még egy olyan kérdésem lenne, hogy itt(http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1791#entry601561) az vagyon írva, hogy "foglalat nélküli rizsszem izzó. Akkor ezt, hogy lehet cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Trükkös. :D

Még egy olyan kérdésem lenne, hogy itt(http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1791#entry601561) az vagyon írva, hogy "foglalat nélküli rizsszem izzó. Akkor ezt, hogy lehet cserélni?

Hát az ott lévő leírás alapján szét kell bontani mindent és akkor hozzáférsz majd a középkonzolban lévő 4 db ilyen izzóhoz:

http://kepfeltoltes.hu/100124/86267962311_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://veteranborze.info/kepek/nagy_kepek/izzok/rizsszem.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Na akkor Zotya arról dobjál fel egy képet légy szíves, hogy mi a tököm kattog a kilométer órában és mit csináljak vele. :) Köszi! :)

Ahogy írják az utángyári spirál szokott kattogni...oda kell az olajat önteni, van aki olajos zsírt öntött és bevált, de láttam már hogy feltekerte az órához a zsírt.

1232972-20131031-Yny3h7.jpg

Link to comment
Megosztás:

Már most gyanús nekem, hogy tényleg rossz-e az óra jeladója. Ma kipróbáltam mit bír 3.-ba, és 125-nél szabályzott le, és 6ezret perget ami jó, a gyári órájával is 125 nél szabályzott le. ezek alapján gondolom én hogy még is jó a jeladója, de akkor miért rakja ki nekem a hibát, és csak akkor mikor lassítok, ha folyamatosan megyek 90-100-al akkor nem teszi ki. ilyen volt-e valakinek, vagy van-e rá tippetek? :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Már most gyanús nekem, hogy tényleg rossz-e az óra jeladója. Ma kipróbáltam mit bír 3.-ba, és 125-nél szabályzott le, és 6ezret perget ami jó, a gyári órájával is 125 nél szabályzott le. ezek alapján gondolom én hogy még is jó a jeladója, de akkor miért rakja ki nekem a hibát, és csak akkor mikor lassítok, ha folyamatosan megyek 90-100-al akkor nem teszi ki. ilyen volt-e valakinek, vagy van-e rá tippetek? :icon1:

A jeladó, és hogy mit mutat, nincs összefüggésben... Az óra, a mutató mechanikus. Kerék forog, féltengely forog, váltó forog, spirál forog, óra forog, mutató mutat, azt kész. A jeladó csak levesz egy jelet az óráról, és ezt a jelet kapja az ECU, a BC, a rádió, meg bármi, aminek éppen kell. Attól, hogy a jeladó féldöglött, még jól fog mutatni a mutató.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy: a 7végén cseréltem km órát az f astrámba (1.4 8v) fordulat számmérősre, a szálat behúztam neki, minden oké, de miután kerültem vele egyett kirakta a motor hiba jelet, azt tegnap leolvastattam és azt írja, hogy hamis óra jel, vagy nincs jel, a szerelő nem tudott mit mondani rá, szerintetek mi lehet a gond? ( a szál behúzás előtt is kirakta a hibát) a W száma megegyezik a gyáriéval, és 7ezerig is van skálázva a fordulat, vízhőfok is 100ig van, benzin is 50Literig. pls help :-) előre is köszönöm a válaszokat! ( ja és 110nél pereg 3ezret 5dikbe, és szerintem 100nál kellene 3ezret peregni-e)

törölni nem probáltad? most hirtelen nem is tom hogy kell, vagy aku le, vagy a diagot összezárva járatni, ezt most nemtom

a másik ami eszembe jutott a spirál jól illik a helyére, nem lehet hogy (bizonyos fordszámnál) elforog a kocka vége az óra liktyába?

ja mondjuk Dáwidnak igazava, ha az óra forog a jeladónak adni kell jelet, bár annak van 1 kis tehetetlensége, lehet hogy az órán nem láccik, hogy nem "úgy" forog.........vagy tényleg kaki a jeladó

Módosítva : stirlitz
Link to comment
Megosztás:

törölni nem probáltad? most hirtelen nem is tom hogy kell, vagy aku le, vagy a diagot összezárva járatni, ezt most nemtom

a másik ami eszembe jutott a spirál jól illik a helyére, nem lehet hogy (bizonyos fordszámnál) elforog a kocka vége az óra liktyába?

de kilett törölve a hiba belőle, és kb 5km után, ismét kirakta, teljesen jól passzol bele.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.